delo ni neki usrano...meni je zelo všeč....pač odvisno od tipa človeka....
stvar je samo ta da moraš skozi vedet kje se kdo nahaja, ter imeti pripravljene rezervne scenarije....in manj stroškov kot boš imel več kapne podjetju in posledično % tudi tebi...
dobri dispečerji se kradejo za med in so zelo iskani...
problem je ta da se delo ne konča po 8 urah....plan dela si nosiš domov in ga konstanto prilagajaš trenutnim situacijam...
(carine, okvare, zastoji, blokade prometa...itd....datumi razklada, naklada, zagroženi penali, izbira tovornjaka, plačevanje dnevnic voznikom ki čakajo....itd.......vse to je potrebno uskladit in če ti to uspe imaš zelo malo stroškov....
ponavadi imajo vsi individualne pogodbe in te so vezane tudi na % dobička......
kot primer.....ker je dispečer izbral kamion z cca 550KM je ta imel višjo potovalno hitrost (nekam do francije preko prelazov), ker je prispel na cilj 4 ure prej mu ni bil potreben počitek sredi poti ampak je prespal na terminalu kjer so ga zjutraj ob 7 nakladali....popoldne je že odpotoval nazaj......
izkupiček je ta da je privarčeval dober dan poti, stranka zadovoljna, šofer zadovoljen, šef zadovoljen ker so manjši stroški, in ti zadovoljne ker večja plača......