Retardiran Ljubljanski podžupan

mtl

Majstr
19. jul 2007
10.577
336
83
Kras
www.mtl.si
Lool, čisto pozabil, da gre proga čez Borovnico
smile-1.gif
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik Guinness pravi:
Citat:
Uporabnik koliko pravi:
V bistvu ima prav. Ker to koliko možnosti imajo Ljubljančani, da ne uporabljajo avtomobila je res v špici v svetovnem merilu. Upam, da se bo čimprej prepovedalo dizle v Ljubljani kar se že tudi govori. No saj jih lahko čimprej prepovedo tudi v drugih Slovenskih mestih z Mursko Soboto na čelu da ne kdo rekel, da pljuvam samo po Ljubljančanih ker to kar se dogaja recimo danes in pa prejšnje predpraznične dni res ni normalno. Pa vsak bi se zapeljal direktno v trgovino, boh nedaj da bi prehodil 10 m peš.

No, tukaj je kar nekaj omejitev v ljubljani. Da prides iz kaksnega zaloga na rudnik z avtobusom rabis pomojem slabo uro in tukaj je veliko prostora za izboljsave. Je pa res, da je razvajenost in navajenost pripeljati se od vrat do vrat pri nas nekaj neverjetnega. Se en kolega se je iz sentvida v sisko, se pravi samo ravna spura po celovski par km, vedno vozil z avtom in potem jamral, ker ne dobi parkir placa v siski. Ko sem ga vprasal zakaj ne gre z busom me je pogledal kot da sem na glavo padel.

Omejitev je največji problem, ker busi ne furajo direktnih linij, to je pa tudi EDINA omejitev.
Največji problem so avtomobili. ČE bi vozili po mestu samo avtobusi, bi 100% bil hitreje kot si sedaj iz enega kraja na drug kraj z busem. Tako pa mora bus čakati avte, ki velikokrat izsiljujejo, pa ne spustijo avtobusa nazaj v promet in podobno...
 

rocky9

Fizikalc
3. feb 2009
2.837
9
38
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Deloma, oziroma veliko ima prv. AMpak: najprej je treba porihtat vlak (MOL bi moral enostavno zajebavat SŽ do nezavesti, dokler ne postavijo mestnih postaj in ne uvudejo rednih vlakov), ter foloto busov., jih naredit še bolj pogost in cenejše, povečat obstoječe in uvest move P+R. Pač treba je zmetat par 10 ali sto M evrov v to, pa bo delovalo. Ko bodo vlaki na 15 min, busi na 5 min (na primerno splejanih progah), bo delovalo.
Z Brezovice, na primer, prideš v center z vlakom v 7 minutah, z avtom v 20-25, z busom ene 40 min ... Samo: vlak vozi kadar pač pade, včash v pol ure dva, včasih 2 uri nobenega, bus na na pol ure.
Se boo morali zavedat, da bo sistem, ko ga postavijo, pač leto, dve, tri prazen in goltal denar. Ampak najprej mora bit urejen, potem lahko ljudi matraš.
Pa seveda: rumeni pas na vpadnicah ja, ampak brez jemanja pasov osebnim avtom. Ker drugače narediš gužvo in povečeš emisije in umažeš zrak v mestu. Pač poširit ceste ali porihtat pasove tako, da se bo dalo živet (recimo 5 pasov, od tega 2 za buse, ostali 3 pa fleksibilna uporaba: zjutraj 2 noter, 1 ven, popoldan obratno.
In ko bo tako porihtano, ne boš rabil 2 uri prej od doma.

