V sosednji temi o novem passatu se je razvila debata o porabi. Koliko sem sam prišel do ugotovitev, so zadeva nekako takšne...
- razliko v porabi naredi širina gum; med 205 in 225 je lahko razlike med 0,2 do 0,4 litra. Kotalni upor naredi svoje...imam Fulda sport control, ki je kako varčna guma in vidim veliko razliko če dam avto v prosti tek po Sežanskem klancu...z zimskimi 205 pridem do dna s preko 140kmh, z letnimi 225 ne gre preko 130kmh...
- v mestu nastane razlika v z velikostjo platišč, med 16 in 18 col je lahko tudi med 0,2 do 0,4 litra razlike, motor mora zasukati večjo maso...
- karavan/limuzina pri večji hitrosti je prav tako lahko 0,5l razlike (kako to merijo pri testih na valarjih?)
- avtomatik/ročni menjalnik...ni več nekih razlik, še posebaj z novimi 8 prstavnimi (po moje je z avtomatikom za razne dedke še nižja poraba, ker pač ne obvladajo kot Alter mojstri)
- papirna poraba pri dizlih bolj laže kot pri bencincih...
- stari testi, npr izpred 15 let so bili realni, celo pod navedeno porabo si lahko vozil, zdaj ni šanse...
- razliko v porabi naredi širina gum; med 205 in 225 je lahko razlike med 0,2 do 0,4 litra. Kotalni upor naredi svoje...imam Fulda sport control, ki je kako varčna guma in vidim veliko razliko če dam avto v prosti tek po Sežanskem klancu...z zimskimi 205 pridem do dna s preko 140kmh, z letnimi 225 ne gre preko 130kmh...
- v mestu nastane razlika v z velikostjo platišč, med 16 in 18 col je lahko tudi med 0,2 do 0,4 litra razlike, motor mora zasukati večjo maso...
- karavan/limuzina pri večji hitrosti je prav tako lahko 0,5l razlike (kako to merijo pri testih na valarjih?)
- avtomatik/ročni menjalnik...ni več nekih razlik, še posebaj z novimi 8 prstavnimi (po moje je z avtomatikom za razne dedke še nižja poraba, ker pač ne obvladajo kot Alter mojstri)
- papirna poraba pri dizlih bolj laže kot pri bencincih...
- stari testi, npr izpred 15 let so bili realni, celo pod navedeno porabo si lahko vozil, zdaj ni šanse...