130 kmh po AC za 20 km in bo motor ogret.Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane.
Točno tako, samo kaj ko je treba šparat za vsako ceno ...130 kmh po AC za 20 km in bo motor ogret.
dovolj če avto stoji na mestu si bo sam ogrel vse sisteme na dovolj "eko" temperaturo. Če bo pa peljal normalno 2-3km bo pa na delovni.130 kmh po AC za 20 km in bo motor ogret.
Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane.
Zakaj bi ga na tehničnih morali posebej ogrevati za meritve? Če se pripelješ na tehničnega in avto tam ne zadostuje predpisom, pomeni da tudi sicer pri vsakodnevnih vožnjah ne izpolnjuje norm. Če pride Greta in te ustavi direkt na izvozu iz garaže, ter izmeri pline, morajo štimati v okviru predpisov isto kot da bi pred tem naredil 100km ogrevalni krog, kolikor je bojda minimum za priusa.Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane.
Vidim da nimaš pojma. Ga ni avta na tem svetu ki ustreza normam ko pride iz garaže. Ga ni avta ki ustreza normam dokler ni katalizator na delovni temperaturi.pomeni da tudi sicer pri vsakodnevnih vožnjah ne izpolnjuje norm. Če pride Greta in te ustavi direkt na izvozu iz garaže, ter izmeri pline, morajo štimati v okviru predpisov
Normam na TP zadostuje vsak avto mlajši od 20 let, če je brezhiben, tudi hladen.Vidim da nimaš pojma. Ga ni avta na tem svetu ki ustreza normam ko pride iz garaže. Ga ni avta ki ustreza normam dokler ni katalizator na delovni temperaturi.
Bencinar? Saj 100m + laufanje pred vrati + laufanje še med pregledom ga že ogreje.Normam na TP zadostuje vsak avto mlajši od 20 let, če je brezhiben, tudi hladen.
Imam do TP 100m in ga opravim brezhibno z neogretim motorjem. Že to ko ga prvo držijo par sekund na obratih, je dovolj, plini se pa vsaj pri nas na koncu pregleda delajo, ko avto že vsaj 5 minut laufa.
Pri hibridih je večja štala, ker na tehničnih nimajo pojma, kako zalaufat, ogret in nato testirat bencinski motor. Vse tri točke morajo biti pocahnane.