še moje izkušnje z japonci.
bil lastnik Toyote Avensis, 1.6 vvti, 116ps, letnik 2001. vozil od 2008 do 2015, vmes zlezel iz 140.000 km na 300.000 km. ko je šla od mene, je delala kot urica, na cca. 250.000 je šel alternator, takrat tudi labmda sonda, katere pa niti nismo popravljali, ker je avto šel boljše in manj pil (na oko, cca. liter manj, ker sem prej delal cca. 600km na tank, po tistem pa 650 do 680), edino lučka za motor je pač stalno gorela. pri 295.000 sem menjal sprednje diske.
od lani imam Hondo Civic 1.4 ivtec, letnik 2012, samo tankam in vozim. menjam zgolj in samo zaradi potrebe po večjem prtljažniku in manši porabi (iz povprečja 22.000 km / leto sem zlezel na 40.000 km).
vmes sem vozil Mazdo 6, 2.0, mislim, da je bila 2004 letnik, raketa, nobenih problemov, manjkala ji je samo 6 prestava za AC, ker je imela nenormalno kratek menjalnik.
pred tem sem vozil:
Renault 21 2.0, 130ps - avto raketa, mislim, da je bil letnik 1992, pa je bil 2005 še vedno super delujoč, no potem pa je v 2 letih počasi šlo praktično vse, kar je bilo možno ...
še dva dizla za primerjavo:
Audi A4 2.0 tdi - preden smo ga spravili v delujoče stanje, je preteklo kar nekaj €$ s trr-ja na trr, potem pa je šel kot urica, nikoli ne bom pozabil, ko smo šli v Stuttgart, smo tankali na Jesenicah na poti gor, vozil do nemških AC, po števcu cca. 140, po nemških AC nekje med 150 in 180 in smo tankali malo pred Villachom, pa še to, ko sem tankal, sem ugotovil, da je bilo še več kot dovolj nafte do Jesenic, se pravi z enim tankom skoraj 1200 km ...
Lancia Phedra 2.2 jtd 170ps - avto, katerega sem do Honde vozil z največ užitka in naredil z njim ohoho km, tudi 2000km v 24 urah ... okoli 350.000 km komplet rekonstrukcija motorja (šobe, turbina, dpf), potem, ko mi je na poti iz Vipave proti Nanosu na Rebrnicah skočil v limp mode in sem komaj prilezel gor. po tistem vem, da se je naredilo še kar nekaj kilometrov ...