Octavia - Passat - A4 ?

Don_kugla

Pripravnik
17. avg 2007
525
0
16
Maribor
Vzemi bilo kaj,razen Škode.
Res je,da je škoda veliko ceneje,vendar z razlogi!
smirk-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
KSZ

Evo spet sindrom "Octavia wanabe Passat vozniki". Bodite pošteni, Octavia spada v razred Jette, to pa nikoli ni bil Passat, nikoli ne bo Passat.

Pa nisem VW lover, daleč od tega, samo malo realnosti pa tudi ne škodi.

Hale fukin' l00yah!!! I'm not alone!!!

Bravo!
aplauz.gif


Samo kr pripravi se, ker že vidim kak se kregamo.
shocked-1.gif

Da ne bo nesporazuma, Octavia je meni čisto soliden avto, še sam študiral, da bi jo kupil pred časom. Je dejansko nekako najboljše razmerje med ceno in kvaliteto.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
Citat:
Uporabnik malcomX pravi:
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
KSZ

Evo spet sindrom "Octavia wanabe Passat vozniki". Bodite pošteni, Octavia spada v razred Jette, to pa nikoli ni bil Passat, nikoli ne bo Passat.

Pa nisem VW lover, daleč od tega, samo malo realnosti pa tudi ne škodi.

Hale fukin' l00yah!!! I'm not alone!!!

Bravo!
aplauz.gif


Samo kr pripravi se, ker že vidim kak se kregamo.
shocked-1.gif

Da ne bo nesporazuma, Octavia je meni čisto soliden avto, še sam študiral, da bi jo kupil pred časom. Je dejansko nekako najboljše razmerje med ceno in kvaliteto.

Sej pa dan danes ni več nesolidnega al pa slabega avta. Danes se dobijo še samo lepi, grdi in nevredni nakupa.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik C152SLO pravi:
KSZ

Evo spet sindrom "Octavia wanabe Passat vozniki". Bodite pošteni, Octavia spada v razred Jette, to pa nikoli ni bil Passat, nikoli ne bo Passat.

Pa nisem VW lover, daleč od tega, samo malo realnosti pa tudi ne škodi.

Se strinjam. To se je začelo govort pri Octaviji takoj ko je prišla vn, ko je bila kao ista k Passat amapk ful cenejša. Avto je notri manjši, to je dejstvo. Je imela stara Octavija pa nenormalno velik prtljažnik za svoj razred.

Tudi če Octavija ni isto kot Passat ni rečeno, da je slab avto. V prejšnem modelu je še bilo čutiti občutno razliko v izdelavi. Octavija je bila precej plastik fantastik. Pri novem modelu, pa so kvaliteto notranjosti precej približali VW-ju... nekateri pravijo, da je nova Octavija notri celo bolje izdelana kot Golf V. S tem, da je vzdrževanje PRECEJ cenejše pri Škodi kot pri VW-ju, kaj šele pri Audiju.

Glede placa je pa tako... jst se na zadnji klopi v Octaviji komot furam zad za fotrom pa sva oba nekaj čez 180, tako da glih majhen avto ni. Rata pa problem ko zadej sedijo trije.

Nasplošno je bedasto take stvari spraševat po forumu, ker se bodo najdli Octavija loverji, kateri bodo trdili, da sta A4 in Octavija isti razred. Potem se bodo našli VW loverji, kateri bodo govorili, da je Passat večji in boljši od A4 in od Octavije. Audi loverji bodo nakladal pa o prestižu, katerega A4 žal nima več kaj veliko, in zagovarjal 5k€ zapizdeno ceno.

Tisti, ki ni obremenjen z wannabe prestižom in zadej ne vozi 190 velicga folka (v tem primeru bi bil Passat dobra izbira) naj vzame Octavijo, ostali denar pa raje vloži kam drugam.

Pa da ne boste rekli, da sem pristranski in navijam za Octavijo.... če bi se jst odločal v tem cenovnem rangu, bi brez pomislekov uzel Mazdo 6
wink-1.gif
 

C152SLO

Fizikalc
21. avg 2007
1.444
1
36
Citat:
Uporabnik wacko pravi:
Pa da ne boste rekli, da sem pristranski in navijam za Octavijo.... če bi se jst odločal v tem cenovnem rangu, bi brez pomislekov uzel Mazdo 6
wink-1.gif

No midva pa očitno isto razmišljava. Tudi jaz bi Mazdo 6 ali pa C5, samo sta oba preeeecej dražja kot Octavia.
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Praviš PRECEJ cenejše kot VW? Kaj a serviserji imajo cenejše storitve, imajo manjše marže al kaj? Daj to argumentiraj, glede na to , da ima avto praktično vse sestavljive dele enake kot VW, celo podvozje, cel pogonski sklop, menjalnik...
rolleyes-1.gif

smirk-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Citat:
Uporabnik Primzi pravi:
Kaj od naštetega bi kupili (karavan izvedba, dizel, večinoma dolge vožnje)?
Zakaj?

