Peticija - odstranitev količkov na Malencah

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Zadrga je dinamična, kar je težko dojeti enim. To pomeni, da točka, kjer se zadrga zapne oz. gre iz dveh pasov enega ni vedno na koncu, kjer je ovira ali zoženje. Ko je enkrat zadrga narejena je lahko točka združitve tudi dosti prej, tako da tisti ki uletavajo nato zopet mimo mimo te točke združevanja naprej so nevljudni oz. balkanci in dejansko ne upoštevajo zadrge. Mislijo da so carji ker so vsi že združeni na enem pasu oni pa imajo prazen pas samo zase in potem se jezijo ker jih nobeden ne spusti v že narejeno zadrgo. Zaradi takih je potem gužva na vzhodni obvoznici. Sicer pa gužva spodbuja to, da ljudje posegajo po drugih načinih prevoza, tako da mogoče je to dobra stvar, manj avtov na cesti.
 

ametist

Fizikalc
5. nov 2012
181
47
28
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zadrga je dinamična, kar je težko dojeti enim. To pomeni, da točka, kjer se zadrga zapne oz. gre iz dveh pasov enega ni vedno na koncu, kjer je ovira ali zoženje. Ko je enkrat zadrga narejena je lahko točka združitve tudi dosti prej, tako da tisti ki uletavajo nato zopet mimo mimo te točke združevanja naprej so nevljudni oz. balkanci in dejansko ne upoštevajo zadrge. Mislijo da so carji ker so vsi že združeni na enem pasu oni pa imajo prazen pas samo zase in potem se jezijo ker jih nobeden ne spusti v že narejeno zadrgo. Zaradi takih je potem gužva na vzhodni obvoznici. Sicer pa gužva spodbuja to, da ljudje posegajo po drugih načinih prevoza, tako da mogoče je to dobra stvar, manj avtov na cesti.

Točka združitve obstaja samo na enem mestu in to je točno ob zožitvi in nič prej. Ker prezgodnje vključevanje omogoča prehitevanje kolone in zato se kolona v katero se vključuješ premika počasneje, A je to tako težko dojet?

lp.
2451491-pravilozadrge1.jpg
 

Priponke

  • 2451491-pravilozadrge1.jpg
    2451491-pravilozadrge1.jpg
    135,3 KB · Ogledi: 214

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zadrga je dinamična, kar je težko dojeti enim. To pomeni, da točka, kjer se zadrga zapne oz. gre iz dveh pasov enega ni vedno na koncu, kjer je ovira ali zoženje. Ko je enkrat zadrga narejena je lahko točka združitve tudi dosti prej, tako da tisti ki uletavajo nato zopet mimo mimo te točke združevanja naprej so nevljudni oz. balkanci in dejansko ne upoštevajo zadrge. Mislijo da so carji ker so vsi že združeni na enem pasu oni pa imajo prazen pas samo zase in potem se jezijo ker jih nobeden ne spusti v že narejeno zadrgo. Zaradi takih je potem gužva na vzhodni obvoznici. Sicer pa gužva spodbuja to, da ljudje posegajo po drugih načinih prevoza, tako da mogoče je to dobra stvar, manj avtov na cesti.

Točka združitve obstaja samo na enem mestu in to je točno ob zožitvi in nič prej. Ker prezgodnje vključevanje omogoča prehitevanje kolone in zato se kolona v katero se vključuješ premika počasneje, A je to tako težko dojet?

lp.
Ce je kolona ze v Jaršah, se moras pač ze v Tomacevem desno postaviti, saj si vedel da gres na rudniku dol....
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik LeQuack pravi:
Zadrga je dinamična, kar je težko dojeti enim. To pomeni, da točka, kjer se zadrga zapne oz. gre iz dveh pasov enega ni vedno na koncu, kjer je ovira ali zoženje. Ko je enkrat zadrga narejena je lahko točka združitve tudi dosti prej, tako da tisti ki uletavajo nato zopet mimo mimo te točke združevanja naprej so nevljudni oz. balkanci in dejansko ne upoštevajo zadrge. Mislijo da so carji ker so vsi že združeni na enem pasu oni pa imajo prazen pas samo zase in potem se jezijo ker jih nobeden ne spusti v že narejeno zadrgo. Zaradi takih je potem gužva na vzhodni obvoznici. Sicer pa gužva spodbuja to, da ljudje posegajo po drugih načinih prevoza, tako da mogoče je to dobra stvar, manj avtov na cesti.

