Takole... Doplačaj (če nisi) za podaljšano garancijo 4 leta/80kkm ali 4leta/120kkm (tudi to se da, samo je dražja). V 4 letih (če ne nabijaš kilometrov ga boš peljal 2~3x na servis; 30kkm ali 2 leti, kar je preje). Servis si pošteno zaračuna olje (lahko pa se znajdeš), filtre že ne tako, kabinski pa je enak kot cena kvalitetnega OEM). Sveče (če je benz) menjaš na 60kkm, takrat je večji servis. Po izteku garancije je kar nekaj dobrih mojstrov okoli, ki ti dajo račun in 1-letno garancijo na dele ine delo (veliki servis), ki te pride kakšnih 400 do 500 EUR z vsem materialom, tekočinami in filtri. Novi motorji imajo interval na 120kkm/6 let. Redni servis pride pod 100 EUR.
Imam 2 Renaulta (Scenic je ženin, Modus je moj), oba sem kupil nova, Scenicu januarja poteče podaljšana garancija (katero sem tudi koristil (panti nba vratih, senzor za odklep vozila, UCH). UCH je bil defekten že takoj (včasih niso delovali intervalni brisalniki, klima je delala slabo), senzor prav tako. Pante zamenjat so mi svetovali kar na servisu, ker so malo pokali, pa sem jih zamenjal skupaj z kleparijo (moja nerodnost).
Oba avta sta bencinarja, na Scenicu sem poleti menjal še sveče (57kkm). Ostalo so redni servisi 1x letno pri Scenicu, v povprečju 150 EUR.
Modus še ni imel servisa, edino kleparijo (vlom v avto).
Pred tema sem prav tako imel Scenica (prva serija novega Scenica 2003), imel je nekaj otroških bolezni, a na cesti nisem nikdar ostal. Pred njim sem imel novega Scenica (1998), po 5ih letih je bil v tipi-topi formi, nikdar ni zatajil, še izrednih popravil ni zahteval.
Edini nov Renault, ki me je pustil ob cesti in sem potreboval avtovleko je zdajšnji... Na AC sem tako presekal gumo, da sem se lahko s kitom za popravilo samo slikal.
Zato bo od sedaj naprej vsak nov avto imel rezervno kolo (pa makar zasilno).