Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

dadooo

Pripravnik
25. apr 2010
74
1
8
People are angry:
capture.jpg
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
ko bo kakšna informacijoa na voljo bo informacija objavljena na fb, twiterju,..in tudi na alterju,..
b
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.366
6.153
113
Citat:
Uporabnik Breyton pravi:
wauuu 4000 lajkov
smile-1.gif

popravek....5000
smile-1.gif
6000 in hitro raste

Ja pa kva je [cenzura], a se norca delate?

PA DA NEBI SLUČAJNO MI KDO OD SIMOBILA NAPISU PROSIMO ZA RAZUMEVANJE ,UPORABLJAJTE 2G OMREŽJE ker ga nebom znalašč, ker hočem 3g omrežje, ker plačujem 3g omrežje, in vse storitve zraven, za tak dnar bi mi mogu delat ****** 7g omrežje 10metrov pod vodo.

aplauz.gif
 

iMM

Fizikalc
9. okt 2010
1.240
2
36
Tu se vidi kaki nekultiviran narod živi v Sloveniji (večina takih pa tak vemo od kod so, priimek ponavadi marsikaj pove).
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.366
6.153
113
Samo zate.

Kaj se dogaja, ali se norčujete? Zame to ni resno podjetje, celo dopoldne sem nedosegljiv, vsak klic mi prekine, potem pa prejmem 10 SMS-ov za zgrešene klice in vprašanja, zakaj sem nedosegljiv. No, zakaj sem nedosegljiv? Ali naj preklopim na omrežje 2G? Ali naj pošljem osebne podatke, da boste preverili, v čem je problem? Ali naj resetiram telefon, ali naj se raje pogovorim še z enim neinformiranim svetovalcem, ki bo rekel, da ne ve, kaj je narobe in prosi za razumevanje. Kakšno razumevanje, če mi 10-krat zapored prekine pogovor, ne morem na internet, niti poslati SMS-a, samo baterija se mi prazni hitreje, ker moram ponavljati operacije. Potem pa ko bom poizkusil uveljavljati garancijo boste rekli, da sem pokvaril baterijo, spet pa bom dobil visok račun v več kuvertah ter opomine za plačilo storitev, ki jih ne morem uporabljati. Kdo bo plačeval nekaj, česar ne more uporabljati? Raje postavite dodatno anteno, če ste jo lahko na Triglavu, jo lahko tudi 20 kilometrov iz Ljubljane. Če postavljate čistilne naprave si boste vzeli čas tudi za osnovno storitev.

Upam, da tega sporočila ne boste pobrisali, ker ga bom vsak dan 40-krat ponovno napisal, sem namreč čisto na koncu z živci. Raje sem napisal to sporočilo, kot pa da se pritožujem vašim svetovalcem.

Prosil bi, da mi ne odgovorite zgolj z "prosimo za razumevanje, predlagamo uporabo omrežja 2G", ker tega ne mislim narediti. Hočem omrežje 3G, saj ga plačujem, tako kot ostale storitve. Za višino mesečnega računa bi pričakoval omrežje 7G, ki bi delovalo 10 metrov pod vodo.

Hvala in lep dan vam želim.
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ne, da se mu da, ima veliko časa, ker ne more telefonirat
tongue-1.gif


Pa kaj se pravno gledano nič ne da dosečt? Znižana naročnina vsem naročnikom recimo?

Jaz sem sicer imel dovolj vsega, ko po več kot pol leta po nadgradnji niso bili sposobni porihtat zadev in šel h konkurenci, ki mi s trikrat manj baznimi zagotavlja brezhibno delovanje.
 

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Danes pa zadnje dneve so se pa uporabniki na FB profilu kar razpisali... Je pa res da se pretirava v vse smeri, ko se oglasi eden, so ko domine. Pa sploh pojma nimajo kaj pišejo... sam je smešno brat. Kako mora biti urednici strani na drugi strani...
 
