Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Ne razumem, zakaj nekateri tako zelo pogrešate odstavni pas? Kolikokrat v življenju ste zapeljali nanj?
Od Vrbe do Karavank prav tako ni odstavnega pasu, pa ni videti, da bi se neprestano pritoževali?
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Ne razumem, zakaj nekateri tako zelo pogrešate odstavni pas? Kolikokrat v življenju ste zapeljali nanj?
Od Vrbe do Karavank prav tako ni odstavnega pasu, pa ni videti, da bi se neprestano pritoževali?
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Ne razumem, zakaj nekateri tako zelo pogrešate odstavni pas? Kolikokrat v življenju ste zapeljali nanj?
Od Vrbe do Karavank prav tako ni odstavnega pasu, pa ni videti, da bi se neprestano pritoževali?
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Citat:
Uporabnik erikson pravi:
Ne razumem, zakaj nekateri tako zelo pogrešate odstavni pas? Kolikokrat v življenju ste zapeljali nanj?
Od Vrbe do Karavank prav tako ni odstavnega pasu, pa ni videti, da bi se neprestano pritoževali?
Ko sta šla stari in stara iz Lj, jima je pod un breg pri Višnji Gori razneslo gumo. Kje bi zamenjala gumo, če ne bi bilo odstavnega pasa, ne vem, tudi ne vem, kako bi se bilo s počeno gumo peljati po AC. Je pa stari takrat rekel, da se mu je med menjavanjem gume zdel odstavni konkreto preozek, ker ga je bilo na trenutke kar strah, ko je kateri prižgal mimo.
Drugače pa če imaš recimo klic med vožnjo po AC, se mi zdi bolj koristno zapeljati na odstavni pas in se v miru pogovoriti, kot pa cruzati po voznem, ker je lahko zaradi nezbranosti hitro kaka pizdarija.
Citat:
Uporabnik Gargy pravi:
Govorit, da je OK, če je AC brez odstavnega pasu, je idiotizem.
Govorit, da so asvtrijske avtoceste boljše od naših, je idiotizem.
Razglabljat, zakaj so njihove ragljaste kot makadam (Graz - Dunaj), ker so jih delali pred ohoho leti, je prav tako idiotizem, ker na koncu koncev voznika čisto nič ne zanima, kdo, kaj in zakaj.
Naša letna vinjeta stane 95€, jodlarska 70€. S tem, da pri jodalrih je potrebno plačat še uporabo doličenih odsekov AC (mostnine, tuneli).
Pred kratkim smo se peljali v Prago in smo ubrali pot MB - Graz - via Celovec in proti Linzu. Kljub vinjeti sem še 2x stal na cestninskih postajah (vsakič po 10 minut) in plačal še dodatnih 12€. Jebeš take vinjete. Nazaj smo se peljali po drugi poti (proti Brnu in dol proti Dunaju). Avtocesta totalno zanič, kolega z novo RAV4 je skoraj popizdil, ker ga je nonstop rukalo. Tudi meni je bilo zelo neudobno v mojem avtu, mojim potnikom prav tako. Postajališča nič splužena (pa je snežilo par dni nazaj), na vsakem sekretu ciganka, ki fehta za denar, itd. Priklop na nov odsek AC S od Dunaja pa je tako fenomenalno označen, da smo v koloni obračali in iskali pravi uvoz na AC. Super so tile jodalrji, ni kaj.
In ko prideš v Šentilju na naš del AC, naenkrat vse utihne, nič ne ruka.
LP
Gargy
Citat:
Uporabnik Narodnjak pravi:
Citat:
Uporabnik AvtoFun pravi:
Citat:
Uporabnik cizy pravi:
Imajo kamere na cestninski? Tablico dvomim da si je utegnil zapisat, ker sem prehitro skočil mimo.
http://24ur.com/novice/slovenija/nadzorniki-zavzeli-ceste.html
Audi A8
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Ne, stari, to ni kul ...
Prvo kot prvo se je treba nekje sparkirat (ne pozabi, s počeno gumo). Ker ni placa, je treba ustavit na voznem, poleg ograje ravno toliko, da gre tudi sovoznica na švup ven. Ta čas ti tvegaš, da te nekdo s 100+ čelno nabije v rit. Predstavljaj si, da ravno takrat pripelje po prehitevalnem en s 150, drugi ga pa s 180 prehiteva. Vsi bi bili palačinke.