Zakaj pa ne jemat pasa osebnim avtom??? A ni cilj spravit čim več ljudi na bus oz. na mestni promet?? Tudi P+R bi morali povečati in bi bilo...
Sigurno je dobro, da se vzame pas osebnim vozilom, saj bodo morda tako vozniki dvakrat pomislili in bodo šli na mestni promet, namesto da bi z avtom hodili delat...
 

prjatu

Pripravnik
24. jul 2007
413
9
18
Potek prog LPP je katastrofa, zakaj za vraga je vedno potrebno čez center? Postaj je preveč na prekratkih razdaljah. Za ekspresne linije, ki ne bi ustavljale na vseh postajah, tudi še niso slišali
 

luka51

Guru
16. avg 2007
14.405
5.684
113
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Kako ima folk v Sloveniji sprane možgane (socializemppress), da delodajalci so pa zdaj eni izkoriščevalci, ki bi stisnili zaposlenega do zadnje kaplje.

hysterical-1.gif

ja se strinjam delodajalci v slo so znani po tem, da je delavec na prvem mestu.
 

Hanzi

Guru
27. jul 2007
47.668
6.708
113
pri taščici
Živim cca 30 km iz lj, ob regionalni cesti skoraj.
Imam 1km do bus postaje. Tam je 4 ali 5 avtobusov dnevno.
Imam 5km do vlaka ki pelje na cca pol ure.Nekaj deset sokrajanov se vozi na vlak. Pametnega parkinga ob postaji ni. Parkira se v travo Ob progi.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Ne ti men sds pa Janša. Men dol visi za vse stranke, leve desne, povsod so barabe. Nihče ne reče da človek s svojo ekipo ni naredil veliko, toda po drugi strani se vidi sposobnost ko s tujim kešom razpolagaš, ko pa te dajo stran od jasli, pa greš v stečaj in ti kljub temu da si ( socialist ) dol visi za une kateri so dobili figo namesto keša.

SJTV, ja sem si ogledal. Naj zgradijo pokrito tržnico in prostore za dostavna vozila, ne rabijo graditi GH, če je res interes avtomobile izgnati iz Ljubljane.

Davidoff, na šiht hodiš z avtobusom? Ko greš izven Ljubljane in parkiraš na travniku, gozdu ( to je hipotetično vprašanje, ne velja samo za tebe ) ali drug kraj po Sloveniji plačuješ vedno parkirnino ali gledaš kje boš zastonj parkiral? S kolesom voziš samo po kolesarskih stezah ali voziš kjer ti paše, tudi po tuji lastnini?

Ne razumem tvojega vprašanja.

V službo kolesarim oz v primeru slabega vremena grem z avtom. Imam zagotovljeno parkirišče s strani podjetja. Del moje dohodnine ter nadomestilo za uprabo zemljišča gre MOL, medtem ko od dnevnih migrantov v večini futrajo običine, kjer imajo stalna prebivališča.

Primerjaš vikend izlete z maso dnevnih migrantov, ki zasedajo parkirišča okoli sosek v Ljubljani, nato pa se z avtobusom odpravijo na delovno mesto? Kako tocno moje kolesarjenje po Sloveniji predstavlja enako težavo 100.000 lastnikov pločevine in aluminja, ki se dnevno valijo v prestolnico, veš samo ti.

Večina znamenitosti v Sloveniji so pokrita s parkirninami. Vstopnine za posamezne dostope tudi niso nič novega. Za veslanje na našem znamenitem jezeru, je potrebno plačati "uporabnino". Če pa Ljubljana začne karkoli zaračunavati je pa svinjarija, seveda.

Dnevni migranti večino keša pustijo v Ljubljani tako da ne zdržijo tvoja predvidevanja. Kdo dela na centralizaciji? Ko se bo država decentralizirala, potem tudi ne bo oh in sploh pločevine, dokler se bo JS in JU širila pa morate to upoštevati.
Vsakodnevno uničevanje tuje lastnine s strani meščanov, kateri kolesarijo, hodijo po tujem kot da so bogovi, se meni zdi enako kot smrdečina iz pločevin.

Pustijo malo morgen. Neposredni ucinki preko DDV-ja so daleč pod tistimi, ki jih prinašajo negativni, zaradi onesnaženja, izgube časa v zastojih, zasedanja parkirnih prostorov ipd.

