POZOR Hyundai i30

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Pa še račun ki sem ga pdpisal jaz in on.

Na njem piše

Prevzeta odgovornost
Servis odgovarja le za stanje motornega vozila, dodatne opreme in aparate, vgrajene v motornem vozilu ter nivo goriva kot je zabeleženo ob prevzemu motornega vozila v servis in navedeno v delovnem nalogu - naročilu na servis.

Na delovnem nalogu piše popravilo motorja.

Torej posledično tudi za plinsko napeljavo ki je vgrajena v motornem vozilu.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Sicer pravilno, da si preštudiral vso dokumentacijo, ampak še enkrat: tvoj cilj bi moral biti zadovoljiva rešitev vse te kolobocije, ne pa opletanje s tem, kdo je zaje... in kaj je napisal na dokumentacijo in kaj ni pravilno naredil. Pojdi do njih, se normalno pogovori in probaj doseč nek pameten dogovor. Če jim boš zgolj metal zadeve pod nos, morda ne boš dosegel svojega cilja. Razen, če je cilj, da jim jeb.. ježa.
grin1.gif


Zadnjič sem slučajno en fajn film gledal, ki je imel to poanto: želiš imeti prav ali želiš biti srečen. Ne paše sicer čisto dobesedno k tvojemu primeru, ampak upam, da dojameš poanto. Pa je ta poanta precej v nasprotju z mojimi načeli, ampak mi je dala malo mislit
smirk-1.gif
.
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Dober nasvet bom mejl shrano med osnutke in jih jutri prej poklical preden jim zagrenim življenje.
 

emirATes

Pripravnik
9. apr 2012
159
7
18
Vpoklici imajo določeno proceduro. Proizvajalec obvesti zastopnika/distributerja v tisti državi, v katero je vozilo prodal, pošlje spisek VIN številk, zastopnik/distributer pa obvesti svoje kupce o vpoklicu. Če VIN številke tvojega vozila ni na spisku, ne moreš biti obveščen o vpoklicu (ga proizvajalec finančno ne odobri). Pri masovnih vpoklicih se lahko lastnike obvesti preko javnih medijev, tu pa VIN ne igra vloge( v kur*u cela serija). Problem nastane, ko je enkrat vozilo pri drugem lastniku, lahko tudi v drugi državi, podatkov o tem pa od proizvajalca obveščeni zastopnik/distributer nima. Tako, da ni nujno, da so glih Balkanci vzrok...
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Dober nasvet bom mejl shrano med osnutke in jih jutri prej poklical preden jim zagrenim življenje.
Preberi nasvet točno: reskiraj čas in pojdi osebno do kompetentne osebe, prej se pa nekje razživciraj, da boš tam skuliran
grin1.gif
.
Telefon je skoraj isto kot mail.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Saj nima veze ali je kriv zastopnik tukaj ali Audi, ker nas tretira kot Balkan. Rezultat je ta, da sem sam plačal dve jasni tovarniški napaki, za kateri je bil vpoklic v Nemčiji, pri nas pa ne. Kakorkoli, kot rečeno, sem ocenil, da je škoda mojega časa in živcev, da se s tem ukvarjam naprej in sem zadevi sam porihtal.
Kot pa vidim, to ni edini tak primer.
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Zakaj pa bi delali zastojn vpoklic, če pa lahko tudi kaj zaslužijo, ko crkne in se delajo butaste?
wink-1.gif

Itak pol Slovenije avtomobile VAG grupe jemlje kot neko božanstvo. Za božanstvo se pa pač dodatno plača. Tudi takrat, ko se nekje drugje, kjer isto reč nimajo za božanstvo, pač ne plača.
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
ksz

Nočem biti hudičev odvetnik, ampak po mojem skromnem mnenju po nepotrebnem zapravljaš čas in živce.
Če prav razumem:
- avto ima 5 let in 154.000 km
- po tvojih besedah je bil nazadnje na uradnem servisu pri 115.000 km
- po podatkih Hyundai-a je bil na uradnem servisu nazadnje 31.7.12 pri 97.000 km
- Hyundai Avto Trade pozna težavo z verigami pri teh motorjih