Potem si predstavljaj, da ti stojiš za ograjo, ravno takrat pripelje ena mlada družina in se nabije v tvoj avto. Dvomim, da bi si lahko odpustil. Pa tudi, če bi recimo ta mlada družinica videla tvoj varnostni trikotnik, se počasi pripeljala in vžgala vse 4 žmigavce, se je v takem primeru lahko zelo težko vključit (prehitet) na prehitevalnega in spet tvegaš, da kdo prileti v rit.
Postavljanje varnostnega trikotnika brez odstavnega pasu bi bila tudi veselica. Za vsako, ko bi videl, da se ti kdo približuje, bi se moral fuknit čez ograjo v travo.
Koliko bi že ti kaznoval za vožnjo po odstavnem?Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Nazadnje, ko mi je na AC šla guma (v Nemčiji, an AC z odstavnim) se mi je odstavi zdel preozek za ta šport. Ins em se lepo odpeljal po prazni gumi do izvoza (ene 8 kilometrov, če se prav spomnim). Na srečo je bila zadnja, pa sem mirno peljal enih 50-60 po odstavnem. Če bi bila prednja, pa ne vem, kaj bi. Verjetno bi se tudi raje peljal ... Če ni odstavnega, se pa 100% sigurno peljem do izvoza. Jebeš gumo in feltno, važno, da sem jaz cel.
Citat:
Uporabnik kloshar pravi:
Ne, stari, to ni kul ...
Prvo kot prvo se je treba nekje sparkirat (ne pozabi, s počeno gumo). Ker ni placa, je treba ustavit na voznem, poleg ograje ravno toliko, da gre tudi sovoznica na švup ven. Ta čas ti tvegaš, da te nekdo s 100+ čelno nabije v rit. Predstavljaj si, da ravno takrat pripelje po prehitevalnem en s 150, drugi ga pa s 180 prehiteva. Vsi bi bili palačinke.
Potem si predstavljaj, da ti stojiš za ograjo, ravno takrat pripelje ena mlada družina in se nabije v tvoj avto. Dvomim, da bi si lahko odpustil. Pa tudi, če bi recimo ta mlada družinica videla tvoj varnostni trikotnik, se počasi pripeljala in vžgala vse 4 žmigavce, se je v takem primeru lahko zelo težko vključit (prehitet) na prehitevalnega in spet tvegaš, da kdo prileti v rit.
Postavljanje varnostnega trikotnika brez odstavnega pasu bi bila tudi veselica. Za vsako, ko bi videl, da se ti kdo približuje, bi se moral fuknit čez ograjo v travo.
Tam, kjer ni odstavnih pasov, imaš SOS niše, do njih pa ni nikoli več kot en km, razen na malo starejših avtocestah z dodatnim tretjim pasom. Tudi če avto kar odpove, se lahko brez motorja s samo gibalno količino vozila voziš do naslednje SOS niše.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
. Če ni odstavnega, se pa 100% sigurno peljem do izvoza. Jebeš gumo in feltno, važno, da sem jaz cel.
Citat:
Uporabnik keber pravi:
Tam, kjer ni odstavnih pasov, imaš SOS niše, do njih pa ni nikoli več kot en km, razen na malo starejših avtocestah z dodatnim tretjim pasom. Tudi če avto kar odpove, se lahko brez motorja s samo gibalno količino vozila voziš do naslednje SOS niše.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
. Če ni odstavnega, se pa 100% sigurno peljem do izvoza. Jebeš gumo in feltno, važno, da sem jaz cel.
Citat:
Uporabnik MiKa pravi:
Ti še iz te svoje vasice nisi ven prišel očitno.Severni sosedje imajo občutno boljše avtoceste, še nekatere obvozne ceste so boljše od naših glavnih. Vinjete niso sorazmerne, eni absolutno preplačajo, ker se samo nekajkrat letno peljejo po AC...tisti, ki pa se službeno vozijo pa bistveno prihranijo. Tudi jaz komaj čakam el. cestninjenje, ko boš dejansko plačal koliko je treba in ne preveč, ne premalo.
OK, ali pa to, če je niša dovolj prostorna, da lahko menjam ne da bi se izpostavljal.Citat:
Uporabnik keber pravi:
Tam, kjer ni odstavnih pasov, imaš SOS niše, do njih pa ni nikoli več kot en km, razen na malo starejših avtocestah z dodatnim tretjim pasom. Tudi če avto kar odpove, se lahko brez motorja s samo gibalno količino vozila voziš do naslednje SOS niše.Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
. Če ni odstavnega, se pa 100% sigurno peljem do izvoza. Jebeš gumo in feltno, važno, da sem jaz cel.
Kje si pa te traparije pobral?Citat:
Uporabnik Ateis pravi:
Avstriji plačaš vsak tunel, v SLO ga ne.