To kar se tebi zdi enako je tvoja subjektivna percepcija in nimam nikakršne veze s tem, da mora neko mesto "požreti" 100.000 vozil, kjer vidiš v večini enega potnika, eventualno dva. Tam, kjer jih je več pa itak "cuzajo" potne stroške ter si tako umetno dvigujejo standard, saj za prevoz uporabljajo eno vozilo, kjer si potem delijo stroške. Poznam primere, kjer na koncu ostane simpatičen kup denarja. Parkirajo pa vsepovod, ker jim je škoda mesečne najmenine za garažo oz parkirni prostor.
 

disc

Guru
4. feb 2011
2.432
549
113
Živim 40km od delovnega mesta v lj. Z avtom rabim cca 30min od "vrat do vrat". Z avtobusom bi najmanj še 1x toliko, s tem da sploh nimam avtobusa, ki bi me pripeljal pravočasno do lj. K sreči je firma bolj na obrobju oz takoj ob izvozu z AC, tko da se v center ne vlačim.
Kar se tiče enega potnika v avto. Ja, tudi mene to moti, samo koga naj jaz vozim? Midva imava oba zaposlitve v lj, samo so najini delovniki tolk različni,da ne pride v poštev. Sodelovcev pa tud nimam tle v bližini. Se pa strinjam,da bi blo tle fajn neki uredit (+ to,da se lahko porazdelijo stroški oz vsak teden en vozi), če seveda obstaja možnosti za to.

Kar se onesnaženja tiče, mislim da mi veliko manj onesnažujemo, k pridemo že z ogretimi avti v lj, kot pa tisti ki avto uporabljajo za par km mestne vožnje.
 

Pepe

Guru
20. sep 2007
13.478
5.016
113
ksz
V Sloveniji se iščejo rešitve samo v smeri, da nekaj prepoveš, omejiš in s tem boš že prisil ljudi, da bodo upoštevali tvoje. Naredi bolje od obstoječega (časovno in cenovno) in vsi bodo spremenili navade. Ko so v AO naredili južno železnico, so naredili toliko boljšo reč, da se je verjetno malokdo odpravil s konjsko vprego do 50 km oddaljenega kraja ob trasi železnice. Ko smo eno leto zatavali na CeBit z osebnim avtom, smo se raje vozili s podzemno, ker smo bili prej, cenovno pa je bilo še sprejemljivo. To je prava rešitev, če hočeš ljudi navaditi na javni prevoz. Otrok je zadnjo aprilsko soboto hotel iz našega kraja z 10.000 prebivalci do naslednjega nekajkrat večjega in v celem dnevu ni bilo niti ENEGA avtobusa na voznem redu. Med tednom je vsaj en na uro že zaradi dijakov. Kako boš s tako ureditvijo navadil ljudi na javni prevoz? Avto nujno rabiš, ker sicer si lahko 5 % dni kar doma. Ko si enkrat lastiš avto, si večino stroškov odkantal in javni prevoz ni več hudo konkurenčen. Javni prevoz pri nas sicer ni predrag, vendar praktično nikjer ne zadošča in ljudje si morajo lastiti še vozilo.
 

Davidoff

Bumbar
22. jul 2007
9.999
1.440
113
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Enostavno ne bova prišla skupaj. Nočeš odgovoriti glede centralizacije, kdo je kriv da ni služb v okolici ?

Kaj bi ti zelel doseci z decentralizacijo? Kaj bi dal recimo ven iz mesta ter kam?
 

darkstar66

Guru
1. apr 2013
1.196
702
113
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Enostavno ne bova prišla skupaj. Nočeš odgovoriti glede centralizacije, kdo je kriv da ni služb v okolici ?

Kaj bi ti zelel doseci z decentralizacijo? Kaj bi dal recimo ven iz mesta ter kam?

Ministrstvo za kmetijstvo na Dolenjsko
Ministrstvo za Finance - Celje isto Banka Slovenije
Ministrrstvo za solstvo - Murska sobota
Pravosodno - Koper
Ministrstvo za infrastrukturo - Kocevje
.
.
.
 

asko

Fizikalc
22. jul 2007
2.565
3
38
KSZ:

Gledam vozni red proge 6 iz PR Dolgi most - interval 6-7 minut je predolg za jutranji naval. Interval bi moral biti max na 3 minute s tem, da vsaka ne bi ustavljala na vsaki postaji. In obvezno železniška postajo do centra s taktom na max 10 minut.
 

