Peticija - odstranitev količkov na Malencah

jekleni

Guru
1. avg 2007
2.516
843
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ponavadi se morajo v slo zgoditi hude prometne nesreče da se kaj spremeni na določenem odseku (dokazovanje vzroka nesrece in potem odprava vzroka ( ki recimo da ni neprilagojena hitrost). In tudi tukaj bo moral biti kaj takega. Ker te spremembe ki jih delajo sedaj v zadnjih mesecih so po mojem mnenju zadevo samo se slabsale.
Res da so preprečili delanje prekrškov, so pa naredili zaradi tega kar nekaj sivih las sebi in voznikom na tistem odseku. A ustavljanje na AC pa ni delanje prekrška? Vem kaj bos sedaj rekel. Ampak za ustavljanje na AC lahko nekako recemo da so krivi količki . Prej tega ustavljanja ni bilo.
Bo v neki megli nek tovornjakar ponovil razdrto pred dobre pol leta?

Nasprotno, do sprememb in izboljšanj prometne ureditve pride tudi pred nesrečo. Vzemimo na primer priključek vzhodne obvoznice na južno. Še preden je šleper iz dolenjske smer snel padalca, ki je nepravilno in mimo vseh predpisov prehiteval kolono, so s postavitvijo količkov (skoraj) fizično onemogočili takšno ravnanje.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.755
15.809
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
LeQuack: očitno ne samo darsu, tudi večini alter uporabnikov. Sedaj pač ne vozimo več čez polno črto, ker so nam tam nardili količke preko katerega ne moremo kršiti tega pravila. Očitno je bilo po njihovem mnenju skakanje preko polne črte na prazen pas bistveno bolj nevarno kot pa zapiranje tunela zaradi stoječih kolon....

Tole si pa malce narobe razumel - jaz dojemam vse skupaj tako, da nas večina pozdravlja zmanjšano možnost skakanja čez par neprekinjenih črt a vseeno se ne strinjamo s tako glupo rešitvijo, ki reši en problem, istočano pa s to rešitvijo povzročimo nastanek drugega zelo konkretnega problema. Tega, kar si ti navedel kot očitno (skakanje preko polne je bistveno bolj nevarno kot zapiranje tunela, ni napisal nihče in pač ne drži
smile-1.gif
Da se sploh ne vtikamo v to, da se ta problem nato še konkretno poveča zaradi povprečne nezmožnosti dojemanja sistema zadrge...
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Tudi jaz ne bi bil proti kolickom, ce ne bi (po mojem mnenju) s tem odpravili majhne prekrske in naredili možnost za masaker ki bi bil lahko vecji od tistega pri preckanju polne crte.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Kateri masaker? A tisti, kjer bo šleper odnesel konec stoječe kolone po izvozu za Bizovik?

Tisto je druga cesta in statistično nima veze s priključkom vzhodne na južno.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Ne vem, jekleni je pisal o nekem sleperju, jaz pa ciljam na scenarij iz Razdrtega pozimi.
Sicer pa sedajle malo spremljam kamero in vecina dolenjcev je v prekršku. Vsi se vozijo po prehitevalnem pasu, kljub praznemu voznemu pasu.
Al sem zleht....
wink-1.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Jaz i.doit sem pa zjutraj (8.00) zavestno šel vzhodna/južna namesto severna/zahodna (ruta Styria - Veneto).
bonk.gif


Stal pred Golovcem - sam priključek potem na južno je šel tekoče. Tudi ona dva, ki sem jih videl prihajati iz Doljenske, nista preveč motila vključevanja.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Če se je nekdo v krožnem peljal vsaj kakšnih 5 metrov za menoj po zunanjem pasu, sem pač po gasu "potegnil" preko njegovega pasu (pa naj malo žlajfa, ali pa naj ne nabija krogov po zuannjem obodu). saj vem da bi bil v vsakme primeru jaz kriv, ampak...
Ja, na razcepih, kjer pa vidim (že nekaj 100 m prej) nekaj 100m daleč da ni nikjer nobenega na pasu na katerega pa zapeljem čez polno črto (če nekako ugotovim da tisti ob mojem boku ne razume sistema zadrge (zmigavec spredaj levo ob njegovem boku prižgan že kakšnih 100m , on pa še kar obešen na rit pred seboj vozečega) in bi se po njegovem mnenju moral že v šentjakobu razvstiti desno) .

Še vedno mi ni jasno zakaj v krožnem križišču, ko je včasih res samo par metrov prostora pas uspeš zamenjat, na razcepu, kjer pa vidiš situacijo že veliko prej, pa še bistveno večja je razdalja, ko ga lahko zamenjaš, ti pa to ne uspe?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Ker sem nesposoben.
bonk.gif

Če mi daš na izbiro delanje prekrška preko polne črte na prazen pas ali pa vrivanje med dva kamiona (pazi na varnostno razdaljo pred seboj in za seboj pri 80kmh!) naredim raje prvo.

