Taki avti so v 98% na firmo registrirani.
Razen potem pri četrtem lastniku gre morda na privat osebo.
Znanec se je sicer drugače znašel, pri nas bi ga avto prišel 120k€, pa je potem vzel v DE (skonfiguriral), počakal 3 mesece pa 6kkm so mu nabili , da je ratal rabljen. Pa ga je prišel na cesto pri nas potem 75k€.
Pa na prodajno pogodbo so ceno za 50000 eur nižjo napisali pa še karnboliran je bil kak zlomljen odbijač gor.a lohk kak detajl? a ni tako, da če je nov ne plačaš dmv pri nas? al ne plačaš za do par mesecev in 6kkm?
Vsi bi sam pobirali davke in zato nič nudili. Bo pa to vse skupaj še zanimivo. Naslednji korak bo, da bodo slovenske firme enostavno najemale avte pri firmah na Slovaškem, Nemčiji itd. Potem pa ne samo, da nebo plačan DDV in DMV ampak bo šlo vse skupaj še slovenski firmi v stroške, tako da še dobiček nebo več ostal FURSu.
Pa me zanima, če mi kdo zna v zakonu pokazat kje piše, da se avto ne sme pri nas vozit večino časa, če je gor registriran in kako natančno je ta čas definiran.
če je kdo sirotinja si to ti.
en tak samo skoz potrošnjo skozi ddv spravi več denarja v državo na leto, ko tvoje lape v 10 letih
A res?Ja "na firmo" ampak te firme, na katere je avto registriran, so samo na papirju in ne poslujejo, torej niso vir denarja za nakup avta.
Ja, priznam. Sem sirotinja, ker pac nisem taka baraba, da bi izigraval zakone kot ocitno 3/4 ljudi tukaj gor. Pac, vsaj mirno spim, ostale pa upam, da prej ali slej doleti tisto, kar si zasluzite.
A res?
No dej ti pametnjakovič povej od kje bo “firma” dobila 200.000 kredita za nakup avta, če ne posluje? Ali pa leasing.
Razen seveda, če predsednik Merkurja, kjer je tvoje ime denar.
Pa ta moj komentar se ni nanašal na optimizacijo, ampak na prve lastnike teh vozil v Sloveniji ali Nemčiji.
Sedaj bo Jello sicer še bolj popizdil, saj gre tudi tu za optimizacijo, saj ne le, da firma to plača iz bruto realizacije, še v stroške ji to gre. Noben ni nor, da bo skeširal 200 jurjev za avto iz neto dohodka, saj ga potem hitro stane 400 jurjev.
Ups, UTAJEVALCI DAVKOV, a ne?
Ko bodo Turki delali Karavanke,se bodo vozili s Slo tablicami, turškimi,ali slovaskimi?
Ko bodo Turki delali Karavanke,se bodo vozili s Slo tablicami, turškimi,ali slovaskimi?
Kaj spet utrujaš s klošarji? To smo že obdelali.Nič ne bom popizdil, me pa neizmerno zabava tvoje znanje ekonomije. Če nimaš 200k za avto si kupi tistega za 100k. Tako enostavno je to. Spomladi bo spet objavljenih 100 top firm v slo in greš lahko po dvoriščih pogledat kdo klošari z nemškimi in slovaškimi tablicami. Za prste mizarjeve roke jih je. Do takrat pa lahko akrapoviča vprašaš zakaj je idiot plačal za s coupeja 100k več kot oni enonogi štajerski bizgec, ki se je poleti skantal na avtocesti.