Zaradi takih, ki zadrgo razumejo kot ti, se zapira Golovec.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Zakon ne predvideva, da bi moral peljat po voznem pasu do zožitve, zadrga lahko poteka 'kjerkoli' (tudi znak so ukinili):

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

Pa da 'odgovorim' na tvoje vprašanje z novim vprašanjem: Kaj pa bi naredil tam, kjer se pas fizično zaključi z ograjo, robnikom...?

Dodaj še prejšnji odstavek tega člena - preberi vse skupaj še enkrat in povej kje se je treba premakniti ozr. omogočiti premik na drugi pas.

Da ne boš iskal:
Citat:
(4) Kadar se na cesti iz prejšnjega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozišču in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi vozeča vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvrščanja pred križiščem ali ustavitve vozila.
 

Matey

AlterZavarovalničar
6. sep 2007
33.756
15.809
113
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Citat:
Uporabnik ametist pravi:
Ce je kolona ze v Jaršah, se moras pač ze v Tomacevem desno postaviti, saj si vedel da gres na rudniku dol....

Šala gor ali dol, glede na to, kje se v praksi začne kolona na desnem pasu, dejansko (preveč) ljudi misli,da je temu tako in potem hupajo, blendajo in zapiraje take kot sem jaz, ki grem(o) lepo do točke zožanja in se šele tam ali pa par m prej lepo vključim(o) na desni pas. V večini primerov (recimo 8 od 10) me ljudje prav lepo spustijo predse, jaz pa se jim za to gesto še lepo naknadno zahvalim z vklopom vseh smernikov.

Pa ko sem ravno omenil blokiranje - če se jaz lepo peljem po levem pasu proti točki združitve pasov, nekdo pa se mi zadnji moment nastavi čez oba pasa (recimo kak tovornjak) ali pa da mi iz desnega pasu ven skoči osebni avto s "šerifom" za volanom in se zadanemo - krivda je valda na strani voznika z desnega pasu, kajne?
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
ja res imam tezave pri menjavanju pasov. To sem dobil ponovno potrditev vceraj po rondojih v okolici Žal(sem bil 3x v tistih rondojih med tomacevim in zalami) . Res sem BEDAK ker se sploh razvrscam na srednji oziroma notranji pas. Same sitnosti in skrbi (ogledala, zmigavci, mrtvi koti so pri kombijih/furgonih brez stekel ogromni) si s tem povzročam. Nekateri lepo "po pravilih" peljejo po zunanjem pasu mimo dveh, treh ali celo ŠTIRIH izvozov po zunanjem pasu. In ti so VARNI, STRPNI, UVIDEVNI...... jaz pa ki poskusam po "najkrajši" poti prevoziti rondo sem pa NESPOSOBEN NORC oziroma mi menjavanje pasov dela TEŽAVE(ceprav sem zamenjal 3 pasove, medtem ko drugi niso nobenega).
Res mi ni jasno zakaj so naredili dvo oziroma celo tropasovne rondoje ter dvopasovne uvoze/izvoze (kakor so pac jih, lahko bi rekel precej po butalsko, ne vem kje je ovira, da vsaj tiste dva vmes ne spremenijo v "turbo" krožišče, ( ker tisti pri Žalah je premajhen in prevec uvozov za tako izvedbo) . Samo za nas NORCE IN NESPOSOBNEŽE menjavanja voznih pasov?


Pa da se vrnem na Golovec. Dokler bo desni pas kolona do Fužin, srednji pa prazen, vozniki pa nesposobni menjavanja voznih pasov in upoštevanja zadrge mi ni treba nic jambrat.
Sem ze trikrat nalepil slikco s podatki da nesposobni norci ki uletavamo direkt na vozni pas dolenjske AC nismo v 6 letih povzročili NOBENE prometne nesrece ki bi imela vsaj lazjo telesno poskodbo za posledico. V neposredni bližini (do enega km stran) so ocitno vzorni in sposobni vozniki ki upoštevajo vsa pravila na cesti povzrocili precej prometnih nesrec. Naj se tja vtaknejo v resevanje problema. Ocitno je delanje prometnih prekrskov brez posledic bolj nevarno pocetje kot, povzrocanje prometnih nesrec z vzorno in sposobno voznjo.

