pol ga je Ogo tudi ko pravi da bodo odprli podjetje pri nas in pri nas registirrali hruškeTi si prespal bistvo problema ali ga samo ne razumeš?
Kaj misliš če bi sct gradil most na pelješac da bi preregistrirali kamione na hr tablice?
pol ga je Ogo tudi ko pravi da bodo odprli podjetje pri nas in pri nas registirrali hruškeTi si prespal bistvo problema ali ga samo ne razumeš?
Kaj misliš če bi sct gradil most na pelješac da bi preregistrirali kamione na hr tablice?
pol ga je Ogo tudi ko pravi da bodo odprli podjetje pri nas in pri nas registirrali hruške
O fak,, daj reci, da ne znaš brati, ker sem ti konkretno napisal, da se sedaj pogovarjamo o avtih za 200 jurjev registriranih v Sloveniji na slovensko firmo. Ali pa prvi NEMŠKI lastnik v Nemčiji, tudi na firmo ali še raje operativni lizing. UTAJA DAVKOV.O fak. Daj reci da se zajebavaš. Lastnik firme avto na firmo? Le kaj bi to bilo? Golaž, solata ali oboje v kozarcu? Avto kupi fizična ali pravna oseba. Že od prvega posta dalje je jasno da avto kupi pravna oseba registrirana v tujini in odprta z enim samim namenom. To je utaja davka. In ravno v tem je težava da se potem z njim vozi lastnik firme, ki pa v resnici sploh ne posluje. Ali se potem pri nas vozi za privat namene ali za poslovne namene slo firme nima veze.
Pa ko smo že pri ekonomiji. Ali je kupec plačal avto z denarjem odtrganim od ust ali odtganim od vikenda v banjolah ali prigaranem pri pokru konkretno v tejle zgodbi nima popolnoma nobene veze.
Če bi bil Akrapovič oseba, ki ji 100k€ nič nebi pomenilo, zanj nikoli nebi slišali. S tako miselnostjo firme kot jo ima preprosto ne moreš spraviti na noge.ne, akrapovič ima toliko, da mu 100k ne pomeni nič, nekomu drugemu pa nekaj pomeni.
a je možno, da je akrapovič imel s kot promo avto pa kak ddv poračuni?
O fak,, daj reci, da ne znaš brati, ker sem ti konkretno napisal, da se sedaj pogovarjamo o avtih za 200 jurjev registriranih v Sloveniji na slovensko firmo. Ali pa prvi NEMŠKI lastnik v Nemčiji, tudi na firmo ali še raje operativni lizing. UTAJA DAVKOV.
Sedaj pa spet klošarje privleči noter.
V čem je torej problem? Izvoli v nemčijo uživat vse dobrobiti njihovega davčnega sistema. Ali na slovaško ali na sveto lucijo na skali. Aja ne, jaz bi to kar pripada nemcu v nemčiji imel v sloveniji. Ampak samo tisto kar je ugodneje.
A res?Sorry, ampak ne vem kaj klobasate o bogatih, nekem socializmu in podobnem...
Razlika v ceni vozil je predvsem zaradi DMV (Davka na Motorna Vozila). Ta se obračunava glede na izpuste posameznega avtomobila in je namenjen predvsem spodbujanju kupovanja čistejših avtomobilov in umiku starih umazanih gar iz ceste. in zato so pravila postavljena tako, da če se avto vozi pri nas (in tukaj onesnažuje, naj tudi dajatev plača tukaj. Če je Slovakom vseeno za okolje, pač njihova stvar, a tega naj ne "izvažajo" okoli.
Torej ni problem v porabi (količini) ampak v nizki EURO normi.Torej en G63 ali RS model z ultra super čistim EURO 6 motorjem s filtrom trdih delcev je res tak problem? A zraven njega se v gužvi pelje pa Fiat Punto z EURO 2 motorjem. Ob tem, da bo ta z G63 ene 4x več prispeval v državno malho pri porabi .
A res?
No dej ti pametnjakovič povej od kje bo “firma” dobila 200.000 kredita za nakup avta, če ne posluje? Ali pa leasing.
Razen seveda, če predsednik Merkurja, kjer je tvoje ime denar.
Za vsaj enega iz mojega mesta vem, da ima legit firmo na Slovaškem in ni le nabiralnik.No pametnjakovic sedaj pa globoko zajemi sapo in preberi zadevo od zacetka pa bos ugotovil, da so avti registrirani na firme, katerih edina vloga je, da lahko nanjo registriras avto, pri izvoru denarja imajo pa toliko vloge kot gate od tvoje stare mame. In moje vprasanje je, od kod ta denar.