Hmm - moral bi dokazati vzročno povezavo med "količki" in zastoji pred Golovcem* in dokazati tudi, da bi bili le-ti enako pogosti, če ne bi bila severna oboznica "zaprta".
Prvi del bi še nekako šel - drugi del je pa bolj tricky - plus, da močno dvomim, da bi katerkoli sodišče pri nas (a i šire) pristalo na tako argumentacijo. (Čeprav - ob neznanem kraju in času ...).
Se bo pa velika večina strinjala, da so zastoji pred Golovcem neposredna posledica "količkov" ozr. posledica neustreznega priključka vzhodne na južno za to količino prometa - pa smo spet tam - kaj je dejanski vzrok.
Mimogrede - a kdo ve ali DARS sploh še išče kakšno alternativno rešitev (recimo ideja o samo enem pasu iz Doljenke in zaprtje izvoza LJ JUG* za vozila iz Doljenske smeri) ali samo čaka, da se bo problem morebiti sam rešil?!
* - šele zdaj opazil, da sem do sedaj pisal bedarije, ker sem zamenjeval LJ JUG in LJ RUDNIK
Vedno je bilo iz moje strani mišljeno zaprtje LJ JUG in preusmeritev Doljencev na LJ RUDNIK ozr. ŠMARJE SAP.