Si ze videl mojo sliko, jo boš poiskal ali jo nalepim se četrtič? Pa ne zato ker je laž in da bi s tem postala resnica.

Ne vem zakaj tukaj mešaš krožna križišča, ker ni tema o tem. Koliko krogov pa si moral potem naredit pa teh krožnih, da si lahko ven prišel? Je pa drugače krožno križišče pri Žalah prav fino.

Koliko se je pa tam zgodilo nesreč samo z škodo? Koliko se je tam zgodilo izsiljevanj in nevarnih situacij? Jaz se vem za kar nekaj takih situacij.
Koliko se je zgodilo nesreč na avtocesti, ker je nekdo z 50 km/h zapeljal direktno na vozni pas? Recimo na priključku iz Zaloške proti Štajerski nobene. Pa upam, da ne boš zdaj tukaj trdil, da je zaradi tega varno zapeljat direktno na vozni pas brez pospeševanja. To, da se morajo najprej zgodit nesreče, da boste potem začeli prav vozit je skrajno debilno razmišljanje.
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik zajbel pravi:
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
bonk.gif


Kaj ti ni jasno? Če frajer na desni "zapira" prostor pred sabo in/ali "za sabo" (ja - tudi na take sem že naletel, ki so me "šolali") ti slej ko prej zmanjka ceste pred tabo ("zadrga" se zapira na koncu zožitve in ne že ob izhod iz Golovca) - in kaj zdaj? Ustaviti na AC pa upati, da te kdo spusti na desni pas preden te kdo od zadaj nasadi, ali pač narediti prekršek in "po količkih" naprej (seveda, če ni avta na Dolenjki)?

Kriv bo pa seveda tisti, ki se vozi po predpisih - šerif bo pa deklarirano kot varni voznik.

Pa da ne bi zdaj slučajno zapisal, da zagovarjam vožnjo čez polno črto.

Ja v takem slučaju pač pokažeš, da si ti še večji frajer in glavni šerif in čez polne črte zapelješ direktno na prehitevalni pas.

Drugače pa ne pretiravaj. A ti, ko pas menjaš, na polno zaviraš in ustaviš? Dovolj je samo malo prilagodit hitrost in gre.

Daj ti meni samo odgovori kaj je naj naredim, ko me nekdo ne spusti po sistemu zadrge na desni pas.

Odreagiraš tako, kot je v tisti situacij najbolje.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Citat:
Uporabnik gr69 pravi:
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Zakon ne predvideva, da bi moral peljat po voznem pasu do zožitve, zadrga lahko poteka 'kjerkoli' (tudi znak so ukinili):

(5) Če je na smernem vozišču iz prvega odstavka tega člena na enem od prometnih pasov onemogočen promet vozil zaradi ovire ali se pas konča, so vozniki, ki vozijo po sosednjem prometnem pasu dolžni omogočiti vključevanje na ta prometni pas tako, da vozijo s primerno hitrostjo in na takšni razdalji do vozila pred seboj, da se lahko izmenoma vključi v promet še po eno vozilo (v nadaljnjem besedilu: sistem zadrge).

Pa da 'odgovorim' na tvoje vprašanje z novim vprašanjem: Kaj pa bi naredil tam, kjer se pas fizično zaključi z ograjo, robnikom...?

Dodaj še prejšnji odstavek tega člena - preberi vse skupaj še enkrat in povej kje se je treba premakniti ozr. omogočiti premik na drugi pas.

Da ne boš iskal:
Citat:
(4) Kadar se na cesti iz prejšnjega odstavka promet zgosti toliko, da vozila zasedajo vse prometne pasove na smernem vozišču in se premikajo s hitrostjo, ki jo pogojujejo pred njimi vozeča vozila, ni dovoljeno zapeljati z enega na drugi prometni pas, razen zaradi razvrščanja pred križiščem ali ustavitve vozila.

Kje si ti v tem členu našel, da se je treba razvrstit tik pred zaporo/koncem pasu?
 