Nazadnje urejeno:

stein

Fizikalc
16. sep 2007
19.575
1
36
Citat:
Uporabnik SouthPark pravi:
Pa kaj se pravno gledano nič ne da dosečt? Znižana naročnina vsem naročnikom recimo?
Če kdo ni sposoben dva stavka napisat pod naslov "Reklamacija računa" in poslati, pa naj trpi. Sem obupal.
(lahko pa ponudim storitev: Za provizijo pišem reklamacije računov namesto vas, d.o.o.
tongue-1.gif
)
 

Breyton

Majstr
2. avg 2007
1.471
110
63
40
Malo tu,malo tam :)
Dragi vsi, v duhu vsega, kar se dogaja danes na našem profilu, bi vam radi orisali celotno situacijo za lažje razumevanje. Letos poleti smo izvajali celovito nadgradnjo našega omrežja na Štajerskem, v okviru katere smo zamenjali 165 baznih postaj in implementirali preko 30 novih baznih postaj. Kot zadnja faza celovite nadgradnje, smo dne 8.10. implementirali kontrolni modul ki skrbi za delovanje UMTS baznih postaj na določenem območju. Gre za najsodobnejšo tehnologijo, ki jo uvajamo prvi v svetu in bo našim uporabnikom omogočila boljšo uporabniško izkušnjo pri uporabi mobilnega interneta. Žal smo po implementaciji modula zaznali težave, ki so v obdobju med 9.10. in 24.10. lokalno (v vzhodnem delu Slovenije) lahko predstavljale težave z občasno nedosegljivostjo in pri prenašanju podatkov. Napaka je bila dne 24.10. odpravljena. V delovanju našega omrežja od takrat ne zaznavamo nobenih težav, tudi danes je delovanje omrežja optimalno. O izpadih smo obveščali preko Facebooka, Twitterja ter tudi naše spletne strani, potrudili pa se bomo, da bo v prihodnje obveščanje še bolj temeljito. Vaše komentarje neprestano spremljamo, odlična uporabniška izkušnja naših uporabnikov nam je najpomembnejša, zato vas prosimo, da nam v v primeru težav v zasebna sporočila ali na info@simobil.si sporočite natančen opis morebitnih težav. Naša tehnična ekipa, ekipa agentov v klicnem centru ter tudi tisti, ki z vami komuniciramo na Facebooku, vam bomo odgovorili v najkrajšem možnem času, tako kot vedno. Nikakor nam ni vseeno za niti enega od vaših komentarjev, prav vsakega vzamemo resno in zatem tudi ukrepamo. Tako da, hvala za vaša mnenja – cenimo prav vsakega.


www.facebook.com/simobil
 

Pikec

Pripravnik
30. jan 2010
307
0
16
Če je Simobil tako zanič, zakaj potem ne greste drugam? Glede na to, kako majhna je Slovenija, imamo zelo veliko mobilnih operaterjev. Izbira je res pestra. Pljuvanje tukaj ne bo pomagalo. Ja, pomaga edino kot ventil za sproščanje odvečne pare.
wink-1.gif
Edini pravi naslov je info@simobil.si
 

Wolf

Zelenc'
28. jul 2007
29
0
1
Ma škoda je, ker njihova komunikacija zadnjih 14 dni, odkar so težave, ni ravno briljantna. Vseskozi svetovati uporabnikom le to naj se držijo 2G omrežja in jih ne obvestiti o resničnih vzrokih težav po normalnem kanalu (npr: SMS-u), ter jim morda za potrpežljivost zadnjih 14 dni tudi ponuditi kakšen dodaten bonbonček je res rahlo neprimerno, ko je konukrenca na trgu huda in boj za uporabnike neizprosen.

Če te težave trajajo dan ali dva, nima noben kaj piskat, tako pa se je tale moteča nedosegljivost vlekla zdajle kr lep čas. Tudi sam sem v MB in okolici tole občutil, ampak ni tak problem, pač pokličeš nazaj pa je to to - morda je nekoliko bolj neprijetno če furaš kak biznis in te stranke ne morejo doklicati. Takrat ti zna pa res hitro prekipeti.

Sicer pa je pokritost na štajerskem koncu trenutno res odlična in skoraj kjerkoli se gibam je 3G prisoten in za to gredo simobilu vse pohvale. Oprema pa je lahko težava, če pred implementacijo ni dovolj preizkušena s strani proizvajalca ali pa pri vgradnji slabo konfigurirana. In glede na napisano na simobilovem FB profilu smo njihovi uporabniki očitno res ali poskusni zajci za tale UMTS kontrolni modul oz. karkoli so že mislili pod to besedo, ki bi naj bil vir težav ali pa le žrtve slabo skonfigurirane ali pa slabo preiskušene opreme, ki se jo je odločil vgraditi simobil.
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.