Odstranitev dpf filtra!

joejoe

Pripravnik
30. dec 2007
812
1
16
Citat:
Ne, jaz vas prepričujem, da komplet nafta, katera je v rezervoarju, gre v naravo, pa če je vmes 15 dpf filtrov, morda je celo slabše, ker pri dpf - ju gredo manjši delci ven, ker dodatno izgorijo in se zato bolj obdržijo v zraku, brez dpf-ja pa so morda malce večji delci, kateri padejo prej na tla, ker so težji

In se pri tem grozljivo motiš v svojem popolnem neznanju kemije in fizike. V DPFju saje zgorijo, delci niso nič manjši in večji in prav tako ne večji in ne manjši delci nič manj ne padajo na tla.
Dejstvo je, da so saje, ki jih bruhajo stari in malo manj stari dizli neprijazno rakotvorne. Tvoja "ideja" o padanju na tla je noro sfaljena, ker saje niso kamni, ampak čisto mičkeni delci, ki jih zrak prav veselo nosi okoli. Tisti, ki po tvoje "ostanje na tleh" zares ostanejo pri tleh in jih veselo podihamo človečki, ki hodimo po cesti.

Zadnji čas je, da se na tehničnih pregledih začne te zadeve v nulo preverjat. Vzdrževanje dizel avta je poceni samo, če govorimo o golfu dvojki. Ko bodo prišli računi za servise za redno servisiranje tako, kot se šika, bo veselja ob poceni vožnji precej manj.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Če imam sam pravilne informacije so tiste saje, ki jih DPF ven butne (so nevidne očesu) še precej bolj nevarne, ker še lažje pridejo v pljuča. Ampak nisem stručko na to temo, tako da dopuščam možnost, da je to popolnoma napačno. Sem pa že pozabil ali jih je manj ali več...
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Seveda so še precej bolj nevarne, saj so manjše, dlje časa lebdijo v zraku in prodrejo globje v tkivo pljuč, katerih se telo ne more tako rešiti, kot večjih saj.
 

vincent

Guru
Osebje foruma
31. avg 2007
13.301
1.924
113
Po logiki..prej je vse bruhnilo ven...od nano delcev do maksi delcev (saje). Zdaj grejo skozi delci manjši od rež filtra (enako kot prej)..ostalo se zadrži in skuri.

Zdaj kaj je boljše?

Gre se za kakovost izgorevanja...podoben (omejeno) šmorn kot pri pečeh na drva...klasična peč proti uplinjevalnemu kotlu.

Žal se pri avtu ta toplota, ki je porabljena za čiščenje izgubi a količina trdih delcev je konkretno manjša (praktično na ravni bencinarja).

Meni se kar fino zdi da ga zahodim in ni pohanja za mano.
wink-1.gif


Kar se pa same ekologije tiče...nižjo kot imaš porabo bolj si ekološki
grin1.gif
.
 

Pbutec

100. registrirani uporabnik
20. jul 2007
15.180
3.641
113
Marlbor
Ksz

Dajte prosim upoštevat, da posledica gorenja niso po kemični sestavi enaki delci, le malo bolj nadrobljeni ...
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tako, DPF definitivno pomaga in zniža tudi število najmanjših oz. najbolj rakotvornih/problematičnih delcev.

Je pa res, da ne dela čudežev in tudi dizli niso na enakem nivoju in se stalno razvijajo. Zdaj snameš DPF iz novega avtomobila, se ne bo zadaj peljat nič drugače kot za bencinarjem, pozimi bo celo manj smrdelo dokler se bencinar fino ne ogreje.
 

Cash

Guru
19. avg 2007
8.073
983
113
Prvič slišim, da za bencinarjem smrdi? Za dizlom sem pa že vohal un vonj, ki ti prou nos zapre, ko tolk čudno smrdi.
 

LeQuack

Guru
26. avg 2007
7.089
3.593
113
41
Lj
Dizli so popularni zato ker folk špara ne zato ker bi bili dobri. So tako kot merkatorjeva tuna ali kaj podobnega.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.517
5.062
113
Bencinar pri temp pod 0 kako minuto kar fajn smrdi. Pisal pa sem tudi že, da ko sem nekoč pozimi hodil nekaj časa po cesti pod vrhom Rogle, da ga ni bilo dizla, ki je pripeljal mimo v hrib in ne bi peklo v očeh. Kot da si ob starem traktorju. Čeprav je bilo precej modernih vozov vmes, niso nič odstopali.
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Tako... pri bencinarju se mora ogret katalizator, da ne smrdi oz. je kat sploh polno "zmogljiv". Ne vem, kako je s plini takrat (vrednosti), dejstvo je da smrdi pa.
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
ksz

jao kak ste zabluzili
grin1.gif

ajde mal nazaj na temo...
sem šel za hec pogledat cene in ponudnike za odstranitev.
Prvi trije, ko mi ven vrže google imajo cene od 200-700€
bonk.gif
En ima zgleda kr pavšal 460+ddv, en ima za moj avto 400.

