Vse je stvar ugleda. Predsednika Italije in Francije se vozita z lokalnimi avtomobili, ker predstavljata svojo državo. Slovenski predsednik predstavlja našo državo in ker naša država nima svoje avto industrije je edino primerno, da se vozi z dovolj uglednim avtomobilom (kaj je dovolj ugledno je debatabilno, ampak boljši produkti nemške trojice niso nič pretirani). Namreč škoda, ki bi jo državi povzročilo povsem neugledno vozilo je neskončno večja od vrednosti avtomobila samega (recimo 120 jurjev). Ko razumeš, da vloga predsednika ni samo da požre par miljonov letno za nič ampak da ta vložek mnogokratno povrne s sklepanjem vezi v tujini, kamor ga ponavadi spremljajo tudi gospodarske delegacije, potem ni več problema z avtom za 120 jurjev. Menjajo ga itak na 10 in nekaj let.
Kdo bo pa verjel državi, kjer predsednik živi in sprejema državniške goste v trisobnem stanovanju in se vozi naokrog s svojim biciklom? Približno tako bi pri nas eni radi dosegli...