@hoomzi in @Bajkman: problem je v tem, da bi moral za odvitje filtra imeti kar konkretno dvignjen avto, ker je treba odstraniti še del zaščitne pločevine, za kaj takega pa je dvigalka premalo (pa še moje telesne dimenzije niso najbolj primerne
) čep pa bi še lahko odvil.
Sicer pa je vse skupaj že rešeno. (sedaj se boste nekateri nasmejali, morda pa bo kakšnemu to tudi koristilo
)
Dejansko je bila poraba olja bistveno manjša, res da nekoliko večja od tiste prej, vendar daleč od problematične, cca 3 dcl/6000km
Zakaj sem potem sploh 'paničaril'?
Razlog je več kakor 'glup', pa vendar na nek način logičen, vendar nanj prej nisem pomislil: olje sem kontroliral po tem, ko sem avto le prestavil, nisem pa ga niti malo ogrel. Očitno je, da se je olje zaradi nizkih temperatur 'usedlo' na posameznih delih motorja v tolikšni meri, da ga je bilo v karterju precej manj. In rezultat je bil, da ga na kontrolni paličici ni bilo dovolj.
Ko pa sem včeraj, ko sem pričel razmišljati tudi o tej varianti, naredil nekaj kilometrov in nato parkiral, danes pa ponovno kontroliral nivo je ta 'glupa' možnost postala realnost...
In po vseh letih (43) 'izkušenj' z avtomobili, ki jih je bilo preko 20, razen zadnjih štirih sem večino servisiral kar sam, naredil sem tudi generalno popravilo na kakšnem, se mi sedaj zgodi nekaj takšnega.
Sedim v kotu in se sramujem
Še enkrat najlepša hvala vsem za pomoč in mnenja, ki so mi kljub vsemu veliko pomagala !
LP