Novo pr Si.mobilu XII.

Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.507
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik Deky_ pravi:
In seveda brez vira od kod si ta članek pobral..
sprasujem se.gif

Kot kaze od tukaj >> http://www.finance.si/8823776/Simobil-ob-delo-naj-bi-bilo-okoli-sto-zaposlenih
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
http://svet24.si/clanek/novice...in-selil-razvoj

Časnik Finance sicer v današnji izdaji piše, da naj bi bilo ob delo okoli 100 zaposlenih - po poletnih počitnicah da naj bi začeli odpuščati po 29 zaposlenih na mesec. V Srbijo naj bi preselili celoten IT-oddelek. Ob koncu leta 2014 je Simobil sicer zaposloval 419 ljudi.
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Vsi povzemajo samo pisanje Financ. Verjetno juha ni tako vroča, kot se je spisala po govoricah.
Sploh umik celotnega IT v Srbijo je utopija. V Srbijo namreč osebne podatke ni mogoče izvažati, je pa mogoče obratno.

Je pa jasno. Da se da znotraj Telekoma Austria določene funkcije konsolidirati in na dolgi rok graditi kompetenčne centre po raznih poslovnih funkcijah. In da je seveda pritisk, da se znižajo stroški pač enormen, ker se je v TA zmetalo milijarde, ustrezne donosnosti kapitala pa ni, ker so prihodki v konkretnem upadu.
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Umik celotnega IT sploh ni mogoč.

Za mobilno telefonijo bi se še dalo ob predpostavki enotnega trga, kar pa se tiče fiksnega interneta je pa čisto od vsake države različno.

Kar je skupnega razvoja bo nekdo delal izven Slovenije, en del bo pa še vedno ostalo v Sloveniji. Si.mobilov Amis in Hrvaški Vipov kabelski operater B.net nimata nič skupnega.

Lahko imaš 1 direktorja v več državah, navadne radnike pa kar moraš imeti v vsaki državi. Dvomim, da če bi šlo kaj narobe ali bi testirali, da bi TA plačal srbskemu IT-ju avionsko karto iz Srbije v Slovenijo.
 

erikson

Guru
25. avg 2007
22.657
6.416
113
Dandanes lahko marsikaj v IT-ju brez težav počneš z druge lokacije, par ljudi pa obdržiš za "remote hands" (ali jih imaš na klic). Česa misliš da ne morejo početi na daljavo?
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Tudi sam razvijam vse preko VPN-ja remote, samo nekaterih reči ni mogoče testirati iz tujine.

80% rešitve je mogoče razviti v tujini, 20% pa kar pade na posamezno državo in testiranje pa ni mogoče delati iz tujine. Kar vključuje rešitve s strojno opremo ni mogoče vse stestirati preko remote..

Potem imaš tukaj razvoj "lokalnih rešitev" z drugimi slovenskimi podjetji, ki ti jih ne bo vodil IT iz Srbije. Ampak rabiš IT support iz tukaj. Ne predstavljam si vodjo projekta da je v Sloveniji in da vsak dan preko remote nadzira izdelavo prejekta od začetka do konca v Srbiji.

Ne predstavljam si tudi, da bi ob klicu 080 telefonski operater ob napaki sistema klical tehnika v Srbiji.
 
Nazadnje urejeno:

darko11

Majstr
21. jul 2007
1.228
215
63
Obračun, razvoj SW je komot v Srbiji...
Ob napaki vnese operater zadevo v ticketing system in je vseeno na kateri lokaciji se zadeva rešuje.

V Slo imaš par tehnikov za teren, center za stranke in par komercialistov in to je to. Po moje komot izvedljivo.
smile-1.gif
 

SvetIdej

Majstr
20. dec 2011
4.032
353
83
www.svetidej.com
Ko bo enotni evropski trg ja, prej ne.

Vsi Lidli naprimer uporabljajo informacijski sistem iz Nemčije. Za svoje potrebe pa v vsaki državi svoje. Za te sisteme ne bodo skbeli nemski ITjevci.

V Srbiji/Avstriji se bodo razvijale tiste stvari, ki so skupne vsem operaterjem. Razvoj stvari, ki so specificne za en trg pa bo ostalo v Sloveniji. Zdrava kmečka pamet.
 

Mikrohard

iPhone Profi
20. jul 2007
5.883
763
113
www.jernej.org
Ne... ni prepovedano. Telekom jih je preventivno začel prodajat odklenjene (ker bi mu sicer tako ali tako grozila prepoved). Ostali operaterji so le sledili trendu. Sicer pa lepa beseda lepo mesto najde... poskusi se zmeniti, da ti ga prej odklenejo.

Pa še ena stvar... verjetno govoriš o iPhone 5/s? Ker za iPhone 6 Simobil ni uraden operater in posledično niti teoretično ne more imeti zaklenjenih.
 

ynos

Vremenko
18. jul 2007
24.432
3.813
113
davorinm.wordpress.com
Iphone 6 iscem.

