Popravilo avtomatskega menjalnika

mevden

Pripravnik
17. dec 2014
136
18
18
Koliko km ima passat? Sem mislil da ima 6 stopenjski menjalnik 150 konjski tdiji. Vsaj uni pred 2020. Pol je bil facelift, je takrat prišel 7 stopenjski?
 

Success

Fizikalc
5. sep 2010
538
185
43
Tole so težke besede. Prosim če podkrepiš z konkretnimi primeri sicer je tvoj komentar zgolj slovenceljska foušija... Andreja dobro poznam, mu bom omenil tole. Se pa priporočam za kontakt tvojega poštenjakarja da vidim kdo je tvoje "vsaj tako dober"..

Meni je TIT zrihtal menjalnik na audiju in v mercedesu. Prav tako je poštimal menjalnike popolnoma vsem katerim sem ga priporočil.
Pojasni, prosim, frazo "nateguje ljudi na polno"

RoMex in tony, če sta iz Trebnjega in še nista slišala nič o poslovanju Andreja, potem sem prepričan, da vsi vajini bližnji vedo, da ga dobro poznata in vama o njem pač noben nič ne reče.

Pri meni je bilo tako, da sem prišel zaradi okvare avtomobila k TIT-u.
Prvič delo ni bilo končano tako kot bi moralo biti, zato sem moral avto pripeljati nazaj.
Drugič je sicer bilo delo narejeno tako kot se zagre, vendar sem plačal dvokratnik cene (+ da sem plačal že prvič oz mi ni bilo povrnjeno).
Ja, res je, kaj se pa pustim.. Z denarjem pač nimam problemov in raje, kot da se kregam, plačam svoje in imam mir (verjetno tega marsikdo ne bo razumel, kar seveda razumem).
Seveda se pa takih ljudi/podjetnikov na veliko izogibam. Sam se imam pač za poštenega in želim, da so drugi čim bolj pošteni tudi do mene. Ko niso, me videli več ne bodo. Se pa z njimi ne kregam in ne pregovarjam, saj mi to kazi notranji mir.

Zakaj pravim, da je TIT v Trebnjem na slabem glasu? Zato, ker ko se pogovarjamo s kolegi ali "le" znanci o serviserjih oz čemerkoli okoli avta, je TIT vedno omenjen kot nekaj negativnega. "Joj, samo k TITu ne" sem slišal zares velikokrat. Več mojih kolegov, ki jih ODLIČNO poznam, se je že opeklo. Žal gre negativno mnenje okoli in okoli veliko hitreje, kot pozitivno.

In zakaj sem na vse skupaj tako jezen? Ker sem očitno poseben tip človeka, ki drugim nič ali bolj malo verjame, sem se moral pač opeči tudi sam.

Zdaj RoMeX in tony, Andreja bosta branila na vse pretege in razumem vaju, ker je vajin prijatelj. Prijatelju je pač potrebno stati ob strani, razumem.

Vseeno pa ne pričakujta in ne bodita užaljena, če kdo reče kaj čez podjetnika, kjer je bilo že več ljudi opečenih.In ja, načeloma je (v tadrugo) naredil dobro, ampak plačal sem prvič za brez veze, drugič pa 2x preveč.

PS: Ker vem, da bosta začela z debato, kako vem da je računal preveč.. Imam dva dobra kolega mehanika in kolege, ki se na zadevo spoznajo in so vsi enakega mnenja. Šlo se je namreč za splošno napako (kot npr menjava alternatorja) in ne za kaj specifičnega. Veliko ljudi ve, koliko približno bo prišlo. Plus tega, da mi je Andrej po telefonu povedal eno ceno, računal pa ceno x2.

In še za konec.. Iskreno mi je morda res žal, da sem napisal tisti post. Napisan je na hitro in v afektu (morda s pridihom jeze), saj bi se drugače poskušal izraziti malo bolj spoštljivo. Saj mi ni tako mar za denar, bolj za občutek, ko nekdo izkoristi tvojo prijaznost/neznanje. Andreju seveda želim vse najboljše in veliko uspeha, vendar kot sem že rekel, mene več ne vidi.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Disclaimer: sem iz drugega dela države, TIT-a ne poznam, in nikoli še nisem imel avta pri njem.

Imam pa avtomatika in me ta problematika seveda zanima.
 

tony

Guru
23. jul 2007
9.717
1.515
113
Še to: prvotno repliko sem napisal, ker je bil tvoj prvotni post tako zelo nekonkreten.

Strinjam se, da bi bilo držanje besede glede višine predračune v tem poslu zelo lepa čednost, in poznam tudi mehanika, ki je šel že večkrat raje v svoj minus kot pa da bi prekoračil višino predračuna. Ker si s tem ohranja dobro ime.

