Odstranitev DPF filtra?!

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Kaj pa imajo Ingolstadski inžinerji veze s tem? Oni niso niti razvili DPF-a in DPF na teh motorjih niti ni bil njihova odločitev temveč so ga najbrž morali dati gor zaradi okoljskih zahtev. Ne gre za nobena dognanja temveč za zdravo kmečko logiko. Kot sem že zgoraj napisal, če tebi avtomobil več porabi, če ima hkrati tudi manjšo moč, če ti povzroča težave (razne lučke in regeneracije) in če hkrati to škodi tvojemu motorju oz. nanj nima pozitivnega učinka in če hkrati to nima nobenega pametnega vpliva na okolje je to katastrofa in nima nobene veze z inžinirji ter dognanji. Vse kar si s tem pokazal je le to da nimaš pojma o čem govoriš, da niti ne veš kaj pravzaprav DPF filter je, kako deluje. Seveda si kot strokovnjak argumentiral samo to da kaj si kupujemo avtomobile če jih ne moremo vzdrževati. Pa brez zamere!
wink-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Se ti zdi smiselno da ima avtomobil večjo porabo in da ga ta filter dol blokira če to ni potrebno? In se ti zdi smiselno dajat 1000€ ali morda celo več če ti rukne zadeva? Ne gre se vedno samo za denar, morda pa je potrebno le malo napet možgane in razmislit kaj je smoterno in ekonomsko opravičeno in kaj ne? Npr. 2.7 TDI ter 3.0 TDI motorja ni mogoče dobit brez tega filtra. Prav rad bi videl eko bilanco enega DPF filtra s tem da bi vračunal zvišano porabo goriva čez celotno življensko dobo pa da vidimo kdo je neodgovoren.

Sigurno veste Alter "strokovnjaki" kaj je boljše in kaj ne.
redface-1.gif


Ingolstadski inžinirji se verjetno
hysterical-1.gif
, pri takih dognanjih.

Lp

Ti sploh ne veš kaj DPF je, kaj dela in kaj ne dela. Ti si nekaj slišal, itak narobe razumel in sedaj tukaj pametuješ. DPF je največja oslarija, ki jo je kdaj naredil Citroen (prvič slišim, da je Citroen iz Ingolstada) in so jo takoj pograbili tudi drugi, pod pretvezo ekologije.

To, da je moj avto bolj eko, po drugi strani pa zaradi te eko variante porabi več nafte je skregano z logiko in tukaj ni vprašanje tega, da ne moremo vzdrževati. Jaz zaenkrat hvala bogu nimam težav, ampak zakaj bi to sranje imel na avtu, če je povsem neuporabna zadeva.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Potem pa še bereš da se določenim avtomobilom zaradi tega filtra lahko nevarno dvigne nivo olja (kot je bil nekdo z Volvom vpoklican v sosednji temi) in si lahko misliš svoje
smile-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Jaz sem bil danes presenečen, ko sem videl to za Volva in potem tudi tvoj post, ko omenjaš zaskrbljenost pri VW. Do sedaj sem bil prepričan, da je imela samo Mazda s tem probleme, ampak zgleda, da ni temu čisto tako.

Če boš dobil kakšne informacije glede odstranitve, moraš to sporočit !
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
No jaz morem odkrito rečt da težav z DPF-om nimam, najbrž zato ker je V6 motor in sem nekje bral da se dost prej in dost bolj zagreje izpušni sistem in se lažje zadeva razgradi (nekaj v tem smislu), šibkejši 4 cilinderski mlinčki pa znajo met konstantno težave, sploh če je dost mestne vožnje in če se vozilo ne segreje prav. Znaš ker pogosto bit na servisih kjer ti avtomobil potem priključijo na tester ter ti ga spustijo čez program da ti ga regenerirajo. Meni se je lučka od avgusta lani (takrat sem kupil) prižgala samo enkrat in še takrat sem upošteval navodila iz knjižice (avtomobil v nižjo prestavo, na nekaj tisoč obratov ter nevem koliko minut) in lučka se je ugasnila in od takrat se ni prižgala. Je pa res da sem tisti teden morda dva imel ogromno kratkih mestnih voženj ter nisem avta nič ven skuril... No če zvem kaj več bom napisal brez problema!
 
Nazadnje urejeno:

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik ericks pravi:
kaj pa mislis da se zgodi s sajami v temu famoznemu DPF filtru? ja zgori v njem in vse gre v luft. samo malo kasneje in vse naenkrat in pri malo visji temperaturi.
Pozabil si na trdne delce in njihovo velikost ... Ravno zaradi njih ta filter obstaja.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.187
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:... in če hkrati to nima nobenega pametnega vpliva na okolje ...

