Samo zate.
Kaj se dogaja, ali se norčujete? Zame to ni resno podjetje, celo dopoldne sem nedosegljiv, vsak klic mi prekine, potem pa prejmem 10 SMS-ov za zgrešene klice in vprašanja, zakaj sem nedosegljiv. No, zakaj sem nedosegljiv? Ali naj preklopim na omrežje 2G? Ali naj pošljem osebne podatke, da boste preverili, v čem je problem? Ali naj resetiram telefon, ali naj se raje pogovorim še z enim neinformiranim svetovalcem, ki bo rekel, da ne ve, kaj je narobe in prosi za razumevanje. Kakšno razumevanje, če mi 10-krat zapored prekine pogovor, ne morem na internet, niti poslati SMS-a, samo baterija se mi prazni hitreje, ker moram ponavljati operacije. Potem pa ko bom poizkusil uveljavljati garancijo boste rekli, da sem pokvaril baterijo, spet pa bom dobil visok račun v več kuvertah ter opomine za plačilo storitev, ki jih ne morem uporabljati. Kdo bo plačeval nekaj, česar ne more uporabljati? Raje postavite dodatno anteno, če ste jo lahko na Triglavu, jo lahko tudi 20 kilometrov iz Ljubljane. Če postavljate čistilne naprave si boste vzeli čas tudi za osnovno storitev.
Upam, da tega sporočila ne boste pobrisali, ker ga bom vsak dan 40-krat ponovno napisal, sem namreč čisto na koncu z živci. Raje sem napisal to sporočilo, kot pa da se pritožujem vašim svetovalcem.
Prosil bi, da mi ne odgovorite zgolj z "prosimo za razumevanje, predlagamo uporabo omrežja 2G", ker tega ne mislim narediti. Hočem omrežje 3G, saj ga plačujem, tako kot ostale storitve. Za višino mesečnega računa bi pričakoval omrežje 7G, ki bi delovalo 10 metrov pod vodo.
Hvala in lep dan vam želim.