Moder obrtnik pa bo oceno predračuna podal šele po pregledu avta, če pa že po telefonu (stranke smo seveda firbčne), pa je prav, da stranko opozori, da je številka okvirna. Je pa 100% več tudi za okviren znesek preveč.

Prav tako poznam mehanika, ki raje reši nekaj v okviru reklamacije brezplačno, kot pa da bi škodil dobremu imenu svojega podjetja.
 
  • Všeč mi je
Reactions: sad

Ketidu

Fizikalc
23. feb 2009
227
38
28
Štajerska
Še moj piskerček:
Na mojem DSG7 (DQ200-suha sklopka "sealedforlife" na 1.6TDI-ju), pa se zadnje čase v mrzlem pojavljajo "čudni" simptomi.
Ne znam opisat: recimo kot da bi mi sklopka drsela. Po prestavitvi v višjo prestavo, še nekaj trenutkov drži povišane obrate. Pa še to ne v vsaki prestavi. In nima veze ali speljujem hitro ali počasi. Kako naj ugotovim ali je sklopka ali mehatronika?
VCDS ne pokaže napak. Avto ima 210k.
 

Fusionn

Guru
5. sep 2007
2.229
503
113
Še moj piskerček:
Na mojem DSG7 (DQ200-suha sklopka "sealedforlife" na 1.6TDI-ju), pa se zadnje čase v mrzlem pojavljajo "čudni" simptomi.
Ne znam opisat: recimo kot da bi mi sklopka drsela. Po prestavitvi v višjo prestavo, še nekaj trenutkov drži povišane obrate. Pa še to ne v vsaki prestavi. In nima veze ali speljujem hitro ali počasi. Kako naj ugotovim ali je sklopka ali mehatronika?
VCDS ne pokaže napak. Avto ima 210k.
par postov višje sem prilepil fb link.
kolikor sem ga razumel, ti da novo, če se napaka ne odpravi ti vzame ven in da staro nazaj. Na pamet bom rekel, da te to stane 100€. Kar je veliko boljše, kot da kupiš novo pa se ugotovi, da to ni blo to...
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
RoMex in tony, če sta iz Trebnjega in še nista slišala nič o poslovanju Andreja, potem sem prepričan, da vsi vajini bližnji vedo, da ga dobro poznata in vama o njem pač noben nič ne reče.

Pri meni je bilo tako, da sem prišel zaradi okvare avtomobila k TIT-u.
Prvič delo ni bilo končano tako kot bi moralo biti, zato sem moral avto pripeljati nazaj.
Drugič je sicer bilo delo narejeno tako kot se zagre, vendar sem plačal dvokratnik cene (+ da sem plačal že prvič oz mi ni bilo povrnjeno).
Ja, res je, kaj se pa pustim.. Z denarjem pač nimam problemov in raje, kot da se kregam, plačam svoje in imam mir (verjetno tega marsikdo ne bo razumel, kar seveda razumem).
Seveda se pa takih ljudi/podjetnikov na veliko izogibam. Sam se imam pač za poštenega in želim, da so drugi čim bolj pošteni tudi do mene. Ko niso, me videli več ne bodo. Se pa z njimi ne kregam in ne pregovarjam, saj mi to kazi notranji mir.

Zakaj pravim, da je TIT v Trebnjem na slabem glasu? Zato, ker ko se pogovarjamo s kolegi ali "le" znanci o serviserjih oz čemerkoli okoli avta, je TIT vedno omenjen kot nekaj negativnega. "Joj, samo k TITu ne" sem slišal zares velikokrat. Več mojih kolegov, ki jih ODLIČNO poznam, se je že opeklo. Žal gre negativno mnenje okoli in okoli veliko hitreje, kot pozitivno.

In zakaj sem na vse skupaj tako jezen? Ker sem očitno poseben tip človeka, ki drugim nič ali bolj malo verjame, sem se moral pač opeči tudi sam.

Zdaj RoMeX in tony, Andreja bosta branila na vse pretege in razumem vaju, ker je vajin prijatelj. Prijatelju je pač potrebno stati ob strani, razumem.

Vseeno pa ne pričakujta in ne bodita užaljena, če kdo reče kaj čez podjetnika, kjer je bilo že več ljudi opečenih.In ja, načeloma je (v tadrugo) naredil dobro, ampak plačal sem prvič za brez veze, drugič pa 2x preveč.

PS: Ker vem, da bosta začela z debato, kako vem da je računal preveč.. Imam dva dobra kolega mehanika in kolege, ki se na zadevo spoznajo in so vsi enakega mnenja. Šlo se je namreč za splošno napako (kot npr menjava alternatorja) in ne za kaj specifičnega. Veliko ljudi ve, koliko približno bo prišlo. Plus tega, da mi je Andrej po telefonu povedal eno ceno, računal pa ceno x2.