Na simobil FAQ

Ali so telefoni zaklenjeni in delujejo le v omrežju Si.mobil? Kakšni so pogoji in postopek za odklepanje?

Na vseh Si.mobilovih prodajnih mestihomogočamo naročnikom brezplačno odklepanje za telefone, ki so jih kupili pri nas.

Izjema so paketi SIMPL, ki vključujejo telefon in kartico SIM ter so povezani izključno z omrežjem Si.mobil, zato jih ni mogoče odkleniti.

Za odklep iPhone aparatov velja:

Pred odklepom telefona morajo naročniki poravnati vse zapadle obveznosti.Naročnikom, ki so kupili iPhone v prosti prodaji na enem od Si.mobilovih prodajnih mest, odklenemo telefon samo na prodajnih mestih ob predložitvi računa.Naročnikom, ki so kupili iPhone z 12 ali 24 mesečno vezavo na enem od Si.mobilovih prodajnih mest, odklenemo telefon po preteku treh mesecev od dneva vezave na vseh prodajnih mestih ali prek klicnega centra na telefonski številki 040 40 40 4
 

urby20

Majstr
14. jul 2010
3.167
366
83
Goriska
To je veljalo samo do iPhona 5, kateri je bil zadnji uradni iPhone pri Simobilu.

Se pravi, zaklenjeni so bili samo modeli iPhone 4/4S in iPhone 5, katere so po 3 mesecih brezplacno odklenili, ce so bile poravnane vse obveznosti, oz., ce je bil kupljen v prosti prodaji je bil odklenjen.

iPhone 5s in novejsi niso zaklenjeni.
 

Jest

iPhone Guru
26. jul 2007
15.507
779
113
Medvode / Slovenija
www.mobile.si
Citat:
Uporabnik urby20 pravi:
To je veljalo samo do iPhona 5, kateri je bil zadnji uradni iPhone pri Simobilu.

Se pravi, zaklenjeni so bili samo modeli iPhone 4/4S in iPhone 5, katere so po 3 mesecih brezplacno odklenili, ce so bile poravnane vse obveznosti, oz., ce je bil kupljen v prosti prodaji je bil odklenjen.

iPhone 5s in novejsi niso zaklenjeni.

iPhone 5s se je tudi v zacetku se uradno prodajal... kaksen mesec... do decembra predlani, ko se je potem zacel uradno prodajati pri Mobitelu...
 

Roberto

Majstr
19. jul 2007
12.057
154
63
Doma
Novica je stara že več kot mesec dni. Glede tega da se ne da... Da se, pa še kako se da vse furati iz tujine oz. iz ene točke. Lokalno imaš nekaj Sokobanov in terencev, da so fizično prisotni na lokaciji ob potrebi po fizičnem posegu.
V prejšnji firmi smo tako vzdrževali oz. upravljali sistem ene večjih korporacij ki se ukvarja z izdelavo papirja in embalaže s sedežem na Dunaju...
 

Ginginova

Guru
28. jul 2007
6.522
1.405
113
Pri izdelavi papirja in embalaže je v IT sistemih rate sprememb skorajda ničen. Kaka vrstica kode se pa spremeni enkrat na 8 let.

Pri mobilnih operaterjih se pa nove stvari razvijajo in uvajajo skorajda dnevno, komunikacija mora biti lokalna in ne klicni center Bangalore ali Pune z aktiviranim Google Translate.

Skorajda dnevno se uvajajo spremembe v ključne sisteme, kot je CRM, ERP, billing, podatkovno skladišče in poročanje, razni integracijski servisi, self-care, prodajni in drugi portali. Pa še marsikaj drugega se najde.

Tudi centralizacija pa en sistem za cel svet, se lepo sliši, vendar če kot podjetje ne moreš v roku odgovorit na ponudbo konkurentov, ti je badave nizek strošek, ker te na dolgi rok več ni, pa četudi te IT stane 0.
Telekom, Telemach in ostali pa tudi ne bodo v luft gledali, bogi Simobil, ima centralni IT v Mexicu in 9 mesecev ne bodo mogli uvest tega kar smo mi, dajmo tudi mi odložit uvedbo dokler Simobil ne sfolga. Ampak bo ravno obratno, udri po njima, dokler so ranljivi.

Osnovne IT servise, kot je email (npr Exchange) in podobne neumnosti, se je pa povečini že zdavnaj eliminiralo na sokobane ali outsorucing. V tujini pa ponavadi kar v čisti servisni Cloud.

Skratka, resnica je nekje vmes. Centralizacija določenih reči je seveda možna in enostavna, spet drugih pa odvisno česa si se pripravljen odreči in kaj boš pri tem izgubil.
 
Nazadnje urejeno:
Status
Tema ni odprta za nadaljno razpravo.