Pri starejših renojih paše kljuka od vrat (stari tip)Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
A zato rabiš kupit poseben ključ? Mislim, da vsak z opravljenim 1.razredom OŠ zna šrauf zbrusit v kvadrat.
Kaj misliš je Hanzi kupil že orodje? Zadnjič se v Leklerku imeli zelo ugodno orodje... Neko miklavževino... Ali zopet samo jeziček vrti in pametuje, tako kot z dvigalom?K Hanziju na dvigalo, mogoče hecajo tiste žice za obrabo ploščic ali pa je zavorne tekočine bolj malo.
Če je ABS modul se pripravi na strošek 900eur.Ksz! Pri omenjeni karjoli se je včeraj dvakrat pokazala napaka na zavorah in takoj izginila, bi kdo kaj na pamet kaj bi lahko bilo? Delovalo je vse normalno, ploščice so ok... napisalo pa je z rdečo in stop zraven...
Kaj misliš je Hanzi kupil že orodje? Zadnjič se v Leklerku imeli zelo ugodno orodje... Neko miklavževino... Ali zopet samo jeziček vrti in pametuje, tako kot z dvigalom?
Če je ABS modul se pripravi na strošek 900eur.
Sedaj si semi mehanik.Alfa je boljse. Al pa omega
Pust ti njega, on to rad počne. Pol pa rito stisne, ko dobi konkretno vprašanje.Nič se ne sekiraj za moje znanje mehanike, (če že spet gremo na osebni nivo, štromar ipd..), ampak, tolikšno pa je že, da ne verjamem mehanikom vsega, kar rečejo na prvo žogo.
pa marsikatero stvar sem v življenju že sam oz. v družbi "mehanika in ostalih serviserjev" porihtal, tako, da nisem samo youtube ali rekla kazala praktik, kot vas je kar nekaj tukaj. Zato pa kar verjemi, da menjava ojničnih ležajev ni enako preverjanju olja v motorju.
Dečva, sliva...jak si mi ti madrfakr..Dečva, povej kaj bi ti sploh delala na servisu če bi bili avtomobili "za večno"? Se po slivi čohala? Sploh imela službo?
Hebat ga, vse je biznis, treba je poskrbeti da se troši ne pa da se špara in traja večno... Preje ko to dojameš, lažje je. Sedaj eni lahko trošijo več in kupujejo premium izdelke, eni manj pa kupujejo budget izdelke, poznamo pa tudi Alter srenjo, ki kupuje preko svojih zmožnosti in potem ni sposobna zaključiti kroga.
Tako premium kot budget izdelki pa imajo podoben rok trajanja... In ja, danes ni cilj avtomobilski industriji narediti vozilo ki bo zdržalo 20 let in 500kkm brez najmanjšega posega, ker na njem ne bo zaslužka. Cilj je da se naredi avto ki traja nekje 5, morda 7 let in nekih 200kkm, nato se začnejo "programirana" popravila ki ustvarjajo zaslužek...
Dečva, sliva...jak si mi ti madrfakr..