NOVO! Plačilo davka Sloveniji za vozilo registrirano v tujini

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
O fak. Daj reci da se zajebavaš. Lastnik firme avto na firmo? Le kaj bi to bilo? Golaž, solata ali oboje v kozarcu? Avto kupi fizična ali pravna oseba. Že od prvega posta dalje je jasno da avto kupi pravna oseba registrirana v tujini in odprta z enim samim namenom. To je utaja davka. In ravno v tem je težava da se potem z njim vozi lastnik firme, ki pa v resnici sploh ne posluje. Ali se potem pri nas vozi za privat namene ali za poslovne namene slo firme nima veze.

Pa ko smo že pri ekonomiji. Ali je kupec plačal avto z denarjem odtrganim od ust ali odtganim od vikenda v banjolah ali prigaranem pri pokru konkretno v tejle zgodbi nima popolnoma nobene veze.
 
Nazadnje urejeno:

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
pol ga je Ogo tudi ko pravi da bodo odprli podjetje pri nas in pri nas registirrali hruške

Dajva po korakih:
1. Scenarij: Podjetje d.o.o. kupi avto, pri nas ali v tujini ali kjerkoli že, nima veze, če želi biti lastnik ga mora registrirati v slo in plačati vse davke. Če ga zaposleni vozi še za privat namene si pri plači obračuna še boniteto od katere plača prispevke. Za uporabo službenega vozila piše potne naloge da lahko upraviči uporabo in stroške.
2. Scenarij. Optimiziramo! Podjetje d.o.o in njen zaposleni uporabljata avto v lasti Jirži s.r.o. Davki, prispevki, bonitete in vse kar se tiče lastništva je stvar Jiži s.r.o. in slovaške zakonodaje. Tukaj bo sedaj sad razložil kako podjetje d.o.o. upraviči uporabo in stroške uporabe avtomobila v lasti jirži s.r.o. (ki ni leasing hiša, ne rentacar) za namene poslovanja podjetja d.o.o.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.661
6.704
113
pri taščici
Lastnik sro in doo je predvidevam da isti. Doo najame svetovanje pri sro. Svetovalec sro mora večkrat priti v SLO (praktično dnevno) na pregled dejstev v doo da bo na koncu napisal kvalitetno svetovalno mnenje. Seveda bo to svetovalno mnenje doo zaračunal nekaj (10) mio.
Doo bo brez dobička, delavci bodo s tezavo dobili minimalca, lastnik pa bo trpel vožnjo po SLO luknjah v avtu za pol mio.
Najverjetneje ima še kako jahto registrirano na sro, samo tega ne vidimo ne mi ne FURS, zato nas ne boli.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
O fak. Daj reci da se zajebavaš. Lastnik firme avto na firmo? Le kaj bi to bilo? Golaž, solata ali oboje v kozarcu? Avto kupi fizična ali pravna oseba. Že od prvega posta dalje je jasno da avto kupi pravna oseba registrirana v tujini in odprta z enim samim namenom. To je utaja davka. In ravno v tem je težava da se potem z njim vozi lastnik firme, ki pa v resnici sploh ne posluje. Ali se potem pri nas vozi za privat namene ali za poslovne namene slo firme nima veze.

Pa ko smo že pri ekonomiji. Ali je kupec plačal avto z denarjem odtrganim od ust ali odtganim od vikenda v banjolah ali prigaranem pri pokru konkretno v tejle zgodbi nima popolnoma nobene veze.
O fak,, daj reci, da ne znaš brati, ker sem ti konkretno napisal, da se sedaj pogovarjamo o avtih za 200 jurjev registriranih v Sloveniji na slovensko firmo. Ali pa prvi NEMŠKI lastnik v Nemčiji, tudi na firmo ali še raje operativni lizing. UTAJA DAVKOV.
Sedaj pa spet klošarje privleči noter.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
sploh ne vem, kaj se bockate. gre se za to, da je pri nas en avto dražji kot v nemčiji, če tega ne bi bilo, bi ga vsak kupil tukaj in ne bi bilo problema.
vi pa pametujete kdo kaj in kako, to boste lahko, ko boste imeli par mio € in boste iskali rešitve. za 120€ pa verjamem da je brezveze utajevat davke, oziroma sploh ne prideš do Slovaške, da bi tam registriral.
 
