Poškodovanje vozila na servisu

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Pozdravljeni,

imam eno težavico. Namreč sem imel težave z vozilom, ki je v garanciji in pokličem pomoč na cesti od te znamke vozila, ki mi pripada, ker je vozilo še v garanciji.

Vozilo pride iskati avto vleka in mi izda zapisnik iz katerega je razvidno, da vozilo ni poškodovano, in nato vozilo odpelje na uradni servis. Čez dva dni prevzamem vozilo (popolnoma nič ni bilo narobe in ne vedo zakaj je lučka svetila - mogoče zaradi mraza) in se odpeljem. Doma opazimo, da je pokrov vozila poškodovan. Seveda takoj pokličem na servis kjer mi zagotovijo, da jih je v ponedeljek zjutraj vozilo že poškodovano čakalo na parkirišču pred servisem. Pokličem še avto vleko, ki trdi, da vozilo ni poškodovalo in mi reče, da naj na servisu preverijo kamere kaj se je dogajalo pri njih na parkirišču.

Jaz imam počasi že vsega dovolj in si rečem, da se ne bom več ukvarjal s avto vleko in servisem, ker sem pomoč naročil sami znamki vozila in tudi z njimi imam pogodbo - garancijo, ki mi nudi pomoč na cesti.

Reklamacijo lepo sprejmejo in obljubijo, da bodo zadevo čim prej rešili. No čez par dni dobim elektronsko sporočilo od servisa, da so organizatorja pomoči obvestili, da so vozilo prejeli poškodovano in so ga tudi poslikali. Zato pokličem na organizatorja pomoči in jih vprašam kaj se dogaja. Odgovorijo mi, da oni so zadevo zavrnili, ker je njihova pravna služba rekla, da oni nimajo nič s tem, ker je po znanih podatkih (zapisnik o prevzemu nepoškodovanega vozila in slike servisa ob prejemu vozila) poškodbo povzročila avto vlek. Po obrazložitvi, da imam jaz z njimi pogodbo oz. pri jih garancijo v okviru katere mi nudijo pomoč in da, če se je ob izvajanju njihovih storitev zgodila poškodba na vozilu, da so le za to odgovorni in da morajo oni z podizvajalcem rešiti, so mi enostavno na klicnem centru rekli, da je zadeva za njih končana in naj preganjam podizvajalca oz. avto vleko. Za prošnjo po kontaktu pravne službe oz. nadrejenega v klicnem centru so rekli, da teh podatkov ne dajejo in da je zadeva zaključena. Po mojih prošnjah in nato zahtevi, da mi to pošljejo uradno, so mi v klicnem centru komaj da zagotovili, da bomo tudi to poslali.

Zdaj me pa zanima ali moram res jaz preganjati avto vleko, ki je le podizvajalec od Pomoči, ki jo nudi lastnica znamke vozil, in kako naj pravno postopam naprej.

Prijava na policijo poškodbe vozila? Predaja vseh dokumentov odvetniku v reševanje? ....

Hvala za pomoč.
 

ginek

Fizikalc
21. sep 2007
545
54
28
Preganjaj samega sebe raje ker ob prevzemu nisi pregledal vozila. Saj poznaš tisto, kasnejših reklamacij ne upoštevamo? Šola za drugič...

Se pravi po tvojem je kriv oni ki so ga nategnili ... ne nategator.

