Problem vlaka je pri nas v prvi vrsti frekvenca, šele potem hitrost. Saj v času konic še gre nekako, izven konic pa je vse skupaj bolj žalostno. Zadnji vlak iz Ljubljane za Medvode gre ob 20:25.
Če bi hoteli na tej relaciji narediti vlak bolj uporaben za večino prebivalcev, bi morali izvesti sledeče:
1. na nivoju države uvesti enotno vozovnico za ves javni promet, uskladiti vozne rede med vlaki in avtobusi ter prilagoditi linije tako, da se dopolnjujejo
2. povečati frekvenco izven konic do maksimuma kolikor dopušča trenutna infrastruktura in podaljšati čas obratovanja vsaj do 23h, poleg tega pa povečati frekvenco tudi med vikendi in prazniki
3. nadgraditi infrastrukturo z izgradnjo drugega tira do Kranja, narediti remont na obstoječem tiru vključno z obnovo vozne mreže, obnoviti ter posodobiti postaje in postajališča ob progi
4. po izvedbi nadgradnje infrastrukture pa nabaviti še dodatne vlake s katerimi bi lahko uvedli taktni potniški promet, 4 vlaki/h ob konicah in 2 vlaka/h izven konic
5. razmisliti o kakšni manj frekventni nočni liniji, recimo vsaj dva nočna vlaka med polnočjo in peto zjutraj.
Šele po izvedbi vseh zgornjih ukrepov lahko pričakujemo opaznejši porast uporabnikov javnega prometa na tej liniji tudi izven konic.