Passat variant 2.0 amortizerji

AndrejD

Guru
20. jul 2007
7.236
1.395
113
Gledam in gledam in ne vem v čem točno je razlika med monroe, sachs, bilstein razen v ceni.

Ma kdo kaj izkušenj ?


Aja zadnji so spustili.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.322
5.632
113
Na Touranu isto.....sem menjal vse 4 z Bilsteini! You wont regret!
 

jezek

Guru
24. jul 2008
3.627
1.524
113
Ce lahko vzami bilštajn. Naceloma je vse isto....ampak ni. Ko sem jaz dal na citroena spredaj sachs namesto kayaba..je bilo vse narobe. Kot bi vozil golfa. Pa se slabsa lega od golfa...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.322
5.632
113
Lahko potrdim...

Edino kolega je zeznil....ko je ko je bil Touran še njegov dal gor najtrše možne fedre...

Za vsak dan pač ne rabiš Tourana za Nurburgring :D
 

plexix

Fizikalc
10. sep 2007
914
154
43
torej bilstein (al kak se reče) so top?

ker sem bolj laik, kako veš, kdaj so amortizerji za zamenjavo? avto bolj plava oz. obstaja kak test, da preverijo (na servisu)?

Cenovno (čez palec), superb 3, combi - bencin 1.4TSI - material + delo?

Hvala
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.322
5.632
113
Moji so bli zadnji čist mrtvi....sprednji še ok...

Ko sem zapeljal na kak kanal....sploh če v ovinku recimo na obvoznici ...mi je zadnji konec razmetalo levo/desno...ni fajn občutek :)
 

ncnifrej

Guru
14. avg 2013
2.053
871
113
Iz cistega firbca - pri koliko prevozenih km alpa let starosti se pojavijo problemi? Da mal vem kaj me caka..
 

merdzo

Majstr
6. avg 2007
3.777
173
63
Ce avto nabija prek lukenj, so amortizerji zanic. Plavanje je ze cisto zadnja faza.
Tam nekje 150000 km je pomojem ze zrelo za menjavo.
 
  • Všeč mi je
Reactions: corsol

wilburxxx

Guru
29. sep 2010
5.271
981
113
Ce avto nabija prek lukenj, so amortizerji zanic. Plavanje je ze cisto zadnja faza.
Tam nekje 150000 km je pomojem ze zrelo za menjavo.
Ne vem če res. Jaz sem dal passata z 230kkm testirat mortizerje in kaj mi majstr reče, mortizerji so ok, vse kar boš dal gor bo enako ali slabše kot to kar imaš.
Včasih je treba samo prestare ali slabe gume zamenjat. Pa kake gumice na stabilizatorjih, selenblokih...
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.322
5.632
113
Nimam teh nastavljivih amortizerjev...

Touran 1T3 2013.....OEM alike Bilsteini (brez B4 ...B7)
 

Viper_XxL

Guru
20. avg 2007
9.587
1.119
113
Titograd
Jaz sem zadnje menjal na passatu pri nekje 160k km, avto je bil zadaj nižji, amortizerja malo mastna, pa na ležečih je avto bil rahlo nestabilen. Gor sem dal bilstein, zadnji par me je stal okrog 160€ se mi zdi
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.698
398
83
Kras
www.mtl.si
Pr amzs ti jih lahko zmerijo
Moji amortizerji so bili znotraj meritev, v realnosti pa je bilo vozilo bistveno slabše vodljivo, kompaktno.
Ne vem če res. Jaz sem dal passata z 230kkm testirat mortizerje in kaj mi majstr reče, mortizerji so ok, vse kar boš dal gor bo enako ali slabše kot to kar imaš.
Včasih je treba samo prestare ali slabe gume zamenjat. Pa kake gumice na stabilizatorjih, selenblokih...
Po mojih izkušnjah se ne strinjam s tem.
Sam sem amortizerje zamenjal pri 170.000 km, skupaj s precej drugimi komponentami. Vzel sem Bilstein B4 in razlika med obema je bila očitna v direktni primerjavi. Ko sem stari amortizer potisnil dol in ga spustil, je potreboval slabi 2 sekundi, da je prišel nazaj gor. Pri novem, sem ga že težje potisnil dol in ko sem ga spustil, je takoj skočil gor. Lega vozila se je enormno spremenila, ampak tega ne pripisujem večinsko amortizerjem, ampak drugim komponentam, vendar so amortizerji definitivno dodali precej velik delež k tej kompaktnosti.
Tako da, vsakemu svoje, ampak recimo, če imaš vozilo s 150.000km in ga želiš voziti še do recimo 300.000, bi jaz zamenjal amortizerje, zraven še gumice. Strošek je recimo cca. 400-500 EUR, imaš pa avto, ki se res vozi kot se mora. Koliko je to komu pomembno, je pa seveda stvar osebnih preferenc.
Se pa samo nasmejim, ko mi kdo reče, da jih je pri 200.000 dal izmerit in so še ok.

Identična zadeva se mi je zgodila pri drugem avtu, ki je sicer bil 11 let star in je imel le 100.000 prevoženih. Po menjavi, je bil avto spet kompakten in bistveno bolj vodljiv.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Kamele0N

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.698
398
83
Kras
www.mtl.si
Identična zadeva se mi je zgodila pri drugem avtu, ki je sicer bil 11 let star in je imel le 100.000 prevoženih. Po menjavi, je bil avto spet kompakten in bistveno bolj vodljiv.
Ker ne morem popravljati.
Na tem vozilu so bili zamenjalni le amortizerji, tako da lahko 100% zatrdim, da je bila celotna razlika le posledica menjave amortizerjev.

Bi pa tukaj dodal še eno zadevo: ne kupovati nekih noname znamk, ki jih nekatere trgovine porivajo naprej, češ da so itak enako dobre kot priznane znamke. Jaz lahko iz lastnih izkušenj potrdim, da z Bilstein in Sachs ne zgrešiš. Je pa kolega vgradil neko noname nemško znamko gor in sta mu po cca. 40.000 prevoženih km dva amortizerja spustila. Da ne govorim, da ni bilo tiste ''kompaktnosti''. Privarčeval je pa 100 EUR (ne na amortizer :)). :eek:
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.322
5.632
113
Predvsem....Monroe.....se šlepa na svojo slavo iz 90s....

Bilstein pa Sachs....kot je že omenjeno...