Porsche Taycan

McGiver

Guru
14. avg 2009
14.438
4.312
113
V Sloveniji res ne, ampak tam po tistih nemških AC kjer lahko, pa pod 200 km/h res ne voziš (če avto s tem seveda nima težav).
;)
41229821_1942242389176580_2682170878367629312_o.jpg
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ginginova

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Ni nujno, ti testni cikli so ponavadi pri dokaj nizkih hitrostih, čisto mogoče je, da ima Tesla prednost v mestu/relaciji. Baje da Taycan celoten EPA testni cikel opravi v prvi prestavi, tisto drugo ima kot kaže res samo zato, da je učinkovit pri višjih hitrostih, kjer konkurenca pogrne.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.879
757
113
www.jernej.org
EPA test cycle je "highway fuel economy"... če se ne motim, je povprečna hitrost okoli 80kmh.

Taycan 4S z 93.4 kWh baterijo ima uraden EPA range 327km. Bjorn je pri svojem testu pri vožnji 90kmh s točnom takim Taycanom naredil 580km. Glede na to, da ima EPA nižjo povprečno hitrost, je tukaj nekaj hudo narobe.

Pa ni on edini, ki je prišel do takih rezultatov: https://insideevs.com/reviews/410798/porsche-taycan-4s-range-test/

Tesle pa pri takih testih večinoma ne dosežejo EPA rezultatov. Zakaj?
 

CLIO15

Guru
1. nov 2007
13.475
4.246
113
Doseg pri 160 ali 200 je totalno neuporaben podatek, že za navaden avto kaj šele za EV. Poleg tega take primerjave ni nikjer na netu, niti je ni tako enostavno narediti, SJTV1 si jo morda delal ti, imaš podatke?

Tisti, ki ne zaupajo EPA in WLTP je NextMove naredil svoj test pri potovalnih 120 kmh:

Tesla Model S Raven Performance: 21,4 kWh/100 km in Range: 424 km
Taycan 4S (pazi to ni Turbo S): 23,6 kWh/100 km in Range: 376 km

Kar je bil futer za bombastične članke je to da Taycan dejansko v tem testu preseže podatke EPA, Tesla jih pa ne dosega, ampak po EPA je tako ogromna razlika, da je kljub temu Tesla še vedno spredaj.

Potem je s Taycanom še en malo večji problem, če želiš polnit z max močjo si dejansko obsojen na IONITY in njihovo mrežo, ker ostali nimajo 800V DC polnilnic. Če prideš na navadno DC polnilnico boš dobil tistih 50 kW oz. 100 kW (če doplačaš 800€ za močnejši DC-DC konverter v avtu), temu težko rečeš prednost. Morda bo več 800V polnilic v prihodnosti, ampka gre zelo počasi.


No saj konkurenca tudi že postavlja HyperChargerje

 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
EPA test cycle je "highway fuel economy"... če se ne motim, je povprečna hitrost okoli 80kmh.

Taycan 4S z 93.4 kWh baterijo ima uraden EPA range 327km. Bjorn je pri svojem testu pri vožnji 90kmh s točnom takim Taycanom naredil 580km. Glede na to, da ima EPA nižjo povprečno hitrost, je tukaj nekaj hudo narobe.

Pa ni on edini, ki je prišel do takih rezultatov: https://insideevs.com/reviews/410798/porsche-taycan-4s-range-test/

Tesle pa pri takih testih večinoma ne dosežejo EPA rezultatov. Zakaj?

Mešaš povprečno hitrost in konstantno hitrost. Samo kot info najboljši Highway podatek imajo na EPA bencin hibridi (Prius, Ioniq, Sonata). Zakaj ne dizel (Cruze 1.6D)? Očitno zato ker tisti EPA higway še zdaleč ni konstantna hitrost z 80 kmh.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.879
757
113
www.jernej.org
Mešaš povprečno hitrost in konstantno hitrost. Samo kot info najboljši Highway podatek imajo na EPA bencin hibridi (Prius, Ioniq, Sonata). Zakaj ne dizel (Cruze 1.6D)? Očitno zato ker tisti EPA higway še zdaleč ni konstantna hitrost z 80 kmh.
Odstopanje je vseeno preveliko. Načeloma velja pravilo, da EV-ji pri nižji hitrosti manj kurijo... in tukaj Taycan ni nobena izjema. Razen, če ga pri vsakem pospeševanju pritisneš do konca.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Itak da tudi Taycan kuri manj pri nizki hitrosti, ampak očitno ne toliko manj kot Tesla.

Sicer pa jasno, da se da tudi EPA nategnit, to je čisto odvisno od interesov, Hyundai/Kia sta dobro znana po tem, da nategujeta EPA, kolikor se le da. nekih 10% natega ti živ bog ne bo mogel dokazat.
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
OK, pa se vrniva na tvojo izjavo "Ko grdo pa hitrosti gor, pa je Taycan krepko spredaj."

Iz čiste fizike pri 180 kmh pokuriš nekje še enkrat več energije kot pri 120 kmh.