Po tvojih podatkih in podatkih Hyundai-a je bil avto vsaj 2x na servisu pri nepooblaščenem serviserju - pozabi na garancijo. Kaj bi pravzaprav rad? Glede na razloženo delovanje napenjalnika verige je jasno, da se iz izproženosti bata napenjalnika lahko zelo dobro sklepa o stanju verige. Hyundai Avto Trade težavo pozna, sklepava lahko, da so o tem obveščeni* (morali bi biti) vsi uradni serviserji. Hyundai se vedno lahko izgovori, da ima uradni serviser nalogo, da preveri stanje izproženosti napenjalnika in temu ustrezno stranki svetuje.

Ali je tvoj uradni serviser to počel s tem nima nikakršne zveze. Če bi servisiral na pooblaščenem, bi imel dober razlog, da bi zahteval garancijsko popravilo ali kulanco. Tako pa se lahko pritožiš le pri svojem "neuradnem", sicer odličnem in poceni, mehaniku, ki za problem napenjalnika ni vedel.

Nikakor ne trdim, da so (vsi) pooblaščenci mojstri in/ali nepooblaščenci šalabajzerji - veliko je primerov, ki govorijo ravno nasprotno - a če želiš zahtevati povračilo pri podobnih težavah, je stalno servisiranje pri pooblaščencu edina pot.

In živiš v popolni zmoti, ko od mehanika in/ali vodje servisa pričakuješ, da bo sposoben podati poglobljeno analizo vzrokov tvoje okvare. Oni so mehaniki, ki morajo svoj denar zaslužiti s servisiranjem, ne pa z analiziranjem napak. Poleg tega mehaniki za to niso niti usposobljeni. Ja, dober mehanik marsikaj ve in zna marsikaj svetovati, vendar v konkretnem primeru ukrepa tehnična služba Hyundai - ali pa sodni cenilec.
In zakaj pravzaprav pričakuješ, da bi se serviser in/ali tehnična služba ukvarjala s tvojim problemom? Že dve leti te niso videli, nič ne vedo o zgodovini servisiranja in sedaj naj investirajo čas v tako stranko? WTF Sam si se odločil, da boš varčeval pri servisu, sam nosi posledice.

Seveda se lahko sedaj pljuva po določeni znamki, to je najlažje. Seveda bi moral napenjalnik zdržati več; lahko se pogovarjamo o tem, da bi moral Hyundai bolje obveščati... Morda pa je dobro obveščal - tiste stranke, ki servisirajo pri njem...

*glede obvestil serviserjem: kar nekaj časa sem prevajal obvestila serviserjem GM-ja. Veliko, ampak zares veliko je takšnih ali drugačnih nekritičnih napak, ki se lahko pojavijo. V tem (časovno nekritičnih) primerih so serviserji ob rednem servisu dolžni preveriti kritične točke, včasih zamenjati kakšno malenkost itd - in pri tem se strank niti ne obvešča.
 

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.144
4.126
113
Točno to!
cheer.gif


Bilokakšno tožarjenje avtorju odsvetujem, lepo naj gre do direktorja/lastnika servisa pa naj se najprej sam opraviči za teženje ter pač predstavi svojo plat zgodbe. Dobri odnosi so vedno nekaj vredni in se zagotvo da po človeško zmenit in tudi kaj malega profitirat.

Sicer v konkretnem primeru ne vem kaj je avtor sploh misli ker je šel na URADNI servis? Če je nehal hodit tja in servisiral avto pod kozolcem potem je BZ spet hodit na uradni servis, sploh z nekimi pričakovanji o kulanci. Kulance ni če ni rednega servisiranja, enako je pri BMW in pri VAGu. Če pa servisiraš redno pa jo dobiš za vse napake ki so "tovarniške", nekje več nekje manj sej to je bistvo kulance (tovarna ponavadi plača "maržo" tako da ne gre ravno v minus, uporabnik pa dobi reč precej ceneje).

