Tu je moj seznam z letniki in časom lastništva.
Audi 80 GL 1.6 D, 1982 (prvi in zadnji diesel): 1990
Renault 5 1.4 GTL, 1985: 1991
Toyota Corolla 1.6 GT TwinCam 16, 1987: 1991-1993
Peugeot 204, 1972 (nedokončan oldtimer projekt): 1996
Renault 11 Turbo, 1988: 1993-1997
Fiat Uno Turbo i.e., 1991: 1997
Fiat Cinquecento Sporting, 1995: 1997-1999
Fiat Tempra 1.6 I.E., 1992: 1999
Opel Omega 3.0 24V Caravan, 1991: 1999-2000
Mazda 323 GT-R 1.8 Turbo 4WD, 1993: 2000
Mazda 323 1.3 C HB, 1995: 2000
Honda Civic 1.6 Vti, 1993: 2000
BMW 520i Touring, 1993: 2000-2005
Ford Fiesta XR2i 1.6, 1990: 2000
Ford Escort 1.3 CL, 1987: 2000
Nissan Silvia S12 1.8 Turbo, 1988: 2000-2001
Daihatsu Charade GT-ti 1.0 Turbo, 1992: 2002-2003
Citroen AX GT 1.4, 1989: 2003-2004
Renault 5 GT Turbo Phase II, 1988: 2004-2005
Mazda MPV 2.0i 16V BiFuel, 2000: 2005-
Renault Twingo Pack 1.2 (osnova za predelavo), 1996: 2005
Renault Twingo 1.4 Turbo MRC, 1996: 2005-
Lancia Dedra Turbo Integrale 2.0i, 1994: 2006-2007
Subaru Justy 1.2S 4WD, 1991: 2007
Audi V8 4.2 Quattro, 1994: 2008-
Posebni problemi? Toyoti mi je brat sesul motor, ker je zgrešil prestavo in je zato bila deležna generalke (bati, ...), potem je delala brez da kihne. Charadu se menjal ojnične ležaje, TwingoTurbo je 2x dobil drug menjalnik, tesnilo glave in turbino (ker je projektni avto, se to tolerira za 3 leta uporabe), Justya sem po dveh dneh vrnil lastniku zaradi prižiganja lučke za olje (ojnični ležaji so se oglasili šele, ko se je olje ogrelo).
Pri ostalih pa samo normalno vzdrževanje ali kakšna malenkost, ki ni vredna omembe ...
LP,
Milan