Opazovanje dinamike vožnje do Dunaja in nazaj

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ti ki si drgač tako pameten, najbrž še nisi slišal, da je malenkost tudi važno kakšen je asvalt. Veš ni vse zlato kar se sveti.
Citat:
Mislim da zgledajo zelo podobno našim.
Ti to samo misliš. Drgač pa pojma nimaš!
A zdaj mamo pa na enkrat kar dobre ceste al kako?
Citat:
oča idi spat ker te spet pere
Glede na to kakšne pravljice čvekaš bi res lahko šel. Ampak ni še noč zato lahko prenehaš sz pravljico.
 
Nazadnje urejeno:

Steve

Guru
13. avg 2007
9.963
1.845
113
daj prosim objasni mi kakšen asfalt imajo nemci, da je primeren za 200+ in kakšnega mi, da vzdrži 130 max.
Tak z tabelco prosim, pa kako testi pa to. hvala
wink-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Ti trdiš, da so naše ceste primerne za 200+ ne jaz. Zato ti s tabelco pokaž, da so naše ceste narejene za 200+. Bo šlo? Hvala.
Pa tud če bi že ble naše ceste primerne za takšno hitrost je tle en problem. Ti kot primitivni balkanc nisi primeren za takšno brzino!
 
Nazadnje urejeno:

eXHair

Fizikalc
12. sep 2007
2.697
0
36
www.facebook.com
Citat:
Uporabnik Steve pravi:
nazadnje ko sem bil gor sem bil z 130, 140, 150 na levem pasu ogrožena vrsta.

A ni tale levi pas rezerviran za malce več kot 150? Zato si bil ogrožena vrsta.

Po AC ce se vozim 120 so problem kamioni. Ker sem na AC bolj ob vikendih se pri 120 prav lepo pocutim. Voziti vec tudi ni problem, recimo tja do 160. Kar je več je pa en kup bencina v brezveze in zavornih ploščic, ker te opazijo zadnjih 50m
confused-1.gif
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Drgač pa nič bat. Tud v Nemčiji ne bodo več dolgo AC brez omejitve. Celo samo 120 boš moral tam peljat. Ekologija pa to.
Kar sprijazni se, omejitve bodo šle samo še navzdol, nikakor pa ne navzgor. Povsod po svetu. To je zarad vas divjakov, ne zarad nas ki vozimo lepo po omejitvah.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Kolikor sem jaz porajtal, Avstrija in Nemčija, in Hrvaška celo, nimajo tooolk ovinkaste ceste. Pri nas skoz obračaš volan, ko sem šel proti Splitu je veliko ravnine. Enako proti Minhnu in Štutgardu.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Jaz verjamem, da tisti, ki so konkretno cesto naredili in projektirali, malo bolj vedo kolk je po tej cesti pametno in še varno vozit, kot pa en bebavi Steve v čefurski benđoli.
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Zabavat se pejt ti v cirkus. Cirkus je namenjen zabavi ne ceste. AC pa prepust resnim ljudem, ki imajo pametnejše delo, kot da se na AC zajebavajo.
 

smoukar

Majstr
3. avg 2007
4.087
448
83
45
dolenska
Sem bil v gradbeništvu neki časa
smile-1.gif
. Tisti, ki so projektiral,.... So eni taki cepci da je joj. Imam izkušnje. Sem mogu sam em+n del ceste naredit, ker je projektant naredu enmu, ki ima park za kamione pri vhodu 18 cm štenge. Veš, če se dobr pišeš al pa prov pišeš, še ne pomeni da znaš. Pravi projektantje so pa po večini v tujini. Zakaj že?
 