LP P

Dragi Primzi; ne se zajebavat tukaj na tak način, ker bo šla tema spet v Spam. Posredno si pa ti kriiv.
Če poznaš saj malo avtomobilizem in imaš vsaj srednji IQ, potem boš kupil tisto, kar bo TEBI všeč.
 

ribicija

Guru
4. sep 2007
2.399
1.404
113
Imamo v službi 4 octavije 4x4 karavan z dizelskim motorjem. Zanesljivost je OK sploh če upoštevamo, da jih vozijo zelo različni vozniki, ki so v letu in pol z njimi naredili 50 kilo km.
Nikakor se ne po kvaliteti izdelave in izgledu ne more primerjati s pasatom, kaj šele z A4 (pa čeprav bi eni radi). Je čisto lepo v rangu golfa.
Pri njih me poleg čudne armaturke in še nekih malenkosti pri elektroniki moti predves mašina. Prva prestava je izjemno kratka, kot pri kakem terencu, druga prestava pa ima tako čudno razmerje, da v njej ne moreš normalno speljati (kar bi bilo pri kratkih prvi prestavi za pričakovat). Drugače avto lepo potegne, ima pa končno okrog 180 km/h kar je pa tako več kot dovolj.
Velik plus avtu je prtljažnik kamor lahko daš ogromno prtljage, ko pa končaš pa bi lahko še kaj dodal
smile-1.gif
 

Blackjack

Guru
24. nov 2007
4.986
1.051
113
Citat:
Uporabnik torcida_st pravi:
Octavija je bolj razred golfa kot passata ali A4

The second generation was introduced in 2004 based on the A platform also used by other Volkswagen Group cars, including the Audi A3 II, VW Golf V, SEAT León II, SEAT Altea, VW Golf Plus and VW Touran. Along with a new engine range, also shared with other models of the Volkswagen Group, body changes included more legroom for rear seat passengers (a weak point in the original model) and increased ground clearance at front and rear to reduce the risk of grounding on steep ramps or facing kerbs.

Toliko o tem kako je Octavia "razred passata". Vse kar je passatovskega je veliki pritljaznik zato ker je octavia "Liftback".
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Blackjack pravi:


Toliko o tem kako je Octavia "razred passata". Vse kar je passatovskega je veliki pritljaznik zato ker je octavia "Liftback".

Točno! Pa s temi škodovci je vedno nemir. sodelavec ima Škodo Superb, in me prepričuje da je to ranga phateon.
Sej nemores vrjet kaj si folk zmisli.Itak se pomalem skregama, jaz se mu pa delam norca, ker mi druga ne preostane...

Oktavia je golf.
Superb je passat.

Konec debate o tem rang-anju.
 

wacko

Fizikalc
18. jul 2007
5.450
0
36
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
Praviš PRECEJ cenejše kot VW? Kaj a serviserji imajo cenejše storitve, imajo manjše marže al kaj? Daj to argumentiraj, glede na to , da ima avto praktično vse sestavljive dele enake kot VW, celo podvozje, cel pogonski sklop, menjalnik...
rolleyes-1.gif

smirk-1.gif

Kolega dela na servisu, kjer so šraufal VW-je in Škode in je rekel, da so original deli za VW sicer v kar precej primerih enaki kot pri Škodi (beri: pašejo) ampak imajo drugo kodo in so posledično dražji. Če pelješ Golfa V in Octavijo na servis pri istih kilotmetih, te bo servis pri Golfu prišel dražje... to je pa preverjeno. Zakaj in kako do tega pride pa nevem. Sicer pa glede na to, da ima Škoda veliko istih delov kov VW, pa da je še vedno precej cenejša, je to nekako logično.

Če pa primerjaš konkretno Octavijo in Passata je pa sploh razlika v servisiranju...
 

Slick

Majstr
18. sep 2007
2.285
195
63
KSZ...
Da še jaz pristavim svoj "piskerček". In da, vozim Octavio.
rolleyes-1.gif


Octavia je narejena na A5 (PQ35) platformi, katero si deli z Golfom. In ja - Octavia je Golf z "ruzakom". To je dejstvo.
Passat je narejen na PQ46 platformi, ki je podaljšana PQ35. Torej je jasno, da je Passat večji.
Prejšnji A4 je bil narejen na B6 (PL46) platformi, ki naj bi bila blizu passatovi PQ46. Novi A4 je narejen na novi platformi B8 (MLB), ki naj bi se v prihodnje uporabljala tudi za največje Audije. Že iz tega sklepam, da je večja od PQ35.

Zaključek: Kar se platform tiče je Octavia najmanjša. Ma pa velik "kufer", tukaj ni dvoma. Pika.
Sploh pa mi ni smiselno govorit o neki konkurenci. Kot vidim še vedno obstaja cel kup ljudi, za katere ima Škoda slabšalen prizvok. Hvala bogu. To ji znižuje ceno, nad čemer se ne pritožujem. Tisti, ki navija za Audija, se pa niti VW ne bo dotaknil.

Kar se servisiranja tiče, se strinjam z Wackotom. Smo že nekajkrat primerjali zneske VW in Škoda servisov in razlika obstaja.

