Pr amzs ti jih lahko zmerijo
Moji amortizerji so bili znotraj meritev, v realnosti pa je bilo vozilo bistveno slabše vodljivo, kompaktno.
Ne vem če res. Jaz sem dal passata z 230kkm testirat mortizerje in kaj mi majstr reče, mortizerji so ok, vse kar boš dal gor bo enako ali slabše kot to kar imaš.
Včasih je treba samo prestare ali slabe gume zamenjat. Pa kake gumice na stabilizatorjih, selenblokih...
Po mojih izkušnjah se ne strinjam s tem.
Sam sem amortizerje zamenjal pri 170.000 km, skupaj s precej drugimi komponentami. Vzel sem Bilstein B4 in razlika med obema je bila očitna v direktni primerjavi. Ko sem stari amortizer potisnil dol in ga spustil, je potreboval slabi 2 sekundi, da je prišel nazaj gor. Pri novem, sem ga že težje potisnil dol in ko sem ga spustil, je takoj skočil gor. Lega vozila se je enormno spremenila, ampak tega ne pripisujem večinsko amortizerjem, ampak drugim komponentam, vendar so amortizerji definitivno dodali precej velik delež k tej kompaktnosti.
Tako da, vsakemu svoje, ampak recimo, če imaš vozilo s 150.000km in ga želiš voziti še do recimo 300.000, bi jaz zamenjal amortizerje, zraven še gumice. Strošek je recimo cca. 400-500 EUR, imaš pa avto, ki se res vozi kot se mora. Koliko je to komu pomembno, je pa seveda stvar osebnih preferenc.
Se pa samo nasmejim, ko mi kdo reče, da jih je pri 200.000 dal izmerit in so še ok.
Identična zadeva se mi je zgodila pri drugem avtu, ki je sicer bil 11 let star in je imel le 100.000 prevoženih. Po menjavi, je bil avto spet kompakten in bistveno bolj vodljiv.