rabljen avtomatik

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
Ker imam sam služben avto sem si tega omislil za ženo-ona pa ugotovi da ji avtomatski menjalnik ne leži...tako da zato ga zdaj prodajam ko sem veliko stavri na avtu zamenjal
bonk.gif


Se prav kupu je avto in žena je začuda ugotovila da j ne leži ( pa BTW kupvou je kao avto za ženo)
smile-1.gif


K je frend kupvou superb-a je gledu neke avtomatike......avto odlično ohranjen kot nov.......pride ke....avto uspred razbit pa popravlan.....ja gospod veste žena ni navajena na avtomatika pa ga je mal ponesreč u škarpo naslonila....ahammmm gremo avto na dvigalo.....komplet spredna stena zakrivlena pa uspred pr voznikovih vratih za vrati rjav stebriček....a superbi vsi cinkani pod barvo....
aplauz.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.690
6.714
113
pri taščici
tudi če bo mehanika zdržala v takem menjalniku se kaj lahko zgodi da bo elektronika kaj šteknila. IN kolikor imam občutek niti za elektroniko ni veliko majstrov po slo.

Se pravi takle avto je loterija na kubik.
Če ga kasko zavaruješ te pride drago (okvara menjalnika- drevo) če pa ti rikne menjalnik pa lahko samo menjaš za klasiko ali prodaš za dele. Popravilo takega menjalnika te bo hitro stala toliko kot je vreden avto.
Je pa v vseh zgornjih besedah en velik če. LAhko boš z avtomatikom naredil 500kkm bp, lahko pa te stalno jebe (ali pa te mehanik)

sam sem pred leti kupil avtomatika zaradi potrebe za 2 jurja. Nekaj časa sem kolebal o avtu za 10-15 jurjev pa sem se potem premislil , ravno iz zgornjih razlogov. Če bi mi menjalnik riknil bi požrl dva jurja in avto odpeljal na odpad. Na srečo je zdržal 4 let in 35kkm. OB prodaji za 500€ je imel ob starosti 17 let 215kkm s tem da je bil avto 4 lea star uvožen in je po moji oceni vsaj še 100 kkm zraven.
Ves čas je menjalnik delal bp, je pa res da sem ob nakupu menjal olje v menjalniku, vendar delo ni bilo kvalitetno opravljeno kljub temu da je bilo pri pooblaščenem. Od cca 6 litrov olja so menjali 2 litra (ostalo lahko dobiš samo po nekem posebnem postopku iz menjalnika) ni bil menjan filter....

Srečno z rabljenimi avtomatiki
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Ma dajte ne ga srat no. Pri večini avtomatskih menjalnikov se menja tako kot v motorju. Torej olje in filter. Olje je posebno za avtomatske menjalnike in brez nobenega super duper čaranja pri veliki večini avtomatskih menjalnikov. Menjava se pa nekje na 30.000 km, za nekatere menjalnike tudi zgolj na 60.000 km. Govorimo o klasičnih avtomatikih z konverterjem navora.

Potem so tu še raznorazna VW jajca DSG, ki niso klasični avtomatik in imajo zlato platinasto olje, da ti fino oberejo denarnico. Druga skrajnost je pa recimo trajno mazan menjalnik v kaki Toyoti Prius, ki nima vzdrževanja sploh. Ampak slednje je v principu planetni delilnik moči, ki deluje tudi kot brezstopenjski menjalnik in je posledično lahko trajno mazan in brez vzdrževanja. Pač genijalnost Toyote, ki jo drugi niti od daleč ne dosegajo.
 
Nazadnje urejeno:

Schumi

Fizikalc
2. avg 2007
4.128
12
38
Pa si ze vozil ta tvoj toyotin opevan menjalnik? K bi se vozu v gajbi. Ko gres na AC se ti zdi, da bo masino razneslo. Skratka vsaj kar se udobja tice pokadi po celi crti. Neki podobnega se mi zdi da ima Mitshubishi.
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
...meu je okol 240kkm pa je delu k nov (govorim bl zarad znamke).....pa še tank za po snegu je
smile-1.gif

Lastniki / feni Volva o njihovih avtomatskih menjalnikih nimajo ravno dobrega mnenja. Večina ti tudi odsvetuje nakup rabljenega.