Mr_Wolf

Guru
8. jan 2008
3.216
3.624
113
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ko bomo to ukinili, potem bo od Slovenije ostala samo Ljubljana. Potrebno se je zavedati še nečesa, če ukinemo potne stroške, potem bo veliko podjetij ostalo brez delavcev. Sem nekaj časa nazaj govoril z nekim Slovakom.

Si prepričan?
Koliko podjetij (proizvodnih) pa sploh še je v Ljubljani? Ti povem, da bore malo.
Ja, je pa v Ljubljani veliko JS in podobnih delovnih mest za mešalce zraka.
.
Proizvodna podjetja, ki so preživela našo lopovsko tranzicijo, so večinoma kar izven Ljubljane, ker pač nepremičnine niso bile toliko interesantne, da bi naši vrli "prefarbani rdeči mene-žerji" za vrednost parcele uničili firmo z (več)sto zaposlenimi.
In ravno podjetja v takih okoljih se soočajo s pomanjkanjem delavcev, ker se jih dosti vozi tudi po 100 km v Ljubljano (razne brezvezne JS službice) in z vožnjo - se jih seveda več vozi z istim avtom - dejansko "zaslužijo" še tretjino plače.
.
Ima to smisel?
.
Discleimer:
Iz Ljubljane se vsakodnevno vozim ca. 40 km na delo na gorenjski konec.
Za strojnike/tehnike kakšnih "pametnih", strokovnih služb (da je zadaj prava proizvodnje) v Ljubljani primanjkuje že leta.
Tisti, ki so pa še ostali pa vsi iščejo variante, da gredo kam ven iz Ljubljane. Stroškov proizvodnje v MOL, davkov npr. "prispevek" za mestno zemljišče in še kakšne dodatne obremenitve, ki se jih spomni Jankoviæ, proizvodnja večinoma ne prenese.
.
Za Ljubljano je očitno cilj, da v njej ostanejo delovna mesta samo za JS, štacune, džamija in migranti.
cheer.gif
 

BLABLABLA

Guru
28. sep 2007
2.525
957
113
Citat:
Uporabnik Mr_Wolf pravi:
Citat:
Uporabnik Slovenet pravi:
Ko bomo to ukinili, potem bo od Slovenije ostala samo Ljubljana. Potrebno se je zavedati še nečesa, če ukinemo potne stroške, potem bo veliko podjetij ostalo brez delavcev. Sem nekaj časa nazaj govoril z nekim Slovakom.

Si prepričan?
Koliko podjetij (proizvodnih) pa sploh še je v Ljubljani? Ti povem, da bore malo.
Ja, je pa v Ljubljani veliko JS in podobnih delovnih mest za mešalce zraka.
.
Proizvodna podjetja, ki so preživela našo lopovsko tranzicijo, so večinoma kar izven Ljubljane, ker pač nepremičnine niso bile toliko interesantne, da bi naši vrli "prefarbani rdeči mene-žerji" za vrednost parcele uničili firmo z (več)sto zaposlenimi.
In ravno podjetja v takih okoljih se soočajo s pomanjkanjem delavcev, ker se jih dosti vozi tudi po 100 km v Ljubljano (razne brezvezne JS službice) in z vožnjo - se jih seveda več vozi z istim avtom - dejansko "zaslužijo" še tretjino plače.
.
Ima to smisel?
.
Discleimer:
Iz Ljubljane se vsakodnevno vozim ca. 40 km na delo na gorenjski konec.
Za strojnike/tehnike kakšnih "pametnih", strokovnih služb (da je zadaj prava proizvodnje) v Ljubljani primanjkuje že leta.
Tisti, ki so pa še ostali pa vsi iščejo variante, da gredo kam ven iz Ljubljane. Stroškov proizvodnje v MOL, davkov npr. "prispevek" za mestno zemljišče in še kakšne dodatne obremenitve, ki se jih spomni Jankoviæ, proizvodnja večinoma ne prenese.
.
Za Ljubljano je očitno cilj, da v njej ostanejo delovna mesta samo za JS, štacune, džamija in migranti.
cheer.gif