stardec

AlterTroll 2015
19. nov 2007
11.382
2.028
113
Hja, zgleda da se na ceste najbolj tadinamični alterjevci spoznajo. Še posebej tisti ki se slinijo ob BMWju. Taki se najbolj na ceste zastopjo. Stroka nima pojma. Alter dinamiki so tisto pravo, kar svet rabi, pa nima.
A ni čudno, da kakšen alter dinamik tipa Steve, turbobič, exhair, vaginče in ostali BMWslinavci...ne gredo za cestnega projektanta študirat? Pravzaprav sploh ne rabijo it študirat, saj že vse vedo. Samo diplomo al pa doktorat naj gredo narest. Saj že vse vedo.
Take altermojstre svet rabi, ne pa te naše cestarje, ki nič ne vedo. Bemtiš, bi se vsi 250 al pa čše več vozil. Bi svet rešil pol k bi na cajtu prišparal.
 

turbobitch

Lesna Goba
5. dec 2007
23.042
1.262
113
42
Če bom jst cestni projektant pol bodo same ovinkaste ceste z znaki da ne smeš manj kot 50 km/h

Jst se ne pritožujem nad našimi cestami. Men vozniki, omoejitve in kazni niso všeč.
 

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.932
6.977
113
V nemčiji razmišljajo o omejitvi na AC zaradi izpušnih plinov in ne same hitrosti.

Jaz sem pa imel v mislih stare avte in nove. Včasih so se lahko po AC vozili 130kmh z katrcami in pejekami, danes pa bi z BMW 7 imel enako omejitev? Sem ziher da se BMW 7 ustavi iz 200kmh do 0kmh prej, kot pa katrca iz 100kmh.

Omejitve na AC so zaradi večih razlogov, ampak sem popolnoma prepričan, da se je enako varno peljati 150kmh ali 130kmh ... drugo je recimo 200kmh ali več.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik stardec pravi:
Jaz verjamem, da tisti, ki so konkretno cesto naredili in projektirali, malo bolj vedo kolk je po tej cesti pametno in še varno vozit, kot pa en bebavi Steve v čefurski benđoli.

ja saj pred 30 leti, ko so začeli prve dele AC projektirat so verjetno razmišljali, taka mora bit cesta, da lahko 101ka pelje 130 in zato še zdaj leta 2008 tako razmišljajo, da bo lahko 101ka peljala 130 in ni omejitev zato taka, ker je pač že od vedno

in po nemčiji sem se peljal po dosti slabši AC kot je naša recimo od Lukovice do Domžal pa ni bilo omejitve, pa lahko zdaj ti rečeš, da ima pač njihov asfalt gravitacijo vgrajeno ali kaj podobnega

da sploh ne omenim, da na dosti AC v nemčiji ni odstavnega pasa ampak samo 3 pasi, meni recimo se zdi dosti varnejša AC z 2 pasovoma in odstavnim kot z tremi pasovi...
 

splash

Fizikalc
1. sep 2007
439
49
28
43
Citat:
Uporabnik darjan pravi:
V nemčiji razmišljajo o omejitvi na AC zaradi izpušnih plinov in ne same hitrosti.

Jaz sem pa imel v mislih stare avte in nove. Včasih so se lahko po AC vozili 130kmh z katrcami in pejekami, danes pa bi z BMW 7 imel enako omejitev? Sem ziher da se BMW 7 ustavi iz 200kmh do 0kmh prej, kot pa katrca iz 100kmh.

Omejitve na AC so zaradi večih razlogov, ampak sem popolnoma prepričan, da se je enako varno peljati 150kmh ali 130kmh ... drugo je recimo 200kmh ali več.

Včasih je bila omejitev na AC 140 km/h.
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
To kar ti opisuješ sem sam opisal v septembru... Lepo sem vozil s tempomatom na 134 (130 po GPS) in voila... Nobenih problemov, potrebnega naglega zaviranja, vožnje pacientov na odbijač...
 

Dr_Strangelove

Fizikalc
1. nov 2007
3.073
2
36
www.pentagon.gov
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Sem ziher da se BMW 7 ustavi iz 200kmh do 0kmh prej, kot pa katrca iz 100kmh.

