Okolju prijazni avtomobili

darjan

Vulkanizer
13. sep 2007
52.794
6.928
113
Aha, no moja S ima 300k in na pogonu&bateriji ni težav, seveda pa se menjuje "potrošni" material.

Če koga zanima n=1 feedback iz prve roke.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Najbolji

Steve

Guru
13. avg 2007
9.958
1.839
113
Če kupim rabljen avto, ga večinoma vzamem iz kroga družine/znancev, zato dobro vem, kaj in kako je bilo. Če je avto imel pri 100 jurjih težave, potem gre v javno prodajo. Še kakšno vprašanje?
Aja, pa zgoraj se nisem ustrezno izrazil. Edini izredni strošek pri pogonskem sklopu je bila sklopka. Sem pa menjal tudi nekaj ležajev in kakšen končnik, roko.
Res pa ne kupujem polizdelkov, pa tudi čisto novega dizla še nisem imel. Dopuščam možnost, da bo tam več težav zaradi več stvari povezanih s čiščenjem izpuha.

Potem še nisi imel bmw dizla, tam so turbine potrošna toba. Proti tem zneskom je nova baterija pri toyoti po 200k km sitnica, če predpostavimo, da se bo do tja prišlo brez večjih stroškov.
 

sad

Guru
24. avg 2007
20.975
9.634
113
Tako je, nisem imel. Saj sem napisal, da ne kupujem polizdelkov. :evil: Oz. premij. Žal nisem na nivoju Alteraša, da bi si to lahko privoščil, tak da moram bolj ljudske voze kupovati.
Toyotini hibridi večinoma brez težav pridejo do 200 jurjev ;). Zelo zanesljiva roba. Za dva lahko napišem iz prve roke.
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.600
1.022
113
Itak. Zato Toyota proda milijone hibridov letno, in hibridi so najhitreje rastoč del avto trga. Milijoni kupcev letno so bedaki. Se pa delno strinjam z njim. Hibrida se kupi le Toyoto.

Žal preveč. Ka te češ, če pa voziš v Luki Koper 12 ur na dan avte z ladje in na ladjo, a ne Najbolji?
Tako je. Sam ne obupat, boljsi casi prihajajo ;)
 

Najbolji

Guru
20. feb 2008
4.600
1.022
113
Bi pa glede Toyote se napisal: sam z Rav 4 nisem imel enega problema v 5-ih letih. Nic, nada. Samo servis in pali dalje. Soseda je 3 leta nazaj kupila novo Yarisko (hibrid) in v prvem letu 2x na servis zarad praznega 12v akumulatorja. Odkar so ji ga zamenjal (v garanciji itak) nima vec tezav. Kaj je blo, noben ne ve al se pa glupe delajo.
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.665
337
83
www.kacnje.eu
Mogoče ga je prevečkrat peljala v avtopralnico ;)
Šalo na stran - pri Toyotinih hibridih je tisti akumulator(ček) načeloma zgolj za zagon računalnika, pa kakšnih luči, oken, ogledal, odpiranje električnih prtljažnih vrat, itd... seveda v primeru, da (še) ne deluje celoten hibridni sklop. Pač za tiste nujne zadeve.
Ta akumulator se polni, ko avto normalno deluje - kot se pri običajnih preko alternatorja (tukaj pač tega ni).
Zaradi same narave celotnega sistema, pa polnjenje ne deluje, če ima človek ročico v N. In če človek vozi bolj kratke razdalje, avto dolgo stoji, se pogosto uporablja N za dlje časa (avtopralnice, parkirišča ...), se sčasoma lahko zgodi, da se akumulator izprazni. Med korono so pri Toyoti UK imeli celo obvestilo, da naj ljudje malo zapeljejo konjička ali ga vsaj prižgejo in postavijo v P.
So pa akumulatorji vse slabši, tako praksa in gostilniške besede. Ta akumulator v Toyotinih hibridih nikakor ni predimenzioniran, zato je lahko bolj občutljiv na take štose.
Po drugi strani pa bo Toyotin hibrid vžgal tudi v hudem mrazu, ker ta akumultor(ček) zgolj vzpostavi računalnik in požene celotno delovanje, potem pa stvar prevzame "velika" (traction) baterija, ki več ali manj zlahka prižge ICE motor, če je potrebno.
 

novaa

Pubec
19. jul 2007
8.494
1.213
113
Roko na srce - Toyotini hibridi so kar zanesljivi. Tudi menjava baterije ni nek poseben bavbav. Ravno pred časom sem na servisu slišal, da je za Corollo cena baterije cca. 3000 jurčke. Pa recimo, da v povprečju tja do 200 kkm res ni nekih posebnosti, potem to res ni tak strošek. Veliko rajši stojim na semaforju za Toyotinim hibridom kot za nekim dizlom.
in koliko km moraš z njo narediti da jo amortiziraš in začneš nazaj delati profit?
 

krava

Majstr
5. sep 2007
3.665
337
83
www.kacnje.eu
in koliko km moraš z njo narediti da jo amortiziraš in začneš nazaj delati profit?
Ne vem, nisem računal. Izbral sem zato, ker mi je všeč način vožnje, navor, umirjenost, tišina ... to, da se ne predvideva posebnih stroškov z nepredvidenimi servisi (saj veš - marsičesa niti ni v teh avtomobilih, kar se sicer pogosto kvari) je pa plus. Z malo sreče naj bi bilo stroškov na dolgi rok manj in če je to poleg užitka v vožnji dodatek, sem vesel.
Je pa vsekakor res, da opažam manjše stroške. Da mi AWD krava tipa RAV4 porabi 4,5 litra, je bilo zame doslej noro. Torej manjša poraba, načeloma manj stroškov s servisi, avto pa zato nič dražji (kot so danes še vedno EV).