Predlagam da v enoti preverijo kakšen saldo plačil imaš. Če se ne motim, je bil dobropis vnesen, vendar ti ga ne pošljejo. Če bi bilo vse prav imaš sedaj v dobro teh 12,00 EUR. No sedaj 0, ko si že odštel.Citat:
Uporabnik Pbutec pravi:
Ima še kdo težave z nereševanjem reklamacije s strani Tušmobila? Za mesec junij so zaračunali priključnino za prehod na paket Premium EU. Podal sem reklamacijo na račun in sem še le po 2 tednih dobil odgovor, da je reklamacija upravičena in naj pri plačilu odbijem 12eur z ddv, ker je izdan dobropis. Ampak jeboga to so mi poslali po 2 tednih, ko je bil račun že plačan preko trajnika.
Ta mesec sem dobil spet normalen račun, kjer mi niso odbili dobropisa iz prejšnjega meseca in sem 6.8.2015 poslal reklamacijo in razložil zadevo. Ker do 14.8.2015 nisem dobil nobenega odgovora na reklamacijo, sem poslal še enkrat reklamacijo in zavrnil direktno bremenitev trajnika za ta mesec in 18.8.2015 ročno plačal položnico z odštetim dobropisom 12eur. Do danes še vedno nisem dobil nobenega odgovora na reklamacijo, pravkar pa so mi poslali sms, da imam neporavnane obveznosti.
Poskusil sem že 2x poklicati, pa po 10 minutah obupal.
Zakaj ti Tušmobilovci več ne komunicirajo po mailh?
Odgovarjajo pa domnevam da zato ne, ker je bil na reklamacijah ko je bilo vse pod TM le en zaposlen in valda preobremenjen.
S 1.9. bo vse pod Telemachom...teoretično.