In še za konec.. Iskreno mi je morda res žal, da sem napisal tisti post. Napisan je na hitro in v afektu (morda s pridihom jeze), saj bi se drugače poskušal izraziti malo bolj spoštljivo. Saj mi ni tako mar za denar, bolj za občutek, ko nekdo izkoristi tvojo prijaznost/neznanje. Andreju seveda želim vse najboljše in veliko uspeha, vendar kot sem že rekel, mene več ne vidi.

Žal nisem iz Trebnjega. Andreja poznam 25 let in vem kako dela.. Dokler ni napaka odpravljena se bo trudil... Dejstvo je, da je vedno prvo vprašanje pri servisu kakšna bo cena. Lahko rečeš npr 500e če gre vse po planu. Kaj pa takrat ko ne gre.. Vedno se lahko pojavijo nepričakovani stroški.. Sem tudi sam v podobnem poslu in vem kako gre zato ga razumem. Razumem pa tudi tebe, rečeno je eno, nakoncu je cena drugačna, definitnvno je tukaj možnost boljšega komuniciranja med stranko in servisom. Dejstvo je, da servis menjalnika ni poceni in težko je ocenit po telefonu kaj je narobe..


Je pa res, da so pri TITu pred leti servisirali vsa vozila preden se je Andrej specializiral za menjalnike.. Od tam pa verjamem, da je marsikatera zgodbica.. Najlepše so tiste ko pelješ avto na servis in ti na servisu omenijo da bi bilo dobro zamenjat še neko drugo stvar katera je izrabljena/defektna ampak ker slovenceljni škrtarijo na vsakem koraku.. Je čez 14 dni avto še enkrat tam.. In se delo začne od začetka, stranka je 2x brez avta, in tukaj je spet slaba volja.

Odkar servisira menjalnike in je kader specializiran in usposobljen za specifično delo še nisem slišal pripomb.
 
  • Všeč mi je
Reactions: B81 in tony

s_samotar

Fizikalc
5. feb 2010
558
93
28
Še moj piskerček:
Na mojem DSG7 (DQ200-suha sklopka "sealedforlife" na 1.6TDI-ju), pa se zadnje čase v mrzlem pojavljajo "čudni" simptomi.
Ne znam opisat: recimo kot da bi mi sklopka drsela. Po prestavitvi v višjo prestavo, še nekaj trenutkov drži povišane obrate. Pa še to ne v vsaki prestavi. In nima veze ali speljujem hitro ali počasi. Kako naj ugotovim ali je sklopka ali mehatronika?
VCDS ne pokaže napak. Avto ima 210k.
Podobno se mi je pojavilo na touran 1.6 7 brzin. Je v klancu na škofljico kr na 1x šli obrati navzgor. Račulnik je pokazal obrabo skolopke. Zamenjal. Drgače nisme opazil težav, je pa avto mel ene 340K pa še vedno originalna sklopka. Razen če jo je francoz menjal do 120k.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Ketidu

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.232
3.636
113
ti delajo prestave 1-3-5-7 ?
če ja potem je mehatronika
obnova cca. 400 eur + olje + delo (kalibracija)
Imel enake simptome na 2018 službenem Passatu 2.0 tdi avt DSG 7 pri 178 kkm.
Avto redno servisiran na 15 kkm pri pooblaščencu.
Nekaj časa se je dalo "popraviti" "po računalniško" :evil:, ugasnil motor in ponovno startal in je tako delalo kakšen teden, običajno gorela lučka check engine, potem pa na servis.
Stroški na pooblaščencu so bili ca. takšni kot pišeš, skupaj blizu jurja.- priznali 25 % kulance.
So pa 14 dni čakali na rezervni del:bonk:- dobil sicer free nadomestni avto, garancija mobilnosti.
Aja, pa še to so mi rekli, da čez kakšnih 30 kkm, zna odpovedati še "drugi del" mehatronike, ki je "malo dražji":zavijazocmi:.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Dejstvo je, da je vedno prvo vprašanje pri servisu kakšna bo cena. Lahko rečeš npr 500e če gre vse po planu. Kaj pa takrat ko ne gre.. Vedno se lahko pojavijo nepričakovani stroški.. Sem tudi sam v podobnem poslu in vem kako gre zato ga razumem. Razumem pa tudi tebe, rečeno je eno, nakoncu je cena drugačna, definitnvno je tukaj možnost boljšega komuniciranja med stranko in servisom. Dejstvo je, da servis menjalnika ni poceni in težko je ocenit po telefonu kaj je narobe..
Tukaj je potrebno ločiti dve zadevi.
Če poveš po telefonu (si vedeževalec?), da bo cena 500 EUR ali pa poveš sledeče: glede na vaš opis je najbolj verjetno to in to, cena 500 EUR. Lahko so pa še druge okvare, kar potem nanese drugačno ceno. Če pridete in bomo preverili osebno in z diagnostiko, lahko bolj natančno ocenimo strošek popravila.
Rahla razlika, nje?
Namreč imam tudi jaz poln k... ponudnikov, ki so fuLL pucen, potem pa bi na koncu 2x ceno računali. Popolna nelojalna konkurenca ponudniku, ki recimo v štartu realno ceno poda in jo tudi zaračuna. Me je 1 mesec nazaj tak hotel nategnit in ko sem rekel, super odlična ponudba, sprejemam, bova dala to na papir in prosim žig gor, se pa kar naenkrat ni več javljal na telefon. Svinja.