Kaj kupiti?
Če bi jaz kupoval avto za dolge fure, definitivno ne bi vzel Octavie TDI, ker ima za moje pojme čisto preslabo zvočno izolacijo motorja, ki že sam po sebi ni nek biser kar se glasnosti tiče. Če te to moti, ti torej ostane Passat, ker je A4 definitivno predrag za to, kar ponuja. Drugače pa pojdi peljat vsakega, pa se boš veliko lažje odločil tudi brez "bistroumnih" odgovorov ljudi, ki niso vozili še nobenega od naštetih.
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Slick pravi:
KSZ...
Da še jaz pristavim svoj "piskerček". In da, vozim Octavio.
rolleyes-1.gif


Octavia je narejena na A5 (PQ35) platformi, katero si deli z Golfom. In ja - Octavia je Golf z "ruzakom". To je dejstvo.
Passat je narejen na PQ46 platformi, ki je podaljšana PQ35. Torej je jasno, da je Passat večji.
Prejšnji A4 je bil narejen na B6 (PL46) platformi, ki naj bi bila blizu passatovi PQ46. Novi A4 je narejen na novi platformi B8 (MLB), ki naj bi se v prihodnje uporabljala tudi za največje Audije. Že iz tega sklepam, da je večja od PQ35.

Zaključek: Kar se platform tiče je Octavia najmanjša. Ma pa velik "kufer", tukaj ni dvoma. Pika.
Sploh pa mi ni smiselno govorit o neki konkurenci. Kot vidim še vedno obstaja cel kup ljudi, za katere ima Škoda slabšalen prizvok. Hvala bogu. To ji znižuje ceno, nad čemer se ne pritožujem. Tisti, ki navija za Audija, se pa niti VW ne bo dotaknil.

Kar se servisiranja tiče, se strinjam z Wackotom. Smo že nekajkrat primerjali zneske VW in Škoda servisov in razlika obstaja.

Kaj kupiti?
Če bi jaz kupoval avto za dolge fure, definitivno ne bi vzel Octavie TDI, ker ima za moje pojme čisto preslabo zvočno izolacijo motorja, ki že sam po sebi ni nek biser kar se glasnosti tiče. Če te to moti, ti torej ostane Passat, ker je A4 definitivno predrag za to, kar ponuja. Drugače pa pojdi peljat vsakega, pa se boš veliko lažje odločil tudi brez "bistroumnih" odgovorov ljudi, ki niso vozili še nobenega od naštetih.

Na vse ostale; A je tak težko bit tako realn kot tale model? Lepo pove tako je, uleti z solidnimi podatki, in to je to.

Z celim tekstom kaj si ga napisal se popolnoma strinjam, oz. biste B65c8475 šasije mi niso ble znane, ampak
tut predtem sem že vedel da je oktavija golf
smile-1.gif
 

Simon_Vi

KIYUNDAI fan
8. maj 2007
8.128
2
38
Končno eden in edini konkreten, argumentiran odgovor! Takih je pa na tem forumu premalo....je preveč juncev...
 

malcomX

Plastic
21. jul 2007
20.111
4
36
40
Z nekega planeta
www.mojabivsa.com
Citat:
Uporabnik Simon_Vi pravi:
je preveč juncev...

Ne juncev, ampak preveč patriotov na lastni znamki. Jaz rečem da je bmw qrac če nima 6 cilindrov.
Če nima 6 cilindrov ni bmw, ampak samo kompromis; kul na zunaj, brezvezen pod deklom motora.
Pa mam bogi motor. Vse kaj ne gre pod 5 sekund je bogo. Pač za vozit.

In pokaži mi enega hondaša, vwjevca, mercedez driverja, bemfaša, ki bo isto napisal za "svojo" zaljubljeno znamko.

In pol bo nekdo rekel zakaj nimam 8 cilindrov. Zato ker nimam 80k za avto, in sem pač našel kot rečeno kompromis.
Da je pa qrac od avta in motora mi je blo pa že jasno ko sem kupoval. Ampak vseeno raje v dvaliterskem bemfašu,
kot v triliterskem korejcu.

in da se vrnemo k topiku, tut z 1.1 motorom se da čist normalno vozit, prehitevat, le malo bolj mores bit skoncentriran
med prehitevanjem, gre pa.
 
Nazadnje urejeno:

Primzi

Majstr
1. sep 2007
1.064
109
63
Uporaba za dolge voznje po avtocesti - Slovenija - Belgija/Nizozemska

Citat:
Uporabnik Speedy pravi:
Tako da moj predlog Octavia RS TDI, lepa, varčna, lepša od osnovnega passata in a4.

Speedy, potem mi pa razloži zakaj je RS tako oskubljen glede komforta - no morem si kupiti niti električnih sedežev - ampak če se dva zamenjata je pa ja eleganto da iz spomina privlečeš svojo nastavitev, da se ne presedaš in razmišljaš kaj ti ni prav. Nisem tudi prepričan, da znižano podvozje prispeva k udobju na avtocesti.

LP P