Tule trdi da Taycan pokuri 480 Wh/km pri 180 kmh:

A vidiš povezavo, NextMove je pri 120 kmh nameril 236 Wh/km, torej res poraba je x2 pri 180 kmh tako kot pravi fizika.

Koliko potem po tvoje "znatno več" pokuri Tesla pri 180 kmh? Si stetiral? Številke na mizo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
Je kar ena kakovostna razlika med Porschejem pa Teslo in ta je, da lahko že v prvo kupiš pri Porscheju zanesljiv in kakovosten EV, pri Tesli pa tega še danes ne moreš narediti, ker preprosto pri Tesli še ne znajo narest kvalitetnega vozila in v bistvu kupiš en beta testen avto, kjer si celo sam poskusni zajček. Pa da se nou kakšen tesla navdušenec sedaj srašn razjezu, govorim izključno o kvaliteti izdelavi avta, ne o dosežkih za človeštvo:cowboy: (kaj je Tesla naredila za EV svet ipd.).
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.756
1.009
113
Sej nekoc si jo bos kupu no, ne bit tko nastrojen :) Pa mal bos sam poservisiral pa bo prec svet lepsi. Porsche itak samo dela, cist brezveze, po dveh dneh dolgcajt ;-)
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.763
832
113
Če smo čisto korektni, Tesla nima avtomobila, ki bi direktno konkuriral Taycanu in Porsche nima avtomobila, ki bi direktno konkuriral Model S.

Nisem nek fan boy, ampak me pa moti ko kdo napiše, da je nek avto pod določenimi pogoji "krepko" spredaj, pa za to ni nobenih dokazov. Moti me da se nekaj posplošuje in se zaradi tega rojevajo stereotipi, ki so resnični morda za 5% proizvedenih izdelkov ali še manj.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Floki

Floki

Guru
6. sep 2007
10.128
3.185
113
Če smo čisto korektni, Tesla nima avtomobila, ki bi direktno konkuriral Taycanu in Porsche nima avtomobila, ki bi direktno konkuriral Model S.

Nisem nek fan boy, ampak me pa moti ko kdo napiše, da je nek avto pod določenimi pogoji "krepko" spredaj, pa za to ni nobenih dokazov. Moti me da se nekaj posplošuje in se zaradi tega rojevajo stereotipi, ki so resnični morda za 5% proizvedenih izdelkov ali še manj.

Sploh ker so vsi v nulo stestirali oba avtomobila in lahko supe zaključke vlečejo.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
Sej nekoc si jo bos kupu no, ne bit tko nastrojen
Mislim, da sem že povsem jasno povedal, da jst denarja za to nimam.:zardelalter: ne za enga ne za drugega. Ampak to ne spremeni dejstva, da je Tesla polizdelek z dobrim pogonskim sklopom. Če bi recimo ta sklop, dali v neko drugo šasijo nekega proizvajalca, ki zna delati avte, bi pa morda celo res kupil. Ne mi rečt, da je vam čisto vseeno, kako dobro je narejeno vozilo; pač ko se pokvar kupiš novega pa je?!?:sprasujemse:

Porsche kot vem pa kotira kar zelo dobro na teh lestvicah zanesljivosti, ampak seveda se najde tudi model, ki pa je kupce razočaral. Ampak medtem ko pri Porscheju za ta dnar pač samoumevno pričakujemo vrhunsko kvaliteto in če ne ustreza, je to hud fiasko za njih, je to pri Tesli čisto vseeno, avto jim lahko na pol razpade vmes, pa ljudje še vedno radi plačajo za to. Stvar percepcije pač.
 

mr_

Guru
20. sep 2007
9.398
2.760
113
Ko pride EV Alfa...kakšni bodo pa takrat očitki. :) Porš sterilen, Tesla zanesljiva, najlepša pa...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.277
1.216
113
www.adriamedia.si
OK, pa se vrniva na tvojo izjavo "Ko grdo pa hitrosti gor, pa je Taycan krepko spredaj."

Iz čiste fizike pri 180 kmh pokuriš nekje še enkrat več energije kot pri 120 kmh.

Tule trdi da Taycan pokuri 480 Wh/km pri 180 kmh:

A vidiš povezavo, NextMove je pri 120 kmh nameril 236 Wh/km, torej res poraba je x2 pri 180 kmh tako kot pravi fizika.

Koliko potem po tvoje "znatno več" pokuri Tesla pri 180 kmh? Si stetiral? Številke na mizo.
Tule pozabljaš, da se pri večjih obremenitvah stvari začnejo tudi gret ipd. In če niso prilagojene takim obremenitvam, ali padejo zmogljivosti, ali pa pade izkoristek. Ker ta skozi celotno območje delovanja in v vseh razmerah pač ni enak - sploh, ko obremenitve trajajo dlje časa.
 

NekdoK

Guru
17. jun 2008
4.187
755
113
EU
Sploh v takšnih primerih neprimerno bolj zaupam inženirjem Porscheja, da bodo boljše opravili svoje delo od Tesle.