(velja stari V70, S80, S60)
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.004
10.754
113
kod Džej-Zija
Jap, poznam enega lastnika S80 z avtomatičnim menjalnikom. Vse prej kot zadovoljen je z njim, med drugim ga je bil že prisiljen zamenjati.
crazy1.gif
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Potem so tu še raznorazna VW jajca DSG, ki niso klasični avtomatik in imajo zlato platinasto olje, da ti fino oberejo denarnico. Druga skrajnost je pa recimo trajno mazan menjalnik v kaki Toyoti Prius, ki nima vzdrževanja sploh. Ampak slednje je v principu planetni delilnik moči, ki deluje tudi kot brezstopenjski menjalnik in je posledično lahko trajno mazan in brez vzdrževanja. Pač genijalnost Toyote, ki jo drugi niti od daleč ne dosegajo.

hysterical-1.gif


Oprosti, ampak ne morem se nasmejati tvoji zaplankanosti in wannabe znanju s področja avtomobilizma. Menjava olja v normalnem avtomatiku na 30.000 km je totalna neumnost.
 

Drifter

Fizikalc
22. jul 2007
1.167
14
38
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Oprosti, ampak ne morem se nasmejati tvoji zaplankanosti in wannabe znanju s področja avtomobilizma. Menjava olja v normalnem avtomatiku na 30.000 km je totalna neumnost.

tip naklada, pusti ga
 

kihko

Pripravnik
15. sep 2007
474
0
16
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Vcasih sem bil tudi v skrbeh zaradi zaradi tega, vendar ce gledas z druge strani verjetno novega menjalnika na star avto ne bos kupoval, sam prisegam na avtomobile "Made in Germany" tak menjalnik pa dobis v Nemciji za "drobiz".
Khm, a lahko potem link do kakšnega multitronic menjalnika za A6 2.5TDI letnik 2004?
Pa seveda, da je menjalnik delujoč in za ''drobiž''.

Ne bo šlo, a ne?
grims-1.gif
Razen, če je zate drobiž 3-4+k EUR.
 

Lorus

Pripravnik
3. sep 2007
410
0
16
ljubljana
Ker imam iskušnjo z avtomatskim menjalnikom in s problemi na njem tudi imam kontakt od gospoda, ki popravlaj avtomatske menjalnike ...

Po dveh letih in cca. 50.000km prevoženih menjalnik še vedno štima v nulo ...

Avto: LR Freelander

In pa glede menjave olja v avtomatskem menjalniku: LR ga ima OPCIJSKO, torej moraš naročiti menjavo olja v menjalniku, na 100.000km ...
 

blazko

Majstr
21. sep 2007
7.446
425
83
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri DSG/S-Tronic menjalniku je poraba lahko celo manjša od navadnega menjalnika.

Se spomnim, da so se hvalili z enako oz. celo malenkost nižjo porabo kot pri ročnem.

Ampak slučajno imam pri sebi specifikacije za dizelskega Passata in pri vseh izvedbah ima DSG cca pol litra večjo porabo od ročnega, v vseh načinih vožnje.
confused-1.gif
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.108
4.076
113
Citat:
Uporabnik blazko pravi:
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Pri DSG/S-Tronic menjalniku je poraba lahko celo manjša od navadnega menjalnika.

Se spomnim, da so se hvalili z enako oz. celo malenkost nižjo porabo kot pri ročnem.