Mont

Fizikalc
19. avg 2014
3.193
2
36
Meni tudi ne potegne tale člen v takem smislu.
V gužvi na npr. avtocesti ne smeš voziti cik-cak.
Pas lahko zamenjaš, če crkne avto pred tabo ali si na levem pasu, pa bi rad zavil na izvoz iz npr. avtoceste in moraš jasno pred tem zaviti na vozni pas.
Vsaj tako jaz razumem ta 4. odstavek.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Zakaj krozne vtikam? Zato ker so se bistveno "bolj" bistroumno projektirana kot ta prikljucek. Prikljucek je bil ob izgradnji recimo zadovoljivo narejen (ceprav s precej kratkim uvozno izvoznim pasom) za takratni promet in je sedaj po 30 letih postal problematičen (pa se to zaradi sprememb ki so jih naredili sedaj, zato da bi zagotovili " varnost") zaradi precej povečanega prometa.
In me res zanima kaksen izgovor imajo odgovorni da krožišča na stajrski vpadnici ne spremenijo v"turbo" krožišča. Ker ob njihovi izgradnji smo jih ze poznali.
Samo enega, se mi pa zdi trapasto da sem tudi tega. Pri ostalih izvozih sem pac "porinil" ce je bilo treba, pri tistem sem pa res skoz ob boku imel avto, nisem pa želel ustaviti na notranjem pasu, ker potem nisem naredil nic, ker tudi potem ne morem varno zaviti ven preko zunanjega pasu ker ne vidim dovolj v ogledalih za varni premik z mirovanja na notranjem pasu na izvoz.
Enkrat jih bom res naredil ene 100. In to po zunanjem krogu...... Saj s tem ne bi krsil nobenega predpisa.
evil.gif


Ponavadi se morajo v slo zgoditi hude prometne nesreče da se kaj spremeni na določenem odseku (dokazovanje vzroka nesrece in potem odprava vzroka ( ki recimo da ni neprilagojena hitrost). In tudi tukaj bo moral biti kaj takega. Ker te spremembe ki jih delajo sedaj v zadnjih mesecih so po mojem mnenju zadevo samo se slabsale.
Res da so preprečili delanje prekrškov, so pa naredili zaradi tega kar nekaj sivih las sebi in voznikom na tistem odseku. A ustavljanje na AC pa ni delanje prekrška? Vem kaj bos sedaj rekel. Ampak za ustavljanje na AC lahko nekako recemo da so krivi količki . Prej tega ustavljanja ni bilo.
Bo v neki megli nek tovornjakar ponovil razdrto pred dobre pol leta?

Zaloska?
Zakaj nima dva pasova za levo (tako kot smartinka)? Saj ves da je kolona vsako popoldne dolga skoraj do hoferja ali pa se kam dlje. A ustavljanje na zaloski pa je "po predpisih"?
Zakaj so klemfixi (al kako. Se ze reče zadevi na sliki) tam ze desetletja?)
bonk.gif

2451669-Screenshot_2016-07-10-09-29-55.png
 

Priponke

  • 2451669-Screenshot_2016-07-10-09-29-55.png
    2451669-Screenshot_2016-07-10-09-29-55.png
    219,3 KB · Ogledi: 188

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Se strinjam.
Ce je izvoz dolenjska cesta zabit, potem sedaj iz golovca ne moremo niti norci se vkljucit na 500m praznega voznega pasu in tako samo se podaljšujemo kolono proti tunelu. Saj popoldne vemo da ni ravno navala iz dolenjske v lj. Pregledn pa je tudi dalec tja proti dolenjskemu tunelu.
 

gr69

Guru
15. dec 2009
11.574
2.624
113
še v SLO - ampak komaj
Pomeni, da "ne smem" menjati pasu do pred zožitvijo - ergo zadrga "dela" samo na točki zožitve in vsi kateri prej menjajo pas so "strogo po črki zakona" v prekršku.

Seveda pa je treba v real lifu biti dovolj fleksibilen in ravnati situaciji ustrezno.

Malence v gužvi? V dveh počasi vozečih kolonah - razmik med vozili za vsaj eno vozilo (beri: ustrezna "varnostna") - na zožitvi zadrga, takoj po vstopu na AC polno po gasu, da se naredi plac za one zadaj.
Je pa takšen manever precej zahteven - vsi morajo sodelovati, predvsem pa z glavo biti na cesti in na telefonu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
In tukaj morajo sodelovati se dolenjci, ker takoj ko vstopis v eno zadrgo moras paziti kako se ti bo se dolenjc rinil v zadrgo, oziroma kako bos ti rinil na njegov pas...
Skratka za tako gostoto prometa je tako kratek pas prekratek pa lahko se tako risejo zadrge.... Jtd. Isto kot resevalni pas . Ga ni Darsovca ki bi njegove stripe o resevalnem pasu prenesel v realnost na cesto. Oziroma rad bi ga spoznal.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.045
3.563
113
41
Lj
Se pravi Darsu je to zdaj OK situacija, da se vsake 5 minut zapira tunel in dela nevarne situacije za nalete?
 

