Renault "hatred" v Sloveniji

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Lej stvar je takšna, da je zgodb morje, vsak pa vidi samo kako je pri njemu lepo. In potem imaš renaulte, ki dejansko delajo, švabe, ki crkujejo, in lastnike bmwjev, ki vsi zaripli pred blokom šraufajo svojo trojko, ker je servis za njih svinsko drag.

To tazadno je dejasnko moj sosed
smile-1.gif
Zdaj pa komu naj verjamem kako je servis za renaulta drag in za bmwja blazno poceni... Po mojih izkušnjah so vsi uradni dragi, avte se pa tja itak vozi samo v garanciji. Je takoj jasno, kako je lahko servis za novega cliota drag in kako za zgonjenega iberwagna poceni.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Ko sem jst kupil VW-ja, so bli vsi pametni kok je to zakon, da to ni tko kot korejec, ko ti pri 100.000 že vso olje spije in ne vem kaj. Pa nisem bil ne vem kaj navdušen nad kvaliteto, za moje pojme je bil to več ali manj pofl od avta. Do 80.000km je vse delalo več ali manj OK, potem se je pa začelo vse po spisku. Renaulta nisem mel še nobenega, ampak dvomim, da bi bil kaj slabši. To, kar govori folk, je itak vse staro 20 let. VW je neuničljiv, ker ma vsak v mislih golfa 2, korejci so zanič, ker ma vsak v mislih hyundai ponyja al kaj vem kaj je blo takrat. Pol je pa še en kup folka, ki govori, da mu vse super dela, v resnici je pa že pol avta zamenjal. Meni ni problem rečt, da je avto, ki ga mam sekret, če je pač tako zelo kvalitetno sestavljen.
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.782
221
63
vsi sluzbeni avti pri hisi so renault in za obcasno uporabo, ni problema. ko pa vidim, kolikokrat je avto na servisu in kaj
vse je treba menjat, se mi zdi, avto precej pozresen. torej, avtu na cesti nic ne manjka (razen tega da je prav francosko
premehek in da se pozna vsaka pikica od sosedovih vrat na plocevini), ne bi pa ga vzdrzeval. ima prevec hib in
predrage rezervne dele.

j.e.b.i ga, ce hoces nov avto in ni dovolj cekina, je treba pac vzet to kar si vzel.
pac nimate vsi za bmw, audi, lexus, ...

drugace pa ... SRECNO z novim vozilom.
 

Firing_Nukez

Pripravnik
3. mar 2010
328
0
16
Da da, tko je to, znanec, direktor podružnice večjega državnega podjetja, se vozi z Laguno, vsak frizer ma pa 15 let starega BMW-ja
smile-1.gif
 

panoramic

Fizikalc
20. mar 2010
1.837
0
36
Sploh pa je neumno predalčkati avte glede na državo, v kateri ima neka firma headquarters. Na koncu se voziš v italijanskem avtu z nemško elektroniko, ki so ga sestavili na Poljskem ali pa nemškem avtu, pri katerem so imeli prste vmes Američani, skupaj jih pa šraufajo Madžari. In še vsaka firma doslej je imela svoje "cvetke", ki jim ne morejo biti v ponos.
 

B81

22. jul 2007
37.683
10.966
113
Citat:
Uporabnik Numy pravi:
Mene je tudi mikal, samo pri servisih te potem tako pilijo, da plačaš vse za nazaj in naprej.

