Nujno...kakšno plačo lahko pričakuje...

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
...disponent za prevoze na področju Štajerske? Čisto tako, okvirno.

Vem, da to niti slučajno ne spada sem, ampak ker je tukaj največ ogledov, sem si drznil prekršiti pravila.
smile-1.gif
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
- koliko prevoznih sredstev imaš na razpolago...(5....10....20.....30 sleperjev, avtobusov???)
- boš dosegljiv 24 ur dnevno....
....skratka če boš uspel uskladit in izkoristit vsako luknjo ki se bo pojavila brez problema 2000€ in več.....

pomagal preko poletja enemu......
praktično moraš znat barantat se prilagajt, delat usluge in jih potem tudi izkoristiti......
aja pa človek je imel 1gsm z rezervno baterijo ki je praktično zvonil nonstop, ter 2 stacionarna telefona ki nista veliko zaostajala za gsm

aja pa veliko ''daril'' je dobival od šoferjev.....:p
 

Michkena

Pripravnik
4. avg 2007
764
-9
16
vem za prometnike, ki imajo plače od 2500 EUR navzgor..
zato ker za manj denarja takega "usranega" dela ne bi delal noben.... ne me narobe razumet, samo ko te stranke na eni strani in šoferji na drugi dribljajo non stop, dnem za dnem, mesec za mesecem... se tudi ene miljonkrat vprašaš ZAKAJ delaš kar delaš... in prideš vsaj do enega odgovora - denar... drugega razloga ne vidim....
to ni delo za vsakega... oz. je delo, ki ga zmore le malokdo... eno redkih del, katerih se jaz ne bi lotila
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Hm...hvala obema zaenkrat...samo da vem, kam ciljat. Sicer meni kot popolnemu začetniku niti na misel ne pride zahtevat toliko denarja za moje delo, predvsem zato, ker sem na tem področju popolnoma brez izkušenj in bo to moje prvo resno delo (torej ne preko študentskega servisa). Jutri imam razgovor, potem pa bomo videli dalje.
 

Michkena

Pripravnik
4. avg 2007
764
-9
16
za tako delo potrebuješ dosti časa in tudi te ne bodo kar "vrgli levom"... uvajal se boš postopoma in počasi, ker se drugače tudi ne moreš... za tako delo dobro opravljat moraš imet dober instinkt, logiko, predstavo, bit hiter in fleksibilen in predvsem imet železne živce....
če te vzamejo, pa če bodo vložili vate toliko časa in energije in sredstev, da te izšolajo, potem se ne rabiš bat da boš letel vun čez noč...
ključni so živci - jih imaš ali ne...

srečno.
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
delo ni neki usrano...meni je zelo všeč....pač odvisno od tipa človeka....
stvar je samo ta da moraš skozi vedet kje se kdo nahaja, ter imeti pripravljene rezervne scenarije....in manj stroškov kot boš imel več kapne podjetju in posledično % tudi tebi...

dobri dispečerji se kradejo za med in so zelo iskani...

problem je ta da se delo ne konča po 8 urah....plan dela si nosiš domov in ga konstanto prilagajaš trenutnim situacijam...
(carine, okvare, zastoji, blokade prometa...itd....datumi razklada, naklada, zagroženi penali, izbira tovornjaka, plačevanje dnevnic voznikom ki čakajo....itd.......vse to je potrebno uskladit in če ti to uspe imaš zelo malo stroškov....

ponavadi imajo vsi individualne pogodbe in te so vezane tudi na % dobička......

kot primer.....ker je dispečer izbral kamion z cca 550KM je ta imel višjo potovalno hitrost (nekam do francije preko prelazov), ker je prispel na cilj 4 ure prej mu ni bil potreben počitek sredi poti ampak je prespal na terminalu kjer so ga zjutraj ob 7 nakladali....popoldne je že odpotoval nazaj......
izkupiček je ta da je privarčeval dober dan poti, stranka zadovoljna, šofer zadovoljen, šef zadovoljen ker so manjši stroški, in ti zadovoljne ker večja plača......
 

SoulMan

Majstr
9. sep 2007
3.264
152
63
Celje
Živci so, delat več kot 8 ur dnevno tudi ni problem (seveda ob predpostavki, da sem na plačilni dan zadovoljen), ostale naštete kvalitete pa tudi (mislim da) imam. Sicer pa, kot sem že napisal...jutri po razgovoru bom že bolje vedel, na čem sem.

@mitja...če ni skrivnost...kje pa delaš? Lahko preko PM...
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
Citat:
Uporabnik mitja pravi:
dobri dispečerji se kradejo za med in so zelo iskani...

problem je ta da se delo ne konča po 8 urah....plan dela si nosiš domov in ga konstanto prilagajaš trenutnim situacijam...
(carine, okvare, zastoji, blokade prometa...itd....datumi razklada, naklada, zagroženi penali, izbira tovornjaka, plačevanje dnevnic voznikom ki čakajo....itd.......vse to je potrebno uskladit in če ti to uspe imaš zelo malo stroškov....

neki me zanima: ali obstajajo kakšne celovite programske rešitve (ki kolikor toliko ugodne) ki bi izredno hitro in natančno ti znale upravljat s tem?
recimo da bi imel sistem ki bi ti kazal dejansko stanje v živo. recimo da kamion obstane, ti to vidiš in lahko urgiraš....
a to sploh obstaja?

sry za offtopic...
 

