Planet Golob

Utisevalec

Guru
12. nov 2007
16.075
4.053
113
Treba je ločit reševanje in HNMP, kar je pri nas pobrkano. HNMP je v tujini leteči rešilec in to je to. Namenski leteči rešilec ti pristane praktično na dvorišču.
Sem takoj za. Samo to potem zahteva tudi tisto drugo stran, ki je že bila predmet zgražanja in nasprotovanja. Torej ukinit pol urgentnih centrov v državi, pa prenest del njihove vloge na specialno letalsko enoto. Realnost je pač taka da ti urgentni centri nimajo nobene dodane vrednosti razen da so garaže za reševalce, ki potem itak izvedejo prevoze v večje enote (bolnišnice, povečini celo v UKC). Da gre en kup ur dežurstev tukaj v nič, je itak predmet za tadrugo temo o zdravnikih.
 
  • Haha
Reactions: shift

kalbo

Guru
7. okt 2013
18.606
9.452
113
Vse imaš razloženo v videu zgoraj. Zelo pregledno in smiselno. Pred tem se je tudi meni zdela teza, da lohk policija in vojska izvajata HNMP čist OK. Pol nam je pa Sabol enkrat predaval prvo pomoč, pa je tudi te stvari omenjal, pa sem spremenil mnenje.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.218
6.058
113
Ustavili izvršbo proti stranki SD zaradi 400.000 EUR neplačanega unikatnega pohištva.


Slovensko veleposlaništvo v Londonu naj bi dolgovalo 458 tisoč evrov za vožnje po centru. To je sicer 26.000 voženj.


 
2. okt 2007
3.773
2.261
113
namesto tretjega letala za gašenje bi se lahko bil nabavil namenski helikopter HNMP. Načeloma bi za SLO del bila dovolj dva.
 

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.722
6.418
113
Koliko je teh prevozov. Lahko mas celo floto, helikopterjev, da se drek dela. Ampak vozit jih mora pa se vedno nekdo. In dober biti tukaj, domnevam, je tako kot povsod, kjer je delo vazno - da si dober, ni dovolj goflja in zelja, treba je vlozit tok in tok kilometrine... Da imas 100 soferjev hekikopterjev, ki gredo 2x na leto nekam, ne vem ce je ravno boljs kot manj njih in z vec izkusenj.

P.s.
Ja, ugibam... Na suho pametna. Lahko, da je tu drugace.
 

jurek1973

Guru
3. sep 2007
4.103
1.036
113
Pa se spet vse pri kadru ustavi.
Sploh pri pilotu helikoptetrja. Za 24/7 jih rabiš 5, za dva helikopterja 10 pilotov. Ki delajo samo to. Nič drugega.
Da niti ne omenjam drugih članov ekipe. Al se bo ob intervenciji skakalo po bolnici pa iskalo, kdo bi šel zraven?
 
  • Všeč mi je
Reactions: Hanzi

mr_

Guru
20. sep 2007
9.333
2.706
113
Koliko je teh prevozov. Lahko mas celo floto, helikopterjev, da se drek dela. Ampak vozit jih mora pa se vedno nekdo. In dober biti tukaj, domnevam, je tako kot povsod, kjer je delo vazno - da si dober, ni dovolj goflja in zelja, treba je vlozit tok in tok kilometrine... Da imas 100 soferjev hekikopterjev, ki gredo 2x na leto nekam, ne vem ce je ravno boljs kot manj njih in z vec izkusenj.

P.s.
Ja, ugibam... Na suho pametna. Lahko, da je tu drugace.
Višje gor imaš video, ki ga je kalbo prilimal.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.994
4.276
113
namesto tretjega letala za gašenje bi se lahko bil nabavil namenski helikopter HNMP. Načeloma bi za SLO del bila dovolj dva.
Seveda mi tega ne rabimo, zdaj je prioriteta, da se sanira dolk 2M koalicijski stranki. Sicer zaradi pritiskov upniki izvršbe umikajo.
Still gospodarstveni resor razume, da so podjetniki navajeni neplačil in plačilu DDVja na neplačane fakture...

To je Slovenska specialiteta.
Han vendarle more narediti naše gospodarstvo konkurenčno..

Predlagamo, da še prevzamejo finančni resor, saj jim gre preveč dobro, da nebi delili to z našim proračunom.
 
2. okt 2007
3.773
2.261
113
Koliko je teh prevozov. Lahko mas celo floto, helikopterjev, da se drek dela. Ampak vozit jih mora pa se vedno nekdo. In dober biti tukaj, domnevam, je tako kot povsod, kjer je delo vazno - da si dober, ni dovolj goflja in zelja, treba je vlozit tok in tok kilometrine... Da imas 100 soferjev hekikopterjev, ki gredo 2x na leto nekam, ne vem ce je ravno boljs kot manj njih in z vec izkusenj.

