Malo sem jezen na Telemach...
Pred dnevi sem namreč prejel opomin zaradi neplačanega računa iz meseca avgusta. Ugotovil sem, da sem pri tem računu res naredil napako in ga nisem plačal – v roku pa sem plačal vse nadaljne 4 račune (samo za info: neplačan račun je bil v znesku nekaj več kot 25 €). Problem pa je, da nisem prejel navadnega opomina (ali sms-a), ampak sem prejel PREDLOG IZVENSODNE PORAVNAVE od pooblaščene odvetniške pisarne iz Celja.
To, kar me je kot naročnika najbolj zmotilo je, da niso poslali niti enega klasičnega opomina! Po klicu na njihovo pomoč uporabnikom (kjer sem cel dan poslušal, da so trenutno preobremenjeni in da me bodo poklicali nazaj), mi je bilo rečeno, da naj se obrnem na odvetniško družbo od katere sem prejel opomin in da s tem oni nimajo ničesar več. Po informacijah, ki sem jih nato dobil pa je menda pri njih takšen način »opominjanja« neplačanih računov postala praksa. Ne bom se spuščal v to ali je zadeva zakonsko sporna ali ne – zaradi 7 € stroškov, kolikor stane takšen opomin ne bom tvegal morebitnih sodnih postopkov ampak sem račun skupaj s dodatno nastalimi stroški tudi plačal.
Dejstvo je, da računa nisem plačal, dejstvo pa je tudi da sem leta pred tem račune redno plačeval. In to jih kot kaže ne zanima. Ker pa je odnos med naročnikom in operaterjem zame precej pomemben sem seveda naročniško razmerje prekinil.