Dele kupiš prek ebaya in daš na pooblaščenca naredit. Saj menda nimajo urne postavke višje kot bimmer?
(btw: sem dal za orig. dele 62 € (4 filtri), cena pri nas prek 120 €, 7€ liter olja, pri nas pa baje od 12€ naprej...)
 

bokyto

Fizikalc
19. sep 2007
1.475
0
36
Jst bi ti napisu velik zakaj ne sam nočem te spravljat v slabo voljo pa še moji zakaj ne nebi bili realni naspram tvojim pričakovanji. Namreč jst nisem kupil novega renoja ampak rabljenega mel sem ga 7 let naredil sem ogromno km in ogromno sem ga tudi prešaraufal nekaj sam nekaj servis v glavnem sem vrgu v avto denarja da bi si novega kupu že po 2 letih, drugače za vozit ga pa ni avta, ki bi bil mehek kot francoz tako sem tudi sam kupil sedaj novo Xsaro picasso da probam še to teh par mesecev preden odidem iz slo.
 

dsf

izbrisani
6. sep 2007
10.019
1
36
Citat:
Uporabnik Firing_Nukez pravi:
Ko sem jst kupil VW-ja, so bli vsi pametni kok je to zakon, da to ni tko kot korejec, ko ti pri 100.000 že vso olje spije in ne vem kaj. Pa nisem bil ne vem kaj navdušen nad kvaliteto, za moje pojme je bil to več ali manj pofl od avta. Do 80.000km je vse delalo več ali manj OK, potem se je pa začelo vse po spisku. Renaulta nisem mel še nobenega, ampak dvomim, da bi bil kaj slabši. To, kar govori folk, je itak vse staro 20 let. VW je neuničljiv, ker ma vsak v mislih golfa 2, korejci so zanič, ker ma vsak v mislih hyundai ponyja al kaj vem kaj je blo takrat. Pol je pa še en kup folka, ki govori, da mu vse super dela, v resnici je pa že pol avta zamenjal. Meni ni problem rečt, da je avto, ki ga mam sekret, če je pač tako zelo kvalitetno sestavljen.
Imel kvazi švaba s španslim temperamentom ( toledo) in za še enega se nisem odločil ker me je razkurilo par malenkosti katere pri čistokrvnem švabu ne crknejo, nadalje potrošna roba s seat-ovim žigom recimo ploščice so mi seatove trajale 30000 vw pa 60000 oboje original.
Ker pa je sodelavec imel megana 1 in z nim je delal kot svinja z mehom, vsako leto je uničil dva kompleta (8) gum, cviljenje z hladnim motorjem,...itd... in ker je njemu delal sem si dejal saj reno pa ni tako slab.
Pa sem si kupil Scenica in kaj kmalu spoznal da je to samo avtomobilski nadomestek ni pa avto.. In ta jajca od renoja furam že skor pet let....
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik CupraR pravi:
In kaj ima to veze z serijskimi avtomobili. Veš grupe B že dolgo ni več, ko je bila pogoj homologacija z serijskimi avtomobili
grin1.gif


Do sedaj (DS3 racing) Citroen ni bil sposoben dat spodobnega serijskega HotHatca na cesto..

Renault: glede na cene soliden voz, servisi lupjo, Megane II je zame tipični primer polizdelka, (govorim res za prve verzije 2004).
Sam Renaulta ne bi imel, razen nekaj iz Sport hleva oz katrco
grin1.gif

Ma veliko veze s civilnimi avtomobili.
In sicer za isto ceno kot jo imajo premium alter avtomobili lahko Francozi naredijo enak, če ne boljši avto.
Pač ne delajo v takšnem cenovnem rangu.

Daj bom banalen primer.
Audi A1 osnovni model je 18 jurjev nov... ne se hecat no s takimi cenami in s tem kaj dobiš.

Tu pa za 15 eur dobiš pravi avto.

Kaj bi bilo podobno od Audija z Renault Gtourer? Morda A3 sportback 1.2!??? za 25 jurjev... če ne kje kar a4 avant.

