Ne, pač nekdo, ki kupuje tam, kjer se nek urankar ne dela norca da ne znam nositi čevlja, kvaliteta izdelka pa je enostavno zanič. Zalando npr.aha še eden torej ki nekaj "pokvarjenega" vrača pod pretvezo odstopa od nakupa al kak
govora je o garanciji/reklamaciji po normalni poti. oz to je stvarna napaka da neka superga v roku nekaj mesecev razpade.
je pa seveda keč v tem, da ded je kriv tega da dela po zakonih, slabo spisani zakoni pa seveda da ne.
glede na to da je edini, je verjetno za vsemi trgovci, ampak zgleda večina zna problem rešit prej.Ne, pač nekdo, ki kupuje tam, kjer se nek urankar ne dela norca da ne znam nositi čevlja, kvaliteta izdelka pa je enostavno zanič. Zalando npr.
Ta qrčevi urankar je meni namreč pred leti to napisal na 3 mesece starih supergah adidas superstar, ki so dobesedno razpadle, to ni šuh iz dajhmana za 20€ da se ne bom sekiral. Naslednje sem kupil drugje, enako razpadle, tokrat po 9 mesecih... guess what, takoj odobreno, iz trgovine odšel z novimi. Tako da se da, kjer se jim za stranke ne hebe
No ja, svinjur se pod izvedenska mnenja podpisuje kot s.p., javno pa se predstavlja kot sodni cenilec. Če je tebi to po zakonih, potem si recimo čuden.je pa seveda keč v tem, da ded je kriv tega da dela po zakonih, slabo spisani zakoni pa seveda da ne.
Še v nazivu samostojnega podjetnika imaV nobenem dokumentu se na predstavlja kot sodni cenilec v primeru reševanja reklamcije za obuvala!
Garant je proizvajalec ne prodajalec.Tip dela za denar. Če je plačan za to, da je gnoj, bo pač gnoj, super zanj. Črna ovca v tej zgodbi je intersport s svojo politiko reševanja reklamacij. Komur ne paše, naj gre drugam.
daj povej katera je to trgovina. Jaz od takrat, ko me je zaj... nisem v intersportu kupil skoraj nič. obutve sigurno ne. kr nekaj let sem se čisto distanciral od intersporta.Naslednje sem kupil drugje, enako razpadle, tokrat po 9 mesecih... guess what, takoj odobreno, iz trgovine odšel z novimi. Tako da se da, kjer se jim za stranke ne hebe
Močno dvomim, da v primeru cenene robe, kar obutev je, gre reklamacija do proizvajalca. Prodajalec dobi rabat zato, da se ukvarja z reklamacijami. Kvečjemu se da dodatni skonto, če prodajalec dokaže, da je napak več kot je bilo pričakovano. Prodajalec ali zastopnik morata rešiti garancijo na določenem trgu.Uvoznik je v vecini prodajalec sam, se vedno pa ni garant.