POZOR Hyundai i30

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Gonzo je razbil mit hidrauličnega napenjalca

V resnici je to mehanski napenjalec z prisilnim mazanjem.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.451
9.743
113
EU
Primerjam sliko "našega" napenjalca in tistega modificiranega z Youtube.
"Naš" ima ravno potisno ploščo na zobati letvi.

mnw-IMG-49.jpg


Youtubejov je modificiran in ima navarjen zob na potisni plošči s katerim podaljša obseg delovanja zobate letve in bata, za par zobov. Brez tega ima bat preveč mrtvega giba.

x1u-Tube-m.jpg


"Naš" napenjalec ni pokvarjen, samo veriga se je preveč raztegnila. Torej ga je serviser zamenjal po nepotrebnem.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Tu so me poklicali.

Malo sem preletel, strojnik nisem, ne vem v čem je problem.

Garancija za brezhibno delovanje vemo kaj je.

Če pravi vidim, iščete vzrok za defekt oziroma ali je tu iskati kakšno odgovornost serviserja=malomarnost, ker ni opravil dela, ki se je od njega zahtevalo po stroki (navodilih) in je zaradi tega nastala škoda.

Torej dokazati:

- protipravno ravnanje (deloval v nasprotju s servisnimi navodili)
- odgovornost = malomarnost strokovnjaka, ker ni opravil dela, ali pa ga je opravil nestrokovno
- vzročno zvezo med njegovo opustitvijo/storitvijo in posledico (defekt)
- škoda in njena višina

To so elementi, ki jih je potrebno izkazati za uspešen odškodninski zahtevek.
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Štorija se nadaljuje po prevzemu avta in sicer z reklamacijo

JAZ

Pozdravljeni
Kot prvo bi vam rad reklamiral račun ker na nem piše, da nisem vzel zamenjanih delov s seboj. Opazil sem tudi nemirno delovanje motorja v prostem teku. Pri izpušnem loncu pa se sliši pridušeno pokanje.

Na računu sem opazil tudi da ste napisali, da ne dovolim menjave izpušnih ventilov kar ni res. Vi ste hoteli zamenjat izpušne ventile preventivo, jaz pa tega nisem dovolil in sem vam rekel citiram "če so izpušni ventili še dobri jih ni potrebno menjavat".

ONI

Spoštovani
Kot imate na računu napisano da niste vzeli delov s sabo to je splošna opomba.
Dele smo vam dali vse zraven,in ste jih odpeljali.
Kar se tiče ventilov ste striktno naglasili da tudi kolega ni menjal izpušnih ventilov,in jih tudi vi ne boste.
V prvi fazi ste zahtevali menjavo samo verige,kar pa se je izkazalo za zgrešeno, CELO OLJA IN FILTRA NISTE PUSTILI MENJAT.
POSEBEJ BI VAS OPOZORIL DA IMASTE GARANCIJO SAMO NA VGRAJENE DELE PO RAČUNO.
To vam odgovarjam na oba meila v bodoče več ne komentiram saj je vse jasno okrog vašega popravila.
Lep pozdrav.


JAZ

Ne zahteval sem popravilo avta moja ugotovitev je bila preskok verige. Vi niste vedeli niti če sta veriga in napenjalec dobra ali ne tako da se vprašam zakaj ste ju potem zamenjali (če niste za to poblaščeni da rečete če je veriva raztegnjena in ali je napenjalec zanič ).
Sicer pa je vsa komunikacija razvidna iz elektronskih sporočil.

Pa to tudi ni tako pomembno

Niste mi odgovorili na vprasanje nemirni tek motorja in pridušeno pokanje iz izpuha pri prostem teku.

Lep pozdrav


ONI

Spoštovani.
Glede nemirnega teka motorja pa samo to,če bi nam dovolili popravilo po naše,da bi vse zamenjali čeprav preventivno bi motor tekel bolj mirno.
Pokanja iz izpušne cevi pa tukaj nismo zaznali.
Lep pozdrav.

In tukaj mi je počil film. Pošto sem naslovil na servis in uvoznika.

JAZ

Pozdravljeni

Zopet vam pišem v zvezi z reklamacijo. Tokrat sem sam ugotovil vašo napako in sicer ima avto prenizke obrate v prostem teku, česar pred vašim popravilom ni bilo. Zato se kot posledica sliši tudi pridušeno pokanje iz izpušne cevi.

K prejšni reklamaciji bi dodal nestrokovno montažo plinske napeljave. Plinsko napeljavo bi morali povrniti v prvotno stanje kot je bila pred demontažo. V kolikor tega niste sposobni naredit povejte, da na vaše stroške zapeljem avto na drugi servis, ki je za take stvari usposobljen ali pa to sposoben zopet strokovno pritrdit, kot je bilo prej. Vi ste imeli možnost, da me odslovite ter napotit na drugi servis, v klolikor se na plinsko napeljavo ne spoznate.

Servis sem plačal z gotovino 1242,00 EUR zato zahtevam, da mi avto popravite tako kot je treba, drugače bomo vključil še druge za to pristojne oragane razne internetne forume, časopis in televizijo.

V prilogi vam pošiljam slike.

Za HYUNDAI AVTOTRADE d.o.o.

Prosim, da se pogovorite z gospodom xxxxxxx in malo preverite njegovo strokovnost servisa.
G. xxxxx bi kar preventivno menjal tudi izpušne ventile brez, da bi probal če so vredu. Čudi me, da ni hotel preventivno menjat tudi menjalnika ali pa vseh žarnic na avtomobilu, saj tudi obstaja verjetnost, da se kaj od tega pokvari.
Vam pišem z tem razlogom, ker bi vsak serviser po moji oceni ob reklamaciji lahko vsaj odpisal naj pridem k njim, da si mojo ugotovitev ogledajo in podajo njihovo "strokovno" mnenje, ki ga kot vidite iz preostale elektronske pošte sploh nimajo oziroma nočejo podat. V kolikor pa niso sposobni napisat mnenja ali napake mislim, da bi se morali obrnit na strokovno pomoč k vam ali kateri drugi servis.
Žalostno v tej zgodbi (tragikomediji) je to, da bi mi vsak garažni serviser vedo povedat več o stanju avta, kot so na poblaščenem servisu. To meče salbo luč na servis in celotno znamko HYUNDAI.
Od gospoda xxxxx sem zahteval izključno komunikacijo preko elektronske pošte ker mi je ob vsakem obisku razlagal neke pravljice, ki jih po elektronski pošti ni upal napisat ali drugače povedano mi je lagal, vendar sam ni vedel da vem verjetno o motorjih več kot on. Kar se mi je zdelo najbolj smešno je da je krivil oljni filter znamke MAHLE za preskok verige, češ, da mora izmeriti pretok ola skozi filter ...

Še najbolj razumen in prijazen je bil g. xxxxxxxxxxxxx z katerim sem tudi govoril po telefonu in mi je glede preskoka verige vedel povedat največ, čeprav situacije ni niti videl. Zato bi se mu za vse iformacije rad osebno zahvalil.

V kolikor želite lahko pošlem še več slik.
Dosegljiv sem tudi na telefonsko številko xxxxxxxxx

Lep pozdrav in hvala za odgovor

P.S.
Pozabil sem pripisat, da tako pritrjena plinska inštalacija v avtu verjetno nebi zdržala naslednjih 10000km.

ONI (serviser samo meni)

Spoštovani
Kot vidim iz navedenega ste verjetno pravi strokovnjak za avtomobilske motorje, zato bi morali vedet, da obrate v prostem teku uravnava računalnik kateri dobi podatke iz raznih senzorjev na motorju .
Naše napake v vašem primeru NI, saj smo naredili točno to, kar ste naročili oziroma dovolili.
Kar se tiče plinske naprave, je pa zmontirana nazaj točno tako kot je bila prej.
Veseli me da ste tudi pisali tudi generalnemu uvozniku.
Če bo potrebno, bomo mi zahtevali pregled vozila pri sodnem izvedencu, predstavili bomo dokumentacijo iz katere je razvidno kakšno popravilo je bilo dovoljeno.
Naj vam še sporočim da je naš servis strokoven na vseh področjih.
In še to bi vam napisal, da vsi postopki bodo nekaj stali in ker ni nobene krivde na naši strani, bomo vse predali odvetniku ki bo vse predal sodišču.
Preko sodišča bomo zahtevali povrnitev stroškov in vašo javno opravičilo.

Lep pozdrav,
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Čakam, da gre tamali spat pol jim odpišem.

Napako prostega teka motorja sem že lokaliziral in jo bom jutri popravil sam.

Plinsko napeljavo pa bo moral popravit. V soboto grem k poblaščenemu plinskemu serviserju da mi poda mnenje (tisti, ki mi je to montiral).
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:
I

Izbrisan uporabnik #488

Če meniš, da ti je nastala škoda zaradi njih in to lahko dokažeš (sodni izvedenec itd.), toži.

Oziroma kaj je problem.

Ti si peljal na servis in ker ketne niso menjali, je preskočila in papa ventili itd.

Oni pa pravijo, da če bi menjali olje in filter, da do tega ne bi prišlo?
smile-1.gif


Nisem strokovnjak, a nekako tu ne vidim povezave...

Moraš boš do advokata, da sestavita zahtevek in ga pošljeta servisu. Če ne bo uspešno, pa na sodišče.

Rezultata pa ne morem napovedati, to je strokovno vprašanje, vendar ni pravno
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
Ne jaz sem servis plačal in želim, da mi montirajo plinsko inštalacijo nazaj tako kot je bila pred posegom. Zdaj zgleda kot da bi jo vrgi v avto iz 10m. Tako montirana plinska instalacija nebo zdržala 10000km in se bojo cevi preribale potrgali kabli...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.370
5.646
113
Ce obstaja modificiran napenjalec (kar je ocitno) obstaja tud kak vpoklic...servisno navodilo...itd...ceprav ga sam nisem uspel najt...

Ce to obstaja jih lahko pomojem ceps ze kle...

Podobno kot pri enmu kolegu ko VAGa hodi servisirat v tujino...ker pri nas nocejo nic vedt o popravilu na garancijo...

Naprimer audi S8...vpoklic zaradi pokanja keramicnih diskov...smrtna stvar...pri nas na porsche xyz niso 0 vedli...v nemciji so mu jih zamenjal BP
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Kratek komentar na celo klobaso:
- želim, da čim bolj uspešno zrihtaš
- objavljanje komunikacije javno ni primerno, medtem ko zadevo rešuješ
- glede na to, na kakšnem nivoju komuniciraš s serviserjem, bi sam šel stopnjo naprej. Če sedaj kontaktiraš z mehanikom, bi šel do vodje servisa, če sedaj s serviserjem, bi šel do direktorja. Velikokrat namreč žal pri osebah udari ven ego in se potem zacementirajo na neko točko (oz. povedano po domače si mislijo, ta me že ne bo jeb...) ali pa enostavno nimajo pred seboj širše slike (npr. zadovoljstvo stranke, morebitni servisi v prihodnosti, nakupi v prihodnosti, itd.). Zato greš vedno po lestvici naprej (IN NE PRESKAKUJEŠ RANGOV VMES). Velikokrat pomaga tudi oseben obisk do kompetentne osebe, pisanje mailov zna biti manj produktivno. Seveda pa se po obisku obvezno pošlje po elektronski pošti zapisnik sestanka. Na sestankih si umirjen in poizkušaš narediti vse, da se zadevo reši, tudi če to pomeni kompromis tudi s tvoje strani. Verjemi, da je to bolje (tudi zate), kot zadevo eskalirat recimo do sodne poti.
- če si že izčrpal vse odgovorne osebe pri serviserju potem pač poizkusi rešiti z uvoznikom.
- pred kakršnimkoli sodnim reševanjem zadev obvezno priporočam temeljit razmislek o potencialnih stroških (odvetnik, sodni cenilci, sodišče, itd.). Velikokrat se žal izkaže, da je ekonomsko nesmiselno iti v tožbo, kljub temu, da bi na koncu morda celo dobil spor. Če pa ga izgubiš, si pa globoko v minusu.

Še enkrat, želim ti, da boš čimbolj uspešno rešil zadevo.

PS: Kar se plinske napeljave tiče: osebno ni šans, da bi dajal to nazaj montirat nekomu, ki se s tem ne ukvarja. Bi reskiral tistih par EUR in peljal k svojemu plinskemu serviserju. Je pa to dobra zadeva za kompromis s tvoje strani. Predlagaj jim, da to sam poštimaš na lastne stroške, oni pa naj ti pridejo naproti kje drugje.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Aha, "samo" to je problem.

Mimogrede vprašam, brez zamere:
Montiraš neoriginalno neko dodatno opremo, na pooblaščenem servisu pa se naj s tem potem zaj...?

Sicer pa res, idi do majstra, ko ti je plin montiral, poslikajta in naj pove, kaj je narobe.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Kamele0N pravi:
Podobno kot pri enmu kolegu ko VAGa hodi servisirat v tujino...ker pri nas nocejo nic vedt o popravilu na garancijo...

