Opel akcija november

ggg

Fizikalc
8. avg 2007
5.698
4
38
dejstvo je, da ste novodobni "novinarji", ki testirate avtomobile precej amaterski v primerjavi z vasimi predhodniki. Vcasih si moral imeti vsaj spodoben faks opravljen. Seveda nanj nisi prisel s svercanjem na vecerni ekonomski soli in potem ob delu studirati VI. stopnjo.
Danes naredis tudi medicino izredno, ce imas le nekaj pod palcem in namazan jezik. Znanje in razgledanost nista vec pomembna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Katerimi predhodniki (ker jih ni prav veliko, le najstarejša generacija). Pa nisem čisto ziher, da imajo tako izobrazbo, kot si ti predstavljaš. Ker ugibam, da z novodobni misliš neko mularijo, ne ljudi, ki se s tem profesionalno ukvarjamo že 20 let (a to sodi pod "novodobno" ali kaj?), ti tudi ne vem povedat, kakšno izobrazbo imajo ti "novodobni", kot jim praviš ...
In čisto mimogrede: strojni faks se ti za tako delo ne zdi OK ali kaj? In v času, ko sem jaz v šolo hodil, nismo imeli večernih ekonomskih srednjih šol (vsaj jaz ne vem zanje, mogoče so pa vendarle bile). Meni recimo je v srednješolskem spričevalu pisalo gimnazijski maturant ... Pa koga bi v redakciji našel, ki je srednješolcem celo preddaval strojništvo ...
Je pa res, da je moje mnenje jasno: dokler človek zna, mi je vseeno kako se je naučil. In za diplomo še nikogar, ki sem ga zaposlil, nisem vprašal. Znanje se namreč dobi špe kje drugje kot na faksu, razgledanosti pa se tam itak sploh ne dobi.
Aja, pa kak avto pošravfat tudi večinoma znamo ... Moja generacija, za "novodobne" (spet) res ne vem.
Skratka, ni mi jasno, o kakem amaterstvo (in čigavem) se ti je zatipkalo.

PS: kolikor sem opazil, v SLO avte testirata le 2 reviji in nihče drug (torej z meritvami in protokoli). Ostali se samo vozijo in napišejo vtise. Tako da je tudi izraz "testirate" treba uporabljat previdno.
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.901
113
Večina ljudi ga ne rabi. Jaz sploh nisem vedel, kaj to je in da sploh je v avtu, dokler nisem šel iz mosta v Mb proti EP malo prehitro in ko je začelo trest, sem se spraševal, kdo me je na tire dal
grin1.gif

Bi pa esp in asr imel raje, kot 6 ali 8 Airbagov. Menda so 4 dovolj, pri 130 km/h pa ti verjetno tudi 12 ne pomaga, pa še vprašanje je, koliko jih od teh 12-ih pri recimo Alfah sploh upa ven skočit, ko pride do trka
smile-1.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
Citat:
Uporabnik Jest pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Teorija in praksa križata? Torej trdiš, da avto z ESP v resnici ni bolj varen?

Ne trdim tega... sem pa mnenja, da se ESP pri velikem odstoptku voznikov nikoli ne aktivira... ker vozijo normalno... ESP pri naletih od zadaj, ko zaradi gobcanja po telefonu nekateri pozabijo na to, da je treba bremzat, ne pomaga... ESP v primerih, ce vozijo po nasprotnem pasu tudi ne pomaga... Pomaga le takrat, ko voznik prehitro pridrvi v ovinek in ne obvlada vozila ... pa se takrat ne more prelisicit fizikalnih zakonov ...

sej ESP dela takrat ko je sranje, ne ko voziš normalno...
bonk.gif
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
no, z vidika bralca je povsem vseeno ali prepišete podatke iz kataloga, ali pa greste sami merit na letališče ali kam. v glavnem, brez veze in samo vaše dodatno delo, ker pač... verjetno samo za to, da lahko napišeš da ste drugačni..
štejejo pa itak samo vtisi, na koncu tudi sam greš avto preizkusiti da dobiš vtis, ne boš ravno šel na pisto in preverjal če se je tovarna zlagala...

večina današnji "novinarjev" je polpismenih srednješolcev (neke leve smeri) ki ne zna menjat pnevmatike in pogledat olja - znajo pa se kao preseravat, pa bit pomembni tisti dan ali dva ko dobijo testni avto - poznam na videz ena dva primerka iz LJ. Žal. Sicer pa če jim gre, tudi prav. sicer ne govorim dotično za AM, tam ste že kar "stara" garda s kilometrino se mi zdi. čeprav kdo pa še sploh bere revije?
 