  • Všeč mi je
Reactions: MrDaco, sad in Cash

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.215
3.621
113
ne, akrapovič ima toliko, da mu 100k ne pomeni nič, nekomu drugemu pa nekaj pomeni.

a je možno, da je akrapovič imel s kot promo avto pa kak ddv poračuni?
Če bi bil Akrapovič oseba, ki ji 100k€ nič nebi pomenilo, zanj nikoli nebi slišali. S tako miselnostjo firme kot jo ima preprosto ne moreš spraviti na noge.
Ima pa on vsekakor mnogo višje moralne in etične standarde, kot naš npr. "najbolj moralni politik na svetu" Cerar in je tudi (edini?) zasebni lastnik večjega plovila registriranega v Sloveniji... ...čeprav bi seveda z lahkoto tudi on (mnogo ceneje) imel svojo jahto "pisano na firmo", tako kot vsi ostali.
Je pa žal tudi njemu očitno dovolj tega našega socialističnega raja, ko si je pred letom, iz firme dal izplačati ves dobiček - kljub ogorčenju bedaka Mesca, ki je to na nacionalni RTV označil za "davčno utajo" :bonk:, njegov jurišnik Kordiš grozil z nacionalizacijo firm... ...predsedniki ostalih strank pa bili večinoma kar tiho.:zavijazocmi:
.
Sorry za offtopic.
 

jello

Guru
22. sep 2008
10.150
3.872
113
O fak,, daj reci, da ne znaš brati, ker sem ti konkretno napisal, da se sedaj pogovarjamo o avtih za 200 jurjev registriranih v Sloveniji na slovensko firmo. Ali pa prvi NEMŠKI lastnik v Nemčiji, tudi na firmo ali še raje operativni lizing. UTAJA DAVKOV.
Sedaj pa spet klošarje privleči noter.

V čem je torej problem? Izvoli v nemčijo uživat vse dobrobiti njihovega davčnega sistema. Ali na slovaško ali na sveto lucijo na skali. Aja ne, jaz bi to kar pripada nemcu v nemčiji imel v sloveniji. Ampak samo tisto kar je ugodneje.
 

zino

Guru
3. sep 2007
6.682
2.480
113
V čem je torej problem? Izvoli v nemčijo uživat vse dobrobiti njihovega davčnega sistema. Ali na slovaško ali na sveto lucijo na skali. Aja ne, jaz bi to kar pripada nemcu v nemčiji imel v sloveniji. Ampak samo tisto kar je ugodneje.

Daj en pameten razlog, zakaj bi za enako stvar plačal 30 ali 70 % več kot drugi?
Kot pravim, če tega ne kupuješ, lahko to zagovarjaš, če pa bi kupoval bi pa razmislil, če bi 50.000€ kr brez pomisleka dal več kot drugi.
Po drugi strani pa se po internetu naroča iz kitajske, da se prihrani 10€ na izdelek.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in sad

msenjur

Guru
11. sep 2007
26.949
-393
113
no, sej to smo nekako hoteli. da bogatejsi prispevajo vec blagajno. in ker se to obracunava po % pride do kar velike razlike.

tko pac mamo. verjetno je cas, da se premisli o smiselnosti tega zakona, in se ga prilagodi razmeram. mogoce bi bilo bolje, da dobijo manj, pa veliko veckrat, kot pa sedaj ko dobijo veliko manjkrat.
 
  • Všeč mi je
Reactions: Cash in Gonzo

IbizaDriver

Guru
Osebje foruma
21. jul 2007
10.195
3.822
113
Sorry, ampak ne vem kaj klobasate o bogatih, nekem socializmu in podobnem...

