Prometni kolaps Medvode / Medno ?

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Sem že zgoraj napisal, kje je jedro problema. Ves denar je potreben trenutno zato, da se JS in pokojnine obdržijo v sedanjih okvirjih.
JS ne pozna nič takega kot pozna realni sektor: če je manj denarja => manj zaposlenih.
Ko bo spet gospodarska rast, bo več denarja tudi za ceste, če ne bo JS v potrebah prehitel gospodarske rasti.Situacije v Medvodah ne poznam prav dobro, sem pa 100%, da bodo Velenje-Arja vas veliki zastoji.
Denimo, da ni denarja, most je slab. Hkrati ne sme biti več težkih tovornih vozil gor. Ker ni denarja, tudi na DRSC ne morejo imeti dovolj dela za doslej zaposlene. Torej naj uvedejo dežurstvo pri teh objektih in skrbijo, da pri dvosmernem prometu na most zapelje samo eno težko vozilo. Tako lahko ohranijo zaposlitev in še koristni bi bili.
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
In kaj bo? Za vodiško obvoznico so jasno povedali da ni denarja. Pa bi jo morali že 1984 zgraditi (torej se vleče še iz juge). Na to, da bo CI izvedla protest (sprožanje semaforja na prehodu za pešce) pa so poslali policijo, ki je vodstvo CI obvestila da bo oglobila vsakega z 400€ zaradi oviranja prometa?!

Ali denar je ali ni je irlevantno, DRSC je dolžan zagotovit da so ceste normalno prevozne. Kako dobi denar, je problem šefa DRSC, ampak če ne opravijo svojega dela, so zreli le za KO, ampak za malo obiska z ulice.
Je direktor DRSC ovadil tiste, ki so jim vzeli denar (minsiter/vlada)? Ni. Je denar, ki ga mora DRSC dobit, da izpolnijo svojo zakonsko obvezo, od vlade zahteval na sodišču? Ni. Je, če vse to in še kaj drugega, odpove, odstopil? Ni. Potem je kriv. Pika.
Pozabil si najpomembnejše vprašanje: Smo v bananistanu? Smo.
 

guardy

Guru
3. avg 2007
8.484
1.050
113
Obišči stran
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:

Deanr je. Le iz področij, ki niso nujna (nujna v smislu zagotavljanja normalnega funkcioniranja države in gospodarstva, zdravstvenega varstva ipd) ga je treba preusmerit na nujna področja. In teh "luksuznih" področij je veliko, denarja pa tudi.

Seveda, zato so na glavni cesti Kočevje-Ljubljana, po celi škofljiški občini samo z mrzlim asfaltom flikal luknje... Pa bi mogla bit že 30 let obvoznca
wink-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.695
6.716
113
pri taščici
Ksz
Pred kratkim smo izvedeli na alterju za koliko evrov te obere dars če se ti avto pokvari na AC in ti ga ustrezno označijo s stožci.
Tukaj bo kup znakov, semaforja, klemfixi, zadeva bo stala nekaj let (in ne ur kot pri okvari na ac).
Koliko bodo stale te zapore in kdo jih bo plačal, oziroma od kje mu denar
 

Jado

SCANIA, na uro ziher 140
21. maj 2008
15.624
208
63
Kranj
ja DAVKOPLAČEVALCI = GOSPODARSTVO kdo pa?

780.000 zaposlenih papkov.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
Ti problemi se nam pojavljajo, ker ceste plačujemo preko pavšala. Pavšal se pobere, je zanesljiv in lahek denar, kam pa gre, pa odloči politika. Ceste je treba ločit od proračuna. Cestnina po prevoženem km in kategoriji ceste. Če cesta (ali objekt na nekem delu) ne ustreza več standardom, se seveda cestnina na tem delu ne more obračunavati. Po mojem v takem sistemu ne bi eno leto poslušali, da so predori na avtocesti (Trojane pred leti) spolzki in da je treba nekaj narediti. Ali sedaj, da so mostovi dali svoj konec.
Denar še edini kolikor toliko razumno balansira naš svet. Žal...
 

sylver

Fizikalc
21. okt 2008
3.338
27
48
Izola, Ljubljana
Ja saj to je problem - ponavadi šratram iz Medvod ob 6:20, da sem ob 7 v LJ.

Sedaj pa ne vem, kdaj bom mogu štartat....nimam predstave, kdaj se bo vse zabasalo čez Pirniče...ali pa bi mogoče šel kar čez Kranj na AC? hmmm
cry12bpy.gif
 

vogel

Majstr
1. sep 2007
1.531
267
83
Kako super sovpada(jo) tele zapore na najbolj obremenjenih cestah z nakupom novih vinjet... bofo skofjelocane prisilili v nakupe vinjet ko se vodo vozili v kranj in vodice na AC...
 

jolko

Fizikalc
17. maj 2010
3.164
1
36
Citat:
Uporabnik Pepe pravi:
Ti problemi se nam pojavljajo, ker ceste plačujemo preko pavšala. Pavšal se pobere, je zanesljiv in lahek denar, kam pa gre, pa odloči politika. Ceste je treba ločit od proračuna. Cestnina po prevoženem km in kategoriji ceste. Če cesta (ali objekt na nekem delu) ne ustreza več standardom, se seveda cestnina na tem delu ne more obračunavati.
Saj se zavedaš, da bo to ob svetem Nikoli in nič prej?
 