Renault je vedno bil ljudski avto za mase.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Takole... Doplačaj (če nisi) za podaljšano garancijo 4 leta/80kkm ali 4leta/120kkm (tudi to se da, samo je dražja). V 4 letih (če ne nabijaš kilometrov ga boš peljal 2~3x na servis; 30kkm ali 2 leti, kar je preje). Servis si pošteno zaračuna olje (lahko pa se znajdeš), filtre že ne tako, kabinski pa je enak kot cena kvalitetnega OEM). Sveče (če je benz) menjaš na 60kkm, takrat je večji servis. Po izteku garancije je kar nekaj dobrih mojstrov okoli, ki ti dajo račun in 1-letno garancijo na dele ine delo (veliki servis), ki te pride kakšnih 400 do 500 EUR z vsem materialom, tekočinami in filtri. Novi motorji imajo interval na 120kkm/6 let. Redni servis pride pod 100 EUR.

Imam 2 Renaulta (Scenic je ženin, Modus je moj), oba sem kupil nova, Scenicu januarja poteče podaljšana garancija (katero sem tudi koristil (panti nba vratih, senzor za odklep vozila, UCH). UCH je bil defekten že takoj (včasih niso delovali intervalni brisalniki, klima je delala slabo), senzor prav tako. Pante zamenjat so mi svetovali kar na servisu, ker so malo pokali, pa sem jih zamenjal skupaj z kleparijo (moja nerodnost).
Oba avta sta bencinarja, na Scenicu sem poleti menjal še sveče (57kkm). Ostalo so redni servisi 1x letno pri Scenicu, v povprečju 150 EUR.
Modus še ni imel servisa, edino kleparijo (vlom v avto).
Pred tema sem prav tako imel Scenica (prva serija novega Scenica 2003), imel je nekaj otroških bolezni, a na cesti nisem nikdar ostal. Pred njim sem imel novega Scenica (1998), po 5ih letih je bil v tipi-topi formi, nikdar ni zatajil, še izrednih popravil ni zahteval.
Edini nov Renault, ki me je pustil ob cesti in sem potreboval avtovleko je zdajšnji... Na AC sem tako presekal gumo, da sem se lahko s kitom za popravilo samo slikal.
Zato bo od sedaj naprej vsak nov avto imel rezervno kolo (pa makar zasilno).
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Citat:
Uporabnik tony pravi:
...ampak ne v civilnih avtomobilih
cool-1.gif


Skratka, če že kupiš renoja, kupi novega, vsaj garancijo imaš... Za kolikor-tolikor nestresnih 5 let lastništva rabiš samo še kanček sreče
tongue-1.gif


Imam kolega, ki je imel v familiji rabljene francoze in italijane vseh vrst in sort, ker da so poceni... No, poceni je bilo tudi članstvo v AMZS, večkratno menjavanje tesnil glave, iskanje ključavnic zadnjih vrat po odpadih, ker so se ta pač odpirala med vožnjo in jebanje z menjavami praznih gum v snegu, ker so pač vse štiri 10 let stare feltne ratale porozne... Sedaj vozi 12 let starega švaba s španskim pridihom (ki sicer vseh vogalov že zdavnaj nima več ravnih in v kabini smrdi po olju), ampak vsaj besede avtovleka nima več v besednjaku
smirk-1.gif

V istem cenovnem rangu so pri civilnih avtomobilih top špica.

Odvisno kako je delal z avtom kolega.
Pri hiši je Megan 1 classic, 99l letnik. Do sedaj nobenih resnih težav, veliki servis pa je prišel okoli 350-400eur pri "majstru".

Pokaži mi švaba za 15 jurjev, ki lahko konkurira meganu gtourer... pa če je sploh možno da je v istem razredu...
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.749
1.531
113
Kolega je v njem vozil familijo, še prej pa je italijana imela bejba. Skratka, FIAT (=Fehler in Alle Teilen). Renault l.99? Pred 150k prevoženih kmjev obvezno prodaj, da bo šla glava k vraga že pri novem lastniku...
uf-1.gif


Švaba ne znam pokazati, lahko pa proceeda. Čeprav je korejski karavan spet drag ko...