In tudi čisto razumem servis, dobili so nekego ex stranko ki je pripizdila na servis in na grd način zahtevala popravilo. Ne samo to, še pametovala je kako naj se popravi in katere ventile se zamenja. WTF?! Osebno da sem vodja servisa odslovim tako stranko že na vhodu. Če hočeš poceni popravilo pač ne greš na uradni servis ampak do kozolčarja ki ti zamenja samo tisto kar je res nujno da avto pelje dalje in potem ga po lepi slovenski navadi prodaš.

Glede verige, pri vozilih ki imajo težavo z njimi se na uradni servisih kontrolira stanje verige oz. serviser verigo sliši če ve kaj mora poslušat. Tako se veriga tudi menja, recimo pri VAGOvih TSIjih, jasno s kulanco če vozilo ni več v garanciji. Mogoče bi servisiranje na uradnem servisu rešilo avtorja pred posledicami preskočene verige, nikoli se ne ve .... ima pa uradni servis in uvoznik s tem kritje ker pač oni lahko rečejo da je točno to krivo za večjo škodo.

Aja BTW, tistih 1000EUR+ je zelo majhen strošek glede na tip napake. Požreš, prodaš gajbo, daš znamko na črno listo in živiš dalje!
cheer.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Ja, nekaj takega bo zelo verjetno. Če bo prav pristopil zna morda celo dobiti kaj nazaj, čeprav... Z zaostrovanjem bo pa lepo ostal na tem, kjer je. Čeprav tisti minimum pa ni ravno ok, tu lahko morda kaj izsili na silo. Razen, če ne bodo tega pripisali ventilom.
 

Bastard

Fizikalc
21. feb 2008
1.636
0
36
Servis je delal v skladu z naročilom stranke in je strokovno opravil svoje delo. Avto je servisiran nepooblaščeno in naj se zahvali za generalno mehaniku pod kozolcem, ki je "profi". Denar za generalno je skoraj pol vrednosti avtomobila, se je splačal pri šalabajzerju prišprarat 20EU za servis?

Vsaka šola nekaj stane, nauk zgodbe
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.370
5.646
113
Popravis (oz si ze)....in s srecno vozis naslednjih 200.000km...

Aia pa po izkusnjah...1x na leto zrihtas vodila na bremzah...sploh zadnje bremze in bos srecen
grin1.gif
 

NigelM

Pingvin
19. avg 2007
17.286
4
36
ena vas naprej od Jest-a
Citat:
Uporabnik alkoholik pravi:
možakar je servisiral "pod kozolcem".. ni pa nujno da je bil zato servis slab!
Tega niti ne trdim, lahko je bil celo boljši od uradnega - a to mu pri zahtevi za povrnitev stroškov ne pomaga.

Se pa odpira zanimiva dilema - kaj pravzaprav je dober/slab servis? Kako to razumemo?

Bom novo temo odprl.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.451
9.743
113
EU
Nova tema o dobrem i slabem servisu je dober predlog. Svojega HMC sem servisiral večinoma pri Avto Mlakar Lenart, AP Murska Sobota, doma sam in pri kozolčarju (pravzaprav je to sp). Dosti je za povedati.
Po branju Alterja bodo serviserji drugače govorili strankam o napenjalcu verige ."Kako je zmotno prepričanje da je napenjalec hidravlični in je pravzaprav mehanski, olje je samo za mazanje". Zato priporočam tudi tistemu iz Lenarta, naj prebere moje poste in če bo to razlagal strankam, naj se spomni kdo ga je razsvetlil.
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.451
9.743
113
EU
Pri vozilu i10 je varianta s tovarniškim motorjem na LPG. Čudno mi je da servis ni znal pravilno sestavit plinsko instalacijo. Kje potem servisirajo LPG motorje, na Mariborski plinarni
confused-1.gif
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.370
5.646
113
Mi je blo vedno zanimivo zakaj se menja vijake na glavi...ok zarad momenta...sam dvomim da so tolk pretegnjeni od 1x všravfanja
sprasujem se.gif