Uporabljate neposodobljen brskalnik. Ta ali druga spletna stran morda ne bo prikazana pravilno. Posodobite brskalnik ali uporabite alternativni brskalnik.
IMO - komur je zunanji videz pomemben kriterij pri nakupu velikega enoprostorca ga pravzaprav ne rabi zares. Zaboj je pač zaboj.
Če pogledam z vidika malo večje družine - drsna vrata in enostaven dostop do tretje vrste so čista zmaga. Kabina na oko deluje manj prostorna kot pri konkurenci. Sedeži so kot kaže v okviru standarda za ta razred - otroci bodo povsem zadovoljni z njimi. Armatura bi tudi lahko bila bolj domiselna. Skratka - bo treba it sprobat.
Edit: Tudi motorji bodo baje že v startu ok - 150 in 200KM bencinar ter 140 in 170KM dizel. Spodobno.
Ko boš malo težje hodil zaradi polomljenih nog, in ko boš več ur sedel v hondi (civic, ne crv ali pa shutlle) pa povej svoje mnenje.
Zakaj imaš doma stole in sedežne pol metra od tal? Če se v hondi sedi dobro (dobro se sedi za "dirkaške namene), potem doma sedi na pručki pa poročaj
Tudi zame... ceprav Sharan ni slab.. Samo na celotno paleto projecirajo to Sciroccovo masko in bojo VW (IMHO), tako kot Peugeoti.. Zanimivi 14 dni... cez 2 let se ti zacnejo pa gabit, ker so vsi enaki..
Sine, temu se pa pravi globalizacija in zmanjševanje stroškov. Fabrko baš boli mnenje Lojzeta iz Zajčje dobrave o tem, kako so si avti koncerensko enaki. Itak bodo pridobili n število kupcev, ki bodo vsi srečni da so si smeli kupiti (mogoče res grd) avto...
ne vem, kaj vas moti pri Sharanu. To je avto misljen, da bo velik. In cisto lep je, vsaj meni no. Lepsi od nove Mazde 5 /ok, to ni tezko bit lepsi/, vseh francozov skupaj, pa se Fiata in Lancio dajmo noter....
Ta stran uporablja piškotke, ki vam pomagajo prilagoditi vsebino in funkcionalnosti ter obdržati prijavo, če ste registrirani.
Z nadaljnjo uporabo tega spletnega mesta soglašate z našimi piškotki.