Pred desetletjem imel japonskega avtomatika.
Ker je bil avto star, uvozen, prevozenih 200kkm po stevcu in najbrz se kaj podlage sem zelel menjati olje v menjalniku. Mejl na pooblascen servis.
Ni problema. Cena taka, tako olje, in cca 6 litrov. Potrdim.
Pripeljem na servis in "svetim" v blizini. Iz menjalnika iztece dobra dva litra olja. Wtf kje je ostale stiri litre olja. Pa ne da sem kupil avto z 1/3 olja v menjalniku. V menjalnik nalije 3 litre olja. Pridem domov, preverim, vidim da je skoraj liter olja prevec. S tezavo ga preko sibke spravim ven ker se mi ni dalo zajebavat in hoditi nazaj k salabajzerjem. Takrat sem tudi spoznal nekaj ljudi ki so imeli tezave z avtomatskimi menjalniiki. Malokdo je prisel ceneje kot z jurja evri popravila skozi. Vsaj pri tistih redkih maherjih ki v slo obvladajo menjalnike (in posledicno racunajo lepe tarife, ker pooblasceni so pa se precej drazji).
Naj hrabiamol napiše izkusnjo s popravilom menjalnika na nemskem vozu. (ne berem ga vec tukaj pogosto, razen ce je pod drugim nickom). In ja, takrat sem moral imeti avtomatika (imelll sem ga cca 4 leta), sedaj se pa spet trpim s klasiko. Je pa res da je bil tisti avto vreden manj kot karsnokoli popravilo menjalnika. Ce bi odpovedal menjalnik, bi sel samo se na odpad. Ni odpovedal, na koncu sem ga prodal za eno plačo.