Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
mene bolj skrbi druga zadeva - od začetka sem bil odločen, da bom že 308SW avtomatika vzel, potem pa sem se zamislil - LCD touch screen zaslon, na katerem bazirajo praktično vse nastavitve, od klime do radia do vsega - kaj če to mrkne - bolj kot menjalnik me je začelo skrbeti to ...
Če smem samo rahel komentar na tole zapisati: ko te berem (tudi ostale komentarje in dogajanja pri nakupu ''novega'' avtomobila) vidim, da se precej poglobiš v posamezen avtomobil.
Kar je vsekakor pozitivno , ampak nekako sem dobil občutek, da gre pri tebi vsa zadeva nekoliko predaleč. Namreč verjetno si že prišel do sklepa, da avtomobila brez napak praktično ni.
Torej je zadeva enostavna: daš na eno stran potencialne napake, na drugo stran potencialne stroške in vidiš, kje si in se odločiš. Če ti ne ustreza, ga pač ne kupiš in je.
Isto je s tem LCD-jem. Predvidevam, da gledaš nov avto, ki ima garancijo koliko? 2 leti? Če te to skrbi doplačaj za več letno garancijo in POZABI na ta LCD. Ker ti ga bodo oni plačali, če bo potrebna zamenjava. Ne se obremenjevat preveč s temi stvarmi.
Potem imam tukaj še dva komentarja:
- po eni strani se bojiš za LCD, kar pomeni, da ne zaupaš proizvajalcu, hkrati pa gledaš potem še 508-ko, itd. Hm... Rahlo neracionalno, se ti ne zdi?
- in pa seveda še končna zadeva: boli te tisti liter in pol razlike v porabi, hkrati boš pa ''zabil'' v nov ali nov rabljen avtomobil toliko, da je tisti liter in pol praktično nič. Ob tem, da imaš avtomobil, ki naj bi bil res zanesljiv in brez težav.
Me spominjaš malo na kolega, ki me je spraševal za opcije kako prihranih pri predčasni prekinitvi lizinga in omenjal, da bo prihranil 100 EUR. Dejansko ni imel niti najmanjše informacije o ''velikostnem razredu'' izgube pri tako hitri prekinitvi lizinga in če bi izgubil le tistih 100 EUR, bi bil lahko ultra vesel.
PS: Upam, da ne jemlješ tega kot napad nate, temveč le kot iztočnico za debato in pa tvoj razmislek, če ta tvoja obsesija pelje v pravo smer. Ker nekako imam občutek, da se preveč osredotočaš na posamezna drevesa, pozabljaš pa na gozd.
Še malo on topic: če je Aisin in ti avto ustreza potem je zadeva enostavna. Preveri pri neodvisnih serviserjih avtomatikov koliko pride menjava in ali so kakršnekoli sledi ob menjavi.
Če je strošek in interval sprejemljiv in sledi po menjavi ni, potem res ni potrebno obremenjevati servisa z informacijo, da je bilo olje zamenjano v avtomatiku. Poleg tega bi zadeva morala biti brezhibna kar nekaj km ob ustreznem vzdrževanju, saj ni Aisin nalašč ''pokvaril'' menjalnika samo za Peugeot.
Seveda pa to vsak dela na lastno odgovornost in nisem odgovoren za morebitne težave pri garanciji.