Katerimi predhodniki (ker jih ni prav veliko, le najstarejša generacija). Pa nisem čisto ziher, da imajo tako izobrazbo, kot si ti predstavljaš. Ker ugibam, da z novodobni misliš neko mularijo, ne ljudi, ki se s tem profesionalno ukvarjamo že 20 let (a to sodi pod "novodobno" ali kaj?), ti tudi ne vem povedat, kakšno izobrazbo imajo ti "novodobni", kot jim praviš ...
In čisto mimogrede: strojni faks se ti za tako delo ne zdi OK ali kaj? In v času, ko sem jaz v šolo hodil, nismo imeli večernih ekonomskih srednjih šol (vsaj jaz ne vem zanje, mogoče so pa vendarle bile). Meni recimo je v srednješolskem spričevalu pisalo gimnazijski maturant ... Pa koga bi v redakciji našel, ki je srednješolcem celo preddaval strojništvo ...
Je pa res, da je moje mnenje jasno: dokler človek zna, mi je vseeno kako se je naučil. In za diplomo še nikogar, ki sem ga zaposlil, nisem vprašal. Znanje se namreč dobi špe kje drugje kot na faksu, razgledanosti pa se tam itak sploh ne dobi.
Aja, pa kak avto pošravfat tudi večinoma znamo ... Moja generacija, za "novodobne" (spet) res ne vem.
Skratka, ni mi jasno, o kakem amaterstvo (in čigavem) se ti je zatipkalo.
PS: kolikor sem opazil, v SLO avte testirata le 2 reviji in nihče drug (torej z meritvami in protokoli). Ostali se samo vozijo in napišejo vtise. Tako da je tudi izraz "testirate" treba uporabljat previdno.