Tule tvoja teorija pade. Ima vpliv, in to velik. Malo si prevebri raziskave o vplivu trdnih delcev na človeško zdravje. Stvar je dokazano neposredno kancerogena v nasprotju s CO2, katerega vpliv je nedokazana pravljica. Torej je bolje malce velja poraba in več CO2, pa manj trdnih delcev.
 

Kamele0N

YUGOslovanski mehanik Dmitri Mendeleev
23. jul 2008
42.062
5.659
113
A niso ravno te manjši delci ki pridejo iz DPFja po zgorevanju boljnevarni od unih večjih ki bi bili brez DPFja?

Kaj je že una ppm10 fora?
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Ne, to si se najbrž zmotil, ti bo SJTV1 vse razložil... Vse ostale raziskave so larifari, raziskave glede teh filtrov pa so resnične in realne, menda je bil celo zraven ko so se le te izvajale! Torej informacije iz prve roke!
grin1.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
ne, ne, to boste vi "strokovnjaki" razložili, kaj je prav, da ima avto vgrajen in kaj ne.

@C152SLO če pa mazda itd. ne zna naredit filtra, ki ne povečuje količino olja v motorju pa res nima DPF nič s tem. Še nisem slišal da ima Citroen s tem težave.

Lp
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Kaj pa imajo Ingolstadski inžinerji veze s tem? Oni niso niti razvili DPF-a in DPF na teh motorjih niti ni bil njihova odločitev temveč so ga najbrž morali dati gor zaradi okoljskih zahtev. Ne gre za nobena dognanja temveč za zdravo kmečko logiko. Kot sem že zgoraj napisal, če tebi avtomobil več porabi, če ima hkrati tudi manjšo moč, če ti povzroča težave (razne lučke in regeneracije) in če hkrati to škodi tvojemu motorju oz. nanj nima pozitivnega učinka in če hkrati to nima nobenega pametnega vpliva na okolje je to katastrofa in nima nobene veze z inžinirji ter dognanji. Vse kar si s tem pokazal je le to da nimaš pojma o čem govoriš, da niti ne veš kaj pravzaprav DPF filter je, kako deluje. Seveda si kot strokovnjak argumentiral samo to da kaj si kupujemo avtomobile če jih ne moremo vzdrževati. Pa brez zamere!
wink-1.gif

Kaj so strokovnjaki iz Citroena vgradili DPF v tvoj Audi? Kako nimajo nič s tem?

O + in - pa tukaj nima smisla razglabljat, ker so na svetu večji znalci kot vidva tu na Alterju.

Ali je spet zarota za vsem skupaj
rolleyes-1.gif


Pa brez zamere
pozdrav.gif
 

jonny77

Guru
16. sep 2007
11.433
2.385
113
Pomurje
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Jaz sem bil danes presenečen, ko sem videl to za Volva in potem tudi tvoj post, ko omenjaš zaskrbljenost pri VW. Do sedaj sem bil prepričan, da je imela samo Mazda s tem probleme, ampak zgleda, da ni temu čisto tako.

Če boš dobil kakšne informacije glede odstranitve, moraš to sporočit !

Probleme ima WV grup, Ford,Volvo, Mazda. Vidite kakšne povezave?

Kje pa so Reno,Citroen, Toyota, Italjani....

Ima D-Cat sistem v Toyoti in sploh ne vem da obstaja. Kilometrov 118k . 2/3 kilometrov je kratkih relacij do 10km.

Taščino mazdo 6 sem že nevem kolikokrat čistil, nivo olja pa itak ne upam gledat.

Lp
 

miha72

Pripravnik
29. jul 2008
848
1
18
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Jaz sem bil danes presenečen, ko sem videl to za Volva in potem tudi tvoj post, ko omenjaš zaskrbljenost pri VW. Do sedaj sem bil prepričan, da je imela samo Mazda s tem probleme, ampak zgleda, da ni temu čisto tako.

Če boš dobil kakšne informacije glede odstranitve, moraš to sporočit !

Probleme ima WV grup, Ford,Volvo, Mazda. Vidite kakšne povezave?

Kje pa so Reno,Citroen, Toyota, Italjani....

Ima D-Cat sistem v Toyoti in sploh ne vem da obstaja. Kilometrov 118k . 2/3 kilometrov je kratkih relacij do 10km.

Taščino mazdo 6 sem že nevem kolikokrat čistil, nivo olja pa itak ne upam gledat.

Lp

Za D-cat boš vedel, kadar ga bo potrebno menjati pri baje okoli 160-200000 km ali koliko že.
Bencinarji so najboljš, še nobenemu ni crknil DPF
priden.gif


Predlagam še odstranitev katalizatorjev, ker samo moč pobirajo avtom.
 

