daleč samo od vizualnega izgleda, praktičnih razlogov je kar nekaj.. če nisi nisi nikoli imel terenskega vozila z takšno opremo, da bi videl prednosti katere ponuja takšen bullbar ali železen odbijač potem je logično da je zate bullbar samo za izgled.
Nekaj je resna oprema na resnih terencih, drugo je pa šminka na softroaderjih. Recimo RAV4 iz začetka teme ni nikoli imel serijsko rorov, tisto je vse aftermarket čeprav so bili nekateri montirani ob dobavi (sploh na trgih kjer je bilo to kavbojsko urejeno, recimo Italija). Serijsko je offroad odbijač na RAV4 obstajal samo kot drugačen odbijač, enako je s pragovi ki je samo drugačen plastičen prag (stopnica).
Če nimaš vozila ki ima šasijo ali pa ustrezno dimenzionirano nosilno karoserijo (jeep čeroki, lada niva, ...) potem je bulbar za večino namenov še slabši ko pride do resne uporabe. Prvič je montirano to tako da še prej primeš, ker je ponavadi pod najnižjo točko serijskega vozila (za en suv ki ima prednji most na 20 cm, pobere nosilec še ena 3-5 cm kar potem pomeni da si na višini nekega normalnega osebnega vozila).
Skratka raje rajsa ali bula v odbijaču (tudi predrt kuler) kot pa zvit prečni nosilec motorja oz. most kamor je ponavadi pričvrščen bullbar. Prvo se da popravit, drugo je samo še za v prešo.
Za vejce in grmičke odmikat je dober pa tudi odbijač vsakega vozila, če ga je komu škoda pa ne bo šel v "offroad".
Isto z bočnimi zaščitami, maš cevi ki štrlijo 5cm ven pa še 5cm nižje kot je prag vozila, kaj si dobil v smislu offroada z SUV ki ima prag na višni 25cm in si ga znižal z cevjo (pritrjeno malodane z neti) na 20cm?