Pozdravljeni,
imam eno težavico. Namreč sem imel težave z vozilom, ki je v garanciji in pokličem pomoč na cesti od te znamke vozila, ki mi pripada, ker je vozilo še v garanciji.
Vozilo pride iskati avto vleka in mi izda zapisnik iz katerega je razvidno, da vozilo ni poškodovano, in nato vozilo odpelje na uradni servis. Čez dva dni prevzamem vozilo (popolnoma nič ni bilo narobe in ne vedo zakaj je lučka svetila - mogoče zaradi mraza) in se odpeljem. Doma opazimo, da je pokrov vozila poškodovan. Seveda takoj pokličem na servis kjer mi zagotovijo, da jih je v ponedeljek zjutraj vozilo že poškodovano čakalo na parkirišču pred servisem. Pokličem še avto vleko, ki trdi, da vozilo ni poškodovalo in mi reče, da naj na servisu preverijo kamere kaj se je dogajalo pri njih na parkirišču.
Jaz imam počasi že vsega dovolj in si rečem, da se ne bom več ukvarjal s avto vleko in servisem, ker sem pomoč naročil sami znamki vozila in tudi z njimi imam pogodbo - garancijo, ki mi nudi pomoč na cesti.
Reklamacijo lepo sprejmejo in obljubijo, da bodo zadevo čim prej rešili. No čez par dni dobim elektronsko sporočilo od servisa, da so organizatorja pomoči obvestili, da so vozilo prejeli poškodovano in so ga tudi poslikali. Zato pokličem na organizatorja pomoči in jih vprašam kaj se dogaja. Odgovorijo mi, da oni so zadevo zavrnili, ker je njihova pravna služba rekla, da oni nimajo nič s tem, ker je po znanih podatkih (zapisnik o prevzemu nepoškodovanega vozila in slike servisa ob prejemu vozila) poškodbo povzročila avto vlek. Po obrazložitvi, da imam jaz z njimi pogodbo oz. pri jih garancijo v okviru katere mi nudijo pomoč in da, če se je ob izvajanju njihovih storitev zgodila poškodba na vozilu, da so le za to odgovorni in da morajo oni z podizvajalcem rešiti, so mi enostavno na klicnem centru rekli, da je zadeva za njih končana in naj preganjam podizvajalca oz. avto vleko. Za prošnjo po kontaktu pravne službe oz. nadrejenega v klicnem centru so rekli, da teh podatkov ne dajejo in da je zadeva zaključena. Po mojih prošnjah in nato zahtevi, da mi to pošljejo uradno, so mi v klicnem centru komaj da zagotovili, da bomo tudi to poslali.
Zdaj me pa zanima ali moram res jaz preganjati avto vleko, ki je le podizvajalec od Pomoči, ki jo nudi lastnica znamke vozil, in kako naj pravno postopam naprej.
Prijava na policijo poškodbe vozila? Predaja vseh dokumentov odvetniku v reševanje? ....
Hvala za pomoč.
imam eno težavico. Namreč sem imel težave z vozilom, ki je v garanciji in pokličem pomoč na cesti od te znamke vozila, ki mi pripada, ker je vozilo še v garanciji.
Vozilo pride iskati avto vleka in mi izda zapisnik iz katerega je razvidno, da vozilo ni poškodovano, in nato vozilo odpelje na uradni servis. Čez dva dni prevzamem vozilo (popolnoma nič ni bilo narobe in ne vedo zakaj je lučka svetila - mogoče zaradi mraza) in se odpeljem. Doma opazimo, da je pokrov vozila poškodovan. Seveda takoj pokličem na servis kjer mi zagotovijo, da jih je v ponedeljek zjutraj vozilo že poškodovano čakalo na parkirišču pred servisem. Pokličem še avto vleko, ki trdi, da vozilo ni poškodovalo in mi reče, da naj na servisu preverijo kamere kaj se je dogajalo pri njih na parkirišču.
Jaz imam počasi že vsega dovolj in si rečem, da se ne bom več ukvarjal s avto vleko in servisem, ker sem pomoč naročil sami znamki vozila in tudi z njimi imam pogodbo - garancijo, ki mi nudi pomoč na cesti.
Reklamacijo lepo sprejmejo in obljubijo, da bodo zadevo čim prej rešili. No čez par dni dobim elektronsko sporočilo od servisa, da so organizatorja pomoči obvestili, da so vozilo prejeli poškodovano in so ga tudi poslikali. Zato pokličem na organizatorja pomoči in jih vprašam kaj se dogaja. Odgovorijo mi, da oni so zadevo zavrnili, ker je njihova pravna služba rekla, da oni nimajo nič s tem, ker je po znanih podatkih (zapisnik o prevzemu nepoškodovanega vozila in slike servisa ob prejemu vozila) poškodbo povzročila avto vlek. Po obrazložitvi, da imam jaz z njimi pogodbo oz. pri jih garancijo v okviru katere mi nudijo pomoč in da, če se je ob izvajanju njihovih storitev zgodila poškodba na vozilu, da so le za to odgovorni in da morajo oni z podizvajalcem rešiti, so mi enostavno na klicnem centru rekli, da je zadeva za njih končana in naj preganjam podizvajalca oz. avto vleko. Za prošnjo po kontaktu pravne službe oz. nadrejenega v klicnem centru so rekli, da teh podatkov ne dajejo in da je zadeva zaključena. Po mojih prošnjah in nato zahtevi, da mi to pošljejo uradno, so mi v klicnem centru komaj da zagotovili, da bomo tudi to poslali.
Zdaj me pa zanima ali moram res jaz preganjati avto vleko, ki je le podizvajalec od Pomoči, ki jo nudi lastnica znamke vozil, in kako naj pravno postopam naprej.
Prijava na policijo poškodbe vozila? Predaja vseh dokumentov odvetniku v reševanje? ....
Hvala za pomoč.