Res je.
 

sandra

Guru
10. dec 2007
5.780
2.243
113
Zakaj pa mora biti kup uradov in ministerstev v centru. Če bi jih premaknili na rob ali v druga mesta bi bil naekrat problem rešen.
Če pogledaš ko se začnejo počitnice je Lj naenkrat prazna.
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik rocky9 pravi:
Citat:
Uporabnik SJTV1 pravi:
Deloma, oziroma veliko ima prv. AMpak: najprej je treba porihtat vlak (MOL bi moral enostavno zajebavat SŽ do nezavesti, dokler ne postavijo mestnih postaj in ne uvudejo rednih vlakov), ter foloto busov., jih naredit še bolj pogost in cenejše, povečat obstoječe in uvest move P+R. Pač treba je zmetat par 10 ali sto M evrov v to, pa bo delovalo. Ko bodo vlaki na 15 min, busi na 5 min (na primerno splejanih progah), bo delovalo.
Z Brezovice, na primer, prideš v center z vlakom v 7 minutah, z avtom v 20-25, z busom ene 40 min ... Samo: vlak vozi kadar pač pade, včash v pol ure dva, včasih 2 uri nobenega, bus na na pol ure.
Se boo morali zavedat, da bo sistem, ko ga postavijo, pač leto, dve, tri prazen in goltal denar. Ampak najprej mora bit urejen, potem lahko ljudi matraš.
Pa seveda: rumeni pas na vpadnicah ja, ampak brez jemanja pasov osebnim avtom. Ker drugače narediš gužvo in povečeš emisije in umažeš zrak v mestu. Pač poširit ceste ali porihtat pasove tako, da se bo dalo živet (recimo 5 pasov, od tega 2 za buse, ostali 3 pa fleksibilna uporaba: zjutraj 2 noter, 1 ven, popoldan obratno.
In ko bo tako porihtano, ne boš rabil 2 uri prej od doma.

Zakaj pa ne jemat pasa osebnim avtom??? A ni cilj spravit čim več ljudi na bus oz. na mestni promet?? Tudi P+R bi morali povečati in bi bilo...
Sigurno je dobro, da se vzame pas osebnim vozilom, saj bodo morda tako vozniki dvakrat pomislili in bodo šli na mestni promet, namesto da bi z avtom hodili delat...
Ni dobro, ker je večja gužva in več emisij. Razen če naivno misliš, da bodo vsi kar naenkrat šli na bus. Take spremembe trajajo dolgo. In zato je treba stvari rešit tako, da je OK in zdaj in kasneje. To pa pomeni dodatel rumeni pas, ne rumani pas namesto voznega psu. Poglej Celovško v LJ: veliko več stoječega prometa in posledično več emisij ...
 

SJTV1

eV12
18. jul 2007
19.186
1.197
113
www.adriamedia.si
Citat:
Uporabnik darkstar66 pravi:
Citat:
Uporabnik Davidoff pravi:
Citat:
Uporabnik 8888 pravi:
Enostavno ne bova prišla skupaj. Nočeš odgovoriti glede centralizacije, kdo je kriv da ni služb v okolici ?

Kaj bi ti zelel doseci z decentralizacijo? Kaj bi dal recimo ven iz mesta ter kam?

Ministrstvo za kmetijstvo na Dolenjsko
Ministrstvo za Finance - Celje isto Banka Slovenije
Ministrrstvo za solstvo - Murska sobota
Pravosodno - Koper
Ministrstvo za infrastrukturo - Kocevje
.
.
.

Nesmiselno. Stavri naj bodo na kupu. AMpak ne v centru mesta. Komplet DU bi bilo treba preselit na objobje, v en kompleks narejen posebej za to (tako s stališča ekologije, ITja, organizacije) in z dovolj parkingi (in seveda do tja speljat dober JP). Potem bi bil center Lj spet normalen.