Za OP; imaš popolnoma prav. ti imaš pogodbo s prodajalcem/serviserjem, niti ni tvoja stvar kako oni dalje urejajo prevoze, itd. Izogibajo se odgovornosti na veliko. Samo odvetnik ti bo pomagal.
 

brezhibno

Pripravnik
3. jan 2012
228
23
18
Za katero znamko avta gre ? Zdi se mi popolno ne profesionalno, da se tako obnašajo do svojih strank. Ko kupuješ avto pa ti obljubljajo vse in še več. Če je uveljavljal njihovo garancijo, naj oni odgovarjajo zakaj vozilo ni brezhibno. Če bi pa svojo avtovleko klical, bi pa spet rekli da je problem pri uveljavljanju garancije ker je na svojo roko šel.. banda pokvarjena
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.173
3.637
113
Marlbor
Za katero znamko avta gre ? Zdi se mi popolno ne profesionalno, da se tako obnašajo do svojih strank. Ko kupuješ avto pa ti obljubljajo vse in še več. Če je uveljavljal njihovo garancijo, naj oni odgovarjajo zakaj vozilo ni brezhibno. Če bi pa svojo avtovleko klical, bi pa spet rekli da je problem pri uveljavljanju garancije ker je na svojo roko šel.. banda pokvarjena
Ti pa najprej preberi, kaj je sploh problem ...
 

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Jaz potrebujem nasvet in pomoč, ne pa pametovanja kako nisem pogledal vozila pred prevzemom. Me res zanima, če vsi vozilo, ko ga odpeljeljo iz servisa v celoti pregledajo, če je bilo le to na servisu zaradi tehnične napake.

Pa kot sem rekel imam zapisnik, da je bilo vozilo prevzeto nepoškodovano in imam izjavo servisa, da so prejeli poškodovano vozilo. Tako, da menim, da je iz teh podatkov jasno razvidno, da vozila nisem poškodoval po prevzemu iz servisa. Včasih je pametno kaj prebrati, namesto samo pametovati, ker bi se v primeru, če bi ob prevzemu opazil, da je vozilo poškodovano, prav tako na servisu rekli, da so že tako vozilo prevzeli in mi pokazali slike. Tako, da to pametovanje res mislim, da ni potrebno. Edino, če bi šel z avto vleko k njemu domov in nato tam prespal in z njim vozilo odpeljal na servis. Tako, da AvtoFun hvala za pametovanje in ti svetujem, da naslednjič pozorneje prebereš težavo, predno pametuješ, ker v tem primeru si se samo ti izkazal, da ne razumeš prebranega in verjamem, da si zaradi tega večkrat v življenju nategnjen.

Se popolnoma strinjam s teboj brezhibno. Problem je, da je Original pomoč znamke prevalila krivdo na njihovega pogodbenika in se jim ne da ukvarjati s tem.
 
I

Izbrisan uporabnik #488

Pozdravljeni,

imam eno težavico. Namreč sem imel težave z vozilom, ki je v garanciji in pokličem pomoč na cesti od te znamke vozila, ki mi pripada, ker je vozilo še v garanciji.

Vozilo pride iskati avto vleka in mi izda zapisnik iz katerega je razvidno, da vozilo ni poškodovano, in nato vozilo odpelje na uradni servis. Čez dva dni prevzamem vozilo (popolnoma nič ni bilo narobe in ne vedo zakaj je lučka svetila - mogoče zaradi mraza) in se odpeljem. Doma opazimo, da je pokrov vozila poškodovan. Seveda takoj pokličem na servis kjer mi zagotovijo, da jih je v ponedeljek zjutraj vozilo že poškodovano čakalo na parkirišču pred servisem. Pokličem še avto vleko, ki trdi, da vozilo ni poškodovalo in mi reče, da naj na servisu preverijo kamere kaj se je dogajalo pri njih na parkirišču.

Jaz imam počasi že vsega dovolj in si rečem, da se ne bom več ukvarjal s avto vleko in servisem, ker sem pomoč naročil sami znamki vozila in tudi z njimi imam pogodbo - garancijo, ki mi nudi pomoč na cesti.

