Peticija - odstranitev količkov na Malencah

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Ne zganjam panike, sem pa preprican da je ob gneci vecino casa premalo prostora za menjavanje pasu, ne da b krsil varnostno razdaljo. Svojo ali pa tisto za sabo......
Sicer pa znajo sleperji voziti s precej manj kot polovico varnostne razdalje.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ponavadi se morajo v slo zgoditi hude prometne nesreče da se kaj spremeni na določenem odseku (dokazovanje vzroka nesrece in potem odprava vzroka ( ki recimo da ni neprilagojena hitrost). In tudi tukaj bo moral biti kaj takega. Ker te spremembe ki jih delajo sedaj v zadnjih mesecih so po mojem mnenju zadevo samo se slabsale.
Res da so preprečili delanje prekrškov, so pa naredili zaradi tega kar nekaj sivih las sebi in voznikom na tistem odseku. A ustavljanje na AC pa ni delanje prekrška? Vem kaj bos sedaj rekel. Ampak za ustavljanje na AC lahko nekako recemo da so krivi količki . Prej tega ustavljanja ni bilo.
Bo v neki megli nek tovornjakar ponovil razdrto pred dobre pol leta?

Nasprotno, do sprememb in izboljšanj prometne ureditve pride tudi pred nesrečo. Vzemimo na primer priključek vzhodne obvoznice na južno. Še preden je šleper iz dolenjske smer snel padalca, ki je nepravilno in mimo vseh predpisov prehiteval kolono, so s postavitvijo količkov (skoraj) fizično onemogočili takšno ravnanje.

Padalsci smo tam "padali" hitreje, kot šleper vozi, tako da tvoja blesava teorija pade.

Upam, da se v kolonah pred golvocem komu kaj ne zgpdi, ampak če ta preide do hude nasreče zaradi naleta bom osebno odkorakal podat ovadbo za ene par KD proti šefom DARSAa (nižjim in višjim).
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Varnostna razdalja pri 80 kmh(kolikor je tam omejitev) je dobrih 40m. Torej ce ne zelim krsiti tega pravila, mora za sistem zadrge biti med vozili 80m. Sedaj pa mi sliki kamere najdi sliko kjer je med vozili 80m. Za predstavo je to 20 dolžin avta, oziroma 5 dolzin sleperja.
Med sleperji najveckrat ni niti ene dolzine sleperja prostora, ne pa da bi jih bilo pet A se hecas, slepereristi bi znoreli.

Prav smiliš se mi, ko bi tako rad upošteval pravila, varnostno razdaljo, zadrgo pa ti grdi tovornjaki in darsovci to onemogočajo. V prejšnjem odgovoru si spet nekaj začel omenjat tovornjake. Ampak na začetku nisi tovornjake niti z besedo omenil.
Tako da še vedno ne vem, zakaj v krožnem križišču, ko te ne spustijo na drug pas "porineš" na Malencah pa grdo kršiš pravila. Pa je v krožnem križišču težje zamenjat pas kot pa tam na Malencah.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik jekleni pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ponavadi se morajo v slo zgoditi hude prometne nesreče da se kaj spremeni na določenem odseku (dokazovanje vzroka nesrece in potem odprava vzroka ( ki recimo da ni neprilagojena hitrost). In tudi tukaj bo moral biti kaj takega. Ker te spremembe ki jih delajo sedaj v zadnjih mesecih so po mojem mnenju zadevo samo se slabsale.
Res da so preprečili delanje prekrškov, so pa naredili zaradi tega kar nekaj sivih las sebi in voznikom na tistem odseku. A ustavljanje na AC pa ni delanje prekrška? Vem kaj bos sedaj rekel. Ampak za ustavljanje na AC lahko nekako recemo da so krivi količki . Prej tega ustavljanja ni bilo.
Bo v neki megli nek tovornjakar ponovil razdrto pred dobre pol leta?

Nasprotno, do sprememb in izboljšanj prometne ureditve pride tudi pred nesrečo. Vzemimo na primer priključek vzhodne obvoznice na južno. Še preden je šleper iz dolenjske smer snel padalca, ki je nepravilno in mimo vseh predpisov prehiteval kolono, so s postavitvijo količkov (skoraj) fizično onemogočili takšno ravnanje.

Padalsci smo tam "padali" hitreje, kot šleper vozi, tako da tvoja blesava teorija pade.

Upam, da se v kolonah pred golvocem komu kaj ne zgpdi, ampak če ta preide do hude nasreče zaradi naleta bom osebno odkorakal podat ovadbo za ene par KD proti šefom DARSAa (nižjim in višjim).