Zelo verjetno to ne bo niti približno držalo. Zakaj? Zaradi zakonov fizike.

Kinetična energija je definirana kot zmnožek mase in hitrosti na kvadrat. Poudarek hitrosti na kvadrat. Posledično je kinetična energija vozila pri 100 km/h 4 krat nižja kot pri 200 km/h. Prištej še nekajkrat težjo benđolo, pa vidiš, da tudi BMW ne mora delati čudes in jih tudi ne počne, niti reklamira čudes.

Sicer pa avtomobili NIKOLI niso bili šibka točka, ne benđola, ne katra. Problem je v šoferji. V šoferjih ki verjamejo, da so znotraj avtomobila nedotakljivi. Da se njim nikoli nič ne more zgodit. Ne kapne pa jim, da je razlika med 60 km/h in 50 km/h ravno dovolj enaka, da se pri 50 km/h varno ustavijo, pri 60 km/h pa ubijejo otroka, ki je stekel na cestišče sredi naselja. Pa za ubogih 10 km/h razlike je bilo.
Na avtocesti so pa nevarnosti še višje. Razlika med 130 km/h in 200 km/h je taka, da se pri prvi ustaviš do ovire, pri drugi pa s 130 km/h butneš v oviro in te ne spraskajo ven niti forenziki. Samo človeški ego je pač ego.
 

KillaKHAN

Guru
27. avg 2008
17.805
1.121
113
Citat:
Uporabnik Dr_Strangelove pravi:
Citat:
Uporabnik darjan pravi:

Sem ziher da se BMW 7 ustavi iz 200kmh do 0kmh prej, kot pa katrca iz 100kmh.

Zelo verjetno to ne bo niti približno držalo. Zakaj? Zaradi zakonov fizike.

Kinetična energija je definirana kot zmnožek mase in hitrosti na kvadrat. Poudarek hitrosti na kvadrat. Posledično je kinetična energija vozila pri 100 km/h 4 krat nižja kot pri 200 km/h. Prištej še nekajkrat težjo benđolo, pa vidiš, da tudi BMW ne mora delati čudes in jih tudi ne počne, niti reklamira čudes.

Sicer pa avtomobili NIKOLI niso bili šibka točka, ne benđola, ne katra. Problem je v šoferji. V šoferjih ki verjamejo, da so znotraj avtomobila nedotakljivi. Da se njim nikoli nič ne more zgodit. Ne kapne pa jim, da je razlika med 60 km/h in 50 km/h ravno dovolj enaka, da se pri 50 km/h varno ustavijo, pri 60 km/h pa ubijejo otroka, ki je stekel na cestišče sredi naselja. Pa za ubogih 10 km/h razlike je bilo.
Na avtocesti so pa nevarnosti še višje. Razlika med 130 km/h in 200 km/h je taka, da se pri prvi ustaviš do ovire, pri drugi pa s 130 km/h butneš v oviro in te ne spraskajo ven niti forenziki. Samo človeški ego je pač ego.

razlika je predvsem med avtomobili in njihovimi zavorami:
http://www.autobild.de/artikel/15-autos-im-bremsentest_56709.html

evo ti primerjavo - ameriške gare od jeepa pri zaviranju iz 130 v točko, kjer je polno naložen bmw 550i že ustavil prileti z 90km/h, rabi pa potem vseeno le dobrih 20 metrov

Defnitivno pa stoenka rabi še dlje, kar pomeni, da lahko s 550 verjetno greš na kakšnih 160 pa še vedno prej ustaviš, je pa hitro potem konec ker pač eksponentno narašča

pač poenostavljen račun - zaviranje iz 200 na 0 je 4 x daljše kot iz 100 na 0

kar pomeni, če rabi en vrhunski avto z dobrimi gumami in zavorami 35-40metrov za 100-0 rabi iz 200-0 nekje 160 metrov

kolk rabi pa stoenka iz 100 na 0? 100 metrov?