Michkena

Pripravnik
4. avg 2007
764
-9
16
Citat:
Uporabnik Ares pravi:

Citat:
Uporabnik mitja pravi:

dobri dispečerji se kradejo za med in so zelo iskani...



problem je ta da se delo ne konča po 8 urah....plan dela si nosiš domov in ga konstanto prilagajaš trenutnim situacijam...

(carine, okvare, zastoji, blokade prometa...itd....datumi razklada, naklada, zagroženi penali, izbira tovornjaka, plačevanje dnevnic voznikom ki čakajo....itd.......vse to je potrebno uskladit in če ti to uspe imaš zelo malo stroškov....




neki me zanima: ali obstajajo kakšne celovite programske rešitve (ki kolikor toliko ugodne) ki bi izredno hitro in natančno ti znale upravljat s tem?

recimo da bi imel sistem ki bi ti kazal dejansko stanje v živo. recimo da kamion obstane, ti to vidiš in lahko urgiraš....

a to sploh obstaja?



sry za offtopic...




seveda obstajajo sistemi, ampak tisti ki dela v logistiki ve kako hitro se cel plan podre in moraš v trenutku odreagirat in sestavit v celoti nove načrte... vmes seveda stranki z občutkom sporočit, da je "kamion ostal v snegu" oz. "nepredvidena okvara vozila"..
smirk-1.gif


računalniške sistemske rešitve so za splošno, grobo vodenje evidence, pa za fakturiranje... ali pa za firme, ki nimajo hitrega odzivnega časa... pri cestnih prevoznikih z od 10 tovornjaki naprej je najboljši sistem tisti, ki ga ima prometnik v glavi..

aja, pa GPS, če ga šofer ne flikne vun..
evil.gif
 
Nazadnje urejeno:

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
gps sprejemnik skriješ
grims-1.gif


drugače pa sigurno mora obstajat neka programska rešitev, ki ima kakšno logiko glede pomoči upravljanja, da optimizira odločitev prometnika...pust fakturiranje..to so postranske stvari. govorim o procesih odločanja, tko da ne rabiš ravno prometnega genija da bi maksimalno optimiziral odločitve...
a to obstaja?

ker to bi bil zanimiv produkt...
 

Michkena

Pripravnik
4. avg 2007
764
-9
16
Citat:
Uporabnik Ares pravi:
gps sprejemnik skriješ
grims-1.gif


drugače pa sigurno mora obstajat neka programska rešitev, ki ima kakšno logiko glede pomoči upravljanja, da optimizira odločitev prometnika...pust fakturiranje..to so postranske stvari. govorim o procesih odločanja, tko da ne rabiš ravno prometnega genija da bi maksimalno optimiziral odločitve...
a to obstaja?

ker to bi bil zanimiv produkt...

pri vseh logističnih podjetjih v Sloveniji misliš, da si prvi ki je dobil tak preblisk?
crazy1.gif

obstajajo, a ne morejo nadomestiti človeka..
moral bi it v prometno pisarno za 1 teden, da bi vedel kaj govoriš
evil.gif
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
sej ne da bi nadomestil, bi se pa dalo recimo zlo olajšat zadeve...
program ne more nadomestit človeka, lahko pa zmanjša zahteve o njegovi "ustreznosti"
grin1.gif


nisem rekel da sem prvi...zato tudi sprašujem če to že obstaja
tongue-1.gif
....no, ali obstaja?
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
punca, ime! ne pritrditev....rad bi dubu ime kakšnega takega sistema
grin1.gif


lepo prosim...če veš..
 

Ares

kamikaza
19. jul 2007
4.622
0
36
bah! sem mislu da veš za kakšen tak sistem...sploh slovenski...ah ja...
sej bi googlov, pa se mi ne da
crazy1.gif
 

mitja

Pripravnik
29. jul 2007
430
0
16
torej seveda da obstaja in celo en slo ponudnik ga ima....viator-vektor....sistem se pa imenuje via-vek...
drugače je dokaj drag....če me spomin ne vara slabega pol mio sit....
je pa neke vrste mini računalnik z gps in ekranom ki se nahaja v kamionu....natančno ti izračuna pot, ceste po katerih se vozi, ter nato moraš upravičit-zagovarjat odločitev če zaideš za 10km iz poti....(dokaj nerodna situacija)

deluje pa na tem principu da šofer ko ima pavzo klikne gum pavza, ko vozi klikne da vozi, ko ima okvaro klikne okvara, zastoj, obvezni počitek....itd....tako vsak lahko ob katerikoli uri ve kaj se dogaja z blagom

takega stroja ki pa bi nadomestil dispečerja pri tem delu praktično ni......računalniki še niso sposobni predvidevat nenačrtovanih situacij....

lp