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
Citat:
Uporabnik trance0 pravi:
Kaj pa, če bi šel na vlak?
pi.zda ste tecni s temi vlaki, javnim prevozom in ostalim. Ce zivis izven ljubljane taksen hec zal odpade! Nimam postimanega javnega prevoza in pika, pa se na trepalnice lahko postavis. Kdo bo pobral otroke v vrtcu, kdaj naj grem z vlakom na sestanek, v trgovino spotoma domov, eni delamo troizmenski siht, dodatna usposabljanja v prostem casu..iz nocne naj hodim 2h dam? Ce s kolesom prevozim v eni uri to razdaljo. Saj se vozim s kolesom na siht, ko imam cajt, 22km dalec. Kaj bi se rad. Ne vem eni se obnasate kot, da ste v jugi in delate od 6-14h pa konc,.. za kaksnim tekocim trakom kjer ne rabis trohice pameti.
Vem kaj je javni prevoz, sem zivel v franciji 50km od elizejskih poljan (pariz) in rabil do centra najprej z vlakom in nato s podzemno vsega skupaj 20min. Katerikoli del dneva.
 

PiLLLe

stranger
18. dec 2007
2.068
0
36
Ljubljana/Novo Mesto
Ta drzava je itk en velik BS.

V sloveniji je registriranih vozil vec kot miljon....vsakemu poberejo med 60 in 500€ cestnine za osebna vozila in tovorna od 200 pa do 1000€ tako da nimajo kaj jokat da ni denarja...

Mi placamo da imamo ceste, seveda placamo nek pavsal, plus vinjete ki gredo kao za avtoceste, torej ce clovek pomisli placas da se preljes BP.
Ampak ne slovenija drzava banana stojimo vsakih par km je neka kvazi zapora ipd crap. Torej kdo bo meni zacel placevat za izgube ki jih mam jst zarad tega ker stojim?

Te politike je treba pobit, javni sektor zmanjsat na nulo, teh tavznt obcin ukint in postavt regionalne in to je to...
Ne pa da mamo kurce k sam kradejo na vsakem vogalu...
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik PiLLLe pravi:
Ta drzava je itk en velik BS.

V sloveniji je registriranih vozil vec kot miljon....vsakemu poberejo med 60 in 500€ cestnine za osebna vozila in tovorna od 200 pa do 1000€ tako da nimajo kaj jokat da ni denarja...

Mi placamo da imamo ceste, seveda placamo nek pavsal, plus vinjete ki gredo kao za avtoceste, torej ce clovek pomisli placas da se preljes BP.
Ampak ne slovenija drzava banana stojimo vsakih par km je neka kvazi zapora ipd crap. Torej kdo bo meni zacel placevat za izgube ki jih mam jst zarad tega ker stojim?

Te politike je treba pobit, javni sektor zmanjsat na nulo, teh tavznt obcin ukint in postavt regionalne in to je to...
Ne pa da mamo kurce k sam kradejo na vsakem vogalu...

Vsa cestnina, ki se plača ob registraciji, se prelije neposredno v jamo brez dna, imenovano Slovenske železnice. Slovenske železnice spadajo med družinsko srebrnino in so nedotakljiv nacionalni interes.
 

trance0

Fizikalc
13. jan 2013
487
25
28
Slovenija
Da se ne bom smejal. Nič denarja ne pride do SŽ, ker se z vsakoletnim rebalansom proračuna preusmeri v druge projekte, ki nimajo veze niti s cestami niti z železnicami.

Seveda je JPP pri nas pogojno uporaben le za tiste, ki delajo enoizmensko, za ostale je opcija le avto. Pa vendarle, če bi vsi, ki imajo na razpolago sprejemljivo povezavo z JPP med domom in službo, uporabljali javni promet, bi bilo za vse ostale, ki te možnosti nimajo, bistveno manj gneče na cestah. Kar se pa tiče vlaka na relaciji Medvode-Ljubljana, je vsaj za tiste, ki imajo službo v centru LJ in delajo 7-15h ali 8-16h že zdaj sprejemljiva alternativa osebnemu prevozu. Mesečna vozovnica za vlak na tej relaciji stane 54 EUR, enosmerna pa 1,75 EUR, vožnja z vlakom pa traja cca. 15 minut. Je pa gneča na vlakih v konici konkretna, prav tako vozni red marsikomu ne ustreza. Bi bil že čas, da se pri nas začne kaj vlagati tudi v javni promet, in da se posodobi železniška infrastruktura. Je pa to težko, če ima folk sprane možgane od cestnega lobija, ki se zavzema za avtocesto v vsako slovensko vas, potem pa ni denarja niti za flikanje ostalih cest, da železnic sploh ne omenjam.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.497
762
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik NigelM pravi:
Vlak je že sedaj nabasan, vsaj tisti, ki so v Medvodah okrog 7h. Da ne govorim, da je konkretno drag.

Se da zmenit tudi, da doplacas samo 5€ k mesecni za LPP... Tudi, ce si iz Medvod, kjer pelje 25ka... Samo ni samoumevno... Ampak je treba tezit menda... Vsaj za dijaske mesecne to gre...