P.s.
Ja, ugibam... Na suho pametna. Lahko, da je tu drugace.

teh prevozov, vsaj v MB, ko gledam iz pisarne, kjer imam pogled na UKC, je kar nekaj. Definitivno minimalno eden dnevno, večinoma pa več. Zdravniške ekipe pa so že sedaj v pripravljenosti in se ne "lovi" ekipe, kdo bo v času intervencije šel v helikopter.
 

optiplex

Guru
13. dec 2015
5.994
4.276
113
teh prevozov, vsaj v MB, ko gledam iz pisarne, kjer imam pogled na UKC, je kar nekaj. Definitivno minimalno eden dnevno, večinoma pa več. Zdravniške ekipe pa so že sedaj v pripravljenosti in se ne "lovi" ekipe, kdo bo v času intervencije šel v helikopter.
Ti ne razumeš, sredstva so že rezervirana in porazdeljena. To ni prioriteta. To spodaj so nujni prevozi.
Mogoče v naslednjih volitva bodo aktivirali svoje ovce po načelu 30 dni do specialista.
ps vedno primejo

:valjamse:

1716276426286.png
 
  • Wow
  • Všeč mi je
Reactions: koliko in BuDi

Jabe

Guru
1. okt 2007
13.722
6.418
113
50min...

povzemam, da se zavzema za reševalni helikopter glede na debato, ki sledi. Imela sem priliko poslušat že 2 pilota helikopterjev, ki ne da sta proti, zadeva se zelo všečno sliši, problem je, da če razbiješ vse na prafaktorje, kot mi to znamo, potem bo... hja, malo letenja za vse. nisem dobila kaj dosti občutka, da je njim kaj dosti važno pod katero "zastavo" letijo, samo da dovolj letijo, da postanejo in ostanejo dobri. In to je najbolj varna helikopterska vožnja... To zdaj povzemam mnenje teh dveh.

ampak seveda, to je spet lansiranje nekih polinfo in lastne agende in tudi pogleda na situacijo (mislim, da pa prav vsi teli piloti govorijo, kar govorijo, zgolj z dobrimi nameni) med rajo, ki pa o tem ne ve NIČ, ampak nikoli nima nič proti podaji svojega mnenja, o katerem ima zelo dobro mnenje.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
35.265
10.592
113
sem se menil z zdravnikom ki leti poleg, je rekel, da če je privat zadeva, potem se leti tudi ob rumeni lučki, češ se bo pol pošraufalo in podobno. Če se leti pod vojsko, je pa red, sicer mal traja vse skup, zaradi potrditve vsakega leta iz generalštaba, in če recimo rumena lučka gori, pač ne vzletijo..binarno.
 
  • Wow
Reactions: nacek

mr_

Guru
20. sep 2007
9.333
2.706
113
50min...

povzemam, da se zavzema za reševalni helikopter glede na debato, ki sledi. Imela sem priliko poslušat že 2 pilota helikopterjev, ki ne da sta proti, zadeva se zelo všečno sliši, problem je, da če razbiješ vse na prafaktorje, kot mi to znamo, potem bo... hja, malo letenja za vse. nisem dobila kaj dosti občutka, da je njim kaj dosti važno pod katero "zastavo" letijo, samo da dovolj letijo, da postanejo in ostanejo dobri. In to je najbolj varna helikopterska vožnja... To zdaj povzemam mnenje teh dveh.

ampak seveda, to je spet lansiranje nekih polinfo in lastne agende in tudi pogleda na situacijo (mislim, da pa prav vsi teli piloti govorijo, kar govorijo, zgolj z dobrimi nameni) med rajo, ki pa o tem ne ve NIČ, ampak nikoli nima nič proti podaji svojega mnenja, o katerem ima zelo dobro mnenje.
HNMP bi zagotovo leteli še pa še. Tukaj nalet sploh ne bi bil problematičen.
Vojska in policija imata svoje naloge in tam pač sami skrbijo za svoje letenje. Verjetno bi še vedno opravljali medbolnišnične prevoze, prevoze novorojenčkov, gašenje, mogoče reševanje v gorah. Ni pa nobena izmed teh stvari naloga policije ali vojske. Dejansko je kurjenje števila ur velikih in dragih helikopterjev neumnost. Ker so dražji, dražje vzdrževanje, dražje šolanje posadk. Ko je to zakamuflirano v policijo in vojsko, kjer se potegnejo provizije od nabave do vzdrževanja, je bolj jaseno zakaj je temu tako. Pilotu Bella je pa super čimveč letet, it na simulator v Ameriko, njemu je vseeno dobi plačo, mehaniki vzdržujejo in vse top špila. Tebe pa v prvi vrsti zanima kaj za svoj denar dobiš.