Porsche Taycan

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Proizvodna cena - o tem sem pisal na začetku, potem pa sem pisal še o MPC.

Ne vem na kakšni drogi si, da ni jasno.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Drži, in na koncu si dal noter še proizvodni ceno z razvojem. V glavnem bluziš na polno in vse informacije, ki si jih podal, so popolnoma napačne.
 
Nazadnje urejeno:

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Tvoje mnenje je pač tako. Prav tako naj bi po tvoje renault imel z Zoe izgubo. Ghosn pa je že leta 2017 trdil, da so njihovi elektro avti profitabilni. Kaj šele danes, ko so proizvodne količine toliko večje in cena baterij nižja...

Over and out sicer...
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Ta mesec je šlo za bencin/elektriko 1€ (Gen-i). Za 1600 km do sedaj.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Jaz v Poršu vidim samo en velik problem. Enkrat višja cena za skoraj pol manjši doseg. Ker nihče ne kupi tega avta samo zato da bo na četrt milje dirkal.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
To ti itak ni edini avto, tako da doseg meni ne pomeni nič. Ker če bi bil edini avto, potem dobiš bistveno več pri konkurenci. Nima veze četrt milje, tega sam itak nikoli ne bi rabil, ravno tako tudi najvišje hitrosti. Užitek v vožnji (pravi Porsche) je to, zakaj ga kupiš, ker ti vsak prevožen km riše nasmeh na usta.
 
Nazadnje urejeno:

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.879
757
113
www.jernej.org
Jaz v Poršu vidim samo en velik problem. Enkrat višja cena za skoraj pol manjši doseg. Ker nihče ne kupi tega avta samo zato da bo na četrt milje dirkal.
Ni enkrat višja cena (v primerjavi z Model S) in tudi pol manjši doseg ni (spet v primerjavi z Model S).

Sicer je bilo že večkrat omenjeno, da Porshe Taycan sploh ni direktna konkurenca Tesle... ker je avto v čisto drugem cenovnem in kakovostnem razredu.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Ni enkrat višja cena (v primerjavi z Model S) in tudi pol manjši doseg ni (spet v primerjavi z Model S).

Sicer je bilo že večkrat omenjeno, da Porshe Taycan sploh ni direktna konkurenca Tesle... ker je avto v čisto drugem cenovnem in kakovostnem razredu.

Govora je o Porsche Taycan Turbo S in Tesla Model S performance na katera se nanašata videa in zapisa pred mojim.
Pa da ne bom na pamet bom samo kopiral cene
Tesla performance Germany €96,990 Combined - Mild Weather 575 km
Taycan Turbo S Germany €180,781 Combined - Mild Weather425 km

(ok pustimo koliko kdo goljufa pri kilometrih razlika je še vedno očitna)

Ampak kot si rekel Porshe Taycan sploh ni direktna konkurenca Tesle ker je avto v čisto drugem cenovnem in kakovostnem razredu ampak večina rada dela primerjave med njima ker tesla še nima nobenega dražjega modela.

Kot sem že napisal edina realna primerjava bo tesla roadster ko bo pač prišel na trg. po trenutnih tehničnih napovedih bo Taycan verjetno boljši v kakovosti izdelave in okusu posameznika. Pa tudi za prvo vprašanje če bo.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ja, kar preskočit 4S in Turbo ceno vržt vmes. :bonk: Kilometri so konkretno zlagani to se tudi ve. Pa se američani stalno sklicujejo na EPA cifre, ki sploh niso testirane.

Zgražanje nad ceno Taycana je pa res komedija. Jaki ekonomisti, ki bi nekaj, kar lahko prodajo za 150k€, dilali po 80. :valjamse: To se bo zgodilo pri ostalih EVjih npr. stvori kot so eGolf in E-Mini, ki obstajajo samo zaradi EU ekofašizma.
 

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Ja, kar preskočit 4S in Turbo ceno vržt vmes. :bonk: Kilometri so konkretno zlagani to se tudi ve. Pa se američani stalno sklicujejo na EPA cifre, ki sploh niso testirane.

Zgražanje nad ceno Taycana je pa res komedija. Jaki ekonomisti, ki bi nekaj, kar lahko prodajo za 150k€, dilali po 80. :valjamse: To se bo zgodilo pri ostalih EVjih npr. stvori kot so eGolf in E-Mini, ki obstajajo samo zaradi EU ekofašizma.

Še enkrat si poglej posnetek

Kje ti vidiš 4S?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
Govora je o Porsche Taycan Turbo S in Tesla Model S performance na katera se nanašata videa in zapisa pred mojim.
Pa da ne bom na pamet bom samo kopiral cene
Tesla performance Germany €96,990 Combined - Mild Weather 575 km
Taycan Turbo S Germany €180,781 Combined - Mild Weather425 km

(ok pustimo koliko kdo goljufa pri kilometrih razlika je še vedno očitna)

Ampak kot si rekel Porshe Taycan sploh ni direktna konkurenca Tesle ker je avto v čisto drugem cenovnem in kakovostnem razredu ampak večina rada dela primerjave med njima ker tesla še nima nobenega dražjega modela.

Kot sem že napisal edina realna primerjava bo tesla roadster ko bo pač prišel na trg. po trenutnih tehničnih napovedih bo Taycan verjetno boljši v kakovosti izdelave in okusu posameznika. Pa tudi za prvo vprašanje če bo.
Primerjaj se doseg pri recimo 160 ali 200 kmh...
Plus: se je ze izkazalo, da normalni uporabiki s Taycanom delajo vec km kot po EPA, prakticno enako kot Tesla. Ko grdo pa hitrosti gor, pa je Taycan krepko spredaj.
 
Nazadnje urejeno:

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Ja sigurno sploh ker vsak dan voziš 250 km z 200km/h. Še po dirkališču ne. Temu se reče iskanje dlake v jajcu.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Primerjaj se doseg pri recimo 160 ali 200 kmh...
Plus: se je ze izkazalo, da normalni uporabiki s Taycanom delajo vec km kot po EPA, prakticno enako kot Tesla. Ko grdo pa hitrosti gor, pa je Taycan krepko spredaj.
Doseg pri 160 ali 200 je totalno neuporaben podatek, že za navaden avto kaj šele za EV. Poleg tega take primerjave ni nikjer na netu, niti je ni tako enostavno narediti, SJTV1 si jo morda delal ti, imaš podatke?

Tisti, ki ne zaupajo EPA in WLTP je NextMove naredil svoj test pri potovalnih 120 kmh:

Tesla Model S Raven Performance: 21,4 kWh/100 km in Range: 424 km
Taycan 4S (pazi to ni Turbo S): 23,6 kWh/100 km in Range: 376 km

Kar je bil futer za bombastične članke je to da Taycan dejansko v tem testu preseže podatke EPA, Tesla jih pa ne dosega, ampak po EPA je tako ogromna razlika, da je kljub temu Tesla še vedno spredaj.

Potem je s Taycanom še en malo večji problem, če želiš polnit z max močjo si dejansko obsojen na IONITY in njihovo mrežo, ker ostali nimajo 800V DC polnilnic. Če prideš na navadno DC polnilnico boš dobil tistih 50 kW oz. 100 kW (če doplačaš 800€ za močnejši DC-DC konverter v avtu), temu težko rečeš prednost. Morda bo več 800V polnilic v prihodnosti, ampka gre zelo počasi.