Razlika v ceni vozil je predvsem zaradi DMV (Davka na Motorna Vozila). Ta se obračunava glede na izpuste posameznega avtomobila in je namenjen predvsem spodbujanju kupovanja čistejših avtomobilov in umiku starih umazanih gar iz ceste. in zato so pravila postavljena tako, da če se avto vozi pri nas (in tukaj onesnažuje, naj tudi dajatev plača tukaj. Če je Slovakom vseeno za okolje, pač njihova stvar, a tega naj ne "izvažajo" okoli.

Zadeva je itak najbolj problematična pri teh velikih in res požrešnih motorjih, kot so recimo G63, razni RS modeli in tako naprej. En še vedno zelo hiter E300 (5,4s, 250 kmh) pa recimo plača 1% dmv, BMW i8 pa recimo nič.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
Sorry, ampak ne vem kaj klobasate o bogatih, nekem socializmu in podobnem...

Razlika v ceni vozil je predvsem zaradi DMV (Davka na Motorna Vozila). Ta se obračunava glede na izpuste posameznega avtomobila in je namenjen predvsem spodbujanju kupovanja čistejših avtomobilov in umiku starih umazanih gar iz ceste. in zato so pravila postavljena tako, da če se avto vozi pri nas (in tukaj onesnažuje, naj tudi dajatev plača tukaj. Če je Slovakom vseeno za okolje, pač njihova stvar, a tega naj ne "izvažajo" okoli.
A res?
Torej en G63 ali RS model z ultra super čistim EURO 6 motorjem s filtrom trdih delcev je res tak problem? A zraven njega se v gužvi pelje pa Fiat Punto z EURO 2 motorjem. Ob tem, da bo ta z G63 ene 4x več prispeval v državno malho pri porabi ;).

Ta DMV je bil samo zato, da se je filalo luknjo v proračunu, s tem da so svinje to predstavljale kot kao davek na luksuz in bodo bogati plačali, raja je pa ob tem doživela izliv. Dejansko pa ta DMV plačuje samo raja in sicer par 100 EUR na avto. To je vse in tudi teh par 100 EUR na avto je ena navadna kraja.
Ker če bi res želeli vzpodbujati prehod na novejša in čistejša vozila, bi ponudili subvencije lastnikom starih krip, tako pa jim s temi par 100 EURi na avto dejansko otežujemo preskok na nov, čistejši avto.

Lepo so te svinje ''oprale''.
 

piagolo

Guru
22. nov 2009
7.005
3.701
113
Torej en G63 ali RS model z ultra super čistim EURO 6 motorjem s filtrom trdih delcev je res tak problem? A zraven njega se v gužvi pelje pa Fiat Punto z EURO 2 motorjem. Ob tem, da bo ta z G63 ene 4x več prispeval v državno malho pri porabi ;).
Torej ni problem v porabi (količini) ampak v nizki EURO normi.
 

Gavran

direktor!
22. jul 2007
9.126
5.063
113
Nuku`Alofa
A res?
No dej ti pametnjakovič povej od kje bo “firma” dobila 200.000 kredita za nakup avta, če ne posluje? Ali pa leasing.
Razen seveda, če predsednik Merkurja, kjer je tvoje ime denar.

No pametnjakovic sedaj pa globoko zajemi sapo in preberi zadevo od zacetka pa bos ugotovil, da so avti registrirani na firme, katerih edina vloga je, da lahko nanjo registriras avto, pri izvoru denarja imajo pa toliko vloge kot gate od tvoje stare mame. In moje vprasanje je, od kod ta denar.
 

sad

Guru
24. avg 2007
21.042
9.683
113
No pametnjakovic sedaj pa globoko zajemi sapo in preberi zadevo od zacetka pa bos ugotovil, da so avti registrirani na firme, katerih edina vloga je, da lahko nanjo registriras avto, pri izvoru denarja imajo pa toliko vloge kot gate od tvoje stare mame. In moje vprasanje je, od kod ta denar.
Za vsaj enega iz mojega mesta vem, da ima legit firmo na Slovaškem in ni le nabiralnik.