Odkar servisira menjalnike in je kader specializiran in usposobljen za specifično delo še nisem slišal pripomb.
Torej se ti zdi poštena praksa, da stranko, ki ima vozilo še v jamstvu, ne pošlje na pooblaščenca?
Jaz sicer razumem, da denar ne smrdi, ampak recimo jaz (druga panoga) stranki v takih primerih omenim, da obstaja druga/cenejša možnost. In ne boš verjel, manjši delež strank se vseeno odloči zame, kar je super, ker pomeni, da mi res zaupajo. Še boljša je pa ena zadeva: veliko strank, ki so potem izbrale drugo možnost, so potem za druge zadeve prišle k meni ali pa me priporočale znancem. In sem prepričan, da sem imel prihodka vsaj 10x več, kot če bi stranko ''nategnil'' in pokasiral tisti denar.
 

RoMeX

Guru
20. feb 2008
2.279
764
113
Kako sta se pogovarjala po telefonu ne vem, niti me ne zanima.. Problem je, ker z diagnostiko še vedno ne veš kaj je polomilo v menjalniku.. Treba ga je vzet dol in odpret.. Je nekaj ur dela.. že tukaj je vsaj 100e diagnoze katera se ponavadi odšteje od končne številke .. 500e je dober dan pri menjalniku.. Koliko imaš ti ponudnikov ne vem, jaz imam rajši manj dela in tisto pošteno plačano .. Sem tip človeka kateri se ceni in ceni svoj čas, rajši doma ležim in drkam igrce kakor da delam pod ceno...

Še replika na izbiro oz priporočilo servisa.. Je žena servisirala audijev s-tronic na pooblaščencu.. Zakaj? ker ima garancijo.. no ko je menjalnik crknil niso hotel niti slišat o kakršnikoli garanciji.. garancijo imaš na čep, olje in tesnilo.. njihov strošek popravila menjalnika je bil menda okoli 5 jurjev.. andrej je menjalnik porihtal za 400e, avto se še danes vozi pa je že 200k od tega popravila.. od takrat menjano 3x olje pri njem, menjalnik dela kot nov.. zakaj bi torej priporočal pooblaščenca? sej sem nor, ampak nisem pa prizadet..
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Na drugi del in direktno vprašanje ne boš odgovoril?
Ali je glava v pesek in seveda ti nisi še slišal kritike za TIT?
Pa da se razumemo: meni je jasno, da je s pravnega vidika vse bilo tipitopi. Stranka prišla, storitev opravljena, plačilo izvedeno.
Vprašanje je bilo, če se ti zdi to poštena/korektna poslovna praksa?
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.089
9.742
113
Še replika na izbiro oz priporočilo servisa.. Je žena servisirala audijev s-tronic na pooblaščencu.. Zakaj? ker ima garancijo.. no ko je menjalnik crknil niso hotel niti slišat o kakršnikoli garanciji.. garancijo imaš na čep, olje in tesnilo.. njihov strošek popravila menjalnika je bil menda okoli 5 jurjev.. andrej je menjalnik porihtal za 400e, avto se še danes vozi pa je že 200k od tega popravila.. od takrat menjano 3x olje pri njem, menjalnik dela kot nov.. zakaj bi torej priporočal pooblaščenca? sej sem nor, ampak nisem pa prizadet..
Tukaj pa nakladaš, da kar smrdi. Če je bil avto v garanciji, potem bi zamenjali menjalnik na pooblaščencu. Brez pardona in težav. Če je bil izven, pač ni več garancije. Se pa velikokrat da urediti zadeve na kulanco.
V glavnem spet TIT to the rescue, prej pa en kup nakladanja.
Oprosti, ampak s takimi samo kažeš, da si pristranski do TITa.
Tako da, pojasni malo, kakšno garancijo je imela tvoja žena?
Pa še zanima me, kako je on porihtal menjalnik za 400 eur, če po tvojem dober dan stane 500 eur.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi in Fusionn