Pri hiši že kar nekaj časa avtomati.
Stanje:
1.6 TDI - kupljen nov - menjan menjalnik (menjalne vilivce) pod garancijo - so na servisu rekli, da ta kombinacija (1.6 TDI in avtomatski menjalnik) ne "špila" - strošek 0,00€
3.0 TDI - kupljen nov, prodan s 235.000 km - nobenih težav z menjalnikom
2.0 TDI - kupljen nov, prodan s 255.000 km - nobenih težav z menjalnikom
2.0 TDI - kupljen nov, trenutno slabih 50.000 km - menjalnik dela kot urica
2.0 TDI - kupljen rabljen - menjava menjalnika na cca. 160.000 km - izven garancije. Menjali na pooblaščencu. Začeten strošek je bil okrog 7.000,-€, takoj pa so ponudili opcijo delne kulance in polovico predvidenega stroška - 3.500,-€. Na koncu so menjali cel menjalnik za 1.500,-€ in dali 2 leti garancije na menjalnik.
Je bilo ceneje, kot pa da bi sam iskal menjalnik in mehanika, ki bi potem to menjal.
Stanje:
1.6 TDI - kupljen nov - menjan menjalnik (menjalne vilivce) pod garancijo - so na servisu rekli, da ta kombinacija (1.6 TDI in avtomatski menjalnik) ne "špila" - strošek 0,00€
3.0 TDI - kupljen nov, prodan s 235.000 km - nobenih težav z menjalnikom
2.0 TDI - kupljen nov, prodan s 255.000 km - nobenih težav z menjalnikom
2.0 TDI - kupljen nov, trenutno slabih 50.000 km - menjalnik dela kot urica
2.0 TDI - kupljen rabljen - menjava menjalnika na cca. 160.000 km - izven garancije. Menjali na pooblaščencu. Začeten strošek je bil okrog 7.000,-€, takoj pa so ponudili opcijo delne kulance in polovico predvidenega stroška - 3.500,-€. Na koncu so menjali cel menjalnik za 1.500,-€ in dali 2 leti garancije na menjalnik.
Je bilo ceneje, kot pa da bi sam iskal menjalnik in mehanika, ki bi potem to menjal.