Sicer pa nimam nič proti, samo pravim, da je dobro, da si vzel novega... Srečno!
 

predator

Fizikalc
20. jul 2007
5.141
0
36
Ausland
Imel 2 Fiata, trenutno imam 3. in tu na forumu sem že n-krat napisal, kaj sem pri katerem menjal.
Glede na pretekle LASTNE izkušnje bo naslednji voz 100% Fiat.

Brat ima 206 1.4HDI, se vozi tudi brez težav, do sedaj ni bilo menjano nič izrednega (samo potrošni material). No, avto ima rak rano (zadnja prema) in to je to.

Je pa odvisno kakšno vozilo človek kupi. Jaz kupujem striktno slovenska vozila od 1.lastnika z znano zgodovino katera mora biti izkazana z računi in delovnimi nalogi. Pri takem pristopu nakupa vozila do sedaj z nobenim vozilom nikakršnih težav, kaj šele da me je kateri pustil na cesti in da je bila potrebna avtovleka.
 

igi

Guru
13. okt 2007
5.642
1.226
113
Celje
sem šel prav račune pogledat, koliko me je prišel velik servis na 120.000 za scenika dCi.... rezervni deli(pač klasika: olje, filtri, oba jermena, španer, vodna pumpa... 254€ in delo 120€. Vse z računom in garancijo. Ne vem... meni je sprejemljivo!
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Čisto odvisno je od tega, čemu kdo reče avto.
Zame je recimo avto nekaj na 4 kolesih, kar ima zame dovolj prostora in udobja, dovolj zmogljivisti (tam okoli 150 konjev za družinski MPV je nekako OK), ni terba razmišljat o iskanju servisa (torej da je poobleščenec dovolj blizu, ker se mi ne da ukvarjat z iskanjem nekakšnih popoldancev, ki bodo OK, dali garancijo na opravljeno ipd), ima vsaj 3 leta garancije in pri kupovanjuu ni treba iskat napak. In da je lastništvo čim bolj brainless (kar vključuje tudi kasno ipd) ...
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Važno je, da avto zdrži kakih 5 let in v tem času naredi 200 jurjev. Naprej je pa lahko problem tistih, ki kupujejo "skoraj nove avtomobile za četrt cene".
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.378
1.241
113
www.adriamedia.si
Nekaj takega. Pri meni je bolj kakih 6-7 let in 100k (mimogrede, SLO povprečje za nov avto je nekje 6 let in 125k, če se prav spomnim) ...
In v tem času gre za servise (če se ne bi nič znašel in svojega olja nesel pooblaščencu) pri sedanjem avtu 1600 eur (cca). Pa 3 komplete gum (recimo jurja), pa manj kot jurja na leto za zavarovanje & registracijo in to je to. 1400 na leto + bencin. In grem stavit, da za enako velik/vreden avto ni veliko razlike med znamkami. In tudi razlike v zanesljivosti ni dosti. Ko greš natančno skozi statistike vidiš, da so razlike v resnici majhne in vedno manjše) ... Če odšteješ kak po zaneljivoti zgrešen model, je v resnici za normalnega kupca (torej nov avto, cca 6 let, cca 125k) zanesljivost v bistvu lahko zelo nizko na lestvici pomembnosti.
 

brgo

Fizikalc
14. avg 2007
5.783
0
36
Milky way
Jaz osebno delam cca. 40kkm na leto in to večinoma samo zarad službe. Razlogi za nakup so predvsem in samo ekonomski. Dokler je ekonomija pri novem cliu boljša znesla kot pri zgonjenem premiumu je to to
smile-1.gif
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.192
9.829
113
Citat:
Uporabnik igi pravi:
sem šel prav račune pogledat, koliko me je prišel velik servis na 120.000 za scenika dCi.... rezervni deli(pač klasika: olje, filtri, oba jermena, španer, vodna pumpa... 254€ in delo 120€. Vse z računom in garancijo. Ne vem... meni je sprejemljivo!
A lahko poskeniras in prilepis gor.
Ker to pa je postena cena.