Reklamacijo lepo sprejmejo in obljubijo, da bodo zadevo čim prej rešili. No čez par dni dobim elektronsko sporočilo od servisa, da so organizatorja pomoči obvestili, da so vozilo prejeli poškodovano in so ga tudi poslikali. Zato pokličem na organizatorja pomoči in jih vprašam kaj se dogaja. Odgovorijo mi, da oni so zadevo zavrnili, ker je njihova pravna služba rekla, da oni nimajo nič s tem, ker je po znanih podatkih (zapisnik o prevzemu nepoškodovanega vozila in slike servisa ob prejemu vozila) poškodbo povzročila avto vlek. Po obrazložitvi, da imam jaz z njimi pogodbo oz. pri jih garancijo v okviru katere mi nudijo pomoč in da, če se je ob izvajanju njihovih storitev zgodila poškodba na vozilu, da so le za to odgovorni in da morajo oni z podizvajalcem rešiti, so mi enostavno na klicnem centru rekli, da je zadeva za njih končana in naj preganjam podizvajalca oz. avto vleko. Za prošnjo po kontaktu pravne službe oz. nadrejenega v klicnem centru so rekli, da teh podatkov ne dajejo in da je zadeva zaključena. Po mojih prošnjah in nato zahtevi, da mi to pošljejo uradno, so mi v klicnem centru komaj da zagotovili, da bomo tudi to poslali.

Zdaj me pa zanima ali moram res jaz preganjati avto vleko, ki je le podizvajalec od Pomoči, ki jo nudi lastnica znamke vozil, in kako naj pravno postopam naprej.

Prijava na policijo poškodbe vozila? Predaja vseh dokumentov odvetniku v reševanje? ....

Hvala za pomoč.

Oba tožit pa naj se med sabo "zmenita"
 

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Ne me narobe razumete. Jaz ne želim nobenega tožit in se s tem ukvarjati več kot je nujno potrebno. Moti me samo, da se prelaga krivdna in se nič ne premakne dokler ne zagroziš.

Še vedno mislim, da bi zadevo morala reševati Pomoč in ne vse prevaliti na pogodbenika.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.611
2.649
113
še v SLO - ampak komaj
Alan_Bastard
Koga za klical za "prevoz"? Tisti načeloma odgovarja za vse podizvajalce.

Se pa bojim, da boš moral po Snecer -jevo kar oba "zgrabiti" - bo pa jajc, ker očitno ni uradnega zapisnika o predaji/prevzemu med šlep službo in servisom, ravno tako imaš ti "pozno" reklamacijo - in se boste šli povuci-potegni.
O izidu spora pa ne bi - zmagal bo tisti z boljšimi odvetniki. :rolleyes:

Moj pristop bi bil, da preden res grem v tožbo, se še enkrat poskuša dogovoriti s servisom - ob "grožnji" tožbe in medijev (čeprav nisem pristaš obešanja na velki zvon - zagroziš pa vsseno lahko).
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Pusti ga, naj se nekaj nauči iz zgodbe. Zakaj se mi zdi da pooblaščenec na koncu ne bo potegnil z njim oz. da ne bo na koncu njihove izjave o tem da je bilo vozilo poškodovano že ob prihodu? In še to, takse, tožbe so dolgotrajne in drage, popravilo pokrova motorja je pa koliko? 200€? Pamet v roke, ko si enkrat notri v teh sodnih mlinih ni konca in ne kraja, stroški pa rastejo in zmagovalci so vedno odvetniki in sodišča, sploh pri takšnih bedastih ničvrednih sporih. V takšnih primerih se odvetnika angažira zgolj za "strah" da se nasprotna stran ukloni (v kolikor imaš srečo) sicer pa se ne toži.
 

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Pusti ga, naj se nekaj nauči iz zgodbe. Zakaj se mi zdi da pooblaščenec na koncu ne bo potegnil z njim oz. da ne bo na koncu njihove izjave o tem da je bilo vozilo poškodovano že ob prihodu? In še to, takse, tožbe so dolgotrajne in drage, popravilo pokrova motorja je pa koliko? 200€? Pamet v roke, ko si enkrat notri v teh sodnih mlinih ni konca in ne kraja, stroški pa rastejo in zmagovalci so vedno odvetniki in sodišča, sploh pri takšnih bedastih ničvrednih sporih. V takšnih primerih se odvetnika angažira zgolj za "strah" da se nasprotna stran ukloni (v kolikor imaš srečo) sicer pa se ne toži.

