Novo pri Si.mobilu IX.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

erikson

Guru
25. avg 2007
22.366
6.153
113
Komentar uporabnika so pobrisali.
rolleyes-1.gif
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.366
6.153
113
Ja, izginil je z njihovega zidu. Sem našel še pojasnilo:

Si.mobil: Urška, objav in komentarjev nikoli ne brišemo. Zaradi zelo velike aktivnosti pri objavi, jo označuje kot spam. To je varnostna funkcija Facebook-a in tu mi ne moremo vplivati na spremembe. Vse kar lahko naredimo je, da objavo odznačimo kot spam, kar tudi redno počnemo.
 

sung

Pripravnik
10. dec 2011
323
0
16
tipično slovensko da ko en začne stokat začnejo vsi ... me pa preseneča da se je veliko ljudi oglasil z odgovorom sem na mobitelu/tušmobilu in nimam problemov vendar še vedno spremljajo simobilovo facebook stran in komentirajo

dandanes večina sploh nima več razumevanja za nastale težave in bi najraje da se težave odpravijo v nekaj minutah, čeprav fizično to ni mogoče(manjše število zaposlenih - vikend), na žalost pa ga je zagodlo še vreme, ki je povzročil izpad elektrike na nekaterih mestih
 

SouthPark

Jas da nea vem?! Ka te je...
5. sep 2007
24.570
5
38
Klobukarjev dol
Ni govora o današnjih izpadih, ki so pač posledica izpadov elektrike. Govora je o težavah s 3G omrežjem vse od posodobitve dalje.

Sam sem odprl to temo samo zato ker me je zanimalo, če se težave še vedno dogajajo ali so odpravili in mi je lahko žal, da sem šel stran. Saj ne rečem, da se to Tušmobilu (ali komurkoli drugemu) ne more zgodit, ampak malo slabi priokus dobiš, ko vidiš da je njihov tehnični kader očitno nedorasel (novi) tehnologiji.
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Problem ni samo tehnični kader temveč cel odnos. Stanje je zadnjih 14 dni naravnost katastrofalno in vse kar so naredili, je da so na svoji spletni strani nekajkrat za par ur objavili novico, da imajo težave in naj se priklopi na 2G. Glede na razsežnosti problemov, bi bilo edino sprejemljivo, da bi se vsem na določenem območju poslal SMS s tem.

V firmi smo imeli celo sranje, ko se ni dalo klicat ljudi, večina pa niti vedela ni v čem je problem in zakaj dobivajo sporočila oz ne morejo nikogar dobit...
 

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik WeWatchingYou pravi:
bodo zato drug mesec manjše položnice
hysterical-1.gif
Drži - za tiste, ki so po navadi prekoračili količino zakupljenih podatkov, tokrat pa jim to tehnično ni uspelo
evil.gif


Samo res - kam in kako naj uporabniki vložijo(mo) reklamacijo in zahtevamo nižji račun?
 

sung

Pripravnik
10. dec 2011
323
0
16
potem takem pišeš tudi reklamacijo na ponudnika kabelske, ko imajo probleme z nekim programom oziroma težave s prenosom oziroma ponudnikom interneta? ne pravim da je kaj narobe z zahtevo reklamacije
 
Nazadnje urejeno:

monaco

gps navigator
19. jul 2007
3.640
0
36
www.ramsak.si
Citat:
Uporabnik sung pravi:
potem takem pišeš tudi reklamacijo na ponudnika kabelske, ko imajo probleme z nekim programom oziroma težave s prenosom oziroma ponudnikom interneta? ne pravim da je kaj narobe z zahtevo reklamacije
Če težava traja 2 dni in so me o njej obvestili, seveda ne, vkolikor se pa zadeva vleče čez razumne roke pa definitivno.

Sicer pa primerjava ni ravno na mestu - KTV imaš ali pa nimaš, od delovanja gsm omrežja, pa je danes marsikaj odvisno oz imaš lahko precej nevšečnosti če stvari niso porihtane...

Pri Simobilu še nisem dolgo in sem še pred kakim mesecem vsem hvalil kako sem pozitivno presenečen nad pokritostjo (tudi z 3G) in delovanjem.
 