Želim ti, da ne bo kdo oddal ovadbe tudi proti tebi.
 

Romzi

Guru
4. sep 2008
9.636
3.450
113
Dobrova pri LJ.
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ja to mi je jasno, da ne morem skočiti čez zunanji pas
evil.gif

Ampak če mi ob tem prehodu z notranjega pasu na zunanjega nekdo nabaše v desna vrata, bom jaz kriv.
bonk.gif

govorim o večpasovnih rondojih z večpasovnimi uvozi in izvozi (stajerska vpadnica recimo)
184x že napisano: krivi so projektanti (ali pa malarji), ki rišejo črtice v rondojih in še kje. Ðabe ti večpasovni izvoz, če je na zunanjem pasu možna in dovoljena vožnja naokoli. Tak primer imaš v krožišču med Žalami (Kranjčevo) in med "polžiščem"
evil.gif
Tomačevo.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Taka ovadba bi padla na sodišču kot keks. Trenutno je namreč vse urejeno po veljavnih predpisih.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik Romzi pravi:
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Ja to mi je jasno, da ne morem skočiti čez zunanji pas
evil.gif

Ampak če mi ob tem prehodu z notranjega pasu na zunanjega nekdo nabaše v desna vrata, bom jaz kriv.
bonk.gif

govorim o večpasovnih rondojih z večpasovnimi uvozi in izvozi (stajerska vpadnica recimo)
184x že napisano: krivi so projektanti (ali pa malarji), ki rišejo črtice v rondojih in še kje. Ðabe ti večpasovni izvoz, če je na zunanjem pasu možna in dovoljena vožnja naokoli. Tak primer imaš v krožišču med Žalami (Kranjčevo) in med "polžiščem"
evil.gif
Tomačevo.
Pa saj o tem skoz pisem po alterju, pisem mejle na amzs, klicem na tv v zivo neke sekretarje, ki mi govorijo da se krozisca (tudi z vec pasovnimi prikljucki) zapušča samo iz zunanjega pasu.... In potem na alterju preberem sarkazem kako lahko iz notranjega pasu zapustim rondo.... Zivela slovenija in njena birokracija...
bonk.gif
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Hmm - moral bi dokazati vzročno povezavo med "količki" in zastoji pred Golovcem* in dokazati tudi, da bi bili le-ti enako pogosti, če ne bi bila severna oboznica "zaprta".

Prvi del bi še nekako šel - drugi del je pa bolj tricky - plus, da močno dvomim, da bi katerkoli sodišče pri nas (a i šire) pristalo na tako argumentacijo. (Čeprav - ob neznanem kraju in času ...).

Se bo pa velika večina strinjala, da so zastoji pred Golovcem neposredna posledica "količkov" ozr. posledica neustreznega priključka vzhodne na južno za to količino prometa - pa smo spet tam - kaj je dejanski vzrok.

Mimogrede - a kdo ve ali DARS sploh še išče kakšno alternativno rešitev (recimo ideja o samo enem pasu iz Doljenke in zaprtje izvoza LJ JUG* za vozila iz Doljenske smeri) ali samo čaka, da se bo problem morebiti sam rešil?!

* - šele zdaj opazil, da sem do sedaj pisal bedarije, ker sem zamenjeval LJ JUG in LJ RUDNIK
redface-1.gif
Vedno je bilo iz moje strani mišljeno zaprtje LJ JUG in preusmeritev Doljencev na LJ RUDNIK ozr. ŠMARJE SAP.
 

keber

majski hrošč
28. jul 2007
13.240
44
48
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Taka ovadba bi padla na sodišču kot keks. Trenutno je namreč vse urejeno po veljavnih predpisih.

Ne bodi tako prepričan v to. Sem se že malo pozanimal ...
Potem pa naštej samo en predpis, ki je kršen s strani Darsa.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Aja? S čem? S tem, da so preprečili prekrške? Dobil bi jih lahko kvečjemu na to, da so dolžni s sredstvi, ki jih dobijo iz cestnin uredit primeren dovoz/izvoz. Pa še tu bi se mogoče zataknilo, ker ne vem, če so dolžni to naredit samo zato, ker je prometa na cestah preveč za naše AC.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Dolžni so naredit vse, da ne pride do ogrožanja udeležencev.
In ja, seveda so dolžni tudi skrbeti za to, da so ceste primerno narejene in vzdrževanje. Ne le DARS za AC, tudi DRSI. Tudi tam bi bilo treba koga štrafat, ker ne opravijo tistega, kar jim naloži zakon, in se za to niti ne potrudijo.