Vem kaj boš napisal. razvrstil bi se prej kot zadnjih 50m.
rolleyes-1.gif

Kako to izgleda na terenu, pa ena frišna slika.
2452120-malence11.7..JPG
 

Priponke

  • 2452120-malence11.7..JPG
    2452120-malence11.7..JPG
    46,3 KB · Ogledi: 144
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Še glede krožnega. Nesposoben sem razumeti folk, ki si na več pasovnem uvozu v večpasovno krožišče pripelje po desnem pasu in potem nadaljajuje vožnjo po zunanjem pasu do 2, 3, 4 ali celo petega izvoza po možnosti dvopasovnega izvoza. .
Jaz norc nesposoben se postavim v tem primeru levo, nadaljujem pot po sredini in / ali levem pasu, spremljam voznike ki se mi vključujejo in poskušam zapustiti rondo brez oviranja drugih. Ampak če se mi nekdo celo pot vozi ob desnem boku , jaz želim zapustiti rondo nadrugem tretjem izvozu, on pa pa na 4 , potem zna biti težava.

hkrati pa jih razumem. Po pravilih se krožno krožišče baje pravilno zapušča samo iz zunanjega pasu. Vsaj tako je izjavil nek "sekretar "po TV. Ne glede na to da je dvopasovni uvoz, krožišče in izvoz. Zakaj so potem že delali dvopasovne uvoze, krožišča in izvoze na stajerski vpadnici? da so lahko črte risali otroci po sredini?
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Hanziiiii - krožnega SE NE DA zapustiti direkt iz notranjega. Torej je zakonsko predpisano obvezno razvrščanje "prej" na zunanjega čisti nonsens ozr. predpisa itak ne moreš kršiti.

Razen, če je kaki froc, na neprimernemu mestu narisal polno črto ali postavil celo kake količke.
rolleyes-1.gif
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Ja to mi je jasno, da ne morem skočiti čez zunanji pas
evil.gif

Ampak če mi ob tem prehodu z notranjega pasu na zunanjega nekdo nabaše v desna vrata, bom jaz kriv.
bonk.gif

govorim o večpasovnih rondojih z večpasovnimi uvozi in izvozi (stajerska vpadnica recimo)
 
Nazadnje urejeno:

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Hanziiiii - krožnega SE NE DA zapustiti direkt iz notranjega. Torej je zakonsko predpisano obvezno razvrščanje "prej" na zunanjega čisti nonsens ozr. predpisa itak ne moreš kršiti.

Razen, če je kaki froc, na neprimernemu mestu narisal polno črto ali postavil celo kake količke.
rolleyes-1.gif

Kako se ne da? A to se teleportiraš iz notranjega vn iz krožišča? Al letiš čez zunanji pas?
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Danes že ob 7 zjutraj zapirali tunel, tako da tudi umetno delajo gužvo in nevarnost naleta.
Stanje ob 7:35h:

 
Nazadnje urejeno:

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Varnostna razdalja pri 80 kmh(kolikor je tam omejitev) je dobrih 40m. Torej ce ne zelim krsiti tega pravila, mora za sistem zadrge biti med vozili 80m. Sedaj pa mi sliki kamere najdi sliko kjer je med vozili 80m. Za predstavo je to 20 dolžin avta, oziroma 5 dolzin sleperja.
Med sleperji najveckrat ni niti ene dolzine sleperja prostora, ne pa da bi jih bilo pet A se hecas, slepereristi bi znoreli.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Me zanima če je še na kateri avtocesti na svetu toliko tovornjakov kot na Ljubljanski obvoznici. Ker po moje smo kar pri vrhu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Dolenjci in ostali zagovorniki pravil se boste morali zavedat, da ce se iz golovca pomika kolona s 50kmh po pospesevalno zaviralnem pasu, da se vi ne boste mogli z alter AC hitrostjo (180+) vkljuciti na zaviralni pas za izhod na dolenjsko cesto. Kot vem imajo tudi dolenjci po izhodu iz tunela 80 omejitev. Vendar ce je "stojeca" kolona na zaviralnem pasu, potem morajo ze na voznem pasu zmanjsati hitrost na hitrost zaviralnega pasu ce se hocejo vkljuciti.
Zato se je vecina voznikov preden so stali količki pametno telepatsko zmenila in so po voznem pasu vozili samo tisti ki so zapuščali AC. Ostali so se umikali na prehitevalnega, da so omogočali nam "padalcem" vključitev preko polne črte.
Sedaj po 20 letih takega funkcioniranja nas bi radi voznike naucili kozjih molitvic. Kam tako ucenje pripelje pa se vid rezultat.
Dopuscam moznost da bomo kdaj znali kozje molitvice.
Skoda ker jih ne bod znali tudi projektanti na darsu. Pa bi jih morali znati prej kot vozniki.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Moras racunat da jih je sedajle na golovcu zaradi zaprtja severne obvoznice vsaj 2x vec. Saj jeseni bo nekoliko bolje, romuni dobro vejo (pa navigacije tudi) da je po severni obvoznici 1,5km (al nekaj takega blizje kot po južni.
Poglej si varnostno razdaljo! A zdaj se naj pa jaz z avtom se vmes med sleperje tlacim? Pa saj ni prostora niti za dolzino avta, kaj sele da bi spredaj in zadaj imel dovolj varnostne razdalje.
2452302-Screenshot_2016-07-12-07-59-23-1.png
 

Priponke

  • 2452302-Screenshot_2016-07-12-07-59-23-1.png
    2452302-Screenshot_2016-07-12-07-59-23-1.png
    379,8 KB · Ogledi: 166
Nazadnje urejeno:

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Tile na sliki se ne vozijo 80, tako da ne vem, zakaj zganjaš paniko.
@lekvak: pojdi v Italijo ali Nemčijo, tako malo tovornjakov kar je pri nam, je tam samo sredi noči.