zajbel

Pripravnik
17. dec 2008
859
1
18
Citat:
Uporabnik Hanzi pravi:
Zakaj krozne vtikam? Zato ker so se bistveno "bolj" bistroumno projektirana kot ta prikljucek. Prikljucek je bil ob izgradnji recimo zadovoljivo narejen (ceprav s precej kratkim uvozno izvoznim pasom) za takratni promet in je sedaj po 30 letih postal problematičen (pa se to zaradi sprememb ki so jih naredili sedaj, zato da bi zagotovili " varnost") zaradi precej povečanega prometa.
In me res zanima kaksen izgovor imajo odgovorni da krožišča na stajrski vpadnici ne spremenijo v"turbo" krožišča. Ker ob njihovi izgradnji smo jih ze poznali.
Samo enega, se mi pa zdi trapasto da sem tudi tega. Pri ostalih izvozih sem pac "porinil" ce je bilo treba, pri tistem sem pa res skoz ob boku imel avto, nisem pa želel ustaviti na notranjem pasu, ker potem nisem naredil nic, ker tudi potem ne morem varno zaviti ven preko zunanjega pasu ker ne vidim dovolj v ogledalih za varni premik z mirovanja na notranjem pasu na izvoz.
Enkrat jih bom res naredil ene 100. In to po zunanjem krogu...... Saj s tem ne bi krsil nobenega predpisa.
evil.gif


Ponavadi se morajo v slo zgoditi hude prometne nesreče da se kaj spremeni na določenem odseku (dokazovanje vzroka nesrece in potem odprava vzroka ( ki recimo da ni neprilagojena hitrost). In tudi tukaj bo moral biti kaj takega. Ker te spremembe ki jih delajo sedaj v zadnjih mesecih so po mojem mnenju zadevo samo se slabsale.
Res da so preprečili delanje prekrškov, so pa naredili zaradi tega kar nekaj sivih las sebi in voznikom na tistem odseku. A ustavljanje na AC pa ni delanje prekrška? Vem kaj bos sedaj rekel. Ampak za ustavljanje na AC lahko nekako recemo da so krivi količki . Prej tega ustavljanja ni bilo.
Bo v neki megli nek tovornjakar ponovil razdrto pred dobre pol leta?

Zaloska?
Zakaj nima dva pasova za levo (tako kot smartinka)? Saj ves da je kolona vsako popoldne dolga skoraj do hoferja ali pa se kam dlje. A ustavljanje na zaloski pa je "po predpisih"?
Zakaj so klemfixi (al kako. Se ze reče zadevi na sliki) tam ze desetletja?)
bonk.gif

Zdaj mi pa ti razloži, zakaj tako različno ravnanje, Na krožnih, ko te ne spustijo na drugi pas "pač porineš, če je treba", čeprav bi brez problemov lahko peljal še en krog. Na razcepih, ko so pa polne črte pa brez problemov čez zapelješ?
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.687
6.713
113
pri taščici
Če se je nekdo v krožnem peljal vsaj kakšnih 5 metrov za menoj po zunanjem pasu, sem pač po gasu "potegnil" preko njegovega pasu (pa naj malo žlajfa, ali pa naj ne nabija krogov po zuannjem obodu). saj vem da bi bil v vsakme primeru jaz kriv, ampak...
Ja, na razcepih, kjer pa vidim (že nekaj 100 m prej) nekaj 100m daleč da ni nikjer nobenega na pasu na katerega pa zapeljem čez polno črto (če nekako ugotovim da tisti ob mojem boku ne razume sistema zadrge (zmigavec spredaj levo ob njegovem boku prižgan že kakšnih 100m , on pa še kar obešen na rit pred seboj vozečega) in bi se po njegovem mnenju moral že v šentjakobu razvstiti desno) .

LeQuack: očitno ne samo darsu, tudi večini alter uporabnikov. Sedaj pač ne vozimo več čez polno črto, ker so nam tam nardili količke preko katerega ne moremo kršiti tega pravila. Očitno je bilo po njihovem mnenju skakanje preko polne črte na prazen pas bistveno bolj nevarno kot pa zapiranje tunela zaradi stoječih kolon....