Ja no, pa tudi pri vseh modelih (na splošno) ni tako lahko priti odspodaj do karterja in naprej-nekateri imajo napoto most, potem izpuh, katalizator, nekateri imajo narejeno tako, ko snameš karter moraš še nosilce ležajev (glavne gredi), ki je v bistvu del bloka motorja, pri drugih je pa treba kar motor ven vzet ipd..
V glavnem, sem se danes spomnil na to temo in povprašal bratranca, ki je dolgoleten "zaresen"mehanik na nekem servisu in pravi-
ni normalno, da se menjajo ojnični in glavni ležaji , razen preventivno pri res hudih kilometrih (generalka po domače) in zlorabah motorja in kot sem sam omenil, pri slabih materialih ali konstrukcijskih napakah.
Nima dobrega mnenja o Renoju, posebej so mu ostale v spominu Lagune, ne vem katere in eni Espejsi, ki jim je lomilo gredi in še kaj drugega kot po tekočem traku..
Torej, to je mnenje starega mačka, če vam pa paše ,pa kokodajsajte dalje..