ksz
Nočem biti hudičev odvetnik, ampak po mojem skromnem mnenju po nepotrebnem zapravljaš čas in živce.
Če prav razumem:
- avto ima 5 let in 154.000 km
- po tvojih besedah je bil nazadnje na uradnem servisu pri 115.000 km
- po podatkih Hyundai-a je bil na uradnem servisu nazadnje 31.7.12 pri 97.000 km
- Hyundai Avto Trade pozna težavo z verigami pri teh motorjih
Po tvojih podatkih in podatkih Hyundai-a je bil avto vsaj 2x na servisu pri nepooblaščenem serviserju - pozabi na garancijo. Kaj bi pravzaprav rad? Glede na razloženo delovanje napenjalnika verige je jasno, da se iz izproženosti bata napenjalnika lahko zelo dobro sklepa o stanju verige. Hyundai Avto Trade težavo pozna, sklepava lahko, da so o tem obveščeni* (morali bi biti) vsi uradni serviserji. Hyundai se vedno lahko izgovori, da ima uradni serviser nalogo, da preveri stanje izproženosti napenjalnika in temu ustrezno stranki svetuje.
Ali je tvoj uradni serviser to počel s tem nima nikakršne zveze. Če bi servisiral na pooblaščenem, bi imel dober razlog, da bi zahteval garancijsko popravilo ali kulanco. Tako pa se lahko pritožiš le pri svojem "neuradnem", sicer odličnem in poceni, mehaniku, ki za problem napenjalnika ni vedel.
Nikakor ne trdim, da so (vsi) pooblaščenci mojstri in/ali nepooblaščenci šalabajzerji - veliko je primerov, ki govorijo ravno nasprotno - a če želiš zahtevati povračilo pri podobnih težavah, je stalno servisiranje pri pooblaščencu edina pot.
In živiš v popolni zmoti, ko od mehanika in/ali vodje servisa pričakuješ, da bo sposoben podati poglobljeno analizo vzrokov tvoje okvare. Oni so mehaniki, ki morajo svoj denar zaslužiti s servisiranjem, ne pa z analiziranjem napak. Poleg tega mehaniki za to niso niti usposobljeni. Ja, dober mehanik marsikaj ve in zna marsikaj svetovati, vendar v konkretnem primeru ukrepa tehnična služba Hyundai - ali pa sodni cenilec.
In zakaj pravzaprav pričakuješ, da bi se serviser in/ali tehnična služba ukvarjala s tvojim problemom? Že dve leti te niso videli, nič ne vedo o zgodovini servisiranja in sedaj naj investirajo čas v tako stranko? WTF Sam si se odločil, da boš varčeval pri servisu, sam nosi posledice.
Seveda se lahko sedaj pljuva po določeni znamki, to je najlažje. Seveda bi moral napenjalnik zdržati več; lahko se pogovarjamo o tem, da bi moral Hyundai bolje obveščati... Morda pa je dobro obveščal - tiste stranke, ki servisirajo pri njem...
*glede obvestil serviserjem: kar nekaj časa sem prevajal obvestila serviserjem GM-ja. Veliko, ampak zares veliko je takšnih ali drugačnih nekritičnih napak, ki se lahko pojavijo. V tem (časovno nekritičnih) primerih so serviserji ob rednem servisu dolžni preveriti kritične točke, včasih zamenjati kakšno malenkost itd - in pri tem se strank niti ne obvešča.