Porsche Taycan

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ID.3 ne rabi prav nič prinest v kufre, ker pomaga zbrisat miljardne kazni za nedoseganje "95g" povprečja flote.

Sicer pa ID.3 za 40-50k tudi veliko prinese.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Delno imaš prav, ampak iti iz 10 jurjev neto zaslužka na 0 ali neto minus je lep udarec za vsako firmo.
Sicer se mi pa VW nič ne smili, so si to sranje sami povzročili.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Sem prepričan, da tudi tisti za 30k prinese vsaj 5k profita proizvajalcu. Elektro motor in baterija staneta proizvajalca ne staneta več kot ICE motor z vsemi pritiklinami. Pri ceni avtov se to seveda ne odraža, saj so LP do 50 % višje od avtov iz ICE motorji.

Ampak taycana bi pa imel - zaradi zmogljivosti seveda. Prejšnji teden sem ga prvič videl v živo in ni nek WOW, spredaj je prav neposrečen, panamera je glede designa >>>.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Lool, a baterija in elektro motor staneta manj kot ICE motor? Ne vem, če bi se strinjal.

Jaz sem ga v živo tudi videl, presenetila me je majhnost, drugače pa top.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Ma top je izgled, spred je zakon, ni pa ravno RS model jasno.

Baterija je vsaj faktor 10 od drugega Porsche! motorja. Taycan baterija je vsaj 10k$ samo celice.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
ET5cf1SX0AYQZKR.jpgET5chX2XkAEqhFL.jpg

Tole je novi Model Y. Dejansko bi si upal stavit na manipulacije pri obeh Taycanu nalepljenemu prej in tejle Model Y. Ja... tako napete sektaške so bitke pri BEV trenutno. :bonk:
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Lool, a baterija in elektro motor staneta manj kot ICE motor? Ne vem, če bi se strinjal.

Jaz sem ga v živo tudi videl, presenetila me je majhnost, drugače pa top.

Proizvodna cena, ne to kar bi plačal kupec. Za zoe je elektromotor na servisu okrog 3k EUR, baterija 8k EUR, proizvodni ceni pa sta verjetno pol manj, torej 5,5k EUR oboje skupaj. V mislih sem imel ljudske EV: zoe, leaf, ne alter, kjer je taycan minimum. :)
 
Nazadnje urejeno:

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Proizvodna cena, ne to kar bi plačal kupec. Za zoe je elektromotor na servisu okrog 3k EUR, baterija 8k EUR, proizvodni ceni pa sta verjetno pol manj, torej 5,5k EUR oboje skupaj. V mislih sem imel ljudske EV: zoe, leaf, ne alter, kjer je taycan minimum. :)
1 - tukaj se pogovarjamo o Taycanu
2 - če že primerjaš zoe in ostale gajbe, potem jih primerjaj s Cliom in ne s Panamero. Koliko misliš, da stane tricilindraš 0,9tCE v Cliu? 5 jurjev? Po moje cel avto ne stane toliko, ne pa samo motor. Da ob tem niti ne grem na to tvojo oceno cene baterij in elektromotorja. Zoe ima 52kWh baterijo, VW je ob vsej svoj enormni planirani količini za ID3 baje prišel na ceno malo pod 100 USD za kWh, ampak pozor, to so le baterije. Rabiš še management, hlajenje, itd., pa recimo, da smo na 130 USD na kWh. Torej v ZOEju samo baterijski sklop stane 6750 USD, vendar je to z uporabo najnovejših tehnologij za proizvodnjo in ob upoštevanju ID3 količin. Torej optimalno, verjetno pa Renault stane še kaj več.

Sedaj se pa malo zamisli in računaj, koliko proizvajalcu ostane, glede na to, da je imel pri ICE delih verjetno najmanj 20x maržo, pa sem zelo pesimističen glede tega.

Zakaj pa misliš, da se tudi največji proizvajalci združujejo ali skupaj gredo v te projekte in odpuščajo in režejo vse možno, da bodo lahko naredili preskok v elektriko?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Saj ni problem material kateri je vgrajen.
Problem je ker je treba plačati razvoj nove mašine za proizvodnjo itd.
Če bi 20 let lahko štemplali iste avte bi bili lahko pol cenejši kot so.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.951
6.845
113
pri taščici
Pa vsaj včasih so prodajali astre classic al kaj so že bile pa Clio Storia in podobno. Pa kot vem so se kar solidno prodajali. A zdaj še kaj podobnega obstaja. nisem updejtan glede tega
Zabluzil še bolj, mod briši če se ti zdi potrebno
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Saj ni problem material kateri je vgrajen.
Problem je ker je treba plačati razvoj nove mašine za proizvodnjo itd.
Če bi 20 let lahko štemplali iste avte bi bili lahko pol cenejši kot so.
To tudi drži, zato sem posebej poudaril, da za to ceno velja planirana ogromno količina pri VW-ju. Drugače bi bila cena še višja. So pa baterije verjetno vseeno malo specifika, ker so materiali relativno dragi.
 

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Saj so dobro povzel, ampak v enačbo je potrebo vzeti še da zoe stane 30k z baterijo, primerljivo opremljem clio 1.0 tce pa 15k. Pri katerem vozilu ostane več dobička proizvajalcu? Trenutno so baterije + elektromotor res še dražje od ice motorja (seveda ne za faktor 5 ali celo 10, kot nekateri pišete) ampak ob vedno višjih proizvodnih zmogljivostih in povpraševanju po elektro vozilih je razlika vedno manjša.

Drži sicer, tu je govora o Tycoonu. :)
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.741
113
Je vse to v enačbi. Sem ziher da pri Cliu. Zna bit, da se Zoe prodaja tudi z izgubo, ne samo brez dobička.

To je ista pašta kot recimo pri konzolah, ko je Microsoft Xbox prodajal na začetku s 100 USD izgube na box, ker so vedeli, da bo šla cena HW dol in bodo potem na plusu čez celo življensko dobo.

Pa še to: moja ocena je, da ICE motor z vsem biolabom gor stane nekje med 1.000 do 2.000 EUR za Clia. Ampak ta druga cifra je daleč maks. Tako da si tudi razmerje fejst pihnil mimo.
 

dejan_

Guru
23. maj 2012
2.496
2.234
113
Cel avto ranga Clio, gre ven iz fabrike za cca. 5000€, že z zaslužkom tovarne. Ostalo je distribucija, dajatve.... Se pravi je material cca. 2-3€ na kilogram. Sej več že bit ne more.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

afroC

Majstr
6. jun 2009
2.771
351
83
Cel avto ranga Clio, gre ven iz fabrike za cca. 5000€, že z zaslužkom tovarne. Ostalo je distribucija, dajatve.... Se pravi je material cca. 2-3€ na kilogram. Sej več že bit ne more.

Da bi bila proizvodna cena clia vključno z razvojem 5k EUR je približno tako verjetno, kot da stane proizvodnja in razvoj zoe 30k EUR brez kateregakoli drugega stroška. Resnica je nekje vmes v smislu, da tako za ICE, kot tudi za EV vozilo proizvajalec ni v minusu.

Sedaj pa naprej o taycan panel gapih...