HEPAN

Majstr
5. sep 2007
2.889
155
63
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
monaco, kot se spomnin je 2g delal normalno,..reklamiral boš torej prenos podatkov,..
b

ejejej borovnica...ko je bil telefon na 3g niso delali klici, niti podatki (pa saj to tako ali tako ves)...tak da ni ravno reklamacija samo na prenos podatkov...res pa je skoda, da se simobil ne loti bolj resno obvescanja o tem...sam sem zelo toleranten do težav, me pa razjezi ko ne vem zakaj se gre in nekaj ne dela!
 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
obvestila so bila,.. je pa moje mnenje da se je težavo morda podcenilo,..vsekakor računam da so težave s kontrolerji odpravili in da do teh težav ne bo več prihajalo,..
sms obveščanje? morda,.. a to pomeni obveščanej vseh 650000+ uporabnikov,.. nekateri v praksi težav nismo občutili,..
b
 

Dekster

MOBITEL PR
8. apr 2009
995
0
16
Ljubljana
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
obvestila so bila,.. je pa moje mnenje da se je težavo morda podcenilo,..vsekakor računam da so težave s kontrolerji odpravili in da do teh težav ne bo več prihajalo,..
sms obveščanje? morda,.. a to pomeni obveščanej vseh 650000+ uporabnikov,.. nekateri v praksi težav nismo občutili,..
b


Meni se zdi, da nimate več pojma kako se lotiti zadeve! Kar je pa najhuje, ni nobenega v podjetju, ki bi znal rešiti težavo
bonk.gif


Zato pa tudi je objavljeno KLIK
wink-1.gif


Morda se vam oglasi kdo od tušmobilovcev, vendar mislim, da ne bodo ravno poceni, bodo pa zagotovo zadostili pričakovanjem
grin1.gif


Nokia je lepo en krat povedala, da jemlje SLO prostor kot en velik laboratorij za svoje preizkuse
tongue-1.gif


Do uspešne odprave napak vas pozdravljam s pesmijo KLIK


Lp

 

borovnica

Fizikalc
22. jul 2007
4.617
1
38
morda pa proizvajalec ne zna nastaviti svojih proizvodov tako kot bi jih moral,..
drugače pa ne vem zakaj tušmobilovci pošiljajo prošnje in hodijo na razgovore če je na Tušmobilu tolk fejst,.. verjetno je že razlog za to,..

b
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.366
6.153
113
Citat:
Uporabnik borovnica pravi:
morda pa proizvajalec ne zna nastaviti svojih proizvodov tako kot bi jih moral,..
Zakaj ste sploh pristali na to, da boste poizkusni zajčki? Je proizvajalec to dodatno plačal / ponudil popust? Se vam bo oddolžil za težave in izgubo zaupanja uporabnikov?
 

astet

Pripravnik
4. jan 2012
95
14
8
Pri meni osebno je Simobilovo omrežje najboljše omrežje saj mi edino nudi 3G signal in če bo slučajno za dan ali dva (tudi če bo cel mesec) 3G signal štrajkal bom še vedno na tisti poziciji kar mi nudijo ostali mobilni operaterji in sicer na 2G signalu. Pa kaj zato saj se da tudi na 2G signalu telefonirati in brskati po internetu res je, da hitrosti niso nevem kaj ampak se da tudi brez tega preživeti. Boste rekli zakaj si pa potem šel na Simobil. Šel sem zaradi tega ker ne vidim razloga zakaj bi se pa branil nekaj boljšega. Če se tako vzame res ima Simobil občasno težave vendar v povprečju ti pa nudijo vsaj tako dobro kot ostali mobilni operaterji in če ti ni prav greš drugam. V Sloveniji čeprav je tako majhna so trije mobilni operaterji. Vsak ima svoje dobre in slabe strani. Na nas uporabnikih pa je, da preračunaš pri katerem operaterju ti najbolj ugaja in potem greš tja. Če slučajno ima pa kakšen aneks in kao zaradi tega ne more menjati operaterja pa ga za aneks ni nihče prisilil in ni res, da ne moreš menjati operaterja lahko ga samo kazen boš moral plačati. Torej če vam ni prav pojdimo drugam saj bomo (boste) samo s tem prisilili operaterja, da začne razmišljati drugače, bolj odgovorno.
 
Nazadnje urejeno:

tado

Fizikalc
15. maj 2008
2.267
1
36
Zakaj enostavno urednica ne neha odgovarjati nedonošenčkom na FB profilu. Saj se ji bo še odtrgalo. Stokrat je že napisala razloge nedelovanja omrežja, folk pa utruja in utruja. Na tem svetu so še kakšne druge težave kot trenutno nedelovanje omrežja. Prej ko pa je 10 let omrežje delovalo vsak dan pa nihče ni pohvalil delovanje omrežja. Tudi na TM strani je prišlo do težav (zgleda da sicer v manjši meri) ampak se tudi najdejo težaki. Ni nam lahko...
 
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.