Ampak slučajno imam pri sebi specifikacije za dizelskega Passata in pri vseh izvedbah ima DSG cca pol litra večjo porabo od ročnega, v vseh načinih vožnje.
confused-1.gif

Za šibkejše motorje je tole možno, ker avtomatik pač rabi malo več moči v rezervi kot jo ponudi 105 KM TDI. Recimo Seat Leon FR (1.8 TFSI) ima z DSG 0.1 s boljši pospešek od 0-100 in 0.1 l nižjo porabo ... pri 1.9 TDI je razlika precejšnja v prid ročnemu pretikalu pri 2.0 TDI pa sta ročni in DSG tam tam.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.745
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Razlika je pri DSG menjalniku s suho sklopko. Ta požre manj energije kot varianta z mokro sklopko, seveda pa ne prenese velikih navorov, zato je vgrajen v vozila z manj zmogljivimi motorji.
 

mac77

Fizikalc
22. avg 2007
4.541
37
48
Citat:
Uporabnik kihko pravi:
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
Vcasih sem bil tudi v skrbeh zaradi zaradi tega, vendar ce gledas z druge strani verjetno novega menjalnika na star avto ne bos kupoval, sam prisegam na avtomobile "Made in Germany" tak menjalnik pa dobis v Nemciji za "drobiz".
Khm, a lahko potem link do kakšnega multitronic menjalnika za A6 2.5TDI letnik 2004?
Pa seveda, da je menjalnik delujoč in za ''drobiž''.

Ne bo šlo, a ne?
grims-1.gif
Razen, če je zate drobiž 3-4+k EUR.







Ne bo slo?
smirk-1.gif

Tegale spodaj lahko dobis za ca 1200 EUR.Prevozenih 85T kimometrov dela kot nov.Je pa letnik 03 Tip menjalnika GHD.
Pred kakim tednom sem za prijatelja vzel komplet TDI motor s prevozenimi 120T km za 500 eur z racunom.......
666970-multitronic.jpg
 

Priponke

  • 666970-multitronic.jpg
    666970-multitronic.jpg
    19,1 KB · Ogledi: 103

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik crashednburnt pravi:
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Potem so tu še raznorazna VW jajca DSG, ki niso klasični avtomatik in imajo zlato platinasto olje, da ti fino oberejo denarnico. Druga skrajnost je pa recimo trajno mazan menjalnik v kaki Toyoti Prius, ki nima vzdrževanja sploh. Ampak slednje je v principu planetni delilnik moči, ki deluje tudi kot brezstopenjski menjalnik in je posledično lahko trajno mazan in brez vzdrževanja. Pač genijalnost Toyote, ki jo drugi niti od daleč ne dosegajo.

hysterical-1.gif


Oprosti, ampak ne morem se nasmejati tvoji zaplankanosti in wannabe znanju s področja avtomobilizma. Menjava olja v normalnem avtomatiku na 30.000 km je totalna neumnost.

Kaj je neumnost? Cel kup avtomatikov ima tak interval. Večina je hvala bogu prešla na 60 kkm, redki nad 100 kkm. DSG ima na 60 kkm.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik Schumi pravi:
Pa si ze vozil ta tvoj toyotin opevan menjalnik? K bi se vozu v gajbi. Ko gres na AC se ti zdi, da bo masino razneslo. Skratka vsaj kar se udobja tice pokadi po celi crti. Neki podobnega se mi zdi da ima Mitshubishi.

Dvomim, da si ga vozil. Ker ima tak menjalnik izključno samo en Toyotin model. Pa še trije Lexusovi. Pa v nobeni ni mašino razneslo, kvečjemu obratno, sploh v Lexih.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik mac77 pravi:
DSG jajca menjalnik
confused-1.gif

ni mu para.

DSG je robotizirani menjalnik z dvojno sklopko. Ni slab, ni pa nič revolucionarnega. Drag je kot žafran, servisiranje tudi, razen novega sedemstopenjskega, kjer so zmanjšali količino pozlačenega olja z diamanti in je servis posledično kakih 100 EUR manj. Ko pa crkne, ga pa ni junaka v Sloveniji, ki bi se ga taknil, vsi bežijo stran. Prej razderejo pol avta, kot najdejo napako na DSG sistemih. Zanesljivost mu ni vrlina. Je pa vsaj sedemstopenjski DSG avtomatik bolj varčen od bilokaterega ročnega menjalnika in posledično tudi klasičnega avtomatika s konverterjem navora.
 
Nazadnje urejeno: