Prešibak avto

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:


Pa dobro no, tam si kvasal bedarije in potem spretno zbežal iz teme...

Glej, jaz tak samo jeb*m ježa v avtomobilizmu, ker uživam kak eni zagrizejo! Eni so res tak naivni da te ubije.
Ne da zagrize v trnek, trnek požere pa zagrize v plovec. Res legendarno. Jaz zdaj naredim kregarijo v avtomobilizmu,
v roku 5ih minut. Odprem temo da me zanima kaj naj kupim raje novega civicka typeR al bmw 130... Pol še dodam
kaj je boljse da ne jemljem športnih modelov ampak dizle, tako da še ekonomičarje pritegnem, v 3 dneh mamo
10 strani kregarije.

Torej priznaš, da v bistvu nimaš pojma, ampak da samo pumpaš?


Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Vprašanje, če smo kdaj imeli podobne občutke? Non stop. Pa lahko imaš 400KM, ko boš enkrat prišel do spoznanja, da ne bi bilo nič narobe, če bi jih imel 500. Neverending story.

To je daleč od resnice. Ok res je da se navadiš. Ampak ko enkrat vozis recimo m3, pol turbo poršeja, nato enzota,
več nerabis. 500 konjev je enostavno dovolj in jih še 100 nerabis. Po tej logiki, bi mel avto z 2000 konji, pa bi si
želel takega z 3000. Vse dokler mi ne zlomi tilnika? Vse kaj gre pod 4 sekunde do 120, je čist dovol...

Grem stavit, da se je kakšen lastnik Enzota vprašal, kako bi bilo s 100 ekstra konjiči. Jaz vem, da bi se. Koliko je to smotrno, je druga stvar. Dejstvo pa je, da smo ljudje nenasitna bitja.
 

mosseero

fizik´alc
3. sep 2007
20.064
10.837
113
kod Džej-Zija
Boljše vprašanje je, koliko lastnikov Enzota je sploh sposobnih obvladat vsaj polovico voljnih konjičev, ki jih ta ponuja.
bonk.gif
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:


Pa dobro no, tam si kvasal bedarije in potem spretno zbežal iz teme...

Glej, jaz tak samo jeb*m ježa v avtomobilizmu, ker uživam kak eni zagrizejo! Eni so res tak naivni da te ubije.
Ne da zagrize v trnek, trnek požere pa zagrize v plovec. Res legendarno. Jaz zdaj naredim kregarijo v avtomobilizmu,
v roku 5ih minut. Odprem temo da me zanima kaj naj kupim raje novega civicka typeR al bmw 130... Pol še dodam
kaj je boljse da ne jemljem športnih modelov ampak dizle, tako da še ekonomičarje pritegnem, v 3 dneh mamo
10 strani kregarije.

Torej priznaš, da v bistvu nimaš pojma, ampak da samo pumpaš?


Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Vprašanje, če smo kdaj imeli podobne občutke? Non stop. Pa lahko imaš 400KM, ko boš enkrat prišel do spoznanja, da ne bi bilo nič narobe, če bi jih imel 500. Neverending story.

To je daleč od resnice. Ok res je da se navadiš. Ampak ko enkrat vozis recimo m3, pol turbo poršeja, nato enzota,
več nerabis. 500 konjev je enostavno dovolj in jih še 100 nerabis. Po tej logiki, bi mel avto z 2000 konji, pa bi si
želel takega z 3000. Vse dokler mi ne zlomi tilnika? Vse kaj gre pod 4 sekunde do 120, je čist dovol...

Grem stavit, da se je kakšen lastnik Enzota vprašal, kako bi bilo s 100 ekstra konjiči. Jaz vem, da bi se. Koliko je to smotrno, je druga stvar. Dejstvo pa je, da smo ljudje nenasitna bitja.

Malokateri lastnik zna enzota peljat po robu, malokdo ima na dosegu roke primerno cesto, malokdo tak
sploh vozi... Itak da te zanima kako bi blo z 100 konji več, ampak če mas 600 al pa 700 konjev je pomoje isto sranje...
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik mosseero pravi:
Boljše vprašanje je, koliko lastnikov Enzota je sploh sposobnih obvladat vsaj polovico voljnih konjičev, ki jih ta ponuja.
bonk.gif

Na ravni avtocesti ga zna vsak otrok stisnit do 250km/h, nekateri celo še kaj več.

Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Malokateri lastnik zna enzota peljat po robu, malokdo ima na dosegu roke primerno cesto, malokdo tak
sploh vozi... Itak da te zanima kako bi blo z 100 konji več, ampak če mas 600 al pa 700 konjev je pomoje isto sranje...

Citat:
Uporabnik SoulMan pravi:
Koliko je to smotrno, je druga stvar. Dejstvo pa je, da smo ljudje nenasitna bitja.
 

DMX

Fizikalc
20. avg 2007
2.328
15
38
enak problem je z Cliotom Storia l.2006....1.2, 60KM...avto enostavno povedano ne gre nikamor, ko pa še prižgeš klimo, pa gre mimo tebe Yugo koral 45 kot strela....tole je avto za kakšne penziče, kateri ne gredo čez 2500 obratov...prehitevanje pa je že znanstvena fantastika
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Vprašanje je zakaj ljudje kupujejo tako šibke avtomobile. Ne gredo testirat preden se sploh odločijo?
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Pri teh mlinčkih sta ponavadi dva problema:
1. Ti mlinčki 1.0 in podobno imajo zelo majhno moč
2. Ponavadi so še bencinarji z maksimumom navora pri visokih obratih

Moje mnenje je, da je optimalen avto z 1.9 TDI motorjem ali pa 1.6 benicinar z močjo med 70 in 80 kW. Pogojno pride v poštev še kakšen 1.4 bencinar. Kar je švohnejše od tega je na AC problematično.
 

Slovenet

Guru
21. jul 2007
4.430
539
113
44
Še vedno Rdeči revirji
Preko prsta, a ni to 67 kW
17758-icon_confused.gif
To je precej blizu tistega kar sem jaz napisal.

Tisto kar sem jaz napisal je neko približno območje, čeprav preko 80 kW se rano ne splača it zaradi zavarovanja.
 

crashednburnt

Majstr
Osebje foruma
20. jul 2007
8.746
434
83
Goriška
www.avtopro.si
Ja, saj ne da se ne bi strinjal s tabo. Povedat hočem samo, da niso vse kilovati in obstajajo tudi situacije, ko avti z manj kilovati potegnejo lepše od tistih z več kilovati. Seveda govorim o istem razredu. Pri nas se na žalost gleda le specifikacije vozila in to vedno, in pri nakupu novega in pri nakupu starega vozila, kar je narobe.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Tudi jaz se strinjam, da je optimalen avto 1.6 bencinar ali 1.9 dizl okrog 90-110 konjev. Več je vsaj glede na kazni na cestah čisto odveč, manj pa je premalo za udobno (predvsem polno naložen avto) oz. varno vožnjo (prehitevanje).

Kolega si kupuje nekaj v rangu 180-200 konjev, pa ga nikakor ne morem prepričat, da je to metanje denarja stran - plačal bo za drag avto, drago zavarovanje in še dražje kazni, če bo vozil po omejitvah pa 200 konjev res ne rabi
tongue-1.gif


Ontopic: 2006 sem kupil novega Kalosa 1.2, 76 konjev. Naredil testno vožnjo po mestu, avto je šel solidno in ga kupil. Potem pa pridem na avtocesto in sem do tepanjskih tunelov po bregu komaj 100 peljal
bonk.gif
Ko smo se na morje trije peljali sem v brege na hrvaških ac peljal 80, po ravnici hudo dolgo nabiral 130, dalje tema... V glavnem sem ga po letu dni prodal (so mi sicer ponujali zamenjavo za 1.4 90 konjev) in si kupil p206 1.6 110 konjev. O tem kaka je razlika verjetno ne rabim pisat.
 

gregor

Fizikalc
31. jul 2007
399
35
28
Dolina hmelja
Vozim lado nivo (under)powered by mercedes 220d.
ca 1300kg, 60 konjev.
Se ne spomnim, kdaj sem nazadnje prehiteval.
hysterical-1.gif


Saxo 1.0 s 50 konji je bil raketa proti tem.
 
Nazadnje urejeno:

dufus

Fizikalc
13. okt 2007
1.927
60
48
sedaj, ko sem se razvadil je vsak avto z manj kot 150 konji prepocasen=]

drugace pa iz glave.. golf 5 sdi. to niti obcutka nimas, da kakorkoli pospesuje? ubistvu mors na stevc gledat, da dejansko ves da se premika.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:
Vprašanje je zakaj ljudje kupujejo tako šibke avtomobile. Ne gredo testirat preden se sploh odločijo?

Jst mam en tak mlinček, pa v bistvu v zelo redkih trenutkih pogrešam konje. Če si človek, ki se ne obremenjuje pretirano na cesti, se da s 60 konji čist normalno furat. Oz bom drugače rekel... z 90 konji v istem avtu se nebi nič bolje počutil, ko bi prišel na cilj. Če je pa avto že zastnovan zato, da se ga vozi mal hitrejš, tam pa se pol gleda na konje. Pri mlinčkih pa je praktično vseeno tistih 20 konjev gor al pa dol... itak je treba po omejitvah furat
wink-1.gif


Drugače pa nekje optimalno se mi zdi kakšen 1.9 dizel s 100-130 konji. Več mislim da nebi rabil...
 
Nazadnje urejeno:

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.775
170
63
Skratka, zgoraj se rola banner od SKN pa naj zapelje mašinco tja, da mu obesijo eno vetrnico gor pa je.

lp
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
hehe z golfom2 sem se počutil ovira na cesti:) pa sej po ravnem se je še dalo nekak konkurirat, v hrib so me pa skor tovornjaki prehiteval:(
 

ovca

morfy
Osebje foruma
18. jul 2007
5.881
3
38
37
Cvičkova dežela =)
www.alter.si
Jaz se pa samo delno strinjam s tabo... Sam mam 1.2 12V mašino s 65 KM. To leti po sneta skira! 164 po GPS-u pa ravnem, za prehitevanje na AC sploh ni problema, ker do 150 vleče (ne tko kot 200KM mašina, a vseeno vleče). Res pa je, da imam klimo raje ugasnjeno v avtu, ker potem se zgodi, da te prehiti kamionar v klanec gor proti morju...S klimo to več kot 80 ne gre... Ko jo pa ugasnš, je pa tko, kr da bi turbino vklopo
evil.gif
.
Ne resno, jaz sm meu isti problem, ko sm avto od ene mamce kupu. Prvi dan je šel avto po AC max 140... Kt da bi imel blokado tm... Potem sm pa en tedn ganju avto v obrate, in rezultat je biu hitr tle. Pospeševanje 1-2-3 je odlično za 1.2 mašino, top speed prevelk za tak avto s temi specifikacijami (bremze...). Je pa res, da vleče lepo od 2.800 obrati naprej...pa vse do rdečega polja...
 

Tamara

mX's girl
23. jul 2007
3.718
0
36
43
vedno korak pred tabo
Moj avto s 60KM leti............ko dobi zalet
evil.gif

Bi pasalo še nekaj konjičev več, ker podhranjenost je vidna, ko se spravim prehitevat in moram biti še toliko bolj pozorna, da mi vmes ne zmanjka moči.

Sicer pa pomanjkanje konjičev od včeraj še bolj "čutim"
grin1.gif
 

Zorroslav

Zeroslav
5. jan 2008
1.441
0
36
36
Peugeot 307 1.4 16v 90hp. Vozil sem ga kot nadomestno vozilo. Pa to ne moreš verjet kaka nepremičnina je to. Ko sm se vsel nazaj v 206-tko 1.6 90hp je bilo pravo olajšanje.