Evrofil

Dopisnik z Bruslja
18. jan 2008
4.522
1
36
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Ne, to si se najbrž zmotil, ti bo SJTV1 vse razložil... Vse ostale raziskave so larifari, raziskave glede teh filtrov pa so resnične in realne, menda je bil celo zraven ko so se le te izvajale! Torej informacije iz prve roke!
grin1.gif

Glej, sine... Pojdi pa vprasaj Maci za naslov kje dobit 20 let starega BMWja, tisti ziher ne bo imel DPFja. Pa se na odpadu bos lahko dele zanj dobival - in prodal, glede na to, da sklepam, da ga bos zaradi manjse porabe predelal v ultraleggiera verzijo! - glede na to, da ti gre ocitno za vsak deci
smile-1.gif


Sicer pa, enim (meni :D) je za DPF vseeno - bencinci zakon :D
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Citat:
Uporabnik jonny77 pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Jaz sem bil danes presenečen, ko sem videl to za Volva in potem tudi tvoj post, ko omenjaš zaskrbljenost pri VW. Do sedaj sem bil prepričan, da je imela samo Mazda s tem probleme, ampak zgleda, da ni temu čisto tako.

Če boš dobil kakšne informacije glede odstranitve, moraš to sporočit !

Probleme ima WV grup, Ford,Volvo, Mazda. Vidite kakšne povezave?

Kje pa so Reno,Citroen, Toyota, Italjani....

Ima D-Cat sistem v Toyoti in sploh ne vem da obstaja. Kilometrov 118k . 2/3 kilometrov je kratkih relacij do 10km.

Taščino mazdo 6 sem že nevem kolikokrat čistil, nivo olja pa itak ne upam gledat.

Lp

Hopa hopa že obračaš veter v drugo smer, torej priznavaš da je DPF eno sranje in da ima polovica znamk težave z njim? Torej reci ti meni sine, zakaj bi nekdo imel težave če pa mu jih ni potrebno imeti?
smile-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pa saj si lahko kupi bencinarja. Ni treba da ostale zastruplja s svojim sranjem iz dizla.

Sorry, ampak tako je. Jaz sem za stroge kazni pri takšnih modifikacijah avtomobila, odstranitve DPF filtrov, katalizatorjev in podobno.

V principu bi morali izvajat še terenske meritve izpušnih plinov na cestah, kot jih počno v nekaterih državah. V principu vse lepo po vrsti, policaji alko, vožnjo in obvezno opremo, cariniki prisotnost cvička v rezervoarju, eko kontrolorji pa pregled delovanja protiemisijskih sistemov avtomobila. In to lepo redno delat, pa bi bilo sranja in takšnih idej hitro konec.
 

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Res je, jaz enako pravim! In vsakemu ki ima več kot 250€ v žepu ga takoj v marico in na zaslišanje. Red mora bit pa čeprav slab kajne?
smile-1.gif


Aja btw. predelava tistega DPF filtra je tako narejena da se menda ne da ugotovit da ga ni notri. Pa čeprav priletijo vsi mojstri iz pooblaščenca, nič ne pokaže da bi bilo kaj narobe! Tako da najboljše da vlada začne uriti posebno enoto (kot v CSI) ki bo na cesti kraljevala na področju čipov, dpfov, xenonkitov in še česa! Saj ena posebna enota se že ustvarja kajne? Par strokovnjakov ki bodo hodili od gostilne do gostilne in gledali kateri avtomobili stojijo pred njo in potem te bodo čapnili
smile-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Zato se pa opravlja meritve izpušnih plinov. Če ven pride dve kile saj, se avto napoti na izredni tehnični pregled, kjer itak spet naredijo isto še bolj kakovostno s tem da pregledajo še cel avto in to do zadnjega detajla. In boš qrac skril, da je DPF demontiran ali zjeban, zraven te pa še mal pojebajo še za kako drugo reč, recimo za crknjen katalizator, zatemnjene šipe in kitajski HID kit v žarometih.
 
Nazadnje urejeno:

AvtoFun

Guru
29. dec 2007
18.412
2.425
113
Hja veš da dvomim da bi izpušni plini tako zelo odstopali tudi brez DPF-a, potem bi bilo treba odstraniti s prometa vse ostale ki imajo že v defaultu dost nesnage ven pihnejo in nimajo DPF-a... Pustimo se presentit ampak mislim da tega pri nas ne bodo še 10 let kontrolirali
smile-1.gif
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Emisije odstopajo konkretno na temo sajastih delcev in to za nekajkrat.
Preverja pa se, na žalost pa samo na tehničnih pregledih vsake 4 leta, kar je občutno predolga doba. Sploh pa glede na to, da folk servisira avte pod kozolcem in se mu utrinjajo ideje, kot so v tej temi. Zato bi bilo treba uvesti izredne nadzore z mobilno opremo, tako kot za cviček.
 
Nazadnje urejeno: