Ni enkrat višja cena (v primerjavi z Model S) in tudi pol manjši doseg ni (spet v primerjavi z Model S).Jaz v Poršu vidim samo en velik problem. Enkrat višja cena za skoraj pol manjši doseg. Ker nihče ne kupi tega avta samo zato da bo na četrt milje dirkal.
Ni enkrat višja cena (v primerjavi z Model S) in tudi pol manjši doseg ni (spet v primerjavi z Model S).
Sicer je bilo že večkrat omenjeno, da Porshe Taycan sploh ni direktna konkurenca Tesle... ker je avto v čisto drugem cenovnem in kakovostnem razredu.
Ja, kar preskočit 4S in Turbo ceno vržt vmes. Kilometri so konkretno zlagani to se tudi ve. Pa se američani stalno sklicujejo na EPA cifre, ki sploh niso testirane.
Zgražanje nad ceno Taycana je pa res komedija. Jaki ekonomisti, ki bi nekaj, kar lahko prodajo za 150k€, dilali po 80. To se bo zgodilo pri ostalih EVjih npr. stvori kot so eGolf in E-Mini, ki obstajajo samo zaradi EU ekofašizma.
Primerjaj se doseg pri recimo 160 ali 200 kmh...Govora je o Porsche Taycan Turbo S in Tesla Model S performance na katera se nanašata videa in zapisa pred mojim.
Pa da ne bom na pamet bom samo kopiral cene
Tesla performance Germany €96,990 Combined - Mild Weather 575 km
Taycan Turbo S Germany €180,781 Combined - Mild Weather425 km
(ok pustimo koliko kdo goljufa pri kilometrih razlika je še vedno očitna)
Ampak kot si rekel Porshe Taycan sploh ni direktna konkurenca Tesle ker je avto v čisto drugem cenovnem in kakovostnem razredu ampak večina rada dela primerjave med njima ker tesla še nima nobenega dražjega modela.
Kot sem že napisal edina realna primerjava bo tesla roadster ko bo pač prišel na trg. po trenutnih tehničnih napovedih bo Taycan verjetno boljši v kakovosti izdelave in okusu posameznika. Pa tudi za prvo vprašanje če bo.
V Sloveniji res ne, ampak tam po tistih nemških AC kjer lahko, pa pod 200 km/h res ne voziš (če avto s tem seveda nima težav).Ja sigurno sploh ker vsak dan voziš 250 km z 200km/h. Še po dirkališču ne. Temu se reče iskanje dlake v jajcu.
V Sloveniji res ne, ampak tam po tistih nemških AC kjer lahko, pa pod 200 km/h res ne voziš (če avto s tem seveda nima težav).
To bi bilo res škoda. Zakaj pa so te zahteve? A je preveč nesreč al kaj?
Doseg pri 160 ali 200 je totalno neuporaben podatek, že za navaden avto kaj šele za EV. Poleg tega take primerjave ni nikjer na netu, niti je ni tako enostavno narediti, SJTV1 si jo morda delal ti, imaš podatke?Primerjaj se doseg pri recimo 160 ali 200 kmh...
Plus: se je ze izkazalo, da normalni uporabiki s Taycanom delajo vec km kot po EPA, prakticno enako kot Tesla. Ko grdo pa hitrosti gor, pa je Taycan krepko spredaj.