VSI trije pa se hvalijo, da so uspšeno preuredili že več 100 vozil in delujej na mednarodnem področju...

Katermu bi potem človek zaupal? oz pri kom ste vi dali ostranit in kakšen je bil končni strošek? (en je omenjal, daje potrebno zamenjat še olje in filter)
Ali res sedaj uporabljate drugo olje??

Aja pa še to;
ste samo odstranli filter ali so še prej pregledali injektorje oz zakaj je prišlo do mašitve filtra??
 
Nazadnje urejeno:

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Drugo olje ni nujno je pa cenejše. Ne vem zakaj bi menjal, čeprav je nekaj različnih izvedb DPFjev oz. pregrevalnega cikla.

Splača se čipat in odstranit DPF skrati, ker je potem slednje skoraj zastonj. V Slo imaš cca. 5-10 najbolj poznanih, ki ti to brez problema izvedejo in pomislekov o kvaliteti ni. Nobena tragika ni, če ti posveti lučka za DPF, pač pelješ nazaj, vendar dvomim, da ti bo kdo delal, brez da bi vedel, da je popucal vse.

Moraš pa vedet, da je DPF fizično veliko dela. Meni je en izpuhar za to rekel 250€! Sem naredil sam, nazaj skup ga mi je pa zavaril pravi mojster varilec, da sem samo gledal ta perfekten zvar. Ko bi meni zdravnik tako nogo zašil!
cry12bpy.gif
 

Hondi

Majstr
18. avg 2007
3.595
480
83
dobro, da znanost ne temlji na logiki, kajti "Zdaj grejo skozi delci manjši od rež filtra"
filter v smislu rež ni izdelan tako kot katalizator
pomeni gredo izp plini noter, skozi porozno STENO filtra (material - silicijev karbid) in potem izp. plini izstopajo iz filtra
pri aktivni regeneraciji (izgorevanju) dobimo tako CO2 (C+o2=CO2), stran 17

madonca toliko časa zabijete na alterju, modrujete in pametujete, da bi si pa kako čtivo kdo prebral namesto gobelina ali ličkanja koruze zvečer,to pa ne
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_336.pdf
stran 14

dejstvo je, da diesel umetno vzdržujejo pri "ekoživljenju", dokaz za to je, da je tudi v avtomobilsko tehniko vstopil Ad-blue...
ja niste mislili, da bodo ves dieselski razvoj motorjev čez noč ugasnili in izdelovali samo električarje in down-sized bencince?
 

Fusion

Fizikalc
1. okt 2007
13.448
3
38
za čipanje mi ni tolk, itak morjo sprogramirat na novo. Čipanje pa en računa še 100€ zraven.

popucal vse? Kolker razumem itak vse ven poberejo, ostane prazno ohišje v katerga dajo neko blendo.

sej ne pravim, da ni veliko dela. Samo razpon cen in kaj vse bi še eni radi zraven zamenjali me je zbodlo.
 

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.712
395
83
Kras
www.mtl.si
Razmisli, če bi res odstranjeval. Sem prepričan, da bo tako kot s katalizatorji slabih 20 let nazaj, ko so jih vsi panično vgrajevali nazaj.
V VB so že tam.
wink-1.gif
 

Malecky

Majstr
10. sep 2007
11.435
409
83
Jaz obžalujem odstranitev, ker je bil brezhiben. Sodeč po mojih kdaj kratkih relacijah tudi pozimi, pomanjkanje avtoceste ipd. sem pričakoval 1cm debel sloj saj na filtri, ko sem ga odprl pa sem moral s prstom podrgnit, da je blo kaj videt.

Pozitivno je bilo to, da sem vedel oz. vem, da avto brezhibno deluje, ker mi rako kaže poraba in DPF v brezhibnem stanju pri 180kkm. Negativno pa to, da sem se jeb** z odstranitvijo DPF in rezanjem narazen, kar je pomenilo, da poti nazaj ni bilo (itak sem moral menjat še gibljivo cev, ki je bila iztrošena).

Skratka odstranitve ne priporočam, ker je problematičen vaš motor ali pa delovanje motorja (kar je rešljivo na drug način). Kot 100x že napisano tukaj, zabasan DPF je posledica nečesa drugega, redko je pa konstrukcijska napaka. Čiščenje se mi zdi drago, zaupal bi ga le kaki res izkušeni firmi pod pogojem, da bi prej pri dizl majstru odstranil vzrok za zabasan dpf.