Naprimer audi S8...vpoklic zaradi pokanja keramicnih diskov...smrtna stvar...pri nas na porsche xyz niso 0 vedli...v nemciji so mu jih zamenjal BP
smile-1.gif
Isti primer na ženinem jajčku A2. Dva vpoklica v Nemčiji, pri enem si doplačal četrtino vrednosti, pri drugem so brezplačno montirali dodatno zadevo, ki je popravila napako. Pri nas ni šans, pa sem kontaktiral z zastopnikom. Smo pač Balkanci. Se mi pa ni dalo zajeb.. naprej, ker je šlo za par EUR in sem raje sam poštimal, kot se ubadal eno leto s tem. Škoda časa...
 

Focus

Pripravnik
27. okt 2007
871
12
18
Luna
slike
616-CAM002.jpg
[/URL]</a>&lt;/a&gt;&lt;/a&gt;[/img]
5me-CAM002.jpg
[/URL]</a>&lt;/a&gt;&lt;/a&gt;[/img]
</a>&lt;/a&gt;&lt;/a&gt;

Lepo razvidno, da ni nič nikjer pritrjeno. Kabli so prost v zraku skupaj s plinsko instalcijo nikjer nič fiksirano. Plinska instalacije se riba ob vijakih... Kaj menite kako dolgo bo to zdržalo?

Snecer

Jaz sem mnenja, da, če so vedli avto sprejet, videt zaslužek, naj še zadevo poštimajo pa, če je originalna ali ne.
Ko so vidli plin, bi me lahko tudi odslovili, pa me niso.
 
Nazadnje urejeno:

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Jaz sem mnenja, da, če so vedli avto sprejet, videt zaslužek, naj še zadevo poštimajo pa, če je originalna ali ne.
Ko so vidli plin, bi me lahko tudi odslovili, pa me niso.
Jap, to je tvoje mnenje.
Lahko bi se pa ti recimo, preden si jim pripeljal avto malo se pozanimal pri različnih pooblaščencih (ali pa nepooblaščencih) in izbral tistega, ki bi bil najbolj strokoven, ne pa šalabajzerja
grin1.gif
.

Pa še tole: spraševat na Alterju, koliko bi kaj zdržalo, je isto kot spraševat čistilko kam na borzi vlagat
evil.gif
.
 

Gonzo

Guru
1. sep 2007
9.451
9.743
113
EU
Glede plinske opreme bi bilo pravilno da serviser pred posegom poslika s fotoaparatom stanje napeljave plinske instalacije. Tako bi znal sestaviti nazaj, ne pa da se človek zaduši s plinom
hysterical-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Citat:
Uporabnik Gonzo pravi:
Glede plinske opreme bi bilo pravilno da serviser pred posegom poslika s fotoaparatom stanje napeljave plinske instalacije. Tako bi znal sestaviti nazaj, ne pa da se človek zaduši s plinom
hysterical-1.gif
Sicer je pripomba kar na mestu, ampak ni pa ravno smešna.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.588
1.254
113
Citat:
Uporabnik mtl pravi:
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Jaz sem mnenja, da, če so vedli avto sprejet, videt zaslužek, naj še zadevo poštimajo pa, če je originalna ali ne.
Ko so vidli plin, bi me lahko tudi odslovili, pa me niso.
Jap, to je tvoje mnenje.
Lahko bi se pa ti recimo, preden si jim pripeljal avto malo se pozanimal pri različnih pooblaščencih (ali pa nepooblaščencih) in izbral tistega, ki bi bil najbolj strokoven, ne pa šalabajzerja
grin1.gif
.

Zakaj pa imajo na steni v salonu miljavžnt obešenih certifikatov o super duper usposobljenih serviserjih ki so bili na uvajanju na antarktiki pa nevem kaj še vse.... Če je uraden pooblaščen serviser bi človek avtomatsko pričakoval neko strokovnost.... moje mnenje (zgleda napačno)
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Ja, je napačno. Če bi vedel, kaj se dogaja na nekaterih pooblaščencih, potem bi videl, da živiš v napačni državi. Žal v Sloveniji to ne pomeni ravno dosti. Pa ne trdim, da so vsi pooblaščenci zanič. Na nekaterih doživiš res 5 zvezdic odnos.
Zakaj pa misliš, da nekateri vozijo na nepooblaščene serviserje, ki niti niso toliko cenejši kot pooblaščenci?
Zadnjič je imela stranka težavo z dizel šestvaljnikom BMW. Svetovani nepooblaščenc ji je takoj odpravil napako za smešno ceno, medtem ko so pri pooblaščencu bili pripravljeni menjavat po načelu ''pa probajmo, če bo kaj bolje''.
grin1.gif