POZOR Hyundai i30

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Fiata sem se na moje veliko veselje znebil. Glede sloga vožnje - raje nebi, mislim da je milijon + km (z različnimi vozili, da ne bo pomote), brez resnih okvar dovolj velika referenca. In kot sem povedal že zgoraj, zelo pogosta napaka na avtodomih, ker: je avto skoz polno naložen in ker je na splošno stil vožnje bolj umirjen, čeprav sem ga jaz tudi stestiral "do daske" (160), pa nekaj časa sem imel obdobje ko sem vozil "skoz po omejitvah" - navzgor.
wink-1.gif


Glede filtra bi jaz to tvojo razlago kupil, ne kupim pa tako kot piše zgoraj in točno take buče so mi hoteli prodat.
wink-1.gif


PS: ornk smo zasrali to temo, a bi moderator to razdelil na novo - recimo "težave menjalnik Fiat 3.0".
 
Nazadnje urejeno:

alkoholik

RudolF
23. jul 2007
16.620
3.070
113
v lokalni ostariji
roberto

možno da je tesnilo slabe kakovosti in popusti. tukaj ni servis kriv (lahko pa za primer dobre prakse "podeli" servis)
ampak če pa mehanik zmontira filter BREZ tesnila je pa krivda servisa... pa kaj če ga ni v škatli. lahko ga kdo ukrade, lahko odpade lahko fabrški feller...

pač tak filter se zamenja pa je... ne pa montaža brez dihtunge
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.930
113
pri taščici
tale hudič-tesnilo na filtru (kartuši) meni sedaj že v drugo očitno spušča. Prvič mi je lani malo pred predvideno menjavo, letos se zgodba ponavlja. (predvidevam, nisem še raziskoval od kje mi tokrat kaplja)
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Lahko da. Sem slišal ja, da nekateri majstri kar staro tesnilo nazaj zmontirajo... Moj je bil pa mehansko poškodovan, ampak ne od montaže...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Lahko tud tam kaj nalezna povrsina ko pride tesnilo od filtra gor ne stima...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Da...da se tesnilo ne natrga...ko zategnes tisti zadnji 1/2-1/4 obrata...

Ampak na servisu se vse mudi...tko da ni casa pomoct prst v kaplco olja
smirk-1.gif
 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
48.081
6.930
113
pri taščici
Ne da ni časa, potem bo imel prste umazane.
Saj veš da delajo v sterilnem okolju (bele rokavičke kot v formuli) in da imajo vsa okoljevarstvene certifikate.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Mogoče sem pozabil napisat, da ni klasični filter, ampak se samo notranji del menja, ohišje je "staro". kolikor sem jih jaz razumel je tesnilo "ločen rezervni del" - je kot tako tudi na računu.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
Smehi....kadarkol sem kupil kartuša/filter za 1.6crdi je mel o-ring tesnilo poleg...nima veze al original na Hy servisu...al pa v avtostacuni...buce servisa
 

Benady

Fizikalc
20. jul 2007
6.825
1
38
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:

BMW 525D pol leta sem v garanciji hodil na servis, ker se je med vožnjo prižigala lučka za zadnjo premo....

BMW ima lučko za zadnjo premo
confused-1.gif
morda karavan??
 

ericks

Majstr
10. sep 2007
2.781
221
63
Citat:
Uporabnik Benady pravi:
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:

BMW 525D pol leta sem v garanciji hodil na servis, ker se je med vožnjo prižigala lučka za zadnjo premo....

BMW ima lučko za zadnjo premo
confused-1.gif
morda karavan??

pri karavanih je zadnji del avta (visina) krmiljen z el. kompresorjem, ki je hiba pri bmw-jih. prakticno ne poznam lastnika karavana pri petici, ki tega se ni menjal ...

gre za serijo e-60 ...
 

Tony_Clifton

Fizikalc
18. okt 2014
1.635
2
36
Citat:
Uporabnik McGiver pravi:
Fiat Ducato z Iveco 3.0 mašino 159KM.
wink-1.gif


V bistvu iz danes na jutri. Ko sem se odpeljal z Debelega rtiča je malo žvižgal menjalnik in po nasvetu kolega, ki je tudi serviser - pa ne za Fiate - sem se previdno odpeljal čez SLO v MB. Nekje pri LJ je že ornk žvižgal, v MB pa sem še komaj speljal s križišča. Ampak avto je še laufal do servisa.
Danes vem, da bi že v Kopru poklical asistenco in se pustil odvleči na servis - mogoče bi bilo popravilo kakih 500€ max.

Problem ni v letniku ampak v kombinaciji močna mašina, relativno šibek menjalnik, visok navor, nizki obrati in 3,5+T stalna naloženost. Mi je serviser takoj rekel, da sem vozil v nizkih obratih (kar je res) s previsoko prestavo. Mi je svetoval, da čim manj pod 2000 obratov in bo za večno. Zanimivo, da sem potem s testiranjem ugotovil, da dejansko v 5 prestavi z višjimi obrati (cca 200-300) porabi manj kot v 6 - ne velja za visoke obrate - tam nekje +-2000.
Tale mehanikova razlaga o prenizkih vrtljajih so po mojem precejšnje buče.
Na življenjsko dobo ležajev vpliva velikost sile in število vrtljajev.
Če se voziš z nizkimi ali visokimi obrati, to na obremenitev izstopne gredi (in njenih ležajev) komaj kaj vpliva - v vsakem primeru se vrti enako hitro. Pri vstopni gredi je nekoliko drugače, vožnja z nizkimi vrtljaji sicer res bolj obremeni gred in ležaje, ampak to vseeno ne bi smelo povzročiti okvare.
Motor zmore pri 2000 obratih precej višji navor, kot pri 1200-1300 in na to bi moral biti dimenzioniran. Menjalnik je precej bolj obremenjen pri vožnji 110km/h kot pri 60 km/h.
Način vožnje na to okvaro ne bi smel imeti vpliva. Gre za slabo dimenzioniranje ali slab ležaj.
 

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
Point je v zadnjem stavku.
wink-1.gif

To sem napisal že v prvem postu o tem. Ampak kot so me prepričali tudi "nepravilna" vožnja (beri mučenje v nizkih vrtljajih) vpliva na lom prešvoh ležajev.

Včeraj preveril na servisu ali je tesnilo v kompletu s kartušo in je, so pa rekli, da se je tudi njim že zgodilo (drugi servis), da je v original škatli tesnilo manjkalo, ampak se pač pogleda in zamenja od drugod.
 
Nazadnje urejeno:

robertm

Zelenc'
24. okt 2014
1
0
1
Pozdravljeni!

Na mojem i30 1.4 classic, bencin, se ob vožnji navkreber in pospeševanju oziroma speljevanju sliši nekakšen zvok, nekako je slišati kot rožljanje in praskanje (kot bi maček praskal po lesu
oziroma nekako tako, kot pri kolesu, ko veriga ne nalega dobro na zobnik).
Tega se pri hladnem avtu ne sliši, do izraza pride ko je ogret. Je pa ta zvok vedno bolj intenziven.
Večkrat se to zasliši tudi pri menjavanju prestav, takrat ko se spušča sklopka (ko sklopka začenja prijemati) in bolj v 4. in 5. prestavi .
Avto ima ca 30.000 km.
Sem bil na servisu. Se je mehanik peljal zavtom in rekel da nič ne sliši.
Mogoče kdo ve kaj povzroča te zvoke (mogoče veriga, sklopka, menjalnik ?)
Lep pozdrav,
Robert
 

terezijslo

Pripravnik
10. jan 2014
54
0
6
Zdravo,

sedaj pri nas vozimo novega hyundai i30.
Zanima pa me, če kdo ve za kakšne morebitne hibe oziroma napake, ki se lahko pojavijo.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.369
5.650
113
novi model je GD.....model iz teme z napako na 1.6 CVVT pa prejšni FD model...!!!