Spet nisi bral.
Ni moj namen tožba, to je zadnja možnost. Prav tako sem napisal, da imam slike in dopis od pooblaščenca, v katerem je izjavil, da so avto prejeli poškodovan. Tako, da imam vse dokumente, ki dokazujejo, da poškodba ni nastala pri vožnji domov, po že opravljenem prevzemu vozila.

In v kolikor bom šel v tožbo, bom lahko kril stroške, ker v nasprotnem primeru ne bi šel in prav tako vem, da bom zmagal in bom posledično dobil vse stroške povrnjeno.

Konec koncu je pa zadnja možnost avto kasko ;).

Vseeno hvala za nasvet in kalkulacijo stroškov popravila.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Ja, stroške boš dobil v primeru dobljene tožbe povrnjene ampak si smešen če misliš da te bo kdo zastopal po odvetniški tarifi? :) No... stroške boš dobil priznane/povrnjene po odvetniški tarifi, plačal pa jih boš odvetniku po "realni" tarifi. Ne bodi presenečen če bo tista razlika ki jo boš dobil bistveno manjša kot je popravilo pokrova motorja v lastni režiji. Zraven prištej še vse živce, priprave na obravnavo ter čas. Pa nisem nikjer napisal da imaš namen tožiti, sem dobro prebral, jaz ti samo govorim da se ne spuščaj v to, to je vse :) Je pa malo smešno, prvo ti izdajo avtomobil brez da bi kdo kaj rekel, potem pa že naenkrat imajo vse slike in ti jih pošiljajo?
 

Alan_Bastard

Pripravnik
12. dec 2007
170
1
18
Ljubljana
Mogoče pa imam kakšnega znanca med odvetniki? Sej to ves čas pravim, da meni je vseeno, ker imam dokaz, da je poškodba nastala v času, ko sem avto predal in ko sem ga prevzel. Saj to potrjuje izjava servisa in prevzemni zapisnik avto vleke.

Problem je sam kako to rešit brez dolgotrajnih postopkov sodišč in ali je prav, da se jaz ukvarjam s pogodbeniki Uradne pomoči znamke vozila, ker so oni določili, da je kriv njihov podizvajalec (kar je velika verjetnost, da je res, vsaj glede na trenutne dokaze)?
 

SpEkTr

ex mroizo
19. jul 2007
1.549
36
48
44
Pri meni je bilo enkrat podobno. Samo takrat se je avto poškodoval pri njih na parkingu. Je pa res, da tudi oni niso bili sigurni, ali je bila poškodba že pred tem ali ne. No jaz sem vedel, da prej luknje v vratih ni bilo. In potem so tudi mirno to uredili. Na začetku je bilo malce nejevolje, ampak na koncu so rešili.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.426
2.428
113
Tega pa veš da mi tukaj gori ne morem rešiti, kaj je prav, kaj ni prav in kaj bi bilo prav. Ti lahko seveda pritisneš na servis da v kolikor je to njihova uradna pomoč na cesti da naj oni med seboj rešijo razmerja čeprav stvar ni črno-bela in vprašanje kaj bi reklo sodišče kdo je tukaj odgovoren, verjetno 5 sodnikov in 6 različnih odločitev.... Škoda dejansko ni vredna nič in zaradi takšne škode se najbrž servis ne bodo kaj dost zapenjali s teboj saj si njihova stranka. Jaz ne vem kako stojijo vaši pogovori oz. v kakšnem tonu potekajo. Vem pa nekaj, če bi imel znanca med odvetniki ne bi spraševal tega na forumu temveč bi se obrnil na njega...
 
  • Všeč mi je
Reactions: sajkek