absistem

Pripravnik
3. sep 2008
550
0
16
Ljubljana - Vič
Jaz imam v avtu opcijo za izključitev funcije esp, kateri mi pa začne že delovat če bolj naglo zapeljem v ovinek. In je zelo uporabna stvar, se vsekakor splača doplačat to opcijo.
Sem pa slišal da opcije za izklj. espja nimajo alfe dosti višjega cenovnega razreda kar se mi zdi nesprejemljico. Daš za avto 20k€ pa da ne moreš imet malo bolj dinamične vožnje brez da bi te sistem "cukal in zaustvljal". Alfe pač.
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Sem pa slišal da opcije za izklj. espja nimajo alfe dosti višjega cenovnega razreda kar se mi zdi nesprejemljico. Daš za avto 20k€ pa da ne moreš imet malo bolj dinamične vožnje brez da bi te sistem "cukal in zaustvljal". Alfe pač.

Od kje ti ideja, da Alfe "višjega cenovnega razreda" nimajo izklopljivega ESP-ja (oz. VDC-ja)? Recimo 159-ka ima popolnoma izklopljiv VDC.
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
da vem kakšne (ni)so izobrazbe, nepisemnost ne rabim z njimi hodit na smučanje in bit prijatelj, je tako?
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Že, že. Ampak o (ne)sposobnosti nekoga za delo pa lahko sodiš takrat, ko ga malce bolje poznaš. Pa poskusimo počasi it nazaj na temo...
 

sajkek

Guru
16. mar 2008
36.008
11.131
113
? ha, sej vidiš po vsebinah, preleti revije, tv oddaje in spletne strani pa ti bo jasno.
 

lost1

mnz
19. jul 2007
8.461
147
63
Ce slučajno nima tipke si jo pa dogradiš...vse kar rabis je kaksen meter kabla in pa stikalo.
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.901
113
Citat:
Uporabnik lost1 pravi:
Blizu,ampak narobe.

Primer:
Fabrka odobri dodatni bonus trgovcu v primeru če on proda preko lizinga, lizing se namreč smatra kot "veliki kupec" ker letno kupi tok in tok vozil ( papirnato seveda) .
Torej, če se vozilo proda preko lizinga, trgovec dobi recimo 1000€ nižjo ceno in ga lahko tudi 1.000€ nižje proda. Stevilka variira od modela do modela.

Upam da je sedaj bolj jasno, zakaj neki Joža nemore dobiti avta na keš ceneje,kot pa na minimalno par obrokov.

Pa pustimo leasing. Vzami za primer mojo mamo, ki je na kredit (1 leto) kupila tole corso. To lahko pomeni samo, da imajo še kar nekaj lufta pri ceni.
 

B81

22. jul 2007
37.603
10.901
113
tale post:

Pa to je ravno to. Mati je leta 07 kupila Corso in vse skupaj je CENEJE prišlo, da je vzela nek del na leto dni kredita (ne lizinga), kot pa da bi plačala celega z gotovino. pa smo se doma skoraj skregali in seštejem obroke in vplačan del in je bil manjši. kaj naj zdaj?
In kdo bi razložil tole foro pri oplu?
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
no, z vidika bralca je povsem vseeno ali prepišete podatke iz kataloga, ali pa greste sami merit na letališče ali kam. v glavnem, brez veze in samo vaše dodatno delo, ker pač... verjetno samo za to, da lahko napišeš da ste drugačni..
štejejo pa itak samo vtisi, na koncu tudi sam greš avto preizkusiti da dobiš vtis, ne boš ravno šel na pisto in preverjal če se je tovarna zlagala...

večina današnji "novinarjev" je polpismenih srednješolcev (neke leve smeri) ki ne zna menjat pnevmatike in pogledat olja - znajo pa se kao preseravat, pa bit pomembni tisti dan ali dva ko dobijo testni avto - poznam na videz ena dva primerka iz LJ. Žal. Sicer pa če jim gre, tudi prav. sicer ne govorim dotično za AM, tam ste že kar "stara" garda s kilometrino se mi zdi. čeprav kdo pa še sploh bere revije?
AM? 90.000 ljudi vsako številko (ureden podatek NRB) ... In raziskave pravijo, da so naši (po tvoje nepotrebni) testi ena večjih prednosti pred konkurenco (in nakupni razlog).
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.373
1.240
113
www.adriamedia.si
Pa nič. NRB je raziskava branosti v SLO (SOZ z natečajem izbere izvajalca, metodologija je znana, rezultati javni, in ker je vse pod kontrolo oglaševalske zbornice in ne založnikov, je jasno, da so cifre prej nizke kot visoke), tako kot so v RPN uradne cifre o prodaji (od tistih, ki jih imajo jajca objavit). Na žalost namreč ni obvezen, pa se nekateri lahko nekaznovano hvalijo z nekajkrat previsokimi ciframi.