Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pol pa ne grem probat. JE velika verjetnost da se ne bi sprožili.
Obstaja pa verjetnost da se bodo, vendar tudi sam ne bi rad imel te izkušnje. Lahko pa ne delajo že od novega, kaj pa veš
Citat:
Uporabnik Roberto pravi:
Pol pa ne grem probat. JE velika verjetnost da se ne bi sprožili.
Kje jih pa ti pobiraš?Citat:
Uporabnik lager pravi:
Problem je tudi to da ljudje z bolj varnimi avti dobijo boljšo samozavest, in bolj preizkušajo...
Citat:
Avtomagazin pravi:
in z ESP-jem mora biti opremljenih le 85 odstotkov prodanih vozil – šele leta 2012 bodo zahtevali, da je ESP obvezno del serijske opreme.
No teh 10 airbagov bi pa red videl.Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Že ki toliko kritizirate korejce. i30, 2009 letnik, 1,6 126km, bencina, 10 X AIRBAG
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ja odpel se do prodajalca in se pogovori. Ti bi najraje, da te poklice lost po telefonu in podpise pogodbo namesto tebe?! Ze 9 let se avtomobile ne prodaja po objavljenih cenah oz. s 3% popustom na objavljeno ceno. Danes je kao kriza, prihaja nov model, plus Opel skoraj 2m pod zemljo... Meni noben hjundaj salon ni mogel ali hotel zrihtati boljso ceno za identicen i30. Pa sem cisto vesel, ker mi je na testni voznji na i30 crknila komplet osvetljava, od armaturne plosce (stevci (!), radio (!), avt. klima (!)) do zunanjih luci skupaj z zmigavci (!!).Citat:
Uporabnik Muzo pravi:
lost1 dej kej več povej o tej akciji...
Ne recem, da bo astra kaj boljsa ampak vsaj obcutek je boljsi
Raziskave je nekdo financiral.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Raziskave so jasne: če bi ta hip vsi avto na cestah imeli ESP (recimo spomočjo čarvnije), bi bilo od tega hipa naprej cca 25% manj mrtvih ...
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
lager, malo buzeriraš, preglej smrtne žrtve v tem letu na Slo cestah, pa napisi spisek vozil v katerih so umrli potniki...pa lahko hitro vzporednice potegneš... vem vsaj za 3 osebke tako iz glave iz crnih kronik, ki so bili povzročitelji z modernimi varnimi avti in so jih odnesli brez hujsih poškodb, soudeleženci v starih avtih pa so pomrli... toliko o tem.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
No teh 10 airbagov bi pa red videl.Citat:
Uporabnik absistem pravi:
Že ki toliko kritizirate korejce. i30, 2009 letnik, 1,6 126km, bencina, 10 X AIRBAG
6 jih je ... Zadnjih bočnih (da bi jih bilo 8) i30 ne pozna, kolenskih tudi ne ... Torej 6.
In tudi i30 nima ESP serijsko v vseh avtih. Sramota.
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Ja, in to različne raziskave različni financerji: EU, država Švedska, ZDA, nekatere zavarovalnice, seveda tudi raziskave proizvajalcev. Tisti podatke o 25% je iz ene od EU raziskav (EU komisija za transport).
Zanimivo je tudi, da je večina raziskav ugotovila, da je bila uvedba obveznega ABS v bistvu nekoristna glede smrtnih nesreč. Pri ostalih je koristen.
Citat:
Federal Motor Vehicle Safety Standards; Electronic Stability Control Systems
As part of a comprehensive plan for reducing the serious risk of rollover crashes and the risk of death and serious injury in those crashes, this rule establishes Federal Motor Vehicle Safety Standard (FMVSS) No. 126 to require electronic stability control (ESC) systems on passenger cars, multipurpose passenger vehicles, trucks, and buses with a gross vehicle weight rating of 4,536 Kg (10,000 pounds) or less. ESC systems use automatic computer-controlled braking of individual wheels to assist the driver in maintaining control in critical driving situations. NHTSA estimates ESC will reduce single-vehicle crashes of passenger cars by 34% and single vehicle crashes of sport utility vehicles (SUVs) by 59%, with a much greater reduction of rollover crashes. NHTSA estimates ESC would save 5,300 to 9,600 lives and prevent 156,000 to 238,000 injuries in all types of crashes annually once all light vehicles on the road are equipped with ESC.
Citat:
Uporabnik Focus pravi:
Citat:
Uporabnik ggg pravi:
ja odpel se do prodajalca in se pogovori. Ti bi najraje, da te poklice lost po telefonu in podpise pogodbo namesto tebe?! Ze 9 let se avtomobile ne prodaja po objavljenih cenah oz. s 3% popustom na objavljeno ceno. Danes je kao kriza, prihaja nov model, plus Opel skoraj 2m pod zemljo... Meni noben hjundaj salon ni mogel ali hotel zrihtati boljso ceno za identicen i30. Pa sem cisto vesel, ker mi je na testni voznji na i30 crknila komplet osvetljava, od armaturne plosce (stevci (!), radio (!), avt. klima (!)) do zunanjih luci skupaj z zmigavci (!!).Citat:
Uporabnik Muzo pravi:
lost1 dej kej več povej o tej akciji...
Ne recem, da bo astra kaj boljsa ampak vsaj obcutek je boljsi
Zato pa opel kupuje motorje od hyundaia
In ti misliš da imajo samo 'največji' ESP in airbage? Največ tako opremljenih avtov je v nižjem in višjem srednjem (po številu prodanih), torej gofi, megani, pasati ... In kljub temu da jih je največ, nisem opazil, da bi kaj posebej izstopli po tiščanju. Pravaprav z nekaj redkimi izjemami (bebci pač živijo vsepovsod) sploh nisem opail, da bi vozniki bolj varnostno opremljenih avtov kaj bolj tiščali. Razen omenjenih bebcev z očitovim A6 ali serijo 5 in podobnih ... Ampak to pač nima veze z varnostno opremo (ima pa več z znamko) ...Citat:
Uporabnik lager pravi:
Citat:
Uporabnik sajkek pravi:
lager, malo buzeriraš, preglej smrtne žrtve v tem letu na Slo cestah, pa napisi spisek vozil v katerih so umrli potniki...pa lahko hitro vzporednice potegneš... vem vsaj za 3 osebke tako iz glave iz crnih kronik, ki so bili povzročitelji z modernimi varnimi avti in so jih odnesli brez hujsih poškodb, soudeleženci v starih avtih pa so pomrli... toliko o tem.
To je pa oreng posplošeno... poglej tko, model v Espaceu ki je ubil une 3 je preživel, Haider pa z verjetno manjšo hitrostjo v zid pa je umrl. Je odvisno tudi od naleta itd. Verjetno ne bo isto če pripizdiš na 10 % čelne površine z vso silo kot na 60 %.
@SJVT:
In povej mi ti pol zakaj potem na cestah tiščijo ravno tisti ki imajo 'največje'? Ker imajo avte s katerimi lahko, in v katerih se počutijo varne.. vidim takih polno vsak dan na AC. In tudi poznam par takih ki si kakega VTija ne bi upali vozit ravno iz tega vidika, z očetovo A6ko pa pizdarije po cesti...
To z 25% pa ne komentiram, ker je nemogoče da je 25 % nesreč zaradi zdrsa, potem imamo same šumaherje na cesti ki jih malo zmanjka.