Odstranitev DPF filtra?!

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Noben DPF ne crkne tako enostavno, če se avto vozi tako, kot je namenjeno... cimmanj mestne voznje oz. hladnih zagonov in uporaba druge polovice hoda desnega pedala... #samodapije4litre
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Nič ti ne pomaga, če se v konici furaš dan za dnem na šiht, izbira nižje prestave ne bo naredila razlike, ker bo motor še vedno brez pametnega bremena.

Veliki večini voznikov promet diktira kako hitro bo šel k vragu DPF, kaj dosti sam ne moreš narediti. Razen tega da avto pustiš v garaži in greš na BUS ali pa seveda že kot prvo ne kupiš teh dizelskih polizdelkov, ki očitno potrebujejo še več planiranja kot EV s 100 km dosega
evil.gif
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Ja, zato pa kupis temu primeren avto. Ce imas do sluzbe 10km cjazenja v koloni, 2000ccm+ TD motor z 150+KM za to v nobenem primeru ni primeren. Pol DPF ne bo problem nikoli vec
wink-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Težka noga kaj veliko DPFju nikakor ne bo koristila. Saj bo na stop/go poti veliko nabral, tudi če si dinamik in ti je vseeno kolk pije (ja kao, prodajaj to...).

Pravtako pri veliki obremenitvi, čeprav konstantni ne vklopi čiščenja, tako da si spet falil.
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Če se bomo na besede lovili je res tako kot praviš, če pa razumeš kaj sem napisal, pol pa je drugače... Na kratko, za kratke poti dizel ni, pa rally ali penzija voznja, bo ok tako napisano??
 

Gasper008

Guru
24. sep 2012
4.746
827
113
Da bo bolj jasno:
"uporaba druge polvice hoda desnega pedala" - na DPF ne bo imelo prav veliko vpliva, vpliv ima samo to kje se voziš (mesto) in koliko imaš kratkih voženj.

Tudi hypermilerjim, ki se vozijo cel dan tistih 500 km brez postanka z 2,7 l/100 km se bo regeneracija naredila popolnoma normalno, brez kakršne škode za DPF.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Tocno tako, se popolnoma strinjam.
Poraba malo nad 4 litre v kravi, 40.000 prevozenih pri meni, tudi ne vem za DPF. Kratke in mestne voznje: morda 5% vseh. Regeneracija se sprozi ze pri 1800 vrtjajih, dela pa do 1500. Toliko o tiscanju in regeneraciji.
hysterical-1.gif
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Nisem nikjer napisal, da je avto treba tiščat za regeneracijo, ker vem, da ni tako. Cjazienje v koloni, po mestu pa regeneracije ne bo sprozilo nikoli, niti če divjaš po mestu med semaforji oz. pri nas krožišči... pogoji za regeneracijo pa vemo kakšni so
smile-1.gif
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.580
338
83
Kras
www.mtl.si
Fajn, da ti je sedaj jasno, da imas lahko porabo 4 litre in nobenih tezav z DPFjem. Tvoja izjava zgoraj se je namrec drugace brala.
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Vem, če se obešaš na besede in iščeš napačno interpretacijo, pol se bere pač kakor razumeš
smile-1.gif
 

DizzyReed

Shmoo
5. avg 2007
7.663
220
63
41
Ljubljana Moste
juretov.blog.siol.net
Citat:
Uporabnik maki3 pravi:
Vem, če se obešaš na besede in iščeš napačno interpretacijo, pol se bere pač kakor razumeš
smile-1.gif

kaj naj potem naredim recimo jaz - naredim 40.000 km letno, od tega je skoraj polovica mestne vožnje. tveganje za DPF ali ne?

ker včasih ko berem teme o dizlih, me mine, da bi ga sploh kadarkoli imel. ko se sproži regeneracija, ne ustavit - kaj, potem najbolje, da še en krog naredim? ne po mestu preveč vozit, ker se regeneracija ne bo naredila? wtf?
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Razen izjem, ki imajo "lucko", itak ne ves, kdaj se izvaja regeneracija
smile-1.gif
DPF pa v osnovi ni steklen, da se kar pokvari, v 20000+ km avtoceste na leto, bo pa ja kdaj izpolnil pogoje in uspesno zakljucil regeneracijo.
 

shift

Guru
20. jul 2007
9.895
2.281
113
za šankom
Citat:
Uporabnik DizzyReed pravi:
Citat:
Uporabnik maki3 pravi:
Vem, če se obešaš na besede in iščeš napačno interpretacijo, pol se bere pač kakor razumeš
smile-1.gif

kaj naj potem naredim recimo jaz - naredim 40.000 km letno, od tega je skoraj polovica mestne vožnje. tveganje za DPF ali ne?

ker včasih ko berem teme o dizlih, me mine, da bi ga sploh kadarkoli imel. ko se sproži regeneracija, ne ustavit - kaj, potem najbolje, da še en krog naredim? ne po mestu preveč vozit, ker se regeneracija ne bo naredila? wtf?

pa saj si vsaj enkrat na poln tank na obvoznici ali ACkjer konstano voziš 15min,DPF ni razvila NASA in ni bavbav,jaz v 100k km sploh ne vem da ga imam
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Pri 40 jurjih letno se res ne rabiš sekirat ...nima veze kje jih narediš. Ko je enkrat ogret motor je ogret.

Z regeneracijo jaz postopam tako da če ravno naletim nanjo ko bi se moral ustavit da naredim še en krog. Če vem da je bolj pri koncu pa pustim prižgan avto da se izvede (delam pa 15 jurčev letno).
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Kako pa ves, kdaj se dela regeneracija? Ali si eden od srecnikov, ki imas "lucko" za to, imas non stop neko OBD zadevo priklopljeno ali si predstavljas po nekih drugih znakih??
 

maki3

Pripravnik
14. sep 2007
681
3
18
Pri mojem avtomatiku jaz ne opazim razlike... tezit pa zacne, ko se ni naredila...
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.264
1.894
113
Povišani vrtljaji v prostem teku (tudi poraba povišana)...sliši se tudi bolj kovinski zvok.